Ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo, αναφέρεται για ακόμα μία φορά στους κανονισμούς της Formula 1. Ο Ιταλός πιστεύει πως η Formula 1 πρέπει να στραφεί γύρω από τους κινητήρες και όχι γύρω από την αεροδυναμική, κάτι το οποίο συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Από το 2007 οι κινητήρες δεν μπορούν να εξελιχθούν όπως θέλουν από τις ομάδες, παρά μόνο κάποια τμήματος που ορίζουν οι κανονισμοί.

Η Formula 1 εξαρτάται πάρα πολύ από την αεροδυναμική. Κατασκευάζουμε περισσότερο αεροπλάνα παρά αυτοκίνητα. Δεν πρέπει να χαθεί το DNA της Formula 1.

Ο di Montezemolo αναφέρθηκε και στους 4κύλινδρους turbo κινητήρες. Ο Ιταλός τα βάζει με τον μικρό αριθμό των κυλίνδρων, και πολύ καλά κάνει!

Το επόμενο βήμα είναι ο κύλινδρος. Δεν κατασκευάζουμε μοτοσυκλέτες. Η πρόκληση είναι να κάνεις 8κύλινδρους ή 12κύλινδρους οικονομικούς κινητήρες.

Καλά τα λέει. Δεν μπορεί το πιο συνηθισμένο αυτοκίνητο παραγωγής να έχει τον ίδιο αριθμό κυλίνδρων με ένα μονοθέσιο της Formula 1.

[Πηγή: auto motor und sport | Photo copyright: FOTO ERCOLE COLOMBO]

  • an0nymouS

    συμφωνώ με χίλια.. σε όλα!!!

  • kostas

    Δικιο έχει ο Ιταλός!!!

  • Α μπράβο!  μια χαρά τα λέει! συμφωνώ απόλυτα! :D

  • gazokiller

    συμφωνώ κ εγώ σχεδόν απόλυτα με τον πρόεδρο
    αλλά για το θέμα αεροδυναμικής…πάντα αποτελούσε κομμάτι της σύγχρονης F1…αν πηγαίναμε καλά δε θα έλεγε τπτ…
    καλά για τους κινητήρες κ το ενδεχόμενο να γίνουν 4κύλοινδροι είναι δραματικό κ τραγικό παράλληλα!!!

    • Mika

      Opws akribws ta les..An phgainate kala,tha ekane moko kai tha elege ti fantastiko team pou exoume, klp!!
      ;-)

  • μαγκια ειναι ομως και να βγαλεις απο ενα 4κυλινδρο την δυναμη  ενος V8 ή V10.

    αλλα κι εγω συμφωνω οτι το παρακανα με την αεροδυναμικη, αλλα πο την αλλη αμα δεν ηταν ετσι ακομα η φερραρι θα ηταν μπροστα μονο και μονο λογο κινητηρων και χρηματων λιγο αδικο δεν νομιζεις?

    σημερα δεν θα ειχαμε τις κοντρες και το προταθλημα που εχουμε!

    • gazokiller

      συμφωώ ότι θα ήταν μαγκιά να βγάλεις τα ίδια χαρακτηριστικά σε έναν 4κύλινδρα με αυτά του 8/10 κύλινδρου αλλά ποιο το νόημαθα είχε για τη  Ferrari? θα ήθελες να δεις ποτέ τετοιους κινητήρες στα αυτοκίνητα δρόμου της?? η μόνη θεωρτικα οφελημένη θα ήταν η Renault που κατα βάση παράγει μικρούς κινητήρες…
      όσο για το άλλο που λες…
      οκ μου αρέσει που έχουμε κόντρες κ τετοιο πρωτάθλημα αλλά δε γίνεται με τους κανονισμούς ν αβλάπτεις ουσιαστικά τις αμιγώς εργοστασιακαές ομάδες κ να προμοτάρεςι τις ιδιωτικλες…αλλά έτσι ήθελε ο Bernie…όσο πιο πολλες ομάδες τόσο πιο πολλά φράγκα…

    • exelixei!

      ola auta prepei na ginoun gia na exoume sta amaxia paragogeis kalitera apotelesmata!

      min menoume mono sta supercars kai stous agones! auto the voithisei ta autokinita paragogeis!

      opos to kers pou apo persi mpenei se merika siga siga piramatizomeneoi sta sports isos dosoun ston kathimerino politi tin dynatotita na exei ena grigoro oikonomiko kai me midenikous ripous amaxi!

      kai gia tous kaulomenous na yparxoyn kai ta super cars

  • Τα αυτοκίνητα της F1 πρέπει να έχουν την δυνατότητα να εξελίσσονται σε όλους τους τομείς, όχι μόνο σε κινητήρες ή μόνο σε αεροδυναμική. Οι κανονισμοί σε τέτοια θέματα πρέπει να γίνουν πολύ πιο ελαστικοί.

    • Το έχω πει πολλές φορές αυτό, Τάσο!

      Αλλά για τα χρήματα τα έχουν περιορίσει όλα…