amazon-is-paying-former-top-gear-host-jeremy-clarkson-a-ridiculous-amount-of-money

Ο Jeremy Clarkson είναι ως γνωστό, λίγο εκκεντρικός χαρακτήρας και εφόσον είναι στην κορυφή εκτός από φίλους έχει και αρκετούς εχθρούς. Είναι ένας άνθρωπός που είτε τον συμπαθείς είτε όχι, νομίζω μέση οδός δεν υπάρχει. Ο τρόπος που μιλάει και η “επιθετική” άποψη του για την αυτοκίνηση σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι. Είναι ισχυρογνώμων και έχει εκφράσει κατά καιρούς τα αντί οικολογικά του αισθήματα, μέχρι και το γενεαλογικό του δέντρο έχει ερευνήσει για να αποδείξει ότι φταίνε τα γονίδιά του για αυτό. Μέσα σε όλα αυτά ο Clarkson, όπως είναι φυσικό, απεχθάνεται και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το είχε δείξει στο παρελθόν όταν πριν από μερικά χρόνια δοκίμασε στο Top Gear το Roadster της Tesla. Τότε στο τέλος του επεισοδίου έδειξε ότι μετά τη δοκιμή το ηλεκτροκίνητο Roadster έμεινε από μπαταρία και το έσπρωχναν στο γκαράζ, κάτι που δεν ήταν αλήθεια. Η Tesla υπέβαλε μήνυση στο BBC για το επεισόδιο αυτό, άλλα δε δικαιώθηκε.

18n53bt219zbgjpg

Ο Clarkson σε μια συνέντευξη που έδωσε στο Business Insider μίλησε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τη Ferrari 488 GTB , τη McLaren, για τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα και για διάφορα άλλα θέματα. Η άποψη του όμως για το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησε για να τεκμηριώσει τη θέση του ήταν αυτή που έφερε αρνητικά σχόλια από μερικούς επικριτές του καθώς τα έκριναν χαζά και αναληθή. Τι είπε λοιπόν ο παρουσιαστής του The Grand Tour όταν ερωτήθηκε για την άποψη του για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τι επιχειρήματα χρησιμοποίησε;

Δεν ήμουν ποτέ θαυμαστής των plug-in ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στη Νέα Υόρκη υπάρχει ήδη πρόβλημα ηλεκτροδότησης όταν οι άνθρωποι φορτίζουν όλοι μαζί τα κινητά τους τηλέφωνα. Στην Αμερική μόλις και μετά βίας καλύπτεται η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας, το ίδιο και στη Βρετανία. Στη Βρετανία είμαστε 5% κάτω από τη ζήτηση και στην Αμερική είναι 16% κάτω. Όταν οι άνθρωποι θα αρχίσουν να φορτίζουν τα αυτοκίνητα τους πού θα βρεθεί αυτή η ενέργεια;

Ποιος ξέρει;

Θα πρέπει να κατασκευαστούν περισσότεροι σταθμοί παραγωγής ενέργειας. Είναι αυτό φιλικό προς το περιβάλλον;

Η απάντηση είναι το υδρογόνο. Έρχονται πολλά plug-in ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά η μείωση της ζήτησης θα δείξει στις αυτοκινητοβιομηχανίες πως πρέπει να αρχίσουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Πρέπει να έχουμε αυτοκίνητα με κυψέλες καυσίμου. Ο κόσμος πρέπει να έχει.

unspecified-4f6d0ae1-4587-4716-94eb-10a1cae67446

Αυτά ήταν τα λόγια του Clarkson και οι επικριτές του δεν έχασαν ευκαιρία να σχολιάσουν αρνητικά τα όσα είπε. Σίγουρα το σχόλιο ότι η φόρτιση των κινητών τηλεφώνων επηρεάζει το δίκτυο ηλεκτροδότησης της Νέας Υόρκης ήταν λίγο υπερβολικό αλλά δεν παύουν να έχουν κάποια βάση τα λεγόμενα του. Στην τελική, άποψη του είναι και εφόσον του δίνουν το βήμα θα τη λέει.

  • LJ

    Καλά τα λέει, Jeremy for President!!!

    • georgekaras

      χρονια το λεει και ειναι λογικο .Παρε δηλαδη τις χωρες που στηριζονται στον ανθρακα για να παραγουν ηλεκτρικο ρευμα.Η αυξηση της ζητουμενης ποσοτητας ρευματος θα επιφερει αυξηση παραγωγης .Αρα θα καιγεται περισσοτερος ανθρακας και τετοια υλικα .Αρα τελικα τι γινεται?Μια εμμεση μεταφορα παραγωγης ρυπων απο τα αμαξια στα εργοστασια ΔΕΗ .Οποτε το αυτοκινητο γινεται και καλα οικολογικο και ο λεγομενος βενζινας του ρυπαινει ακομα πιο πολυ .Ειναι η λυση αυτη για το περιβαλλον?Μαλλον οχι Ειναι λυση για την τσεπη μας ?Ναι γτ η κιλοβατορα ειναι πιο φθηνη .Οποτε τι κανουμε?Μαλλον μια τρυπα στο νερο με αυτον τον τροπο.

    • hellboy

      ααααα πριν απο αυτον τα ελεγα εγω.. ασε με αντιγραφει ο κλαξον…-_-

    • georgekaras

      ημουν μικρος τοτε και το παιζα εξυπνος σε αλλους με αυτο αχαχχαχαχ αλλα ειχα δικιο

    • georgekaras

      ημουν μικρος τοτε και το παιζα εξυπνος σε αλλους με αυτο αχαχχαχαχ αλλα ειχα δικιο

  • hellboy

    ε ρε φουστη κλαξον με αντιγραφεις στα λεγομενα μου…..
    τοσα χρονια εδω γραφω για τα μπαταριοχουμενα οχηματα οτι δεν ειναι το μελλον.. και κανεις δεν ακουει………
    επισης εκρεμει μια μυνηση στο προσωπο σου πλεον.. για πνευματικα δικαιωματα….κλεφτη.

  • JohnnyXP64

    παιδια μην ειστε κορόιδα! πισω απο το υδρογονο κρυβεται τεραστια απατη και κομπινα απο τις πετρελαικες! βλεπεις να παραξεις υδρογονο για τα αυτοκινητα δεν ειναι τοσο ευκολο και ακινδυνο οπως το ρευμα που ειναι παντου και πραγματικα μπορεις να παραγεις ρευμα με καθαρες και ανανεωσημεμες πηγες! οι πετρελαικες εχουν ηδη κανει καταθεση πατεντες να φτιαξουν πρατηρια για υδρογόνο! μετα το πετραιλιο θελουν να μας κραταν για αλλα 1.000+ χρονια δεμενους πισω απο αυτους και το προϊών τους!!!!! προσπαθουν να βρουν ως δικαιολογια τον τροπο παραγωγης ρευματος απο ορικτα, και πατανε εκει για το μπλα μπλα μπλα τους! μην ειστε προβατα παιδια, το υδρογονο θα ειναι λυση αν απελευθερωθει αλλα λογο τις επικινδυνοτητας του και του δυσκολου τροπου παραγωγης αποθήκευσης και μεταφορας, θα ειναι black oil market all over again απο BP, TEXACO, SHELL, etc etc etc

    αν ηταν ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΕΣ τα τομάρια στις πετρελαικες και οσοι λενε τα παραμυθια τους θα καναν παραγωγη ρευματος ΑΠΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ που θα μπορουσαν να το κανουν με ασφαλεια και σε εργοστασια, και εμας θα μας διναν ρευμα απο 100% καθαρο αρχικο προιον! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ γιατι ειναι Υποκριτές!!

    • georgekaras

      ετσι ακριβως και αυτο εχει μεγαλα θεματα απο πλευρας εκμαιταλευσης

    • hellboy

      κοιτα θα τα πω αλλη μια φορα.
      οι μπαταριες δεν μολυνουν το περιβαλλον? δεν εχουν μερη που ειναι μη ανακυκλωσιμα?? το ρευμα δεν εχει κοστος τουλαχιστον 3πλασιο απο το τωρινο καυσιμο?!δεν ειναι ποιο καθαρο το υδρογονο που μπορει να παραχθει σχετικα ποιο ευκολα απο οτι το ρευμα…..
      επισης οπως λεει ο κλαξον.. η παραγωγη ρευματος ειναι οριακη.. βαλε και 1 μυριο πχ στην ελλαδα να φορτιζει το οχημα του.. ξερεις οτι δεν θα εχει ρευμα η μιση χωρα για 5 ωρες…
      επισης ποιες ειναι καθαρες ενεργιακες πηγες? περαν αιολικης… που προσφερει ενα 3-5% η ηλιακη που προσφερει ενα 10-15% ……
      αρα που παμε.. σε αυτο που ειναι επικυνδινο…….
      δεν νομιζω να εχω δει οχημα να περνει φωτια στα καλα καθουμενα… απο το υδρογονο.. οπως εχω δει με το βολτ……
      δεν ξερω αν εχεις προσεξει το 40% των οχηματων στην ελλαδα και ευρωπη κινητε με υγραεριο που ηταν επικυνδινο….. μαλιστα ειναι ποιο επικυνδινο 200% απο οτι το υδρογονο……μαλλον η τεχνολογια εχει προχωρησει και δεν ειναι το 1900…
      αν δεις αεροσκαφος με μπαταριες τοτε ελα να μου πεις οτι κανω λαθος.. (Ν1 στην καταναλωση ορυκτου καυσιμου ειναι τα αεροσκαφη.. και οι αεροπορικες και οχι τα αυτοκινητα οπως λαθος βλεπει ο μεσος ανθρωπος… ενα αεροσκαφος εχει μεχρι και 40-50 τονους καυσιμο δηλαδη οσα θα καψει ενα συμβατικο οχημα σε ολη του την ζωη και θα περισσεψουν και 10 τονοι για να κανει δωρο στο επομενο οχημα που θα το αντικαταστησει.. )
      υδρογονο το μελλον θελετε δεν θελετε…
      το ρευμα και μπαταρια ειναι η μουφα του συστηματος.. το αρπα-κολα.. εκει κλεβουν τον κοσμο… οπως και με τον ντιζελ τα τελευταια 10 χρονια…

      επισης το τελευταιο που γραφεις δεν στεκει.
      γιατι? θα με ρωτησεις …
      η απαντηση ειναι η εξης οταν θες 100% ενεργεια περνεις την πηγη και οχι την επεξεργασμενη χαμενη και εξασθενισμενη ενεργεια που μπορει να υπερκοστολογιθει γιατι η δεη και καθε δεη μπορει να κοπανα οπως θελει και οτι ωρα θελει.
      ενω ενα πρακτορειο.. δεν μπορει γιατι εκει εχει καποιους να τον κυνηγανε… γιατι εχει ανταγωνισμο.. γιατι δουλευει ενα συστημα διαφορετικα..
      αυτοκινητα με μπαταρια= το μεγαλυτερο ψευμα της αυτοκινησης… και μονο αυτοκινησης…
      και κλεινω με ενα ερωτημα..
      γιατι ο φερδιναδος ο πορσε αφου ειχε κατασκευασει το 1899 ενα οχημα που λειτουργουσε με μπαταριες και ηλεκτρισμο υβριδικο τοτε.. οκ.. γιατι δεν το εξελιξε παραπανω.????? γιατι το παρατησε?! ποιος ο λογος 80-90 χρονια μετα να ξανα φανει αυτη η ξεχασμενη τεχνολογια περαν απο την κερδοσκοπια?

    • JohnnyXP64

      Έχουν απαντήσει συνάδελφοι ποιο πάνω για αυτά που λες με αποδείξεις κ τεκμηρίωση την λογική την φυσική κ την οικονομία.

      Θα σου απαντήσω ως σε 3 points φίλε μου γιατί απορώ πως κάτι τόσο απλό μπερδεύει ακόμα τοσο κόσμο.

      1)μπαταρίες μπορούμε κ θα κάνουμε ακόμα ποιο οικολογικές αν βγαλουν τις απαγορεύσεις οι πετρλαικες με τις α πατεντες τους αλλά κ με εναλλακτικά υλικά αργά η γρήγορα. Κ το κακό απο την κατασκευή μπαταρίας είναι ακόμα κ. Σήμερα λιγότερο απο τα πυρηνικά εργοστάσια κ εργοστάσια πετρελαίου με τα απόβλητα τους. Στερεά.. Υγρά και αέρια. Ξεχνάς το δηλητήριο ‘μόλυβδος’!?? Ποσο τους κόστισε να παραδεχτουν τις τόσες σοβαρές επιστημονικες έρευνες?

      2)φυσικά κ το πρώτο ηλεκτρικό όχημα δεν ειχε περαιτέρω ανάπτυξη τότε γιατί ο μαύρος χρυσός λόγο βρωμιάς κ ευκολίας ήταν εύκολο κ φθηνότερο να βγει!! εργατες για λατομια εβρισκες αβερτα. εφευβρετες ομως οχι.

      3)μιλάμε για γεγονότα πλανητικού επιπέδου κ επίπεδο ολόκληρου είδους (ανθρωπότητα) κ μου αναφέρεται παράδειγματα με την ΔΕΗ??? Πλάκα με κάνετε δείτε την μεγάλη εικόνα βρε παιδιά ποια ΔΕΗ κ άλλες τρυπουλες στο ζουνα κοιτάτε!? 😕 μας δείχνω το φεγγάρι κ κοιτάτε το δάχτυλο?

      Αν φορτιζουμε σπιτια μας τα οχήματα μας οσο ανεξάρτητα τα κινητά μας κ τόσο κ φθηνά θα φαλιρισει η elit του μαύρου χρυσού κ το ξέρουν για αυτο παίζουν το παραμύθι του “υδρογόνου από πρατήρια δικά μας”. Μικρές μετατροπές για υπάρχον υποδομές ακόμα ενα νέο προϊόν στην αγορά ενα προϊόν για ατελείωτο κέρδος στις οικογένειες τους για εκατοντάδες χρόνια!!! Τα ίδια παντελακι μου τα ίδια Παντελή μου.

    • hellboy

      μια ειναι η σαφεστατη απαντηση μου.
      οταν δεις ηλεκτρικο αεροσκαφος με μπαταριουλες και τα ολα του να μεταφερει 140-300 ατομα… τοτε μπορω να συζητησω πρακτικα για την εποχη της ηλεκτροκινησης απο την στιγμη που κατι τετοιο δεν υφιστατε μαυρο δαγκωτο στο ηλεκτρικο αυτοκινητο και την μαυρη καθαροτητα του.

    • hellboy

      μια ειναι η σαφεστατη απαντηση μου.
      οταν δεις ηλεκτρικο αεροσκαφος με μπαταριουλες και τα ολα του να μεταφερει 140-300 ατομα… τοτε μπορω να συζητησω πρακτικα για την εποχη της ηλεκτροκινησης απο την στιγμη που κατι τετοιο δεν υφιστατε μαυρο δαγκωτο στο ηλεκτρικο αυτοκινητο και την μαυρη καθαροτητα του.

    • εξιπηρετει τις ιδιες αναγκες ενα αεροσκαφος με ενα αυτοκινητο ???
      δηλαδη μεχρι να δουμε αυτοκινητο με κινητηρα τζετ…..οι απλοι κινητηρες ειναι ακυροι ???

    • JohnnyXP64

      ελα μου ντε, πες τα, λες και πρώτα φτιάξαμε αεροσκάφη και μετα αυτοκίνητα σαν ανθρωπότητα! :-/

      οσο για ηλεκτρικα αεροσκάφη, η ΝΑΣΑ και η TESLA εχουν κανει μελετες και κυριως η NASA δοκιμες με μοντελα! καποια μερα φανταζομαι στο μελοον το βαρος των καυσημων να ειναι κατα το μισό μπαταρια, και σχεδον ολο το πανω υλικο κατασκευης της ατρακτου και των φτερων του αεροπλανου να ειναι απο υλικα που θα κανουν οτι τα φοτοβολταικα φορτιζοντας το αεροσκαφος και εν πτηση. (μιας και πετανε παντα πανω απο συννεφα) οσο για το αν ειναι μερα η οχι, ισως να εχουμε υβριδικες λυσεις… παντος σιγουρα θα φτιαξουμε κατι αν πιεσουμε προς τα εκει! ακομα και υδρογονο να εχουν το σιγουρο ειναι οτι δεν θα ειναι ορικτα καυσημα.

    • kai οχι μονο αυτο…κρινουμε την εξελιξη των εσωτερικων κινητηρων που εχουν 100+χρονια στην πλατη τους….με τις μπαταριες που ουσιαστικα εχουν μια δεκαετια !!!

    • JohnnyXP64

      το μονο υπαρκτο “προβλημα” που μαχοντε να βρουν και θα βρουν λυση ειναι οτι στα ορυκτά καύσιμα αποθηκεύεται περισσότερη ενέργεια απο οτι στις σημερινές μπαταριες στην ιδια μαζα παντα μιλαμε και μετα το δευτερο οτι τα ορικτα ζυγίζουν λιγοτερο απο τα υλικα των μπαταριων.. προς το παρον ομως! νομιζω το γραφένιο ισως ειναι μια απο τα νεα υλικα που θα δωσει λυση :-)

    • hellboy

      εχουν σχεδιαστει τζετ κινητηρες για αυτοκινητα.. αλλα οι εταιριες τις θεωρησαν υπερβολη…. λιγοτερα κινουμενα μερη για αντικατασταση… κτλπ……….
      επισης για να πεις οτι πετυχε μια τεχνολογια πρεπει να δοκιμαστει σε κατι που καταναλωνει πολυ περισσοτερο απο οτι το οχημα σου σε 30χρονια σε μια και μονο πτηση…. 30 τονοι καυσιμο δεν νομιζω να καταναλωνεις στο οχημα σου….. για να κανεις την οικολογικη διαφορα… σε σχεση με μια μολις πτηση αεροσκαφους…… σκεψου απλα την διαφορα που θα φερει πρωτα στις μαζικες μεταφορες η εκαστοτε τεχνολογια και μετα συζητα για το δικο σου οχημα…

    • John

      Πολύ καλή και τεκμηριωμένη η ανάλυσή σου. !!!!

  • S’Xpress

    Τα ηλεκτρικά οχήματα ρυπαίνουν 4 φορές περισσότερο από τα συμβατικά.
    Αν συνυπολογίσεις την οικολογική επιβάρυνση της μπαταρίας καθώς και την απαιτούμενη ενέργεια για την ανακύκλωση της, τότε καταλαβαίνει κάποιος εύκολα για ποιον λόγο δεν πρόκειται ποτέ ο ηλεκτρισμός να αποτελέσει το μέλλον της αυτοκίνησης.

    • hellboy

      ξεχνας βαρος ξεχνας μη πρακτικοτητα.. ξεχνας εξτρα καταναλωση ρευματος μονο για το βαρος της.. και συνολικα του οχηματος…και πολλα αλλα…. που δεν θα πει κανεις…

    • val.bouk

      Οταν καταλάβετε οτι δεν γίνεται απο την μια μερα στην άλλη να γίνει κάτι τότε ίσως να τα δείτε λίγο πιο ξεκάθαρα τα πράγματα… σήμερα ναι είναι πολύ βαριά για μια κατάλληλη αυτονομία… σε 5-10 χρόνια? πρακτικότητα? αν μιλάμε για χώρους ειναι στα ίδια επίπεδα σχεδόν με τα συμβατικά είτε και καλύτερα όπως τα τεσλα. Αν μιλάμε για αυτονομία τα 300 χλμ που έχουν τα σημερινά ηλεκτρικά φτάνουν πιστέυω εκτός κι αν κάνεις καθημερινα δρομολόγιο αθήνα – θεσσαλονίκη… συν οτι μελλοντικά θα αυξηθει με νέες τεχνολογίες… το θέμα είναι να το γυρίσουμε στις ΑΠΕ

    • S’Xpress

      Η προσπάθεια για ηλεκτρική αυτοκίνηση δεν είναι σημερινή. Υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα υπήρχαν και το 1922. Το προβλήμα δεν είναι ο ηλεκτρισμός, είναι η μπαταρία και οι απώλειες συσσώρευσης.
      Είναι αντιαποδοτικές.
      Γι αυτό και υπάρχουν ηλεκτρικά τρένα και τρολευ, γιατί δεν υπάρχουν μπαταρίες.

      ‘Οσο για τις ΑΠΕ, αν είχαμε όλοι απο μια ανεμογεννήτρια και ανακτουσαμε 20 ως 30% απο το αιολικό δυναμικό τότε θα σταματούσαμε τον αέρα. Δεν θα φυσούσε άλλο. Τίποτα δεν είναι δωρεάν στη φύση. Ακόμα και ο όρος ΑΠΕ είναι ένας πλεονασμός. Δεν υπάρχει μη ανανεώσιμη πηγή ενέργειας.

    • val.bouk

      Το πρόβλημα είναι οι μπαταρίες του ΣΗΜΕΡΑ… και όπως λέει και το μυαλό…

      According to a blog post by Musk, “New technology in any field takes a few versions to optimize before reaching the mass market, and in this case it is competing with 150 years and trillions of dollars spent on gasoline cars.”

      οσο για τις ΑΠΕ τρολαρεις ετσι??? δεν μιλάς σοβαρά… και άμα βάλουμε απο ενα φοτοβολταικό θα σβήσει ο ήλιος? κακό το παράδειγμά σου…

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Ο ήλιος θα σβήσει αλλά όχι από τα πάνελ…

    • hellboy

      γιατι να καταλαβουμε ολοι οι αλλοι ..
      για μια τεχνολογια που στην πλασαρουν σωστη και ειναι ατελη.
      αν θελανε να σε παιξουν μπαλα με τον ηλεκτρισμο δεν θα σου πλασαρανε 10 -16 μπαταριες…. και τραβα φορτιζε….πετα σε 4-5 χρονια με υποπροιοντα ποιο καταστροφικα για το περιβαλον μη ανακυκλωσιμα… αφου μιλαμε για οικολογικο αυτο ειναι το νουμερο 1 που πρεπει να δεις…..

      θα σου ειχαν φτιαξει κατι πολυ ποιο σωστο. δηλαδη τι ειναι ποιο σωστο..
      με την τεχνολογια κερτζ που κερδιζεις ενεργεια απο το φρεναρισμα…. θα μπορουσαν να την αναπτυξουν ετσι ωστε ο κινητηρας που δινει ενεργεια στον τροχο… να περνει πισω ενεργεια δηλαδη μια εναεη κινηση χωρις να κανεις χρηση μπαταριας περαν απο 2-4 κομματια που θα κανανε χρηση για την εκκινηση του οχηματος και της αναμονης οταν πεφτει σε κινηση….
      τωρα να μου λες για 5-10 χρονια… οταν απο το 1993 λενε για 5-10 χρονια…. και οταν ο ιδιος ο πορσε ακυρωσε το υβριδικο….. με συνχωρεις αλλα δεν ειναι το μελλον.
      δεν ειναι το ποσο μακρια σε παει…. ενα μπαταριοχημα.. αλλα το πως παραγει την ενεργεια…. ποσο ποιο ασφαλη ειναι για τον μεσο καταναλωτη και ποσο οικονομικο ειναι γι αυτον. ποσο οικολογικο ειναι….. γιατι σε σχεση με τα σημερινα οχηματα ΔΕΝ ειναι τοσο καθαρο οσο πιστευουν αρκετοι….. επισης η τεσλα και τεσλα που εχετε παρει καραμελα ειναι μια εταιρια τυπου apple που ειναι premium και οταν λεμε premium λεμε μια εταιρια που απευθηνετε σε αυτον που εχει πανω απο 60χιλιαρικα να δωσει για ενα αμαξι και να νομιζει οτι βοηθα το περιβαλον… οταν ενα πριους για αλλαγη μπαταριας θελει στην 5ετια 6000ευρο….. και οταν αυτες οι μπαταριες δεν ειναι ανακυκλωσιμες στο 100% αλλα μολις στο 60%….. τοτε τι μιλαμε για ηλεκτρικα και μελλον.. δεν υπαρχει …… γιατι δεν υπαρχει τεχνολογια ΣΗΜΕΡΑ σε μικρη κλιμακα( δηλαδη εστω σε συσκευες κινητης) που να μπορεσει να δωσει το jump start για κατι μεγαλυτερο και οικολογικοτερο.

      και θα πω αυτο που δεν θελει να καταλαβει κανενας απο τους υποστηρικτες των ηλεκτρικων.
      αεροπλανο με μπαταριες και ηλεκτρικους κινητηρες και να ειναι σχεδιασμενο να σηκωνει 300 ατομα και αποσκευες εχεις δει εστω σε σχεδιο?????? ΟΧΙ και ουτε θα δεις….. μαχητικο να ειναι σχεδιασμενο με μπαταριες και να φορτισει εχεις δει?? ουτε θα δεις……
      γιατι ….. γιατι απλα ειναι υπερβολικο βαρος μηδενικη χρηστικοτητα… μηδενικη τεχνολογια ατελη και δεν θα γινει τελεια ποτε……
      ειναι θεμα πρακτικο. οχι το πως το πλασαρουν…. αλλα το τι ρεαλιστικα ειναι.

    • val.bouk

      Είναι ατελής… δεν λέω το αντίθετο… αλλά απτο υδρογόνο γνώμη μου ειναι πιο “σωστό”… Μα υπάρχει κερς αλλά λόγω απωλειών δεν γίνεται να κάνεις 0-100 και 100-0 και να χεις την ίδια ενεργεια που ξεκίνησες…
      ‘Οσο για την Πορσε που λες πιστεύεις οτι σκοτώθηκε να φτιάξει υβριδικά? εδώ η Τουοτα 20 χρόνια με το Πρίους και τώρα θυμήθηκε να χρησιμοποιείσει μπαταρίες λιθίου… Γιατί? γιατι καμία απτις συμβατικές αυτές βιομηχανίες δε θα πάρει το ρίσκο, παρά μόνο μασημένη τροφή απτην premium Τεσλα και τις λοιπές σταρταπ που εμφανίζονται ανα καιρους… Για ασφάλεια και οικονομία δεν τίθεται θέμα…
      Το μόνο μειονέκτημα που βλέπω εγω σημερα είναι η παραγωγή της ενέργειας τους όπως λες κ συ και το μεγάλο βάρος των μπαταριών…

    • val.bouk

      Και κάτι ακόμα για το Τεσλα… είναι αλήθεια τόοοοσο premium όσο λέμε? στα 100 χιλιάρικα του Ρ100 με 200$/kwh είσαι στα 20 χιλιάρικα μόνο για τις μπαταρίες… απτην άλλη έχει πατήσει κάτω πόσους γίγαντες, κάθε μέρα εδώ βλεπουμε και νέα βιντεάκια… άμα συγκρίνεις αυτές τις τιμές είναι πάλι ακριβό πιστεύεις? κάτι σαν τον godzilla των ηλεκτρικών…
      οκ πολλά είπα, πάω να πάρω μετοχές και να γραφτώ στον σύλλογο απανταχου τεσλαητων :P

    • hellboy

      προσεξε το συστημα ανακτησης στο εβαλα.. παραδειγματικα αφου υπαρχει αυτο γιατι δεν φτιαχνουν κατι αντιστοιχο.. οπως μεταδιδει να περνει πισω ενεργεια..απο την κινηση του τροχου. κατι που πραγματικα ξενιζει..
      η τογιοτα ασχολητε με τα υβριδικα αλλα και με το υδρογονο.. πετωντας στην αγορα πρωτη οχημα υδρογονου… το μιραι..
      την ιδια ωρα που γερμανοι μερσεντες και bmw δουλευαν το ιδιο προτζεκτ για 15χρονια και το πεταξανε…και ξαφνικα η μια απο αυτες σου σκαει οχι 1 αλλα 2 πρεμιουμ ηλεκτρικα… εκει ναι αποδεχεσε την απατεωνια τους.
      η τεσλα χτυπαει το hype του ηλεκτρικου και εκει ειναι το κερδος της.. ειναι μια αλλη εκδοχη της apple απλα..
      μα ειναι μπαταριες …. ενα βραχυκυκλωμα μπορει να σε καψει ζωντανο σε ενα οχημα.. γιατι ενα βραχυκυκλωμα σε ηλεκτρικες κλειδαριες θα τις κρατησει κλειστες….
      οι δεξαμενες απο την αλλη lpg που ειναι στην αγορα πανω απο 30χρονια εξελισονται….. φαντασου κατι που ειναι ποιο ευλεκτο και ποιο επικυνδινο απο το υδρογονο να κινητε καθε μερα γυρο μας…. σε πολλα αυτοκινητα και μαρκες…. το υδρογονο ειναι η λυση απλα γιατι δεν θελει κατι εξτρα..και ειναι τερμα οικολογικο σε σχεση με κατι που δεν ανακυκλωνετε πληρως και η ανακυκλωση αυτου του 60-70% ειναι υπερβολικα ενεργοβορα και κοστοβορα… τα υζηματα απο το 40-30% τι θα απογινουν αφου ανακυκλωθει η μπαταρια.?! θα καταστρεψουν το περιβαλον.. απλα πραγματα .. οχι στην φαντασια λιγο ρεαλισμος..

    • val.bouk

      να καείς λίγο δύσκολο…
      http://www.teslarati.com/tesla-short-circuit-cause-for-model-s-norway-fire/

      Actually, the fire was a “kinder” event than a fossil fuel fire, Dig said. “The owner had time to run back, unplug the charger connector and remove his possessions from the car. It took several minutes before the car was ablaze. Normally an electric vehicle fire is not as explosive as it can be in a petrol car. The flames you see in the picture and video were mostly from plastic in the interior that caught fire.” He emphasized that the battery did not explode.

      και κάτι λίγο παλιότερο αλλά you get the point
      http://insideevs.com/number-of-fire-related-deaths-per-year-caused-by-evs/

  • NIKOS HomoAkatastatus

    O Πόλεμος εναντίον των ηλεκτρικών KAI TΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗ από τα καύσιμα, μόλις ξαναξεκίνησε! JOIN THE RESISTANCE! : )
    Το ραμολιμέντο τα τσεπώνει τώρα και από τις πετρελαικές.Καλοχώνευτο, η Τesla εμπλοκή σας πάει εεε;;; : )
    Μείνε εκεί με τα αφρομουσλίμια στο LONDISTAN,αναπνέοντας με μπουκάλες οξυγόνου.
    Τα σαπιοdiesel, τα διαφήΜΙΖΑΝ, στις κωλοεκπομπές τους και στα κωλοπεριοδικά τους ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ.

    1ον) Τα ηλεκτρικά οχήματα πχ Tesla των 60-70-100 kw, στην συντριπτική τους πλειοψηφία,
    ΔΕΝ ΘΑ ξοδεύουν ΟΛΗ τους την ενέργεια, ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ.
    ΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚW θα ξοδεύουν ημερησίως, που ανετότατα, παράγονται ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ OIΚΙΑΚΕΣ ΑΠΕ.
    ‘Έχουν αυτονομία για ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα.
    Οπότε ημερησίως, ΔΕΝ θα καταναλώνεται τόση πολύ ενέργεια ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ που φαντασιώνεσαι το ραμολιμέντο.
    https://el.wiktionary.org/wiki/%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%BF

    2ον) Οι εταιρείες ηλεκτρισμού στο μέλλον, θα έχουν υποστηρικτικό ρόλο TOY ΔΙΚΤΥΟΥ.
    Εδώ σχεδιάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα,ώστε να λειτουργούν ως
    ΤΕΡΑΣΤΙΑ POWER BANKS, για τις ανάγκες της οικίας και όχι μόνο…..
    60-70-80-100 KW TESLA ΦΙΛΤΑΤΟΙ,ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ για να γράφουν
    0-100 σε 2.4 δεύτερα….
    2+τόνους ΒΑΡΥΤΑΤΑ,για να μην ξεχνιόμαστε. : )

    3ον) Τα ηλεκτρικά δίκτυα του μέλλοντος, πλέον ΔΕΝ θα είναι μόνο ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ,
    αλλά ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ.
    Δηλαδή: Eνέργεια ΔΕΝ θα παράγεται μόνο από τα εργοστάσια αλλά ΚΑΙ από τις ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΑΠΕ.
    Δεν θα στηριζόμαστε δηλαδή μόνο στα ΣΟΒΙΕΤΙΚΑ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ROLEX,
    της εκάστοτε ΔΕΗ,για το πότε και ΑΝ, θα σχολάσουν τον λιγνίτη ή θα ανανεώσουν τις ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.

    4ον) Η γνωστή παπάτζα περί ”ρύπανσης” των ηλεκτρικών οχημάτων….
    Ξέρετε, εδώ και κάτι ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, έχουν ανακαλυφθεί κάποια εργοστάσια που ονομάζονται ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ.
    ΑΝ ΔΕΝ χρησιμοποιούσαμε ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ,δεν θα μας έφταναν ΗΔΗ σε εκμετάλλευση, ΌOOOOΛΟΙ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΉΜΑΤΟΣ.

    4ον) Παραθέτω ποιοι θέλουν να είναι οι νταβάδες τους Πλανήτη μέχρι να πεθάνουμε εμείς και να συνεχίσουν για τις επόμενες γενεές.
    http://www.smartavtweaks.com/BP%20Hydrogen.jpg
    http://www.thelivingmoon.com/41pegasus/04images/New_Tech/new_york_900.jpg

    • Όχι ότι διαφωνώ μαζί σου … Το αντίθετο μάλλον …
      Απλά το μόνο που με βάζει σε σκέψεις η άποψη σου ειναι ….τότε μήπως η τουοτα που έχει επενδύσει στο υδρογόνο δεν ειναι η τίμια που μας την παρουσιάζουν αλλά ειναι μαγαζάκι των πετρελαϊκών ;;;

    • val.bouk

      Την Τουοτα δεν θα την ξαναπιάσεις στο στόμα σου, την Τουότα

    • απλα μια σκεψη…..να μην την πω ο ανθρωπος…η το ενα…η το αλλο…….. :-D

    • απλα μια σκεψη…..να μην την πω ο ανθρωπος…η το ενα…η το αλλο…….. :-D

    • απλα μια σκεψη…..να μην την πω ο ανθρωπος…η το ενα…η το αλλο…….. :-D

    • val.bouk

      ρε σεις τώρα που μου ρθε απο παλιότερα άρθρα που έβαλε ο @nikoshomoakatastatus:disqus, o veteran που βρίσκεται και έχει εξαφανιστεί τόσο καιρό… Θέλουμε πάλι ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝΤΡΙΓΚΑ… XD

    • φημες λενε πως εφαγε μονιμο ban …….. αλλα εχω υποψιες πως ειναι και παλι μαζι μας !!!!! αχχαχααχχαχα

    • val.bouk

      Μηπως ακούει και στο όνομα xarhs? :P

    • οχι….εγω αυτον που εχω σαν βετερανο…αρχιζει απο P…. αλλα εχει πει πως δεν ειναι….αλλα δεν με επεισε !!! :-P

    • manowar

      Απο P;;;;Ρουλης;;;εννοειςς;;😂😂😂😂😜😜😜😜

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Όχι ευχαριστώ φίλε μου val, να μου λείπει το βύσσινο. : )
      Oι Ηοmoπροφητείες μου χρόνων, αποδείχθηκαν ΟΛΕΣ, για ότι παπάτζα και να με κατηγορούσαν. : )
      Τέτοια τυπάκια δεν πρόσφεραν στην συζήτηση, απλά επεδίωκε να με κάνουν ban από το site.
      Απόδειξη σε αυτό, είναι πως είχα σταματήσει ΜΗΝΕΣ να σχολιάζω και όμως χτυπιόταν μόνος του με άλλους αναγνώστες.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      H IΑΠΩΝΙΑ φίλτατε,ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ Χώρα ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ.
      Από τον 17ο-18ο αιώνα, έχει μπλέξει με τις σιωνοκάριες της Ευρώπης-Αμερικής!
      Εσύ γιατί νομίζεις την έπεσε στους Αμερικάνους το 1940;;
      Οι Αμερικάνοι με το πετροδόλλαρο, ανεβοκατέβαζαν την τιμή του Πετρελαίου όπως γούσταραν.
      Όπως κάνουν ΚΑΙ σήμερα.Βομβαρδίζουν ακόμα ΚΑΙ σήμερα, κάνοντας ενεργειακούς Πολέμους.

      Η ΤΟΥΟΤΑ με τα υδρογονοκίνητα ΔΕΝ είχε άλλη επιλογή….Έχουν χτυπηθεί πολλές φορές τα εργοστάσια της KAI η παραγωγή της…..
      Το μόνο που μπορούσε να κάνει η Τοyota για να αλλάξει η τεχνολογία,ήταν να επενδύσει στην ΤΕSLA.
      Πήρε χεράκι-χεράκι την Panasonic (μπαταρίες) και συνεργάστηκαν με την ΤESLA.

      Άν έκανε μόνη της η Τοyota τέτοια τεχνολογική μετατόπιση, την επόμενη μέρα θα την χτυπούσαν πολύ πιο άσχημα…..
      Εδώ οι κάριες Ομπάμα-Hitlery,την κατηγόρησαν πως είναι ”ρατσιστική” και πως δήθεν δεν πουλά οχήματα από τις αντιπροσωπείες τις, σε όλες τις Εθνικότητες φυλές!
      Και μιλάμε για εταιρεία, που πουλά σε ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ οχήματα!
      Και όμως προγραμματισμένοι σαν τον φίλο μας το Samurai,μόλις άκουσαν την λέξη ”ρατσισμός”, χτυπιόντουσαν.

    • οταν λες οτι εχει χτυπηθει η ΤΟΥΟΤΑ πολλες φορες ??? επειδη δεν δινω σημασια σε αυτα…….δεν πιστευω να λες πως το τσουναμι ηταν ”αμερικανικο” !!! εκτος και αν εννοιεις κατι αλλο…..

      τελικα για να καταλαβω….μου λες οτι το mirai ειναι ο δουρειος ιππος της ΤΟΥΟΤΑ?? η αναγκαιο κακο ???

    • hellboy

      δες την προοπτικη που δεν θες.
      η μπαταρια ΔΕΝ ειναι οικολογικη.
      το ρευμα που παραγετε ΔΕΝ ειναι οικολογικο.
      το οτι ειναι ατελης τεχνολογια στο εχω ξανα πει δεν θες να το δεις.
      οταν δεις αεροσκαφος για 300 ατομα να ειναι με μπαταριες και ηλεκτρικους κινητηρες τοτε ισως να εχεις δικιο αλλα ισως γιατι για να περασει στο αυτοκινητο θα χρειαστει αλλα 30χρονια……..και γιατι θα χρειαστει 30 χρονια .. μεχρι τωρα δεν εχω δει καποια τεχνολογια απο το αυτοκινητο να πηγενει στο αεροσκαφος……. ουτε μιση πατεντα ουτε μιση τεχνολογια…….
      η μπαταρια δεν ειναι καλο…..γιατι δεν ανακυκλωνετε 100% δηλαδη θα υπαρχει μια τεραστια οικολογικη καταστροφη….
      επισης γιατι δεν ειναι των εταιριων η μπαταρια….. οταν σου λεει ο καθε κατασκευαστης οτι θα εχει αποκλειστικο φορτιστη… και οχι εναν universal…..σκεψου καλυτερα…..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Η ηλεκτρική τεχνολογία υπάρχει εδώ και 100+χρόνια,αλλά ΔΕΝ την άφησαν να εξελιχθεί για μετακίνηση.
      Τα αεροσκάφη επιβατών, βαίνουν προς κατάργηση.
      Για εμένα, όποιος σήμερα καβαλά δημόσια επιβατηγά αεροσκάφη,τον θεωρώ το λιγότερο μελλοθάνατο cascader.
      Τα έχουν ρημάδια ασυντήρητα και τους δουλεύουν με κάποια χαμηλά εισιτήρια κράχτες.

      Το μέλλον είναι αυτό.ΤESLA HYPERLOOP.
      Συμφώνησε ήδη με το DUBAI,επίσης ήρθε σε επαφή ΚΑΙ με τους Γάλλους ΚΑΙ με τους Ρώσους….
      Αυτή η τεχνολογία,θα μπορεί να πιάσει ταχύτητες ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ.
      ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ οι πρώην καμηλιέριδες κελεμπίες, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ το καλό τους.
      Εδώ στο Ελλαδιστάν τον παίζουμε, μέσα στην θολοκουλτούρα φαντασιώσεων.
      http://www.independent.co.uk/news/world/europe/french-railways-invest-in-700mph-inter-city-hyperloop-super-tube-train-which-could-make-hs2-obsolete-a7012866.html
      http://www.telegraph.co.uk/technology/2016/11/10/500mph-hyperloop-train-will-travel-from-dubai-to-abu-dhabi-in-12/

    • hellboy

      ποιος εχει ασυντηρητο αεροσκαφος????? ειπες κατι τρελα ακυρο..
      ασυντηρητο = μη πλοημο = νεκροι σε καθε πτηση…. δεν ξερω καποια σοβαρη εταιρια να εχει ασυντηρητο αεροσκαφος…..
      αν λες την ραιαν.. ειναι απλη η τακτικη.. τα ναυλα σταθμευσης στο καθε αεροδρομιο κοστιζουν ενα Α ποσο την ημερα αυτο αποροφα η καθε εταιρια και προσφερει φτηνοτερο εισητηριο… δηλαδη τι κανει για να γεμισει αεροσκαφος…ρουφα το κοστος σταθμευσης… και κεδροφορει απο τους επιβατες που περνει μεσα…. + περιορισμος στις αποσκευες..για να ελαφρυνει το κοστος καυσιμου…. γιατι πριν σηκωθει ενα αεροσκαφος… γινετε παντα μελετη…. ΠΑΝΤΑ…. επισης.. για να μπορεσει να φυγει.. παντα γινετε ελενχος πλοημοτητας…… δεν νομιζω κανενας πιλοτος να ειναι κομαντο αυτοκτονιας…..δεν στεκει το επιχηρημα σου.
      επισης το παραδειγμα του τρενου που λες…… φαντασου ποσο απεχει απο την πραγματικοτητα……
      σκεψου το αλλο το λογικο.
      θα περνεις τρενο που ειναι σωληνας….και περνα πανω απο ατλαντικο….. (μεσα αποκλειετε λογο μεγαλων βαθων και πιεσεων.) αδυνατο…….. θα εχεις ποσες τετοιες ραγες?! θα πηγενεις στην ιταλια γερμανια με διακλαδωσεις?! ποσο κοστος συντηρησης θα εχει…τι εκτασεις θα πρεπει να καλυψει για να γινει κατι τετοιο……….. οι κελεμπιες ειναι βλακες και θυματα και για να φανουν κανουν οτι τους πουνε αρα θυματα ειναι στην συγκεκριμενη περιπτωση…..οχι μελλον….
      επισης ποιος σου διασφαλιζει οτι απο μιση βιδα δεν θα γινει καρμανιολα και δεν θα χαλασεις το δυκτιο αυτο??????? φαντασιες ετσι…. και τις πιστευεις… το eazy money πανε να βγαλουν και ρωσσοι και γαλλοι…..
      το αεροσκαφος ειναι κασκανετρικο για τον ασχετο με το πως λειτουργει αυτο….. και τον αδιαφορο επιβατη που φοβατε το υψος…….
      αν σκεφτεις οτι η μιση και αφρικη εχει ρωσσικα αεροσκαφη 30 ετιας και πεφτει μολις 1 στα 15000 πτησεις γιατι ειναι και ασυντηρητα γιατι εχουν ξεπερασει ωρες πτησεις κατα πολυ γιατι τα μεταλα εχουν καταστραφει απο τις extreme θερμοκρασιες αρκετα χρονια σε ψυχος κρυο…….και μετα στην τερμα ζεστη….. αλλο ενα απο αυτα που λες ακυρωθηκε πανυγηρικα….. συγνωμη κιολας…. αλλα το flashy δεν ειναι τεχνολογια εντυπωσιασμος ειναι….
      η ηλεκτρικη τεχνολογια εχει πολλους εως αδυνατους να λυθουν περιορισμους…….. και γι αυτο δεν προκειτε να υπαρξει ρεαλιστικα…. το οτι πετα καποια εταιρια κατι δεν σημενει οτι ειναι σωστη τεχνολογια … η ολοκληρομενη……
      και απο την στιγμη που χρησιμοποιουν μπαταριες χανουν ΗΔΗ το παιχνιδι…. της οικολογιας. πραγμα που το κανει αυτοματα ψευδαισθηση.

    • hellboy
    • NIKOS HomoAkatastatus

      Α χα χα χα χα χα χα χα, φοβερό ρε παιδί της Κόλασης!
      Συγχώρεσε με,αλλά θέλω κάποια στιγμή στο μέλλον, να έχουμε καθαρότερη ενέργεια ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ!

    • περαστικός

      Διαφωνώ για τα ατομικά ηλεκτρικά δίκτυα και τις οικιακές ΑΠΕ…
      Δεν γίνετε με ένα φωτοβολταικό και μια ανεμογεννήτρια στο σπίτι σου να φορτίσεις αυτοκίνητο…
      Ούτε καν με 10 απο το καθένα….προς το παρόν τουλάχιστον με την υπάρχουσα τεχνολογία..
      Όσο για τους νταβάδες…δεν θα έχεις την Shell…θα έχεις την Panasonic πχ..κ.ο.κ..

    • redbull_junkie

      Σωστος .

  • Petros

    Εγώ έχω αντίθετη γνώμη με όσα προείπατε και επίσης με τον Clarkson (που μου αρέσει όσο δεν παει άλλο ως παρουσιαστής).
    Θα ήθελα επομένως να παραθέσω το άρθρο με το οποίο συμφωνώ πλήρως:
    http://www.greencarreports.com/news/1107584_jeremy-clarkson-seems-to-know-very-little-about-electric-cars-sadly
    Σύμφωνα με αυτό:
    1. Το επιχείρημα των blackout στην Νέα Υόρκη δεν έχει καμία βάση. Αυτά γίνονται στις ζεστές μέρες και είναι κυρίως λόγω των air conditions. Φώτα και κινητά τηλέφωνα δεν έχω καμία σχέση με αυτά (και επομένως και τα αυτοκίνητα). Θεωρώ ότι έχουμε και εμείς τις ίδιες εμπειρίες στην Ελλάδα, σωστά?
    2. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φορτίζουν κυρίως τα βράδια που σημαίνει ότι η ζήτηση ηλεκτρικού φορτίου γίνεται σε ώρα νυχτερινή (μη αιχμής).
    3. Εγώ προσθέτω εδώ ότι η Tesla έχει τους turbochargers οι οποίοι προσφέρουν ενέργεια εξ ολοκλήρου από ηλιακή ενέργεια (την οποία προσφέρουν πίσω στη “ΔΕΗ” αν δεν χρησιμοποιείται). Το ίδιο ισχύει και με τα ηλιακά που πλέον προσφέρει η solarcity και ο Musk.
    4. Ακόμα και αν χρειαστούν περισσότεροι σταθμοί παραγωγής ενέργειας, τότε αυτοί, διότι είναι πιο σύγχρονοι, θα είναι και πιο φιλικοί προς το περιβάλλον.
    5. Όπως λέει το site, τα αυτοκίνητα με υδρογόνο καίνε περίπου 3 φορές περισσότερη ενέργεια για να παράγουν το απαραίτητο υδρογόνο για να κάνουν 1 μίλι σε σχέση με την ενέργεια για να φορτίσει ένα ηλεκτρικό για να κάνει την ίδια απόσταση. Επόμενως τα αυτοκίνητα με υδρογόνο αυξάνουν κατά πολύ την κατανάλωση ενέργειας για τις ίδιες αποστάσεις.

    Αυτά από εμένα.

    • hellboy

      1 θα πω οκ οτι υπερβαλει…. απλα σε εβαλε στο point.
      2 το οτι φορτιζουν σε ωρα μη αιχμης.. δεν σημενει οτι μαζικη φορτιση = καταρευση συστηματος… και ειδικα στην επαρχεια που μια αστραπη ενας κεραυνος μπορει ευκολα να σου κοψει το ρευμα…. γιατι δεν υπαρχει υποδομη.
      3 τεσλα κτλπ……. εφε και βλεπουμε.
      4 και ποιος θα τους πληρωσει τους ποιο συνχρονους και αποδοτικους σταθμους και μιας και μιλας για σταθμους ποιος θα σου εγγυηθει οτι θα παραξουν 100% παραπανω απο το ηδη παραγωμενο με τους υπαρχον σταθμους…..
      5 ασε τι λεει το σαιτ και το καθε σαιτ………οταν θα δινεις για αυτοκινητο με μπαταρια στον λογαριασμο σου για 2 μηνες 500 ευρο και οταν δινεις την ιδια ωρα για το υδρογονο σου 250 ευρο……. τι ειναι ποιο συμφερον στο θεμα ενεργειας… αυτο που σου παραγει νερο… η αυτο που αποροφα 2πλασια ενεργεια για να παραχθει και να διοχετευτει στο συστημα σου για να λες εχω καθαρη ενεργεια.
      και να προσθεσω 2 πραγματακια
      6 μπαταριες κοστος αλλαγης και κοστος στο περιβαλον που δεν εχεις σκεφτει..γιατι καμια μπαταρια δεν μπορει ποτε να γινει 100% ανακυκλωσιμη αλλα και να γινει ειναι 100% ποιο ενεργοβορα απο τωρα απο σημερα γιατι θα χρειαστει ολοκληρη επεξεργασια για να ξανα γυρισει στην αρχικη της κατασταση….
      7 δες την αληθεια …… αεροσκαφος για 300 ατομα και μπαταριες. οταν δεις τοτε ελα πες μου ολα αυτα που λες.

      μην τσιμπας στο τυρακι που σου πετανε. αν δεν ηταν για κερδος δεν θα εβλεπες τις εταιριες να μιλανε και να σε ζαλιζουν για τα ηλεκτρικα……
      θες ηλεκτρικο παρε ενα τηλεκατεθηνομενο… αλλα να βαλεις επαναφορτιζομενες μπαταριες…. καθε μερα φορτιζε το και παιζε μεχρι να εξαντληθουν.. εγγυημενα η θα σκασουν οι μπαταριες… η δεν θα ειναι σαν την πρωτη φορτιση…..+ δεν θα ειναι τοσο ανακυκλωσιμα……..

      σσ τον κλαξον τον αντιπαθω.

  • sotirisb

    Μεχρι να τελειωσει ο κοσμος πετρελαιο θα καιμε

    • SEB

      Δυστυχώς !!

  • mixalhs7

    Εγώ πάλι εξακολουθώ να έχω την απορία γιατί οι κατασκευαστες θέλουν αναπτύξουν δικά τους δίκτυα φόρτισης και δεν βάζουν από 1-2-3 φορτιστές στα υπάρχοντα βενζινάδικα?

  • scaniolos

    Η γνωμη η δικη μου ειναι οτι οι μπαταριες εχουν μείνει αρκετά πισω σε θεματα εξέλιξης…εχουν πολλά ακομα να δώσουν πχ βαρος, χωρητικότητα φορτιου και ποιο φιλικα προς το περιβάλλον υλικα! Το θεμα θα παιχτεί ανάμεσα στα lobby που το καθένα εξυπηρετεί τα δικα του συμφέροντα!!

    • hellboy

      φιλικο στο περιβαλον υλικο και μπαταρια ΔΕΝ υπαρχει και ουτε προκειτε.. γιατι μιλαμε για αντιδρασεις.. χημικες.. αντιδρασεις.
      τα αλλα καλα τα λες…

  • Henry Gloval

    Το υδρογόνο που προτιμά ο Clarkson παράγεται είτε από υδρογονάναθρακες (πετρέλαιο, άνθρακας) είτε από το νερό με ηλεκτρόλυση. Και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να καταναλώσουμε ενέργεια ενώ στην πρώτη θέλουμε και υδρογονάνθρακες. Η μόνη εντελώς καθαρή παραγωγή υδρογόνου είναι με ηλεκτρόλυση νερού, με τον ηλεκτρισμό να παράγεται από ΑΠΕ. Σήμερα η συντριπτική ποσότητα υδρογόνου παράγεται από υδρογονάνθρακες.

    • hellboy

      και πιστευεις οι σημερα πετρελαικες εταιριες δεν εχουν τα ποσα και δεν εχουν την δυναμη να κανουν ηλεκτρολυτικες μοναδες παραγωγης υδρογονου………
      -_-
      επισης πιστευεις οτι το ηλεκτρικο οχημα ειναι ποιο καθαρο?! ψαξου λιγο με το ηλεκτρικο και η μονη σωστη λυση ειναι το υδρογονο…… για το περιβαλον μονο.

  • SEB

    Ενώ το υδρογόνο παράγεται με πορδές !! Τι άλλο θα ακούσουμε, Μεσαίωνας

  • περαστικός

    Το μέλλον θα είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα υδρογόνου…
    Οι νταβατζήδες έχουν κώδικα τιμής μεταξύ τους…θα τα βρουν..

  • Ba’adur Subutai

    Οδηγώ Tesla 4 μήνες τώρα. Δεν μου αρέσει καθόλου, βασικά το απεχθάνομαι, αλλά μέχρι το 2030 όλα τα αυτοκίνητα θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά.

    • το model S ?? ο λογος που δεν σαρεσει???

    • Ba’adur Subutai

      To 85 εταιρικό. Για πολλούς λόγους δεν μου αρέσει.
      Το βασικό είναι ότι δεν έχει στροφές ρε φίλε! Είναι ότι πιο απαίσιο υπάρχει. Σα να είσαι οδηγός τρένου.

    • για τον ηχο μιλας…..σιγα ρε συ !!!! :-D

    • Ba’adur Subutai

      Οχι το πρόβλημα δεν είναι στα αυτιά στο σβέρκο είναι και στο πόδι. Δεν έχες το κλότσημα του κιβωτίου.

    • JohnnyXP64

      Λογικό αφού δεν έχει κιβώτιο.
      Αλλά η μπαταρία ρύθμιση είναι πόσο να γεμίσει να έχει μερικές Κυψέλες άδειες ζει έτσι περισσότερα χρόνια. Αλλα αν κάνει παράξενο επιπλέον θόρυβο πες την εταιρεία (πρώτα να με προσλάβει 😆) κ μετα service

    • JohnnyXP64

      οπα, οταν λες δεν εχει “στροφες” μιλας για τον δρομο? η δεν νοιωθεις τα rpm? δηλαδη ειναι δινατον να μην εχει τρελη ροπη το ηλεκτρικο και εχει ενα με βενζινα? απλα εσυ εχεις μαθει στις αλλαγες ταχυτητων και μαλλων αυτο λες “στροφες”, ακους απλα ενα μικρο fsssssssssssssssssssssssss και καμια αλλαγη λες και θα σκασει η αναπνοη του! ε αλο αυτο αλλο δεν μου αρεσει το στιλ αυτο, αλλο δεν μου αρεσει το αμαξι ως αμαξι! δεν νομιζω οτι μπηκες ποτε σε ποιο sci-fi αυτοκίνητο απο ενα model s.

      Υ.Γ για να μην σε ενοχλει στειλτο μου εμενα, να σου στηλω εγω ενα αλλο με manual να ακους στροφες :)

    • Ba’adur Subutai

      Πρώτον ακούγεται κάτι σα χαλασμένο ψυγείο που σου προκαλεί πονοκέφαλο όλη την ώρα και έντονα μάλιστα. Δεν ξέρω αν είναι το δικό μου ή γενικά αλλά κάθε άλλο παρά αθόρυβο είναι.

      Ροπή έχει, μέχρι τα 120 τουλάχιστον, καμπύλη ροπής δεν έχει, τίναγμα αλλαγής ταχυτήτων δεν έχει, ήχο δεν έχει, πίστεψε με από ένα σημείο και μετά σε χαλάει αυτό και δεν δίνει και την αίσθηση της επιτάχυνσης.

    • JohnnyXP64

      go check it man, sounds broken :)
      η ζητα swap με p100d :P

    • Ba’adur Subutai

      Μάλλον ναί. Και η μπαταρία σταματάει να φορτίζει πριν γεμίσει αλλά δεν έχω χρόνο ούτε τηλ να πάρω. Πρώτη μερα κ@@βαράω μετά από 2 μήνες.