Πριν από λίγες ώρες, διαβάσαμε ότι το 29% των προσπερασμάτων που έχουν γίνει μέχρι στιγμής οφείλεται στο DRS. Επίσης, σε κάποιες πίστες είδαμε ότι το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο, κάτι το οποίο εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά της πίστας. Η ζώνη του DRS, λοιπόν, για τον αγώνα του Nürburgring δεν έχει οριστεί η ευθεία εκκίνησης τερματισμού, όπως, μάλλον, κάποιοι θα περίμεναν. Αλλά η ευθεία μετά από τη στροφή 11.


Πιο αναλυτικά, το σημείο ανίχνευσης θα είναι λίγα μέτρα πριν από τη στροφή 10 και το σημείο ενεργοποίησης λίγα μέτρα μετά από τη στροφή 11, μέχρι τα φρένα για τις στροφές 13 και 14. Φυσικά, για να μπορέσει ένας οδηγός να ενεργοποιήσει την πίσω πτέρυγα κατά τη διάρκεια του αγώνα, θα πρέπει να απέχει λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από το προπορευόμενο μονοθέσιο στο σημείο ανίχνευσης.

Ο αλυτάρχης του αγώνα, Charlie Whiting, δήλωσε:

Το Nürburgring είναι πάντα μια πρόκληση, συνήθως λόγω των καιρικών συνθηκών, οι οποίες συχνά είναι απειλητικές, ανεξάρτητα από την ημερομηνία του θα γίνει το Grand Prix.

Η ζώνη του DRS έχει οριστεί στην ευθεία, πριν από το κλειστό chicane, έτσι θα πρέπει να δούμε κάποια καλά προσπεράσματα. Πάντα υπάρχει καλή δράση στην πρώτη στροφή. Είναι καλή, με μια ποικιλία γραμμών, πράγμα που επιτρέπει στους οδηγούς να προσπεράσουν.

Φυσικά, η ζώνη του DRS αφορά μόνο τον αγώνα της Κυριακής, καθώς την Παρασκευή και το Σάββατο η χρήση της είναι ελεύθερη και απεριόριστη.

[Πηγή: FIA]