Πριν από την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν, τα πράγματα για τη Ferrari ήταν εξαιρετικά. Η 150° Italia ήταν ένα πολύ αξιόπιστο μονοθέσιο, με πάρα πολλά χιλιόμετρα στους κινητήρες του και με τα δεδομένα που έπαιρναν οι μηχανικοί από την αεροδυναμική σήραγγα να είναι πολύ ικανοποιητικά. Ωστόσο, τα δεδομένα που έπαιρνε η ομάδα από την πίστα παρουσίαζαν σημαντικές διαφορές, πράγμα που προβλημάτιζε τους μηχανικούς του Maranello, με αποτέλεσμα η αεροδυναμική εξέλιξη του αυτοκινήτου να μην είναι αυτή που θα ήθελαν.

Η ιταλική ομάδα θα παρουσιάσει ένα νέο πακέτο αναβάθμισης, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, νέο πάτωμα, νέες απολήξεις των εξατμίσεων και νέα πίσω πτέρυγα. Όλοι στο Maranello ελπίζουν ότι οι αναβαθμίσεις αυτές θα τους επιτρέψουν να βρεθούν ακόμα πιο κοντά στη Red Bull, η οποία, λογικά, θα είναι πανίσχυρη στο Silverstone. Ο Fernando Alonso πιστεύει ότι όλα θα εξαρτηθούν από την απόδοση του μονοθεσίου, και για το προσεχές Grand Prix δηλώνει:

Τα πάντα εξαρτώνται από το αυτοκίνητο. Αν το αυτοκίνητο μπορεί να κερδίζει αγώνες, υπάρχει αρκετός χρόνος για να επανέλθουμε. Αλλά το να είσαι κατά μέσο όρο 1 δευτερόλεπτο πίσω από τη Red Bull συνεχώς, κάνει αδύνατη την επιστροφή. Επομένως, αυτή τη φορά, περιμένουμε μια σημαντική βελτίωση για το μονοθέσιο. Αν φτάσει στους επόμενους αγώνες, θα είμαστε μέσα στη μάχη, αλλά, αν όλα είναι ίδια, λογικά, αυτό είναι αδύνατο. Θαύματα δεν μπορούν να γίνουν.

Η Αγγλία είναι μια πολύ αεροδυναμική πίστα, πολύ όμοια με αυτή της Βαρκελώνης, όπου ήμασταν πάρα πολύ πίσω και δεχθήκαμε γύρο στον αγώνα. Επομένως, στο Silverstone, εάν καταφέρουμε να είμαστε μπροστά, σημαίνει ότι έχουμε ένα πολύ ανταγωνιστικό αυτοκίνητο για το υπόλοιπο της χρονιάς, αλλά, εάν είμαστε ακόμα πίσω, θα είναι δύσκολο, και θα πρέπει να παλέψουμε για τις νίκες. Τα βάθρα, οι ταχύτεροι γύροι και τέτοια έχουν δευτερεύον σημασία.

Χωρίς αμφιβολία, ο “El Nano” ανήκει στους καλύτερους οδηγούς του grid και ρωτήθηκε για το τι θα γινόταν αν οδηγούσε για λογαριασμό της Red Bull Racing. Τι απάντησε ο Ισπανός;

Ίσως να είχα 3 ή 4 παγκόσμια πρωταθλήματα, αλλά δε θα ήμουν τόσο χαρούμενος όσο είμαι τώρα. Νομίζω ότι είναι πιο σημαντικό για έναν οδηγό αγώνων να οδηγεί για τη Ferrari παρά να έχει ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Η Ferrari είναι Ferrari. Είναι δύσκολο να το περιγράψω με λέξεις, αλλά οδηγείς για τον καλύτερο κατασκευαστή στην ιστορία και αυτό σου δίνει την ευκαιρία να εκπροσωπήσεις το αλογάκι σε όλο τον κόσμο, με τη συνεργασία και τις δοκιμές στα αυτοκίνητα παραγωγής που κάνουν. Οι ιδιωτικές ομάδες της Formula 1 ή εκείνες που έχουν μια μάρκα αυτοκινήτων πίσω τους, είναι απλά ομάδες της Formula 1, και η Ferrari είναι πολλά περισσότερα.

Ο Ferni δήλωσε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με το να πάει ο Lewis Hamilton στη Ferrari. Ο 29χρονος έχει μιλήσει με άκρως κολακευτικά λόγια για τον Βρετανό, και τώρα λέει για τον πρώην team-mate του:

Γιατί όχι; Δε θα είχα κανένα πρόβλημα με τον Hamilton και δεν είχαμε κανένα στη McLaren. Έχω τον απόλυτο σεβασμό γι’ αυτόν. Αν δεν ήταν στη McLaren, το να μοιραστώ την ίδια ομάδα με τον Hamilton θα ήταν καλό.

Δεν έχω πρόβλημα να μοιράζομαι την ομάδα με κανέναν. Έχω την τύχη να μοιράζομαι τις ομάδες μου με εξαιρετικούς οδηγούς και όταν αυτοί τις μοιράζονται μαζί μου φαίνεται σα να έχουν χάσει την ταχύτητά τους και να έχουν γίνει κακοί οδηγοί. Συνεπώς, μου αρέσει να νικάω τους team-mates μου, μου αρέσει να δίνω τα πάντα στον αγώνα και αν έρθει ένα εξαιρετικός οδηγός και καταφέρω να τον νικήσω, ίσως αυτό να είναι που θα μετρήσει περισσότερο.


[Πηγή: formulasantander]