Παρότι οι διοργανωτές της έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης αναφέρουν ότι η επιστροφή της στη μετά-Covid εποχή ήταν επιτυχημένη και πολλά υποσχόμενη, η πραγματικότητα απέχει αρκετά.
Πρακτικά μόλις 5 αυτοκινητοβιομηχανίες έδωσαν το παρόν, οι Renault, Dacia, MG, BYD και Lucid, με το μέγεθος και το ενδιαφέρον για την τελευταία να είναι αναμφίβολα -ακόμα- μικρό. Σύμφωνοι, υπήρχαν και οι boutique εταιρίες ή coachbuilders, όπως η Kimera και η Totem Automobili, οι οποίες παρά τα ενδιαφέροντα αυτοκίνητα που αποκάλυψαν δεν μπορούν να χαρακτηριστούν μεγάλες εταιρίες που στήριξαν την έκθεση.
Το ότι οι εκθέσεις πεθαίνουν το βλέπαμε, το ότι αυτή της Γενεύης -η άλλοτε σημαντικότερη και μεγαλύτερη του κόσμου- κατάντησε πιο μικρή κ από την ελληνική (τρόπος του λέγειν) με πρακτικά μόλις 5 αυτοκινητοβιομηχανίες είναι λυπηρό. Κάποτε ήταν γεμάτα και τα 7 υπόστεγα του εκθεσιακού κέντρου Palexpo, φέτος ήταν μόνο το 1.
Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των διοργανωτών, στη φετινή έκθεση -που ήταν ανοιχτή για το κοινό από 27 Φεβρουαρίου έως 3 Μαρτίου- περπάτησαν στους διαδρόμους της σχεδόν 168.000 επισκέπτες. Συγκριτικά, το 2019, την τελευταία χρονιά που είχε πραγματοποιηθεί η έκθεση, περισσότεροι από 600.000 άνθρωποι την είχαν επισκεφτεί. Φέτος οι διοργανωτές ήλπιζαν πως θα επισκεπτόταν την έκθεση 200.000 επισκέπτες, κάτι που δεν συνέβη.
Η επόμενη έκθεση στη Γενεύη έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί από τις 17 έως τις 23 Φεβρουαρίου 2025.