Η τελευταία φορά που είχαμε ελαστικά αποκλειστικά για τις κατατακτήριες δοκιμές ήταν το 1991, όταν οι δύο προμηθευτές ήταν η Pirelli και η Goodyear. Τα ελαστικά αυτά έδιναν εξαιρετικά υψηλό κράτημα για έναν γύρο, στη συνέχεια, όμως, η φθορά ήταν τόσο μεγάλη, που πλέον ήταν άχρηστα.

Σύμφωνα με τον Paul Hembery, αγωνιστικό διευθυντή της Pirelli, υπάρχουν σκέψεις για την επιστροφή των ελαστικών αυτών από τη νέα σεζόν. Φυσικά, για να αποκτήσει η ιδέα αυτή σάρκα και οστά, θα πρέπει να υπάρξει η σύμφωνη γνώμη των ομάδων.

Ρίξαμε την ιδέα των ελαστικών για κατατακτήριες στις ομάδες και θα δούμε τα σχόλιά τους. Αν δε θέλουν να το κάνουμε, δε θα το κάνουμε. Ίσως η νέα σεζόν να είναι πολύ νωρίς για να το κάνουμε και μπορεί να είναι υπερβολικό για τις ομάδες, αλλά είναι κάτι που το έχουμε προτείνει.

Με τους ισχύοντες κανονισμούς, οι οδηγοί συμμετέχουν στις κατατακτήριες χρησιμοποιώντας κάποια από τα 6 σετ στεγνών ελαστικών που έχουν στη διάθεσή τους για τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα. Οι οδηγοί του Q3 ξεκινούν τον αγώνα με τα ελαστικά που είχαν όταν έγραψαν τον καλύτερο χρόνο στην τελευταία περίοδο των κατατακτήριων. Οι υπόλοιποι μπορούν να επιλέξουν όποια γόμα και σετ επιθυμούν.

[Πηγή: Autosport | Photo Copyright: Julian Finney/Getty Images]