Πριν από την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν, τα πράγματα για τη Ferrari ήταν εξαιρετικά. Η 150° Italia ήταν ένα πολύ αξιόπιστο μονοθέσιο, με πάρα πολλά χιλιόμετρα στους κινητήρες του και με τα δεδομένα που έπαιρναν οι μηχανικοί από την αεροδυναμική σήραγγα να είναι πολύ ικανοποιητικά. Ωστόσο, τα δεδομένα που έπαιρνε η ομάδα από την πίστα παρουσίαζαν σημαντικές διαφορές, πράγμα που προβλημάτιζε τους μηχανικούς του Maranello, με αποτέλεσμα η αεροδυναμική εξέλιξη του αυτοκινήτου να μην είναι αυτή που θα ήθελαν.

Η ιταλική ομάδα θα παρουσιάσει ένα νέο πακέτο αναβάθμισης, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, νέο πάτωμα, νέες απολήξεις των εξατμίσεων και νέα πίσω πτέρυγα. Όλοι στο Maranello ελπίζουν ότι οι αναβαθμίσεις αυτές θα τους επιτρέψουν να βρεθούν ακόμα πιο κοντά στη Red Bull, η οποία, λογικά, θα είναι πανίσχυρη στο Silverstone. Ο Fernando Alonso πιστεύει ότι όλα θα εξαρτηθούν από την απόδοση του μονοθεσίου, και για το προσεχές Grand Prix δηλώνει:

Τα πάντα εξαρτώνται από το αυτοκίνητο. Αν το αυτοκίνητο μπορεί να κερδίζει αγώνες, υπάρχει αρκετός χρόνος για να επανέλθουμε. Αλλά το να είσαι κατά μέσο όρο 1 δευτερόλεπτο πίσω από τη Red Bull συνεχώς, κάνει αδύνατη την επιστροφή. Επομένως, αυτή τη φορά, περιμένουμε μια σημαντική βελτίωση για το μονοθέσιο. Αν φτάσει στους επόμενους αγώνες, θα είμαστε μέσα στη μάχη, αλλά, αν όλα είναι ίδια, λογικά, αυτό είναι αδύνατο. Θαύματα δεν μπορούν να γίνουν.

Η Αγγλία είναι μια πολύ αεροδυναμική πίστα, πολύ όμοια με αυτή της Βαρκελώνης, όπου ήμασταν πάρα πολύ πίσω και δεχθήκαμε γύρο στον αγώνα. Επομένως, στο Silverstone, εάν καταφέρουμε να είμαστε μπροστά, σημαίνει ότι έχουμε ένα πολύ ανταγωνιστικό αυτοκίνητο για το υπόλοιπο της χρονιάς, αλλά, εάν είμαστε ακόμα πίσω, θα είναι δύσκολο, και θα πρέπει να παλέψουμε για τις νίκες. Τα βάθρα, οι ταχύτεροι γύροι και τέτοια έχουν δευτερεύον σημασία.

Χωρίς αμφιβολία, ο “El Nano” ανήκει στους καλύτερους οδηγούς του grid και ρωτήθηκε για το τι θα γινόταν αν οδηγούσε για λογαριασμό της Red Bull Racing. Τι απάντησε ο Ισπανός;

Ίσως να είχα 3 ή 4 παγκόσμια πρωταθλήματα, αλλά δε θα ήμουν τόσο χαρούμενος όσο είμαι τώρα. Νομίζω ότι είναι πιο σημαντικό για έναν οδηγό αγώνων να οδηγεί για τη Ferrari παρά να έχει ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Η Ferrari είναι Ferrari. Είναι δύσκολο να το περιγράψω με λέξεις, αλλά οδηγείς για τον καλύτερο κατασκευαστή στην ιστορία και αυτό σου δίνει την ευκαιρία να εκπροσωπήσεις το αλογάκι σε όλο τον κόσμο, με τη συνεργασία και τις δοκιμές στα αυτοκίνητα παραγωγής που κάνουν. Οι ιδιωτικές ομάδες της Formula 1 ή εκείνες που έχουν μια μάρκα αυτοκινήτων πίσω τους, είναι απλά ομάδες της Formula 1, και η Ferrari είναι πολλά περισσότερα.

Ο Ferni δήλωσε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με το να πάει ο Lewis Hamilton στη Ferrari. Ο 29χρονος έχει μιλήσει με άκρως κολακευτικά λόγια για τον Βρετανό, και τώρα λέει για τον πρώην team-mate του:

Γιατί όχι; Δε θα είχα κανένα πρόβλημα με τον Hamilton και δεν είχαμε κανένα στη McLaren. Έχω τον απόλυτο σεβασμό γι’ αυτόν. Αν δεν ήταν στη McLaren, το να μοιραστώ την ίδια ομάδα με τον Hamilton θα ήταν καλό.

Δεν έχω πρόβλημα να μοιράζομαι την ομάδα με κανέναν. Έχω την τύχη να μοιράζομαι τις ομάδες μου με εξαιρετικούς οδηγούς και όταν αυτοί τις μοιράζονται μαζί μου φαίνεται σα να έχουν χάσει την ταχύτητά τους και να έχουν γίνει κακοί οδηγοί. Συνεπώς, μου αρέσει να νικάω τους team-mates μου, μου αρέσει να δίνω τα πάντα στον αγώνα και αν έρθει ένα εξαιρετικός οδηγός και καταφέρω να τον νικήσω, ίσως αυτό να είναι που θα μετρήσει περισσότερο.


[Πηγή: formulasantander]

  • gazokiller

    Οι ιδιωτικές ομάδες της Formula 1 ή εκείνες που έχουν μια μάρκα αυτοκινήτων πίσω τους, είναι απλά ομάδες της Formula 1, και η Ferrari είναι πολλά περισσότερα.
     

    με εκφραζει απολυτα…!!!

  • keil

    Κλασικος Alonso.ακομα θυμαμαι τα λογια που ελεγε οταν πηγε στη mclaren ”ειναι η ομαδα που ηθελα να τρεξω απο μικρος” και αλλα τετοια.Η συνεντευξη ειναι παρωδια.Αν ηξερες φιλε alonso οτι θα πετουσε ετσι η Redbull θα σου ελεγα εγω αν θα πηγαινες στη Ferrari.Οσο για τον Lewis ακομα σε ποναει το 2007 και δεν νομιζω να τον θες πλαι σου.Καλος ειναι ο massa για εσενα να του λετε να κανει στην παντα.
    @gazokiller η Ferrari δεν εχει μια μαρκα αυτοκινητων πισω της;Το 93% της Ferrari ανηκει στη FIAT.

    • gazokiller

      το οτι ανηκει στη FIAT δε λεει τπτ…
      ειναι καθαρα αυτονομη εταιρια…
      με δικά της κεφάλαια κ ακομα περισσοτερο επενδυσεις…κ κερδη!!!
      απο αυτη τη συνυπαρξη μεσα στο ιδιο το group…αν καποια εταιρια βγαινει κερδισμενη ειναι η FIAT κ οχι η Ferrari!!!

    • huhu

       
      “Το 93% της Ferrari ανηκει στη FIAT.”
       

      Θα πηδηχτω απ’το παραθυρο.

    • NO NAME

      Σιγουρα ειναι σπουδαιοτερο να οδηγεις FERRARI αντι για RBR, αλλα οι οδηγοι οπως ο ΑΛΟΝΣΟ μενουν στην ιστορια για τους τιτλους και τις νικες που παιρνουν  και οχι με ποιες ομαδες το παιρνουν.

  • RaDiMis_Q

    Η ΦΕΡΡΑΡΙ ειναι ΦΕΡΡΑΡΙ.
    Απλά τα πράγματα. Τέλος.

    • keil

      Καλα αντε να κανετε κανενα ταμα τωρα να σας βοηθησει η Παναγιτσα.Εκει καταντησε η Ferrari.

  • keil

     

    huhu: “Το 93% της Ferrari ανηκει στη FIAT.” Θα πηδηχτω απ’το παραθυρο.

     καλα να περασεις.και οι πετρες το ξερουν.

    • mitsos21

      re keil oute astios eisai oute auta pou les stekoun, dn mporeis na meiwneis etsi thn istoria ths ferrari. Mporei opws les h fiat na exei agorasei to megalitero pososto ths ferrari alla gia vres m esi mia etairia supercar pou einai autonomh, lambo porsche kai bugatti anhkoun sthn vw, lotus sthn proton jaguar sthn tata,oi kairoi einai diskoloi gia etairies p paragoun toso exclusive autokinhta p apu8inonati se na mikro agorastiko koino. mporei na agorasthkan alla auto den diagrafei thn istoria tous h ferrari htan kai paramenei ferrari asxetws apo thn e3agora ths fiat, efoson h fiat thn sevete, den vandalizei thn istoria ths kai thn enisxiei oikonomika pio einai to provlima?

    • keil

      Ρε mitso21 ειπα εγω κατι για την ιστορια της Ferrari;Απαντησα στο gazokiller σε ενα σχολιο που εκανε και του ειπα οτι και η ferrari υποστηριζεται οικονομικα απο την FIAT.Διαβασε στην αρχη.Τωρα αν στο πλανητη γη ξερω μονο εγω οτι η Ferrari ανηκει στη FIAT τι να πω;Επισης οσο για τα αστεια απαντω με τα ανολογο υφος στα σχολια καποιων που παρακολουθουν πολλα reality στον ant1.Την ιστορια της Ferrari Επετρεψε μου να την ξερω καλα στα πολλα χρονια που παρακολουθω F1, οπου αν και mclarenikos σεβομαι τον αντιπαλο μου.Η Ferrari ΔΕΝ ειναι η Ferrari που ηταν καποτε. Και τελος αυτα που λεω δυστηχως στεκουν.

  • μαλωνετε? χωρις εμενα?
    αν και προτιμω την ferrari θα υποστηριξω τον keil που ειναι μονος του.
    τα πρωταθληματα μετρανε πιο πολυ αλλα και το πως τα παιρνει ο καθε οδηγος. Αλλα τα πρωταθληματα του Senna με την Mclaren και αλλα του γυφτου (σαν αυτο που εβγαλε ο κανενας το corolla εξω επιτηδες 100 μετρα πριν τον τερματισμο…

    • Μπορείς να αποδείξεις με επιχειρήματα ότι ήταν στημένο; Γιατί εγώ μπορώ να σου πω με επιχειρήματα ότι δεν ήταν στημένο…

  • πες μου.