O Jeremy Clarkson και τα επιχειρήματα του κατά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Σχετικά άρθρα

amazon-is-paying-former-top-gear-host-jeremy-clarkson-a-ridiculous-amount-of-money

Ο Jeremy Clarkson είναι ως γνωστό, λίγο εκκεντρικός χαρακτήρας και εφόσον είναι στην κορυφή εκτός από φίλους έχει και αρκετούς εχθρούς. Είναι ένας άνθρωπός που είτε τον συμπαθείς είτε όχι, νομίζω μέση οδός δεν υπάρχει. Ο τρόπος που μιλάει και η “επιθετική” άποψη του για την αυτοκίνηση σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι. Είναι ισχυρογνώμων και έχει εκφράσει κατά καιρούς τα αντί οικολογικά του αισθήματα, μέχρι και το γενεαλογικό του δέντρο έχει ερευνήσει για να αποδείξει ότι φταίνε τα γονίδιά του για αυτό. Μέσα σε όλα αυτά ο Clarkson, όπως είναι φυσικό, απεχθάνεται και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το είχε δείξει στο παρελθόν όταν πριν από μερικά χρόνια δοκίμασε στο Top Gear το Roadster της Tesla. Τότε στο τέλος του επεισοδίου έδειξε ότι μετά τη δοκιμή το ηλεκτροκίνητο Roadster έμεινε από μπαταρία και το έσπρωχναν στο γκαράζ, κάτι που δεν ήταν αλήθεια. Η Tesla υπέβαλε μήνυση στο BBC για το επεισόδιο αυτό, άλλα δε δικαιώθηκε.

18n53bt219zbgjpg

Ο Clarkson σε μια συνέντευξη που έδωσε στο Business Insider μίλησε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τη Ferrari 488 GTB , τη McLaren, για τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα και για διάφορα άλλα θέματα. Η άποψη του όμως για το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησε για να τεκμηριώσει τη θέση του ήταν αυτή που έφερε αρνητικά σχόλια από μερικούς επικριτές του καθώς τα έκριναν χαζά και αναληθή. Τι είπε λοιπόν ο παρουσιαστής του The Grand Tour όταν ερωτήθηκε για την άποψη του για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τι επιχειρήματα χρησιμοποίησε;

Δεν ήμουν ποτέ θαυμαστής των plug-in ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στη Νέα Υόρκη υπάρχει ήδη πρόβλημα ηλεκτροδότησης όταν οι άνθρωποι φορτίζουν όλοι μαζί τα κινητά τους τηλέφωνα. Στην Αμερική μόλις και μετά βίας καλύπτεται η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας, το ίδιο και στη Βρετανία. Στη Βρετανία είμαστε 5% κάτω από τη ζήτηση και στην Αμερική είναι 16% κάτω. Όταν οι άνθρωποι θα αρχίσουν να φορτίζουν τα αυτοκίνητα τους πού θα βρεθεί αυτή η ενέργεια;

Ποιος ξέρει;

Θα πρέπει να κατασκευαστούν περισσότεροι σταθμοί παραγωγής ενέργειας. Είναι αυτό φιλικό προς το περιβάλλον;

Η απάντηση είναι το υδρογόνο. Έρχονται πολλά plug-in ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά η μείωση της ζήτησης θα δείξει στις αυτοκινητοβιομηχανίες πως πρέπει να αρχίσουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Πρέπει να έχουμε αυτοκίνητα με κυψέλες καυσίμου. Ο κόσμος πρέπει να έχει.

unspecified-4f6d0ae1-4587-4716-94eb-10a1cae67446

Αυτά ήταν τα λόγια του Clarkson και οι επικριτές του δεν έχασαν ευκαιρία να σχολιάσουν αρνητικά τα όσα είπε. Σίγουρα το σχόλιο ότι η φόρτιση των κινητών τηλεφώνων επηρεάζει το δίκτυο ηλεκτροδότησης της Νέας Υόρκης ήταν λίγο υπερβολικό αλλά δεν παύουν να έχουν κάποια βάση τα λεγόμενα του. Στην τελική, άποψη του είναι και εφόσον του δίνουν το βήμα θα τη λέει.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...