Για ακόμα έναν αγώνα, ο Jenson Button επέλεξε να κάνει ένα pit stop λιγότερο από τους κορυφαίους συνδυασμούς. Ο Βρετανός έκανε κάκιστη εκκίνηση με αποτέλεσμα να βρεθεί 10ος από 4ος. Ύστερα από αυτό στη McLaren έπρεπε να σκεφτούν κάποια αλλαγή στη στρατηγική για να κερδίσουν επιπλέον βαθμούς. Οι μηχανικοί του εκμεταλλεύτηκαν την ικανότητα του 30χρονου στη διαχείριση των ελαστικών και αποφάσισαν, σωστά όπως αποδείχθηκε, να τον κρατήσουν περισσότερο έξω, ώστε να μπει 3 και όχι 4 φορές για αλλαγή.

Έκανα μια φριχτή εκκίνηση και ήμουν στην εξωτερική της στροφής 1 και 3, όπου έχασα ακόμα περισσότερες θέσεις. Ήμουν κάτω στην 10η θέση στο τέλος του πρώτου γύρου, κάτι που ήταν εξαιρετικά απογοητευτικό. Μετά από αυτό, σκέφτηκα ότι η 3η θέση δεν θα ήταν δυνατή, αλλά καθώς οι άλλοι έκαναν το pit stop τόσο νωρίς, και τα ελαστικά μου ήταν ακόμα σε καλή κατάσταση, άρχισα να σκέφτομαι ότι μπορεί να είναι πιθανό. Μετά από την Τουρκία, ήταν πραγματικά φανταστικό να κάνουν τη στρατηγική να δουλέψει για μένα. Μείναμε στα μαλακά όσο περισσότερο γινόταν, και έκανα 3 pit stops, ενώ οι άλλοι 4. Και το αποτέλεσμα ήταν ότι είχα έναν εξαιρετικό αγώνα.

Προσπέρασα τον Mark και τον Fernando στον ίδιο γύρο. Ήξερα ότι δεν θα μπορούσα να φτάσω τους δύο πρώτους, αλλά πίεζα όσο πιο σκληρά μπορούσα μόνο σε περίπτωση που συμβεί κάτι μπροστά μου. Τα ελαστικά της Pirelli είναι σαν διακόπτης. Τη στιγμή που χάνεις τα πίσω, οι χρόνοι πέφτουν. Σήμερα τα κάναμε όλα σωστά, και μόλις έβαλα τα σκληρά η πίστα ήταν σε καλή κατάσταση και τα ελαστικά δούλεψαν καλά.

Αισθάνθηκα σαν να αγωνίζομαι πραγματικά σήμερα. Τέλος, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα. Επιλέξαμε μια φανταστική στρατηγική, τα pit stops ήταν τέλεια και κάναμε τα πάντα να δουλέψουν. Αυτό ήταν αποτέλεσμα μια υπέροχης ομαδικής προσπάθειας.


[Πηγή: McLaren | Photo copyright: Andrew Ferraro/LAT Photographic]

  • George F

    well done mate !!

  • Monder

    bravo jensonara ta xeretismata mou sthn sumpatriotisa jesica