Αυτό είναι το Hyundai i30 2012


Αυτό είναι το Hyundai i30 2012

Γράφει: - , 23:32
17

Τις πρώτες φωτογραφίες του νέου i30 έδωσε σήμερα η Hyundai, το οποίο θα το παρουσιάσει επίσημα στη Φρανκφούρτη. Το νέο i30 διαθέτει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai “fluidic sculpture” με εξάγωνη γρίλια, και προσωπικά το βρίσκω πανέμορφο. Έχει σχεδιαστεί από το ευρωπαϊκό σχεδιαστικό τμήμα των Κορεατών στο Rüsselsheim της Γερμανίας και θα τοποθετηθεί απέναντι από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της C κατηγορίας όπως τα Volkswagen Golf, Opel Astra και Ford Focus, χωρίς πλέον να υστερεί σε τίποτα.

Το εσωτερικό του θυμίζει αρκετά αυτό του Veloster με διπλά όργανα και ηλεκτρικό χειρόφρενο. Το νέο i30 θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του αρχικά σε 5-πορτη hatchback έκδοση με 2 τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης, έναν 1.400αρη 100 ίππων και έναν 1.600αρη GDI με 140 άλογα και με 2 πετρελαίου, έναν 1.400 cc CRDi με 90 άλογα και έναν 1.600αρη CRDi με 126 άλογα. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με 2 κιβώτια, ένα 6-τάχυτο μηχανικό και ένα 6-τάχυτο αυτόματο. Περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες θα δοθούν στη Φρανκφούρτη.

[Πηγή: Hyundai]

Δελτίο Τύπου

HYUNDAI REVEALS FIRST IMAGE OF NEW-GENERATION i30

  • New-generation i30 to build on the remarkable success of original model
  • Next evolution of fluidic sculpture form language revealed on newcomer
  • Quality and refinement for new-generation i30 inspired by the segment above

High Wycombe, 7 September 2011 – Hyundai has revealed the first photo of the new-generation i30, ahead of the car’s world premiere at the 2011 Frankfurt Motor Show (IAA) next week, showing an exciting new look for the company’s best-selling C-segment hatchback.

Hyundai expects the new-generation i30 to build on the remarkable success of the original model – the company’s first car to be launched with the ‘i’ prefix, introducing a new nomenclature and heralding a new era for Hyundai in Europe.

The original i30 was also the first model to be designed and engineered in Europe, the first to be produced at the company’s state-of-the-art manufacturing facility in the Czech Republic, and the first Hyundai car to receive five stars from Euro NCAP.

After its July 2007 launch, the i30 went on to increase its sales in Europe every year, attracting 115,000 buyers in 2010 – the highest-ever annual sales figure for an individual Hyundai model in Europe – and achieving total sales of more than 350,000 units up to mid-2011.

Designed and engineered at the Hyundai Motor Europe Technical Centre in Rüsselsheim, Germany, the new-generation i30represents a further evolution of the unique Hyundai form language, ‘fluidic sculpture’, displaying the company’s distinctive design DNA.

Thomas Bürkle, Chief Designer at Hyundai Motor Europe Technical Centre, commented: “The new-generation i30 is recognisable thanks to the Hyundai family face with its signature hexagonal-shaped front grille and the jewel-like design of the headlamps, together with distinctive daytime running lights.  These lights present an angular shape within a more softly-edged recess, adding a strong personality to the vehicle, as well as a sense of refinement and luxury.”

“Through the profile of the new generation i30, a strong character line runs over the front and rear wheelarches all the way to the tail lamps.  A softer, lower character line rises up the car’s flank creating a play of light and shadow – a fundamental feature of fluidic sculpture,” Thomas Bürkle concluded.

Allan Rushforth, Senior Vice President and COO of Hyundai Motor Europe, commented, “We expect the new-generation i30 to appeal to young, progressive buyers who want a car that not only performs well but looks great too.  In this way, the new-generation i30 will contribute to future sales success, growing brand awareness and improving perceptions of Hyundai among European consumers.”

“The car has been designed to take on the leading vehicles in the C-segment and join the all-new i40 as a quality benchmark for Hyundai.  Our ultimate customer care package, Five Year Triple Care, will be a valuable point of differentiation for the new-generation i30 in its highly competitive class,” Allan Rushforth added.

The award-winning Five Year Triple Care package provides five years of unlimited-mileage warranty, five years of roadside assistance, and five years of vehicle health checks.

The company’s press conference will take place in Hall 6 at 12:00 (CET) on Tuesday 13th September 2011.

Σίγουρα θα σε ενδιαφέρουν

Τα εριστικά και υβριστικά σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.

  • hellboy

    μπραβο ρε χιουνται.βηματα εμπρος δυνατα και σταθερα.

  • Beatforspeed

    Σκιζουν οι Κορεατες μαγκες,ολο κ καλυτεροι,κ καλογουστοι.Κοιτα εδω τι βγαζουν,το αμαξι ειναι ομορφο τελος

  • http://www.autoblog.gr Autoblogger

    Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο! Απλά! Οι Κορεάτες έκαναν απίστευτη δουλειά με το i30!

  • panos225

    ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ
    Μακαρι να ειναι και πολυ χαμηλη και η τιμη του για την εποχη του….!!!!!

  • babinos1983

    πολυ καλο!!!! αλλο 1 βημα μπροστα για την χιουνται!!!!!

  • proedross

    8a sumfwnisw mazi sas paidia! polla bravo stin Hyundai..emena proswpika me tin seira “i” me exei kanei na tin dw me entelws alli nootropia…Polu kala ta montela kai 8a exoun k polu a3iologi e3eli3i apo oti fainetai!

  • Rabican

    πολυ ομορφο. και βασικα νομιζω οτι ειναι πολυ πιο ομορφο απο astra/golf κλπ με τα οποια θα ειναι αντιμετωπο…

    απο κινητηρες εχουμε ακουσει τιποτα για κανενα μικρο τουρμπο;

  • Teobc

    Πολύ ωραίο αυτοκίνητο.Ένα μεγάλο μπράβο στην Hyundai αλλά και στην Κia που κατασκευάζουν ωραία αλλά πραπαντός καλά αυτοκίνητα σε προσιτές τιμές.Βέβαια το αυτοκίνητο θα το δούμε εδώ στην χώρα μας πάρα πολύ αργά διότι έτσι είναι η πολιτική του αντιπροσώπου.Να πουλήσει όλο το στοκ και μετά θα φέρι το μοντέλο.Αλήθεια, ακόμα να έρθει το ανανεωμένο i20 και φυσικά το ix20,όταν σε όλη την Ευρώπη πουλιούνται εδώ και ένα οκτάμηνο.

  • Costelo

    Δυο ενστασεις,οι δυο νικελ γραμες στη μασκα ειναι υπερβολη,θα εδειχνε καλυτερα με τριακτινο τιμονο το εσωτερικο.Παντως χωρις να ειναι κακο αυτο,θυμιζει σαν να εχει δανιστει σχεδιαση απο αλλα μοντελα.

  • georgeiapwnas

    xeromai polu gia tin hyundai gt mexri stigmhs eixe athanata amaksia twra katafere na teleiopoiisi aksiopistia kai omorfia mesa ekso kati p isterouse polu…a kai nomizw forane iapwnika moter kai hyundai kai kia…

    • pariah

      Παλιά φορούσαν…τώρα όμως δεν φοράνε γιαπωνέζικο μοτέρ…Σου φαίνεται κανένα ίδιο με ανταγωνιστή;;;;

    • hellboy

      μοτερ ατοφιο μεχρι το 1993 μηχανικα μερη επερναν μεχρι το 2001(αν θυμαμαι καλα).

  • sofokles

    adigrafi kinetic design tis ford 100%. eleos

  • George31

    Entaksei.ti na leme tora paidia.h hyundai skizei gia akomh mia fora.rothste emena pou exoume duo hyundai sthn oikogeneia.ta amksia aplos einai athanata.palia den eixan esoterikh poiothta.tora?entaksei paizei na einai ena apo ta pio omorfa.poly anotero kai apo Astra kai apo thn patata to Golf pou apo sxediash oso paei kai xeiroterevei………

  • Pingback: Έκθεση Φρανκφούρτης: Hyundai i30 2012 - AutoBlog.gr()