Pininfarina Enigma GT με V6 κινητήρα υδρογόνου

Σχετικά άρθρα

Το πρωτότυπο Pininfarina Enigma GT έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης και σύμφωνα με την εταιρία μας δείχνει το πως θα μοιάζουν τα μελλοντικά της μοντέλα.

Το 2+2 μοντέλο έχει έναν V6 2,5-λίτρων κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί με υδρογόνο και αποδίδει 442 ίππους. Είναι τοποθετημένος πίσω από τα καθίσματα των επιβατών και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας 272 ίππων δίνει κίνηση στον μπροστινό άξονα, καθιστώντας το μοντέλο τετρακίνητο.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη), με την εταιρία να λέει πως το όχημα έχει αυτονομία 550 χιλιομέτρων, με τον ανεφοδιασμό της δεξαμενής υδρογόνου 9 κιλών να διαρκεί 5-6 λεπτά. Υπάρχει μπαταρία 10 kWh.

Το Pininfarina Enigma GT έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,24 Cd ενώ ζυγίζει 1.690 κιλά, χάρη στο carbon monocoque πλαίσιο και την εκτενή χρήση carbon.

Στο εσωτερικό συναντάμε μια μεγάλη OLED οθόνη, με το παρμπρίζ να διαθέτει τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Mazda EZ-6 και Arata concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Mazda παρουσίασε τη νέα γενιά του 6. Ονομάζεται EZ-6, αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda και θα είναι διαθέσιμο...

Italdesign Quintessenza Concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Italdesign παρουσίασε το Quintessenza Concept, ένα πρωτότυπο που όπως αναφέρει η εταιρία έχει δημιουργηθεί "ως η τέλεια ενσάρκωση της...