Οι αεροδυναμικές αδυναμίες της 150° Italia είναι γνωστές. Ωστόσο, η ιδιαίτερη φύση του Monte Carlo καλύπτει κάποιες από τις αδυναμίες του ιταλικού μονοθεσίου. Ο Fernando Alonso έγραψε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας. Ας δούμε τι δήλωσε ο Ισπανός.

Στο Μονακό είναι σημαντικό να έχεις καλή αίσθηση του αυτοκινήτου. Όσο περισσότερη έχει ο οδηγός, τόσο πιο πολύ μπορεί να πιέσει γύρο με τον γύρο. Φαίνεται ότι είμαστε λίγο πιο ανταγωνιστικοί απ’ ό,τι αλλού, αν και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, καθώς δεν ξέρουμε άγνωστους παράγοντες, όπως το φορτίο καυσίμου. Ωστόσο, ο λόγος είναι πολύ πιο απλός εδώ. Η αεροδυναμική μετράει λιγότερο και έτσι υποφέρουμε λιγότερο. Σε μια πίστα με τη χαμηλότερη μέση ταχύτητα, κάποιες αδυναμίες κρύβονται από άλλους παράγοντες, όπως από μηχανικής πλευράς και από την πλευρά του κινητήρα. Ένιωσα αμέσως άνετα εδώ, από το πρωί, έτσι μπορούσα να πιέσω όλο και πιο πολύ, καθώς το αυτοκίνητο αντιδρούσε καλά και είχα εμπιστοσύνη σε αυτό.”

Φυσικά, ο “El Nano” γνωρίζει πολύ καλά τη δυναμική και την ταχύτητα της Red Bull, και σε καμία περίπτωση δεν την ξεγράφει.

Είμαι ευχαριστημένος, αλλά ξέρουμε ότι είμαι μόνο η πρώτη μέρα και ότι η Red Bull θα μπορούσε να κρύβει κάτι πριν από τις κατατακτήριες. Το Σάββατο θα είναι μια πολύ πιο αγχωτική μέρα, διότι εδώ, το παραμικρό λάθος μπορεί να κοστίσει πολύ. Πρέπει να πάρουμε κάποια ρίσκα, επειδή πρέπει να κλείσουμε τη διαφορά.

Είναι το πρώτο Grand Prix που θα χρησιμοποιηθούν η πολύ μαλακή και η μαλακή γόμα, αλλά ο 29χρονος τονίζει πως δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην απόδοσή τους.

Όσον αφορά α ελαστικά, νομίζω πως η απόδοσή τους είναι αρκετά παρόμοια με αυτή που είδαμε στις χειμερινές δοκιμές, παρόλο που οι θερμοκρασίες είναι πλέον πολύ υψηλότερες. Συγκριτικά με άλλες πίστες, δεν υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο γομών, ή τουλάχιστον αυτή είναι η αρχική εντύπωση.

Μια… βόλτα με τον Fernando Alonso:

http://www.youtube.com/watch?v=AkpPUbguAM4


[Πηγή: Ferrari | Photo copyright: FOTO ERCOLE COLOMBO]

  • Dim

    Oti tha eimaste pio konta stous prwtous einai sigouro,afou h aerodinamiki paizei poli mikrotero rolo sto monaco apoti se alla circuit.Omws,oi dilwseis tou stil “den kseroume agnwstous paragwntes”,”kapoioi isws krivontai”ktlp ena pragma fanerwnoun:trexoume me ligotera kausima gia na paroume kai mia prwtia(estw kai sto free practice)!!
    Nomizw oti akoma kai edw ta pragmata tha einai poli diskola gia emas.Makari na kanw lathos…

    • gazokiller

      μακάρι…

  • VanPerse(Βαγγέλης)

    Σιγουρα η Φερραρι θα ειναι πολυ πιο ανταγωνιστικη απο οτι σε αλλες πιστες μεχρι τωρα,οχι γιατι προλαβε σε μια βδομαδα να κανει το θαυμα αλλα για τρεις λογους. 1ον οπως ολοι ξερουμε το μονοθεσιο δεν παιζει τοσο ρολο οσο αλλου,2ον ξερουμε ολοι μας,υποστηριχτες και μη τι μπορει να κανει ο Αλονσο σε πιστες πολης και τριτον και κυριοτερο δεν υπαρχει η σκληρη γομα που η Φερραρι με αυτη της ριχνουν ΓΥΡΟ οι RBR και McLaren!

  • Πριν μερικές μέρες είχε μπει ένα άρθρο εδώ με τον Αλόνσο να οδηγεί μια 458 με κάποιον συνεπιβάτη. πολύ καλός βέβαια αλλά δεν μου φάνηκε σαν κάτι το τρομερό. 
    Ε, αυτός ο γύρος στο Μονακό σαν να είναι συνέχεια το fast forward  πατημένο. ούτε να σκεφτεί δεν πρέπει να προλαβαίνει, μόνο διαισθητικά θα πηγαίνει.
    Respect.