Hamilton: Κατάλαβα πως πρέπει να οδηγώ το μονοθέσιο της Ferrari

Σχετικά άρθρα

Ο Lewis Hamilton τερμάτισε στην 5η θέση στο Grand Prix του Μπαχρέιν, μια θέση πίσω από τον ομόσταυλό του Charles Leclerc και μετά το τέλος του αγώνα δήλωσε πως πιστεύει ότι πλέον έχει καταλάβει πώς να οδηγεί το φετινό μονοθέσιο της Ferrari.

Τα μονοθέσια της Ferrari έδειξαν την ταχύτητά τους στο μεσαίο μέρος του αγώνα με τη μεσαία γόμα ελαστικών, καθώς ο Hamilton ανέβαινε θέσεις, προσπερνώντας μάλιστα και τον Max Verstappen. Ωστόσο, το χρονικό σημείο εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας δεν ευνόησε τα μονοθέσια της ιταλικής ομάδας, αφού, σε αντίθεση με την McLaren, δεν διέθεταν δεύτερο σετ μεσαίων ελαστικών.

Ο Hamilton πέρασε μπροστά από τον Lando Norris μετά την επανεκκίνηση, αλλά έχασε ξανά τη θέση του, καταλήγοντας τελικά στην πέμπτη θέση. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε ικανοποιημένος από την πρόοδο που σημείωσε στο Μπαχρέιν:

Πρέπει να το κάνω πιο εύκολο για μένα. Αυτή τη στιγμή τα κάνω όλα με τον δύσκολο τρόπο. Θα προσπαθήσω την επόμενη εβδομάδα να ξεκινήσω από καλύτερη θέση και να μην παρεκκλίνω πολύ από αυτήν.

Όπως είπα, νομίζω πως κατάλαβα πώς θέλει το μονοθέσιο να οδηγείται, οπότε ελπίζω να το εφαρμόσω την επόμενη εβδομάδα. Αν μπορώ να προκριθώ καλύτερα, μπορώ να έχω ένα πολύ πιο καλύτερο Σαββατοκύριακο.

Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι εμείς οι άνθρωποι κολλάμε στις συνήθειές μας. Οδηγούσα με έναν συγκεκριμένο τρόπο, με την ίδια ομάδα, για πάρα πολλά χρόνια. Τώρα που άλλαξα μονοθέσιο, απαιτεί ένα εντελώς διαφορετικό στυλ οδήγησης και διαφορετικές ρυθμίσεις.

Χρησιμοποιώ φρένο με τον κινητήρα (engine braking), κάτι που δεν χρησιμοποιούσαμε ποτέ τα προηγούμενα χρόνια. Έχω πολύ διαφορετικά φρένα. Τώρα είμαι με Brembo ενώ ήμουν με CI για περίπου 15 χρόνια. Αυτό το μονοθέσιο απαιτεί πολύ, πολύ διαφορετικό στυλ οδήγησης. Προσαρμόζομαι σε αυτό. Νομίζω ότι σιγά σιγά το βάζω στο μυαλό μου. Προσπαθώ να βρω τη σωστή ισορροπία.

Είναι ξεκάθαρο ότι ο Charles ξεκινά με ένα setup και μένει με αυτό σχεδόν όλο το Σαββατοκύριακο, ενώ εγώ ήμουν πολύ μακριά από αυτόν το περασμένο και αυτό το Σαββατοκύριακο. Μόλις πριν τις κατατακτήριες τον πλησίασα, αλλά τότε όλες οι ρυθμίσεις ήταν λάθος. Πρέπει να κάνω καλύτερη δουλειά μέσα στο Σαββατοκύριακο. Ξέρω ότι μπορώ και θα το κάνω.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...