Ξέρω ότι εδώ στο autoblog δεν είναι σύνηθες να παρουσιάζουμε μοτοσυκλέτες. Ακόμα και εγώ που γράφω το άρθρο δεν τις συμπαθώ ιδιαίτερα (για αποφυγή παρεξηγήσεων τις σέβομαι και αναγνωρίζω την ταχύτητά τους αλλά γνώμη μου είναι ότι τους λείπουν δύο ρόδες). Δεν μπορούσα όμως να μην το κάνω μόνο και μόνο για να μοιραστώ μαζί σας την παράνοια της υπόθεσης. Η FGR λοιπόν είναι μία εταιρία από την Τσεχία, με ενασχόληση και στα Moto GP στην κατηγορία των 125 κ.εκ. και χρηματοδότηση από το δημόσιο. Το project ξεκίνησε πριν έξι χρόνια και αφορά μία μοτοσυκλέτα naked χωρίς πλαστικά και έναν κινητήρα V6 των 2.500 κ.εκ.


Όχι, δεν είναι τυπογραφικό λάθος, μιλάμε όντως για δύο χιλιάδες πεντακόσια κυβικά εκατοστά από εξακύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα σε μηχανή! Αυτός αποδίδει 240 άλογα (άγνωστες περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες) και υποθέτω πάρα πολλά κιλά ροπής ενώ το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 270 κιλά (με δεδομένο το μέγεθός της αλλά και το ότι μία Hayabusa πχ ζυγίζει 220 κιλά δεν είναι και πάρα πολύ). Το βάρος κρατήθηκε σε τόσο χαμηλά επίπεδα με την χρήση ανθρακονημάτων στην δομή του καθίσματος αλλά και το ρεζερβουάρ και την χρήση αλουμινίου στο σασί και άλλα μέρη στη μοτοσυκλέτα. Η εταιρία έχει προγραμματίσει να περάσει όλο τον χρόνο διεξάγοντας tests πριν την βάλει στην παραγωγή για 6 κομμάτια το 2012. Η τιμή δεν έχει γίνει γνωστή προς το παρόν αλλά υποθέτουμε ότι δεν θα είναι και αυτό που λέμε φθηνή!

httpvh://www.youtube.com/watch?v=Xj4tr0A7tFk

[Πηγή: visordown.com]

  • david17

    piravlos edafous edafous !!!
     
    alla giati mono se  6 komatia ?