Έκθεση Γενεύης 2016: Honda NSX με €180.000

Σχετικά άρθρα

Honda-NSX-001

Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, έπρεπε να φτάσει η έκθεση της Γενεύης για να δούμε για πρώτη φορά σε Ευρωπαϊκό έδαφος το νέο Honda NSX.

Honda-NSX-004

Όπως ήδη γνωρίζουμε, το μοντέλο κινείται χάρη σε έναν υβριδικό, twin-turbo V6, συνολικής απόδοσης 580 ίππων και 645 Nm ροπής. Ο βενζινοκινητήρας των 3.5 λίτρων, παράγει 507 άλογα και 550 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Μπροστά από το κιβώτιο, βρίσκεται ο ένας εκ των τριών ηλεκτροκινητήρων που αποδίδει 48 άλογα και 135 Nm ροπής ενώ οι άλλοι δύο, βρίσκονται στους τροχούς του εμπρός άξονα και αποδίδουν 36 άλογα και 73 Nm ροπής έκαστος. Αυτό σημαίνει ότι το Honda NSX είναι στην ουσία τετρακίνητο.

Honda-NSX-007

Με  το βάρος να φτάνει τα 1.725 κιλά, τα 96 km/h από στάση έρχονται σε περίπου 3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα είναι 307 km/h. Η Honda ανακοίνωσε ότι οι παραγγελίες για το NSX θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη τον ερχόμενο Απρίλιο με τιμή που θα ξεκινά στην Γερμανία από τα €180.000. Οι πρώτες παραδόσεις δε, αναμένεται να γίνουν το φθινόπωρο του 2016.

honda-jazz-keenlight-geneva-4

Εκτός από το NSX και το Civic Hatchback Prototype, η Honda έφερε στη Γενεύη και το Jazz Keenlight Concept. Ένα πρωτότυπο που μέσα από ένα custom, χάλκινο χρώμα που ονομάζεται “keenlight” δίνει έμφαση στο στυλ και τα αξεσουάρ. Το χρώμα φαίνεται στην αεροτομή οροφής, τα καλύμματα των καθρεφτών, τις ζάντες, τα γραφικά και σε διάφορα άλλα σημεία στο αυτοκίνητο. Στο εσωτερικό, η Honda χρησιμοποίησε το “keenlight” στο τιμόνι, το ταμπλό και τα μαρσπιέ ενώ εξοπλίζει το ειδικό αυτό Jazz με δερμάτινες επενδύσεις και νέα πατάκια. Η εταιρία λέει ότι αυτό το concept δημιουργήθηκε για να επιδειχθούν οι δυνατότητες εξατομίκευσης του αυτοκινήτου αλλά δεν αποκλείεται να το δούμε να περνά στην παραγωγή ως ξεχωριστή έκδοση.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Έκθεση Αυτοκινήτου Γενεύης 2016

1. Εισαγωγή

Η Honda κάνει το επόμενο βήμα στην ανανέωση της Ευρωπαϊκής γκάμας αυτοκινήτων της στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, συμπεριλαμβανομένης της παγκόσμιας πρεμιέρας του Civic Hatchback Prototype.

Civic Hatchback Prototype

Το Civic Hatchback Prototype κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, δίνοντας μία πρώτη γεύση από την εξωτερική σχεδίαση του νέου μοντέλου hatchback, που προγραμματίζεται για Ευρωπαϊκό λανσάρισμα το 2017. Το αυτοκίνητο θα παράγεται στο Βρετανικό εργοστάσιο της Honda – UK Manufacturing (HUM), και θα εξάγεται σε παγκόσμιες αγορές μεταξύ των οποίων και οι ΗΠΑ.

Clarity Fuel Cell

Το Clarity Fuel Cell θα κάνει το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στη Γενεύη, μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο τον περασμένο Οκτώβριο. Το Clarity Fuel Cell είναι το παγκοσμίως πρώτο sedan κυψελών καυσίμου παραγωγής που φιλοξενεί ολόκληρο το σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου κάτω από το καπό. Η αυτονομία του Clarity Fuel Cell φτάνει τα 700 km – η καλύτερη στην κατηγορία – ενώ η μοναδική διάταξη χώρων επιτρέπει τη μεταφορά ακόμα και πέντε επιβατών, πρωτιά για μοντέλο sedan κυψελών καυσίμου.

* Διεθνής μέτρηση Honda σε JC08 mode και χρήση σταθμού υδρογόνου με πίεση 70MPa

NSX

Μετά την ανακοίνωση της έναρξης των πωλήσεων στους Αμερικανούς πελάτες στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, η Honda επιβεβαιώνει ότι οι παραδόσεις του Honda NSX στους πρώτους Ευρωπαίους πελάτες θα ξεκινήσουν το 2016. Το NSX ‘παντρεύει’ κλασικές αναλογίες – χαμηλό ύψος / μεγάλο πλάτος – με μοντέρνες και ελκυστικές επιφάνειες, ένα επιθετικό εμπρός τμήμα και πίσω φώτα που αποτίνουν φόρο τιμής στο πρώτο NSX. Το νέο υβριδικό υπεραυτοκίνητο διαθέτει νέο DOHC V6 κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο με δύο υπερσυμπιεστές που συνεργάζονται με ένα ειδικά σχεδιασμένο κιβώτιο εννέα σχέσεων DCT.

Jazz ‘Keenlight’ Concept

Η Honda θα παρουσιάζει επίσης μία νέα σχεδιαστική μελέτη του δημοφιλούς Jazz. Το νέο Keenlight στόχο έχει να υπογραμμίσει τις δυνατότητες εξατομίκευσης του Jazz, χρησιμοποιώντας κομψά σχεδιαστικά στοιχεία, ειδικά αυτοκόλλητα και μία μοναδική απόχρωση με την ονομασία ‘Keenlight’.

CRF1000L Africa Twin

Κληρονομώντας το πνεύμα των ένδοξων προκατόχων της, η νέα CRF1000L Africa Twin είναι μία μοτοσικλέτα που ‘πηγαίνει παντού’. Συνδυάζει έναν πρωτοποριακό, ισχυρό, δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα με ένα ευέλικτο πλαίσιο, έτοιμη για αληθινή περιπέτεια εκτός και εκτός δρόμου, είτε διασχίζοντας ηπείρους ή σε καθημερινές διαδρομές στην πόλη.

2. Civic Hatchback Prototype

Πρωτότυπο της επόμενης γενιάς του Civic hatchback κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016

• Με δυναμικό στήσιμο και τολμηρή νέα σχεδίαση εγκαινιάζει τη 10η γενιά Civic με τα πιο σπορ χαρακτηριστικά όλων των εποχών
• Το χαμηλωμένο αμάξωμα, οι φαρδιές αναλογίες και το μακρύ μεταξόνιο υπόσχονται βέλτιστη οδική συμπεριφορά μεγιστοποιώντας παράλληλα τον εσωτερικό χώρο
• Το πρώτο Ευρωπαϊκό μοντέλο που διατίθεται με τους νέους βενζινοκινητήρες της Honda 1.0L και 1.5L VTEC TURBO ενώ περαιτέρω βελτιώσεις έχουν γίνει στον 1.6L i-DTEC
• Το νέο Civic hatchback θα διατίθεται στην Ευρώπη στις αρχές του 2017 και θα κατασκευάζεται στο Βρετανικό Εργοστάσιο της Honda – UK Manufacturing (HUM)

Η επόμενη γενιά Civic hatchback κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της σε μορφή πρωτοτύπου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016. Η σχεδίαση του πρωτοτύπου προαναγγέλλει μία σημαντική αλλαγή από τις προηγούμενες εκδόσεις της βασικού Ευρωπαϊκού μοντέλου της Honda εστιάζοντας στην τολμηρή σχεδίαση και στην ικανοποιητική δυναμική συμπεριφορά.

Ο Jean-Marc Streng, Γενικός Διευθυντής της Honda Motor Europe, Τομέας Αυτοκινήτων, σχολίασε: «Το Civic είναι ένα βασικό μοντέλο για την Ευρώπη με ισχυρές πωλήσεις και παράδοση στην παραγωγή. Για πολλούς Ευρωπαίους πελάτες, το Civic είναι συνώνυμο με τη μάρκα Honda. Το νέο Civic hatchback συνεχίζει αυτή την παράδοση, και ευελπιστούμε ότι θα συνεχίσει να είναι βασικός πυλώνας για τις Ευρωπαϊκές μας δραστηριότητες. Είμαστε ενθουσιασμένοι με την εξέλιξη της νέας γενιάς του μοντέλου και ανυπομονούμε για το λανσάρισμά του στις αρχές του 2017.»

Σπορ σχεδίαση Civic

Το νέο Civic hatchback θα είναι 30 mm φαρδύτερο, 20 mm χαμηλότερο και 130 mm μακρύτερο από την τρέχουσα γενιά. Νέοι μεγαλύτεροι και φαρδύτεροι τροχοί και ελαστικά χαρίζουν μία αίσθηση αυτοπεποίθησης, ενώ το μακρύ μεταξόνιο, οι κοντοί πρόβολοι και οι αεροδυναμικές επιφάνειες της καμπίνας επιτείνουν τη δυναμική αίσθηση του εξωτερικού.

Μπροστά, ο κοντός πρόβολος με τους μεγάλους αεραγωγούς διαμορφώνουν μία πιο δυναμική οπτική ταυτότητα για την οικογένεια Honda. Προβολείς και φώτα ημέρας LED ρέουν κάτω από το τολμηρό, ανάγλυφο καπό προς τους τονισμένους θόλους των τροχών.

Οι αεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματος συνεχίζονται στο προφίλ με τη μεσαία γραμμή να ενσωματώνει τις λαβές των εμπρός & πίσω θυρών πριν ‘σβήσουν’ στα χαρακτηριστικά πίσω φώτα LED σχήματος C. Μία δεύτερη, χαμηλότερη χαρακτηριστική γραμμή εκτείνεται πίσω από τους εμπρός τροχούς και μέσω των θυρών συναντά τους θόλους των πίσω τροχών, τονίζοντας τη σφηνοειδή γραμμή. Η σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα απηχεί την πολύ δυναμική φύση του υπόλοιπου αυτοκινήτου.

Ο Daisuke Tsutamori, Project Leader υπεύθυνος για το στυλ του Prototype μιλά για το πώς γεννήθηκε και υλοποιήθηκε η ιδέα: «Ξέραμε ότι θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα εντυπωσιακό και ξεχωριστό εξωτερικό που θα αμφισβητούσε το συμβατικό στυλ των Ευρωπαϊκών compact μοντέλων, θα παρέμενε όμως πιστό στις αυθεντικές βασικές αξίες του Civic. Το αποτέλεσμα είναι ένα πάντρεμα ιδιαίτερης και σπορ σχεδίασης, ικανοποιητικής δυναμικής συμπεριφοράς και ευέλικτης πρακτικότητας.»

Νέα turbo κινητήρια σύνολα για μία αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία

Το νέο Civic Hatchback θα διατίθενται με γκάμα τριών κινητήρων: βενζινοκινητήρες 1.0-L & 1.5-L VTEC TURBO, και ανανεωμένος 1.6 i-DTEC diesel. Το Civic θα είναι το πρώτο Ευρωπαϊκό μοντέλο που θα περιλαμβάνει τους δύο νέους βενζινοκινητήρες και το πρώτο παγκοσμίως που διατίθεται με χιλιάρη.

Οι νέοι κινητήρες αποτελούν τμήμα της αυξανόμενης γκάμας Earth Dreams Technology της Honda και στοχεύει σε ένα συνδυασμό δυναμικών επιδόσεων, κορυφαίας ισχύος για τον κυβισμό τους και εξαιρετικής οικονομίας καυσίμου.

Βασισμένοι σε μία εντελώς νέα δομή και αξιοποιώντας τα νέα συστήματα turbo, οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων για μείωση των τριβών και πετυχαίνουν κορυφαία ισχύ και περιβαλλοντικές επιδόσεις. Ένας υπερσυμπιεστής με χαμηλή ροπή αδράνειας και υψηλή απόκριση, σε συνδυασμό με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιδιώκει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ υψηλής ισχύος και ροπής, υπερτερώντας των συμβατικών ατμοσφαιρικών κινητήρων.

Μία ανανεωμένη έκδοση του δημοφιλούς και αποδοτικού 1.6 i-DTEC diesel της Honda – μοναδική στα Ευρωπαϊκά μοντέλα – θα προσφέρεται μαζί με τους δύο νέους βενζινοκινητήρες. Ο turbo-diesel common rail υιοθετεί εκτενείς τεχνολογίες που μειώνουν την τριβή, βελτιώνουν τις επιδόσεις και αυξάνουν την οικονομία καυσίμου. Το σύστημα απαρτίζουν ένας μικρός, υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστής, σύστημα EGR (ανακύκλωσης καυσαερίων) χαμηλής πίεσης και κυλινδροκεφαλή υψηλής ροής και έντονου στροβιλισμού. Ένας νέος άκαμπτος αλλά ελαφρύς στρόφαλος και ένα χυτό, αλουμινένιο μπλοκ ανοικτού τύπου, ανθεκτικό στις υψηλές πιέσεις μειώνουν το βάρος και διασφαλίζουν υψηλά επίπεδα αντοχής.

10η γενιά Civic hatchback θα παράγεται στην Ευρώπη και θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο

Η Ευρωπαϊκή μονάδα της Honda, (HUM), θα γίνει παγκόσμιος κόμβος παραγωγής για τη 10η γενιά Civic hatchback. Η Honda έχει επιβεβαιώσει επένδυση 270 εκατομμυρίων Ευρώ σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους παραγωγής εν όψει της προετοιμασίας για το νέο μοντέλο, το οποίο θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο, ακόμα και στις ΗΠΑ. Η επένδυση αποτελεί τμήμα ενός μακροπρόθεσμου οράματος για το Ευρωπαϊκό εργοστάσιο στις παγκόσμιες δραστηριότητες της Honda.

Ο Jason Smith, Διευθυντής της HUM, σχολίασε, «Με την καθιέρωση της HUM ως παγκόσμιας μονάδας παραγωγής του νέου Civic hatchback, η Honda καταδεικνύει την μακροπρόθεσμη δέσμευσή της στην παραγωγή σε Βρετανία και Ευρώπη.

Το γεγονός αυτό είναι απίστευτα σημαντικό για την παραγωγική μονάδα HUM και ανταμείβει τη δέσμευση και προσπάθεια των εταίρων της Honda τα τελευταία χρόνια. Σαν μία παγκόσμια μονάδα παραγωγής για το Civic hatchback ανυπομονούμε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο την ευκαιρία για εξαγωγή αυτού του μοντέλου όχι μόνο στους Ευρωπαίους πελάτες μας αλλά και σε βασικές παγκόσμιες αγορές.»

3. Clarity Fuel Cell

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το Honda Clarity Fuel Cell στην Έκθεση της Γενεύης

Το Clarity Fuel Cell που κάνει το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016, ενσωματώνει τις πιο προηγμένες τεχνολογίες της Honda και αποτελεί το παγκοσμίως πιο προηγμένο sedan κυψελών καυσίμου παραγωγής που φιλοξενεί ολόκληρη τη συστοιχία κυψελών καυσίμου και το σύστημα μετάδοσης κάτω από το καπό. Το Clarity Fuel Cell θα διατίθεται για αγορά με χρονομίσθωση (leasing) στην Ιαπωνία από φέτος το Μάρτιο και αργότερα στις ΗΠΑ. Στην Ευρώπη, το Clarity Fuel Cell θα λανσαριστεί μέσω του HyFIVE project σε Ηνωμένο Βασίλειο και Δανία κατά τη διάρκεια του 2016.»

Ο χωροταξικός σχεδιασμός του Clarity Fuel Cell βασίζεται στη φιλοσοφία της Honda ‘μέγιστη ευρυχωρία, ελάχιστες διαστάσεις εξαρτημάτων’. Ελαχιστοποιώντας το χώρο που καταλαμβάνει ο κινητήρας, η Honda πέτυχε ένα επίπεδο ευρυχωρίας εφάμιλλο των συμβατικών sedan που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα. Η διάσταση του συστήματος κυψελών καυσίμου και η μονάδα παραγωγής ενέργειας έχουν μειωθεί μέσω προηγμένων τεχνολογιών της Honda σε διαστάσεις εφάμιλλες ενός V6.

Παρά το μειωμένο μέγεθος του συστήματος κίνησης κυψελών καυσίμου, η Honda έχει διασφαλίσει κορυφαίες επιδόσεις. Οι καινοτόμοι κυματοειδείς διαχωριστές ροής καναλιών είναι οι πιο προηγμένοι από ποτέ, ενώ οι κυψέλες προσφέρουν υψηλότερη ισχύ από μικρότερες διαστάσεις λόγω μείωσης πάχους κατά 1 χιλ. (20%) σε κάθε κυψέλη. Σαν αποτέλεσμα η συστοιχία κυψελών καυσίμου είναι 33% πιο συμπαγής από την αντίστοιχη του πρώτου FCX Clarity. Αυτή η βελτίωση είναι πραγματικά εντυπωσιακή σε συνδυασμό μάλιστα με μία αύξηση μέγιστης ισχύος από 100 kW στα 130 kW (177ps) και πυκνότητας ισχύος αντίστοιχα κατά 60% στα 3.1 kW/L, προσφέροντας ομαλή επιτάχυνση από στάση μέχρι την τελική ταχύτητα.

Η άμεση απόκριση, η συναρπαστική οδήγηση και η αθόρυβη καμπίνα δημιουργούν έναν ελκυστικό συνδυασμό. Το Clarity Fuel Cell προσφέρει δύο προφίλ οδήγησης: το ‘Normal’ mode εξισορροπεί την οικονομία με τις οδηγικές επιδόσεις, ενώ το ‘Sport’ δίνει προτεραιότητα στην πιο άμεση απόκριση κατά την επιτάχυνση.

Το Clarity Fuel Cell, σε συνδυασμό με έναν αποδοτικό κινητήρα και μειωμένη κατανάλωση ενέργειας προσφέρει την καλύτερη αυτονομία στην κατηγορία οχημάτων κυψελών καυσίμου ανά ρεζερβουάρ, πάνω από 700km*. Ο χρόνος ανεφοδιασμού του Clarity Fuel Cell είναι εφάμιλλος με ενός βενζινοκίνητου οχήματος και ολοκληρώνεται σε 3 λεπτά, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη άνεση από την προσδοκώμενη από ένα βενζινοκίνητο ή diesel όχημα.

Περισσότερες πληροφορίες για το Clarity Fuel Cell υπάρχουν στον ιστότοπο: http://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressreleases/64954/honda-unveils-clarity-fuel-cell-at-the-2015-tokyo-motor-show
* Διεθνής μέτρηση Honda σε JC08 mode και χρήση σταθμού υδρογόνου με πίεση 70MPa

4. CR-V Black Edition

Η Honda λανσάρει το νέο CR-V Black Edition

Η Honda συμπληρώνει την CR-V SUV γκάμα της με μία νέα Black Edition για το 2016. Στο Black Edition παρατηρούμε εξωτερικά και εσωτερικά σχεδιαστικά στοιχεία που υποδηλώνουν μία σπορ και premium μεταστροφή ενός SUV. Θα διατίθεται μόνο με 4WD μοντέλα με βενζινοκινητήρα 2.0 i-VTEC ή 1.6 i-DTEC diesel. Ο diesel μπορεί επίσης να παραγγέλνεται με εννιάρι αυτόματο κιβώτιο.

Το εξωτερικό της έκδοσης CR-V Black Edition περιλαμβάνει μαρσπιέ, αεροτομή πίσω πόρτας, μαύρες μεταλλικές ζάντες 19”, εμπρός μάσκα σε gloss black και ποδιές μπροστά και πίσω.

Μέσα στην καμπίνα, η CR-V Black Edition διαθέτει πλήρως δερμάτινο σαλόνι με αντίθετες ραφές και χαραγμένο λογότυπο Black Edition. Συμπληρώνοντας την αίσθηση πολυτέλειας της καμπίνας, η έκδοση Black Edition διατίθεται με premium πατάκια που επίσης φέρουν το λογότυπο Black Edition.

5. Jazz “Keenlight” Concept

Νέα σχεδιαστική μελέτη “keenlight” προβάλλει τις δυνατότητες εξατομίκευσης του νέου Jazz.

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016 γίνεται το ντεμπούτο του νέου Jazz ‘keenlight’ Concept της Honda. Το νέο πρωτότυπο μοντέλο απευθύνεται σε πελάτες που αναζητούν μεγαλύτερη έμφαση στο στυλ, χρησιμοποιώντας κομψά σχεδιαστικά στοιχεία και αξεσουάρ σε ειδική απόχρωση του χαλκού γνωστή ως ‘keenlight’.

Το εξωτερικό περιλαμβάνει μία αεροτομή οροφής χρώματος keenlight, με ασορτί καλύμματα καθρεπτών, εμπρός μάσκα και ασορτί πίσω πόρτα. Ένα χαρακτηριστικό νέο αυτοκόλλητο προσφέρει οπτικά στοιχεία του αστικού ορίζοντα του Λονδίνου. Μοναδικές ζάντες αλουμινίου 15” με φινίρισμα 15” keenlight ολοκληρώνουν την εξωτερική εμφάνιση.

Το θέμα keenlight επεκτείνεται στο εσωτερικό με πινελιές στο τιμόνι, το ταμπλό και το διακοσμητικό των σκαλοπατιών. Άλλα αξεσουάρ εσωτερικού περιλαμβάνουν εξατομικευμένα χαλάκια και δερμάτινη ταπετσαρία.

Συνολικά, το νέο πρωτότυπο αναδεικνύει τις δυνατότητες εξατομίκευσης Jazz παραπέμποντας σε μία ενδεχόμενη μελλοντική έκδοση Jazz.

6. Civic X και Civic Tourer Style

Τα Civic Hatchback και Tourer αποκτούν ειδικές εκδόσεις “X” και “Style”

Η Honda παρουσιάζει δύο ειδικές εκδόσεις του Civic στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η έκδοση περιορισμένης παραγωγής Civic X* που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 2016, προσθέτει έξτρα χαρακτηριστικά στο αυτοκίνητο χωρίς έξτρα κόστος με εμπρός προφυλακτήρα, κάλυμμα πίσω ποδιάς και θόλους τροχών βαμμένα σε ειδική απόχρωση. Στο εσωτερικό, το X εξοπλίζεται με το σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας Honda Connect. Οι πελάτες του Civic X μπορούν επίσης να παραγγείλουν δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Garmin ή CD player για τα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής.
(* ονομάζεται Civic Limited Edition στη Βρετανία)

Όσοι πελάτες το επιθυμούν, μπορούν να αναδείξουν την εμφάνιση του Civic X τους με την προθήκη ζαντών αλουμινίου 16 και 17 ιντσών

Το Civic Tourer “Style” έχει επιπλέον σπορ ζάντες αλουμινίου 17”, δίχτυ φορτίου και ατσάλινο κάλυμμα σκαλοπατιού φόρτωσης. Το δίχτυο φορτίου τοποθετείται πίσω από τα πίσω καθίσματα ασφαλίζοντας τα φορτία στη θέση τους ή πίσω από τα εμπρός καθίσματα όταν τα πίσω αναδιπλώνονται.

7. RA272

Το πρωτοποριακό μονοθέσιο F1 της Honda δίνει το παρών στη Γενεύη

Μετά το ντεμπούτο της το 1964, η ομάδα F1 της Honda ξεκίνησε τη σεζόν του 1965 με νέες φιλοδοξίες, ένα νέο μονοθέσιο (RA272) με το κόκκινο να φτάνει τις 14.000 σ.α.λ., και ένα πολύ έμπειρο οδηγό στο πρόσωπο του Αμερικανού Richie Ginther. Έχοντας τερματίσει 6ος δύο φορές, ο Αμερικανός χάρισε την πρώτη νίκη στη Honda στη Formula 1 στο Autodromo Hermanos Rodriguez στο Μεξικό, στον ένατο μόλις αγώνα της ομάδας. Ήταν η πρώτη νίκη για Ιαπωνικό μονοθέσιο στην ιστορία των αγώνων Grands Prix, και τάραξε τα νερά για πιο καθιερωμένες ομάδες από την Ευρώπη.

8. CRF1000L Africa Twin

Ένας θρύλος σε δύο τροχούς κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης: Η νέα CRF1000L Africa Twin

Τα απαραίτητα στοιχεία μιας μοτοσικλέτας τουρισμού – ισχυρό κινητήρας, ανθεκτικό πλαίσιο με μεγάλη διαδρομή ανάρτησης, κάθετη θέση οδήγησης και μεγάλο τιμόνι – διασφαλίζουν χρηστικότητα ανεξαρτήτως εδάφους. Αυτή η πρακτικότητα αποτελεί κύριο στοιχείο της δημοτικότητας αυτών των μηχανών: είναι ευκολοδήγητες, άνετες και ευπροσάρμοστες, και κινούνται με άνεση στο δρόμο, είτε πρόκειται για ορεινά περάσματα σε ταξίδια τουρισμού ή στον αυτοκινητόδρομο είτε κάνοντας ελιγμούς σε κυκλοφοριακά φορτισμένες πόλεις. Και όταν βγαίνουν στο δρόμο για την απόλυτη περιπέτεια, μπορούν να ‘καταπίνουν’ πολλά χιλιόμετρα αφού τελειώσει η άσφαλτος.

Ακολουθώντας την παράδοση των διάσημων προκατόχων της, η νέα CRF1000L Africa Twin είναι μία μοτοσικλέτα που ‘πηγαίνει παντού’. Συνδυάζει έναν πρωτοποριακό, ισχυρό, δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα με ένα ευέλικτο πλαίσιο, έτοιμη για αληθινή περιπέτεια εκτός και εκτός δρόμου, είτε διασχίζοντας ηπείρους ή σε καθημερινές διαδρομές στην πόλη. Εκτός από το στάνταρ μοντέλο, διατίθενται δύο ακόμα εκδόσεις: η πρώτη με ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης για τον πίσω τροχό και multiple mode Honda Selectable Torque Control (HSTC), και η δεύτερη με το μοναδικό Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη της Honda – Dual Clutch Transmission (με νέα λειτουργία off-road), ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης για τον πίσω τροχό και HSTC.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Honda: Τρία νέα ηλεκτρικά για την Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου που θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα, η Honda θα παρουσιάσει μια νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Αυτά θα φέρουν το...

EuroNCAP: Πεντάστερα τα Nio EL6, Toyota C-HR και υπό προϋποθέσεις το Honda CR-V

Ο EuroNCAP έκανε γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας που διενήργησε στα Nio EL6, Toyota C-HR, και Honda CR-V υπό τους ενημερωμένους κανονισμούς του...