Στην Τουρκία, η McLaren είχε προγραμματισμένες αναβαθμίσεις, τις οποίες δεν χρησιμοποίησε για να μην επηρεαστεί αρνητικά η αξιοπιστία της MP4-26. Ωστόσο, στη Βαρκελώνη σκοπεύει να τις χρησιμοποιήσει, αφού δώσουν τα δεδομένα που πρέπει στους μηχανικούς της ομάδας.

Το χειμώνα, στην πίστα της Βαρκελώνης, η MP4-26 δεν έδειχνε καθόλου ανταγωνιστική, έχοντας πολλά προβλήματα αξιοπιστίας. Ο Martin Whitmarsh, πρόεδρος της βρετανικής ομάδας, δηλώνει για τον προσεχή αγώνα:

Το ισπανικό Grand Prix στο Circuit de Catalunya της Βαρκελώνης έχει γίνει βάση για το πρόγραμμα και είναι ένα φανταστικό αθλητικό γεγονός για τους πολλούς χιλιάδες παθιασμένους οπαδούς που συρρέουν στην πίστα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Έχω αρκετό ενδιαφέρον να δω πως οι αλλαγές στους κανονισμούς θα επηρεάσουν το Grand Prix της Κυριακής. Μέχρι στιγμής, έχουμε δει το DRS και το KERS να έχουν επηρεάσει τους αγώνες, οπότε θα δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στη Βαρκελώνη, δεδομένου ότι στο ισπανικό Grand Prix έχουμε δει περιορισμένες ευκαιρίες για προσπέρασμα στο παρελθόν.

Όπως διαπιστώσαμε στην Κωνσταντινούπολη την προηγούμενη εβδομάδα, πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να φέρνεις αναβαθμίσεις στην πίστα, κυρίως μετά την απουσία των δοκιμών. Για τη Βαρκελώνη, έχουμε σχεδιάσει να εισάγουμε εκ νέου μερικές από αυτές τις αναβαθμίσεις που αρχικά είχαμε για την Κωνσταντινούπολη. Για άλλη μια φορά, ωστόσο, θα τις εισάγουμε μόνο αν η αρχική τους εγκατάσταση την Παρασκευή αποδειχθεί επιτυχής.

Σύμφωνα με το ιταλικό Autosprint, ο FO 108Y της MP4-26 θα έχει νέες ρυθμίσεις για την ισχύ, με στόχο την αύξηση της ποσότητας των καυσαερίων για την παραγωγή μεγαλύτερων ποσών κάθετης δύναμη από τον διαχύτη.

[Πηγή: McLaren | Photo copyright: HOCH ZWEI]

  • θα πλησιάσουν άραγε την redbull?

  • mika

    Pame gera!!!!!!!!!!

  • parsik

    Λιγο καλυτερα να παμε στα δοκιμαστικα και να μην “παραξοδεψουμε” λαστιχα. Πιστευω οτι ειμαστε πολυ κοντα τους.. Go mclaren go