Στις αρχές του περασμένου μήνα η Pagani αποκάλυψε την Utopia, το τρίτο μοντέλο στην ιστορία της ιταλικής εταιρίας και αντικαταστάτης της Huayra. Ενάντια στις κύριες τάσεις της εποχής, η Pagani δεν επέλεξε ένα υβριδικό σύνολο για το νέο της hypercar, αλλά έναν υπέροχο V12 κινητήρα, ειδική παραγγελία στην Mercedes-AMG.

Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο φορά μια αναβαθμισμένη έκδοση του 6,0-λίτρου (5.980 κ.εκ.) V12 twin-turbo κινητήρα της γερμανικής εταιρίας. Η περιεχόμενη γωνία ανάμεσα στις δύο σειρές των κυλίνδρων είναι 60 μοίρες και η απόδοση του αγγίζει τα 865 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με τη ροπή του να φτάνει τα 1.100 Nm, όντας σταθερή από τις 2.800 σ.α.λ. έως τις 5.900 σ.α.λ.

Η κίνηση της Utopia μεταφέρεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός εγκάρσια τοποθετημένου 7-τάχυτου αυτοματοποιημένου χειροκίνητου (AMT, Automated Manual Transmission) κιβωτίου της Xtrac, με την Pagani να ισχυρίζεται ότι είναι το ταχύτερο κιβώτιο ταχυτήτων με ελικοειδή γρανάζια. Προαιρετικά υπάρχει ένα χειροκίνητο κιβώτιο με συμπλέκτη και ένα ηλεκτρομηχανικό διαφορικό στον πίσω άξονα, κάτι που σημαίνει ότι η Utopia δεν εφοδιάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Το παραπάνω video προέρχεται από πίστα της Ιταλίας όπου η Utopia έκανε μερικά γρήγορα περάσματα προσφέροντας ένα μοναδικό ηχητικό αποτέλεσμα από την εξάτμιση. Εκτός από την Utopia, εμφανίζεται και η Pagani Huayra Codalunga, η παραγωγή της οποίας θα περιοριστεί σε μόλις 7 αυτοκίνητα.