Αν μου ζητούσε να σου πω ποια είναι η ομάδα που δεν θέλει να απαγορευθούν οι χαρτογραφήσεις που επιτρέπουν στους κινητήρες να τροφοδοτούν τον διαχύτη με μεγάλες ποσότητες καυσαερίων ακόμα και όταν το γκάζι δεν είναι πατημένο, θα σου πω με βεβαιότητα η Red Bull. Επίσης, είμαι βέβαιος πως οι υπόλοιπες κορυφαίες ομάδες θέλουν πολύ αυτή την απαγόρευση, καθώς θέλουν να κερδίσουν από το χάσιμο που θα έχει η αυστριακή ομάδα.

Ο ισχυρισμός μου επιβεβαιώνεται και από τις δηλώσεις του Helmut Marko, αγωνιστικού συμβούλου της RBR. Ο Αυστριακός πιστεύει ότι μια τόσο σοβαρή αλλαγή στους κανονισμούς θα πρέπει να γίνει μετά τη λήξη της αγωνιστικής χρονιάς και όχι στη μέση της.

Καινοτομίες, όπως ο διπλός διαχύτης και το F-Duct απαγορεύθηκαν στο τέλος της χρονιάς. Τώρα βλέπουμε ότι η απαγόρευση θα έρθει στη μέση της σεζόν, πράγμα που είναι πολύ παράξενο. Αυτό που ελπίζουμε είναι πως δεν θα είναι θα είναι πιο δύσκολο για εμάς σε σχέση με τη Renault, της Mercedes και τη McLaren, ενώ η Ferrari θέλει σίγουρα να κερδίσει ένα πλεονέκτημα.

Πάντως, φήμες λένε ότι η Red Bull Racing θα ασκήσει έφεση για να αλλάξει η ημερομηνία οριστικής εφαρμογής του νέου κανονισμού, αλλά και για να κερδίσει ακόμα περισσότερο χρόνο, παρόλο που η FIA ανακοίνωσε επίσημα ότι ο νέος κανονισμός θα εφαρμοστεί από το Grand Prix του Silverstone.

[Πηγή: GMM | Photo Copyright: Red Bull Racing/Mark Thompson/Getty Images]