Από τον Απρίλιο του 2018, όλα τα νέα οχήματα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι υποχρεωτικό να έχουν εγκατεστημένο το σύστημα eCall. Αυτό καλεί αυτόματα και δωρεάν τον αριθμό έκτακτης ανάγκης 112 σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου ατυχήματος, ωστόσο να μπορείς να ενεργοποιήσεις και χειροκίνητα το eCall πατώντας ένα κουμπί.
Φαίνεται, όμως, ότι το σύστημα eCall δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε σε 235.000 οχήματα της Mercedes-Benz και γι’αυτό τα ανακαλεί. Πιο συγκεκριμένα, τον Φεβρουάριο του 2020, η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα τη Στουτγάρδη ενημερώθηκε για έναν πελάτη που αντιμετώπισε προβλήματα με το Mercedes Me Connect λόγω απενεργοποιημένης κάρτας SIM.
Τους επόμενους μήνες επιπλέον πελάτης της Mercedes κατήγγειλαν ότι το σύστημα eCall δεν λειτουργεί, προκαλώντας έρευνα της Mercedes μαζί με την IDEMIA SAS, τον γαλλικό προμηθευτή της μονάδας επικοινωνίας. Τον Σεπτέμβριο του 2020, ο υποπρομηθευτής της κάρτας SIM έκανε γνωστό ότι ένας μηχανισμός ασφαλείας ήταν βασική αιτία της δυσλειτουργίας.
Το έγγραφο της ανάκλησης δεν κατονομάζει τον υποπρομηθευτή, ο οποίος κατασκευάζει κάρτες SIM για τη Βόρεια Αμερική με αποκλειστικό λογισμικό για αυτήν την περιοχή. Η εταιρεία μπόρεσε να περιορίσει τη βασική αιτία στο εν λόγω λογισμικό, γεγονός που οδήγησε σε μια ακόμη έρευνα στη Mercedes-Benz. Τον Μάρτιο του 2022, η αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας εντόπισε σχεδόν 235.000 δυνητικά επηρεασμένα οχήματα.
Αυτά αφορούν τις A-Class και CLA, τις GLA, GLB, C-Class, GLC, E-Class, GLE, G-Class, S-Class, SLC και SL, καθώς και η AMG GT. Αυτά τα οχήματα κατασκευάστηκαν από το 2017 έως το 2022.