Έκπληκτος ο Norris με την πρωτοπορία του στο πρωτάθλημα: “Δεν είμαι χαρούμενος, κάτι δεν λειτουργεί”

Σχετικά άρθρα

Ο Lando Norris παραδέχτηκε ότι τον εκπλήσσει η πρωτοπορία του στο πρωτάθλημα οδηγών της F1, αποκαλύπτοντας πως “κάτι δεν λειτουργεί σωστά” με το μονοθέσιο του, παρά τα καλά αποτελέσματα.

Ο Norris κατάφερε να ανέβει από την 6η θέση στην εκκίνηση, στην 3η θέση στον τερματισμό στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Αν και ο ομόσταυλός του, Oscar Piastri, κατέκτησε τη νίκη, ο Norris παραμένει πρώτος στη βαθμολογία των οδηγών, τρεις βαθμούς μπροστά από τον Piastri. Παρά την πρωτοπορία του, ο ίδιος δηλώνει ότι δεν νιώθει άνετα ούτε ικανοποιημένος.

Ειλικρινά, με εκπλήσσει το ότι καταφέρνω αυτά που καταφέρνω με βάση το πώς νιώθω μέσα στο μονοθέσιο. Όπως είπα και χθες, δεν νιώθω άνετα, δεν είμαι χαρούμενος. Δεν νιώθω καλά. Το ότι παίρνω αυτά τα αποτελέσματα αυτή τη στιγμή με εκπλήσσει.

Κάτι απλώς δεν λειτουργεί. Δεν έχω απάντηση, επομένως δεν μπορώ να δώσω μια καλή εξήγηση. Όταν είσαι οδηγός και τα πράγματα δεν κάνουν κλικ και δεν “κουμπώνουν”, είναι απλά δύσκολο. Δεν είναι δύσκολο γιατί δεν έχω την ταχύτητα ή τον ρυθμό ή οτιδήποτε άλλο. Ξέρω ότι τα έχω όλα αυτά. Είμαι σίγουρος ότι τα έχω όλα αυτά. Απλώς για κάποιο λόγο δεν μπορώ να το δείξω και απλά δεν μπορώ να οδηγήσω με τον τρόπο που θέλω.

Η ταχύτητα δεν ρέει φυσικά. Είναι περίπλοκο. Δεν έχω ακόμα τις απαντήσεις. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε ως ομάδα για να καταλάβουμε αυτά τα πράγματα καθώς είμαι σίγουρος ότι μπορώ να κάνω εξαιρετική δουλειά και λαμβάνοντας υπόψη πώς νιώθω, το να έχω ήδη μια νίκη, μια δεύτερη θέση και μερικά από αυτά τα αποτελέσματα, με εκπλήσσει πόσο άσχημα νιώθω. Απλώς, έχουμε δουλειά μπροστά μας. Θα σκύψω το κεφάλι και θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να κάνω προς το παρόν.

Ο Norris είχε έναν γεμάτο λάθη αγώνα στο Μπαχρέιν. Αρχικά δέχτηκε ποινή 5 δευτερολέπτων επειδή δεν τοποθέτησε σωστά το μονοθέσιό του στην εκκίνηση. Στη συνέχεια, έπεσε πίσω από τον Lewis Hamilton μετά την επανεκκίνηση του αγώνα μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας, ενώ είχε και ένα μπλοκάρισμα ενώ ακολουθούσε τον Charles Leclerc.

Ο Norris ένιωσε ότι ο ρυθμός του ήταν “αρκετά δυνατός”, αλλά ήταν ειλικρινής ότι τα λάθη του ήταν απαράδεκτα.

Έχω μικτά συναισθήματα για τον αγώνα. Ο στόχος μου ήταν η 2η θέση και κατέληξα 3ος. Ήταν καλός αγώνας γενικά. Νομίζω ότι οι ανακτήσεις μου μετά από κάθε λάθος ήταν καλές. Με την ποινή των πέντε δευτερολέπτων και όταν έπρεπε να αφήσω τον Hamilton. Πλήρωσα το τίμημα. Λάθη που δεν έπρεπε να κάνω, αλλά ο ρυθμός ήταν πολύ δυνατός διαφορετικά.

Είναι πάντα δύσκολο να πεις πότε είσαι σε βρώμικο αέρα και άλλα πράγματα. Δύσκολο. Θετικό ότι πήρα κάποιους βαθμούς και το αρνητικό είναι ότι δεν πέτυχα αυτό που θα έπρεπε να είχα πετύχει.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...