Στα μέσα της δεκαετίας η BMW θα βγάλει στην αγορά μια νέα γενιά ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα Neue Klasse και θα διαθέτουν τεχνολογίες που δεν είναι ακόμη διαθέσιμες στην αγορά. Επιπλέον θα έχουν μια νέα σχεδιαστική γλώσσα με το i Vision Dee concept να μας δείχνει το πως θα μοιάζουν τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της BMW.
Ο Domagoj Dukec, επικεφαλής σχεδιασμού της BMW, απάντησε στα σχόλια που δέχτηκε η γερμανική εταιρία σχετικά με την ομορφιά του πρωτότυπου i Vision Dee, λέγοντας πως στόχος της BMW είναι η δημιουργία “καθαρών” σχεδίων που θα αντέχουν στον χρόνο, έχοντας διαχρονική σχεδίαση και έτσι δεν θα υπάρχει ανάγκη να κυκλοφορούν facelift εκδόσεις στα μέσα του κύκλου ζωής ενός αυτοκινήτου. Αυτό μπορεί να ακούγεται πολύ αισιόδοξο, αλλά ο Dukec υπαινίσσεται κύκλο ζωής 10 ετών για ένα αυτοκίνητο χωρίς facelift.
Τα αυτοκίνητά μας θα αφορούν περισσότερο την ποιότητα. Θα είναι ένα αγνό μηχάνημα που δεν θα θέλεις να το αλλάξεις κάθε τρία χρόνια. Κατασκευάζουμε ένα σχέδιο τόσο καθαρό που θα διαρκέσει για 10 χρόνια, τόσο πολύ που δεν θα χρειαστεί facelift. Το facelift είναι πολύ επιπόλαιο.
Ο Dukec επιβεβαίωσε επίσης ότι η BMW δεν θα εγκαταλείψει τα σεντάν μοντέλα, παρά τη τεράστια απήχηση των SUV και των crossover. Τα πακέτα εστιασμένα στις επιδόσεις είναι επίσης πιθανότατα μέρος του μέλλοντος της BMW, αν και η εταιρία θα επανεξετάσει το πώς θα είναι ορίζονται οι επιδόσεις τα επόμενα χρόνια.
Οι επιδόσεις θα είναι πάντα εκεί αν και ορισμένα πράγματα θα παραμένουν πάντα οικεία. Αλλά το πιο σημαντικό θα παραμείνει η ποιότητα, την οποία η BMW θέλει να πετύχει χωρίς περιττή πολυπλοκότητα και περιττή ματαιοδοξία,
είπε ο Dukec.
Ο Oliver Zipse, CEO της BMW δήλωσε “απόλυτα πεπεισμένος” πως οι μεγάλες οθόνες στη κεντρική κονσόλα των αυτοκινήτων θα εξαφανιστούν σε 10 χρόνια από σήμερα, με την BMW να τις αντικαθιστά με προηγμένα head-up display (HUD) που θα εκτείνονται σε όλο το πλάτος του παρμπρίζ. Μάλιστα η εταιρία έδωσε μια φωτογραφία από το πως θα είναι το HUD και το ταμπλό στα ηλεκτρικά μοντέλα της που θα βασίζονται στη Neue Klasse πλατφόρμα.
Ο Zipse πρόσθεσε πως οι μεγάλες οθόνες αποτελούν “τεράστιο περισπασμό” για τους οδηγούς, λέγοντας μάλιστα πως οι κανονισμοί θα μπορούσαν να αναγκάσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αλλάξουν τον σχεδιασμό των εσωτερικών τους και να εγκαταλείψουν τις οθόνες.
Η απόσπαση της προσοχής του οδηγού είναι η κύρια πηγή ατυχημάτων, όχι η γρήγορη οδήγηση. Σε 10 χρόνια, οι οθόνες θα έχουν φύγει. Μάλλον οι ρυθμιστικές αρχές θα τις απαγορέψουν.
Με τη νέα μας τεχνολογία για το HUD, όλοι στο αυτοκίνητο μπορούν να δουν τις ίδιες πληροφορίες, ακόμη και οι άνθρωποι στο πίσω μέρος. Είναι ένα κβαντικό άλμα όσον αφορά τη σχεδίαση, την τεχνολογία και τη βιωσιμότητα,
είπε χαρακτηριστικά ο Zipse, με το πρωτότυπο i Vision Dee να διαθέτει head-up display επαυξημένης πραγματικότητας που προβάλει γραφικά σε ολόκληρο παρμπρίζ.