Δεύτερες δοκιμές Βαρκελώνης: Ημέρα 1η

Σχετικά άρθρα

Nico Rosberg

Τα τελευταία τους δεδομένα για τα φετινά τους μονοθέσια πριν από την τελική τους προετοιμασία για το Αυστραλιανό Grand Prix ξεκίνησαν να παίρνουν οι ομάδες, στο δεύτερο τεστ που διεξάγεται ξανά στην πίστα της Βαρκελώνης. Με λιγότερες μέρες στη διάθεσή τους σε σχέση με πέρυσι, οι ομάδες κάνουν περισσότερους γύρους κάθε μέρα, με τη Mercedes να καλύπτει και σήμερα τα περισσότερα χιλιόμετρα.

Η γερμανική ομάδα, όμως, βρέθηκε για πρώτη φορά στην κορυφή των ταχύτερων χρόνων, με τον Nico Rosberg να αναλαμβάνει το πρόγραμμα το πρωί, προτού δώσει τη σκυτάλη στον Lewis Hamilton, ο οποίος πρόσθεσε ακόμα 90 γύρους στους 82 γύρους του team-mate του. Οι Γερμανοί έκαναν προσομοίωση κατατακτήριων το πρωί, έτσι ο Rosberg είχε την ευκαιρία να γράψει το 1:23.022 με τα μαλακά ελαστικά, όταν ο Sebastian Vettel στο προηγούμενο 4ήμερο ήταν 2 δέκατα πιο γρήγορος με την υπέρ-μαλακή γόμα.

Στη δεύτερη θέση βλέπουμε το όνομα του Valtteri Bottas, που σήμερα έκανε 123 γύρους με τη Williams, χωρίς να αντιμετωπίζει προβλήματα. Ο Φινλανδός ήταν 2 δέκατα πίσω από τον Rosberg, ωστόσο αξίζει να αναφερθεί πως ο δικός του χρόνος γράφτηκε με την υπέρ-μαλακή γόμα, η οποία είναι πολύ πιο γρήγορη από τη μαλακή στον έναν γύρο.

Ψηλά βρέθηκε σήμερα η McLaren, αλλά αυτό δε σημαίνει πως η βρετανική ομάδα ξεκίνησε ιδανικά το δεύτερο 4ήμερο. Ο Fernando Alonso ήταν πίσω από το τιμόνι της MP4-31 και κάλυψε απόσταση 93 γύρων, αρκετοί για τα δεδομένα της McLaren, αλλά τα προβλήματα εμφανίστηκαν ξανά στο στρατόπεδο των Βρετανών. Ο Ισπανός σταμάτησε στο τέλος του pit lane ελάχιστα πριν από το τέλος της πρωινής περιόδου, όμως κατάφερε να κάνει μερικούς ακόμα γύρους την τελευταία ώρα της ημέρας.

Προβλήματα και για τον Kimi Raikkonen, ο οποίος ολοκλήρωσε 72 γύρους, δηλαδή κάτι παραπάνω από απόσταση ενός αγώνα. Ο Kimi σταμάτησε με πρόβλημα στο κιβώτιο της SF16-H, όντας αναγκασμένος να γυρίσει στα pits και να περιμένει τους μηχανικούς του να επισκευάσουν το πρόβλημα. Αυτό τελικά συνέβη πριν από την λήξη της ημέρας, κάνοντας συνολικά 72 γύρους, με τον χρόνο του να είναι 1,8 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή. Ήταν, όμως, με τη μέση γόμα.

Μία θέση πίσω ο Daniil Kvyat, που σήμερα ανέλαβε δράση για τη Red Bull. Ο Ρώσος είχε το πρωί πρόβλημα στα φρένα του, καθώς εμφανίστηκε φωτιά στο πίσω αριστερό μέρος του μονοθεσίου του. Φυσικά, γύρισε στα pits, ώστε οι μηχανικοί να κάνουν τροποποιήσεις στην RB12. Τελικώς, ολοκλήρωσε 69 γύρους, γράφοντας τον ταχύτερο γύρο με τη μαλακή γόμα.

Ο Hamilton βρέθηκε στην 6η θέση, αλλά ήταν σημαντικά πιο αργός από τον Rosberg, αφού είχαν διαφορετικά προγράμματα. Πίσω του στους ταχύτερους χρόνους, ο Max Verstappen. Ο μικρός ήταν ο οδηγός που κάλυψε τους περισσότερους γύρους -144 στον αριθμό-, ενώ το ταχύτερό του πέρασμα σημειώθηκε με τη μαλακή γόμα.

Στην 8η θέση ο Nico Hulkenberg, με 121 γύρους στο οδόμετρο. Και ο Γερμανός είχε μια απροβλημάτιστη ημέρα, χρησιμοποιώντας και αυτός τη μαλακή γόμα για την ταχύτερή του προσπάθεια. Την πρώτη του εμφάνιση έκανε το μονοθέσιο της Sauber, η C35. Στο cockpit ήταν ο Felipe Nasr, που ξεπέρασε το «φράγμα» των 100 γύρων, χωρίς προβλήματα.

Αντίθετα, ο Kevin Magnussen προκάλεσε κόκκινη σημαία λίγο πριν από το τέλος της ημέρας, ενώ σημαντικά προβλήματα στο σύστημα καυσίμου είχε και ο Esteban Gutierrez, με αποτέλεσμα μόνο 23 γύρους για τη Haas. Διαρροή λαδιού είχε ο Rio Haryanto, μένοντας στα pits για τη μεγαλύτερη διάρκεια του πρωινού.

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Nico Rosberg Mercedes 1:23.022  – 82
2 Valtteri Bottas Williams 1:23.229 0.207 123
3 Fernando Alonso McLaren 1:24.735 1.713 93
4 Kimi  Raikkonen Ferrari 1:24.836 1.814 72
5 Daniil Kvyat Red Bull 1:25.049 2.027 69
6 Lewis Hamilton Mercedes 1:25.051 2.029 90
7 Max Verstappen Toro Rosso 1:25.176 2.154 144
8 Nico Hulkenberg Force India 1:25.336 2.314 121
9 Felipe Nasr Sauber 1:25.493 2.471 103
10 Kevin Magnussen Renault 1:25.760 2.738 119
11 Esteban Gutierrez Haas 1:26.661 3.639 23
12 Rio Haryanto Manor 1:27.625 4.603 45

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επαφές Aston Martin με Binotto για την αντικατάσταση του Krack

Ο πρώην επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, εθεάθη στα paddocks Imola, ενώ θεωρείται δεδομένη η παρουσίαση του και στον αγώνα του ερχόμενου Σαββατοκύριακου, στο...

Ο Pat Symonds σύμβουλος της Andretti για να μπει στην F1

Μετά από 7 χρόνια ως επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της F1, διαδραματίζοντας κρίσιμο ρόλο στην εγγραφή των τεχνικών κανονισμών της F1 για το 2022 και...