Honda Civic Hatchback Prototype (8)


Όπως περιμέναμε, η Honda παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης το πρωτότυπο που μας προϊδεάζει για το επόμενο Civic. Το μοντέλο ονομάζεται Civic Hatcback Prototype και δείχνει… επιθετικό!

Όπως μας ενημερώνει η εταιρία, το νέο Civic θα είναι 30 χιλιοστά πλατύτερο, 20 χιλιοστά χαμηλότερο και 130 χιλιοστά μικρότερο σε μήκος από το μοντέλο που θα αντικαταστήσει. Και κρίνοντας από τον πληθυντικό χρόνο, αναφέρεται στο μοντέλο παραγωγής του πρωτότυπου που μας παρουσιάζει και όχι στο πρωτότυπο καθεαυτό.

Honda Civic Hatchback Prototype (3)

Επειδή μπροστά μας όμως έχουμε το concept, ας εστιάσουμε εκεί. Το μοντέλο “πατάει” σε μεγάλες ζάντες και φαρδιά ελαστικά ενώ το μεγαλύτερο μεταξόνιο και οι μικροί πρόβολοι “προσθέτουν στη δυναμικότητα του εξωτερικού”. Στην μάσκα, ξεχωρίζουν οι μεγάλοι αεραγωγοί αλλά και τα χαρακτηριστικά, LED φωτιστικά σώματα ενώ το πίσω μέρος είναι πιο “προκλητικό” χάρη σε φωτιστικά σώματα σχήματος C και τον προφυλακτήρα που στο κέντρο του, φιλοξενεί την διπλή απόληξη της εξάτμισης. Η Honda δεν έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες της καμπίνας, αλλά ακόμα και να δούμε κάτι ξεχωριστό, στην έκδοση παραγωγής δεν περιμένουμε κάτι πέραν αυτών που έχουμε ήδη δει στο Αμερικάνικο sedan και coupe. Πάντως, η αύξηση των διαστάσεων του επόμενου Civic λογικά θα έχει θετικό αντίκτυπο και στους προσφερόμενους χώρους.

Honda Civic Hatchback Prototype (7)

Η νέα γενιά του Honda Civic θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2016 για να λανσαριστεί στην αγορά, στις αρχές του 2017. Θα εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες, 1.0 και 1.5 λίτρων ενώ όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, θα υπάρχει μία αναβαθμισμένη έκδοση του 1600άρη που ήδη προσφέρεται στο Civic.

Δελτίο Τύπου

 Civic Hatchback Prototype

Πρωτότυπο της επόμενης γενιάς του Civic hatchback κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016

  • Με δυναμικό στήσιμο και τολμηρή νέα σχεδίαση εγκαινιάζει τη 10η γενιά Civic με τα πιο σπορ χαρακτηριστικά όλων των εποχών
  • Το χαμηλωμένο αμάξωμα, οι φαρδιές αναλογίες και το μακρύ μεταξόνιο υπόσχονται βέλτιστη οδική συμπεριφορά μεγιστοποιώντας παράλληλα τον εσωτερικό χώρο
  • Το πρώτο Ευρωπαϊκό μοντέλο που διατίθεται με τους νέους βενζινοκινητήρες της Honda 1.0L και 1.5L VTEC TURBO ενώ περαιτέρω βελτιώσεις έχουν γίνει στον 1.6L i-DTEC
  • Το νέο Civic hatchback θα διατίθεται στην Ευρώπη στις αρχές του 2017 και θα κατασκευάζεται στο Βρετανικό Εργοστάσιο της Honda – UK Manufacturing (HUM)

Η επόμενη γενιά Civic hatchback κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της σε μορφή πρωτοτύπου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016. Η σχεδίαση του πρωτοτύπου προαναγγέλλει μία σημαντική αλλαγή από τις προηγούμενες εκδόσεις της βασικού Ευρωπαϊκού μοντέλου της Honda εστιάζοντας στην τολμηρή σχεδίαση και στην ικανοποιητική δυναμική συμπεριφορά.

Ο Jean-Marc Streng, Γενικός Διευθυντής της Honda Motor Europe, Τομέας Αυτοκινήτων, σχολίασε: «Το Civic είναι ένα βασικό μοντέλο για την Ευρώπη με ισχυρές πωλήσεις και παράδοση στην παραγωγή. Για πολλούς Ευρωπαίους πελάτες, το Civic είναι συνώνυμο με τη μάρκα Honda. Το νέο Civic hatchback συνεχίζει αυτή την παράδοση, και ευελπιστούμε ότι θα συνεχίσει να είναι βασικός πυλώνας για τις Ευρωπαϊκές μας δραστηριότητες. Είμαστε ενθουσιασμένοι με την εξέλιξη της νέας γενιάς του μοντέλου και ανυπομονούμε για το λανσάρισμά του στις αρχές του 2017.»

Σπορ σχεδίαση Civic

Το νέο Civic hatchback θα είναι 30 mm φαρδύτερο, 20 mm χαμηλότερο και 130 mm μακρύτερο από την τρέχουσα γενιά. Νέοι μεγαλύτεροι και φαρδύτεροι τροχοί και ελαστικά χαρίζουν μία αίσθηση αυτοπεποίθησης, ενώ το μακρύ μεταξόνιο, οι κοντοί πρόβολοι και οι αεροδυναμικές επιφάνειες της καμπίνας επιτείνουν τη δυναμική αίσθηση του εξωτερικού.

Μπροστά, ο κοντός πρόβολος με τους μεγάλους αεραγωγούς διαμορφώνουν μία πιο δυναμική οπτική ταυτότητα για την οικογένεια Honda. Προβολείς και φώτα ημέρας LED ρέουν κάτω από το τολμηρό, ανάγλυφο καπό προς τους τονισμένους θόλους των τροχών.

Οι αεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματος συνεχίζονται στο προφίλ με τη μεσαία γραμμή να ενσωματώνει τις λαβές των εμπρός & πίσω θυρών πριν ‘σβήσουν’ στα χαρακτηριστικά πίσω φώτα LED σχήματος C. Μία δεύτερη, χαμηλότερη χαρακτηριστική γραμμή εκτείνεται πίσω από τους εμπρός τροχούς και μέσω των θυρών συναντά τους θόλους των πίσω τροχών, τονίζοντας τη σφηνοειδή γραμμή. Η σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα απηχεί την πολύ δυναμική φύση του υπόλοιπου αυτοκινήτου.

Ο Daisuke Tsutamori, Project Leader υπεύθυνος για το στυλ του Prototype μιλά για το πώς γεννήθηκε και υλοποιήθηκε η ιδέα: «Ξέραμε ότι θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα εντυπωσιακό και ξεχωριστό εξωτερικό που θα αμφισβητούσε το συμβατικό στυλ των Ευρωπαϊκών compact μοντέλων, θα παρέμενε όμως πιστό στις αυθεντικές βασικές αξίες του Civic. Το αποτέλεσμα είναι ένα πάντρεμα ιδιαίτερης και σπορ σχεδίασης, ικανοποιητικής δυναμικής συμπεριφοράς και ευέλικτης πρακτικότητας.»

Νέα turbo κινητήρια σύνολα για μία αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία

Το νέο Civic Hatchback θα διατίθενται με γκάμα τριών κινητήρων: βενζινοκινητήρες 1.0-L & 1.5-L VTEC TURBO, και ανανεωμένος 1.6 i-DTEC diesel. Το Civic θα είναι το πρώτο Ευρωπαϊκό μοντέλο που θα περιλαμβάνει τους δύο νέους βενζινοκινητήρες και το πρώτο παγκοσμίως που διατίθεται με χιλιάρη.

Οι νέοι κινητήρες αποτελούν τμήμα της αυξανόμενης γκάμας Earth Dreams Technology της Honda και στοχεύει σε ένα συνδυασμό δυναμικών επιδόσεων, κορυφαίας ισχύος για τον κυβισμό τους και εξαιρετικής οικονομίας καυσίμου.

Βασισμένοι σε μία εντελώς νέα δομή και αξιοποιώντας τα νέα συστήματα turbo, οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων για μείωση των τριβών και πετυχαίνουν κορυφαία ισχύ και περιβαλλοντικές επιδόσεις. Ένας υπερσυμπιεστής με χαμηλή ροπή αδράνειας και υψηλή απόκριση, σε συνδυασμό με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιδιώκει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ υψηλής ισχύος και ροπής, υπερτερώντας των συμβατικών ατμοσφαιρικών κινητήρων.

Μία ανανεωμένη έκδοση του δημοφιλούς και αποδοτικού 1.6 i-DTEC diesel της Honda – μοναδική στα Ευρωπαϊκά μοντέλα – θα προσφέρεται μαζί με τους δύο νέους βενζινοκινητήρες. Ο turbo-diesel common rail υιοθετεί εκτενείς τεχνολογίες που μειώνουν την τριβή, βελτιώνουν τις επιδόσεις και αυξάνουν την οικονομία καυσίμου. Το σύστημα απαρτίζουν ένας μικρός, υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστής, σύστημα EGR (ανακύκλωσης καυσαερίων) χαμηλής πίεσης και κυλινδροκεφαλή υψηλής ροής και έντονου στροβιλισμού. Ένας νέος άκαμπτος αλλά ελαφρύς στρόφαλος και ένα χυτό, αλουμινένιο μπλοκ ανοικτού τύπου, ανθεκτικό στις υψηλές πιέσεις μειώνουν το βάρος και διασφαλίζουν υψηλά επίπεδα αντοχής.

10η γενιά Civic hatchback θα παράγεται στην Ευρώπη και θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο

Η Ευρωπαϊκή μονάδα της Honda, (HUM), θα γίνει παγκόσμιος κόμβος παραγωγής για τη 10η γενιά Civic hatchback. Η Honda έχει επιβεβαιώσει επένδυση 270 εκατομμυρίων Ευρώ σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους παραγωγής εν όψει της προετοιμασίας για το νέο μοντέλο, το οποίο θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο, ακόμα και στις ΗΠΑ. Η επένδυση αποτελεί τμήμα ενός μακροπρόθεσμου οράματος για το Ευρωπαϊκό εργοστάσιο στις παγκόσμιες δραστηριότητες της Honda.

Ο Jason Smith, Διευθυντής της HUM, σχολίασε, «Με την καθιέρωση της HUM ως παγκόσμιας μονάδας παραγωγής του νέου Civic hatchback, η Honda καταδεικνύει την μακροπρόθεσμη δέσμευσή της στην παραγωγή σε Βρετανία και Ευρώπη.

Το γεγονός αυτό είναι απίστευτα σημαντικό για την παραγωγική μονάδα HUM και ανταμείβει τη δέσμευση και προσπάθεια των εταίρων της Honda τα τελευταία χρόνια. Σαν μία παγκόσμια μονάδα παραγωγής για το Civic hatchback ανυπομονούμε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο την ευκαιρία για εξαγωγή αυτού του μοντέλου όχι μόνο στους Ευρωπαίους πελάτες μας αλλά και σε βασικές παγκόσμιες αγορές.»