Η τελευταία φορά που είχαμε ελαστικά αποκλειστικά για τις κατατακτήριες δοκιμές ήταν το 1991, όταν οι δύο προμηθευτές ήταν η Pirelli και η Goodyear. Τα ελαστικά αυτά έδιναν εξαιρετικά υψηλό κράτημα για έναν γύρο, στη συνέχεια, όμως, η φθορά ήταν τόσο μεγάλη, που πλέον ήταν άχρηστα.

Σύμφωνα με τον Paul Hembery, αγωνιστικό διευθυντή της Pirelli, υπάρχουν σκέψεις για την επιστροφή των ελαστικών αυτών από τη νέα σεζόν. Φυσικά, για να αποκτήσει η ιδέα αυτή σάρκα και οστά, θα πρέπει να υπάρξει η σύμφωνη γνώμη των ομάδων.

Ρίξαμε την ιδέα των ελαστικών για κατατακτήριες στις ομάδες και θα δούμε τα σχόλιά τους. Αν δε θέλουν να το κάνουμε, δε θα το κάνουμε. Ίσως η νέα σεζόν να είναι πολύ νωρίς για να το κάνουμε και μπορεί να είναι υπερβολικό για τις ομάδες, αλλά είναι κάτι που το έχουμε προτείνει.

Με τους ισχύοντες κανονισμούς, οι οδηγοί συμμετέχουν στις κατατακτήριες χρησιμοποιώντας κάποια από τα 6 σετ στεγνών ελαστικών που έχουν στη διάθεσή τους για τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα. Οι οδηγοί του Q3 ξεκινούν τον αγώνα με τα ελαστικά που είχαν όταν έγραψαν τον καλύτερο χρόνο στην τελευταία περίοδο των κατατακτήριων. Οι υπόλοιποι μπορούν να επιλέξουν όποια γόμα και σετ επιθυμούν.

[Πηγή: Autosport | Photo Copyright: Julian Finney/Getty Images]

  • τη FIA δεν την ρωτάνε??

  • Dim

    Εάν φτιάξουν τέτοιο λάστιχο χαλάει η συμφωνία με τη FIA για λάστιχα τα οποία θα κάνουν πιο ενδιαφέροντες τους αγώνες(όπως φέτος δηλαδή).Δεν θα χρειάζεται να προφυλάσουν λάστιχα στις κατατακτήριες οι οδηγοί και απο άποψη στρατηγικής τα πράγματα θα είναι αρκετά πιο ξεκάθαρα.Κρίνοντας από τη συμφωνία που έχει η Pirelli με τη FIA δεν βλέπω που κολάνε οι ομάδες και κατα πόσο θα δώσει το ΟΚ για τέτοιο λάστιχο η ίδια η FIA…

  • εμένα μου αρέσει σαν ιδέα

  • Demetris

    Ο λόγος που δεν αρμόζει για μένα τέτοια ιδέα είναι το όλο concept που προσπαθεί να υιοθετήσει η FIA.

    Λένε για χαμηλά έξοδα όσο γίνεται, πράσινη ώθηση στους κινητήρες, μικρότεροι κινητήρες κλπ.

    Το να βάλουν ελαστικά με τα οποία θα βλέπουμε 1 μόνο hot lap, δεν είναι ακριβώς σε αυτό το σκεπτικό.

    Ας μείνουν τα πράγματα ως έχουν, ήδη εκτοξεύθηκε η δημοσιότητα του αθλήματος στα ύψη. Έχουν επιτύχει αυτό που ήθελαν.

    Και αφού ήδη αυτό που έκαναν “δουλεύει” δεν χρειάζεται να το “φτιάξουν”.

    • ok…μπορεί να εκτοξεύθηκε η τηλεθέαση της κυριακής αλλά μη ξεχνάς ότι υπάρχει κ το σάββατο αγώνας!!
      για μένα για να μην βαριόμαστε να βλέπουμε κατατακτήριες κ να μην παίζονται παιχνίδια στρατηγικής κλπ η λύση είναι να τις βαθμολογήσουν…κάτι παρόμοιο που γίνεται στο wrc με τη super stage που παίρνουν οι 3 πρώτοι βαθμούς!!

    • FERRARI-PURE PASSION

      Συμφωνω απολυτως!!!Κατ’εμε θα επρεπε να εχουμε και ρυθμισεις κατατακτηριων και ελαστικα να δουμε απολυτα ποιος ειναι ο πιο γρηγορος!!!

  • jim

    an theloune na mas kanoune na ksanadoume ta dokimastika afto prepi na kanoun,alios den exi kapio noima i dokimes to savato