Στο φυσικό τους χώρο, τα δύο pickup συγκρίνονται για το ποιο από τα δύο είναι καλύτερο στη κίνηση στις λάσπες, στα χώματα και γενικά σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Το Ford Ranger παίρνει κίνηση από έναν 2.000 κ.εκ twin-turbodiesel κινητήρα απόδοσης 205 ίππων με 500 Nn ροπής. Διαθέτει σύστημα τετρακίνησης, αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και ζυγίζει 2.436 κιλά.

Το Toyota Hilux φορά τον 2,8-λίτρων turbodiesel κινητήρα που παράγει 204 με 420 Nm ροπής. Και αυτό είναι τετρακίνητο, διαθέτει 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και ζυγίζει 2.120 κιλά.