Μάλλον η αισιοδοξία του Felipe Massa έχει ξεπεράσει τα όρια. Ο Βραζιλιάνος είναι 152 βαθμούς πίσω από τον Sebastian Vettel και η Ferrari 164 πίσω από τη Red Bull. Αυτό, όμως, δεν εμποδίζει τον 30χρονο να ελπίζει για το πρωτάθλημα. Δεν γνωρίζω αν αναφέρεται στο πρωτάθλημα οδηγών ή κατασκευαστών, πάντως, ειδικά στην δική του περίπτωση, θα πρέπει να μην σκεφτόμαστε με λογική για να το πιστεύουμε, κάτι το οποίο έχουμε εξηγήσει και αναλύσει πολλές φορές.

Για το πρωτάθλημα, τι να πω; Όσο υπάρχει μαθηματική πιθανότητα, πάντα υπάρχει ελπίδα. Το έχω πει τόσες φορές, αλλά είναι ακόμα αλήθεια, ότι στη Ferrari ποτέ δεν τα παρατάμε και συνεχίζουμε να παλεύουμε. Η καλύτερη στρατηγική είναι απλά να σκέφτεσαι τη σεζόν ανά αγώνα ξεχωριστά, όπως κάναμε στο Silverstone. Τώρα, πρέπει να διατηρήσουμε τη δυναμική αυτό το Σαββατοκύριακο και αμέσως μετά στην Ουγγαρία, καθώς έρχεται μόλις μία εβδομάδα αργότερα.


Το Γερμανικό Grand Prix φαίνεται να ταιριάζει στον Massa, καθώς έχει ανέβει 4 φορές στο βάθρο, σε Nürburgring και Hockenheim, κάτι που δίνει ελπίδες για ένα καλό αποτέλεσμα.

Κοιτάζοντας το Γερμανικό Grand Prix, είναι κάτι που απολαμβάνω και ήμουν στο βάθρο 4 φορές, 3 στο Hockenheim και μία στο Nürburgring το 2007, στο Ευρωπαϊκό Grand Prix, μετά από την πρωτοπορία έναντι του Fernando και της McLaren. Είναι μια ενδιαφέρουσα πίστα, με κάποιες ασυνήθιστες στροφές, ανηφόρες και κατηφόρες και αργές στροφές στον πρώτο τομέα. Έτσι, πρέπει να έχεις καλή κάθετη δύναμη, αλλά υπάρχουν, επίσης, μερικές ευθείες, όπου η τελική ταχύτητα είναι σημαντική, και με βάση αυτά που είδαμε από τα αεροδυναμικό πακέτο στο Silverstone, έχω πολλές ελπίδες ότι μπορούμε να συνεχίσουμε προς της σωστή κατεύθυνση στη Γερμανία.


[Πηγή: Ferrari]

  • mika

    To kryo anekdoto ths hmeras!!!
    :lol:

  • LJ

    XAXAXAXAXAXAXXAXAXAXAXAXaxaxaxaxaxaxaxaxaxaXAXAXAXAXAXAXAXAxaxaxaxaxax

  • babinos1983

    re masa…mono o chuck norris mporei na parei fetos to prota8lima apo ton vetel!!!!! plaka mas kaneis kai su!!!!!!!!  :-)

    • και ο μπέος μπορεί άμα θέλει :lol: