Σε δηλώσεις του κατά τη σημερινή media day ενόψει του Αζέρικου GP, ο Max Verstappen δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο της επανένωσης του με τον Adrian Newey στην Aston Martin στο μέλλον.

Πιο συγκεκριμένα, όταν ο Ολλανδός ρωτήθηκε για το αν μια μέρα οδηγήσει ξανά ένα μονοθέσιο σχεδιασμένο από τον Newey και το ότι ο επικεφαλής της Aston Martin, Mike Krack, είπε ότι η πόρτα θα είναι ανοιχτή για αυτόν, ο οδηγός της Red Bull απάντησε:
Έχω άλλες ανησυχίες αυτή τη στιγμή στις οποίες προσέχω πολύ και δουλεύω πάνω σε αυτές. Αυτό είναι κάτι που σκέφτομαι ίσως για το μέλλον, όχι τώρα. Ο Adrian και εγώ, έχουμε μια πολύ καλή κατανόηση. Του έστειλα επίσης ένα μήνυμα μετά την ανακοίνωση της παρουσίασης, παρόλο που, φυσικά, το ήξερα ότι έρχεται. Έτσι, είμαι χαρούμενος για αυτόν.
Είναι μια νέα πρόκληση, φυσικά, πάντα έλεγα ότι θα μου άρεσε να μείνει. Αλλά από ένα σημείο και μετά δεν μπορείς να ανατρέψεις αυτά τα πράγματα. Άρα, τότε είσαι απλά ενθουσιασμένος για ανθρώπους που αναζητούν νέες προκλήσεις. Ξέρω επίσης ότι ο Lawrence (Stroll), φυσικά, πιέζει σταθερά για να κάνει επιτυχημένη την Aston Martin, οπότε είναι αρκετά κατανοητό, φυσικά, ότι θέλει να έχει τον Adrian στο πλευρό του.

Το δέλεαρ συνεργασίας με μια ομάδα με τεχνικό επικεφαλής τον Newey έχει αποδειχθεί αρκετό για να προσελκύσει μερικούς από τους καλύτερους οδηγούς στη Formula 1 τις τελευταίες τρεις δεκαετίες. Ο Verstappen πιστεύει ότι αυτό θα μπορούσε να ισχύει ακόμα από το 2026, όταν η πρώτη ενδεικτική επιρροή του Newey θα δοκιμαστεί σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, με τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να προσθέτει:
Ναι, δεν ξέρω. Θέλω να πω, έχω δουλέψει μαζί του, ώστε να ξέρω πώς είναι ως άνθρωπος καθώς και τι μπορεί να κάνει. Νομίζω ότι όλοι θα ήθελαν να δουλέψουν με τον Adrian, υποθέτω στην καριέρα τους. Ενδεχομένως, ναι.
