Η Mercedes GP για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τις 3 κορυφαίες ομάδες της Formula 1, Red Bull Racing, McLaren και Ferrari. Οι Γερμανοί δεν έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μονοθέσιο που μπορεί να διεκδικήσει νίκες και ο Norbert Haug, αντιπρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes-Benz τονίζει ότι θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο μέχρι να ανέβουν στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρο.

Συγκριτικά με τη Red Bull, παίρνει 5 χρόνια για να γίνει αυτό το σύστημα και να κερδηθεί ο πρώτος αγώνας από τον Sebastian Vettel στην Toro Rosso, η οποία ήταν ένα παρόμοιο μονοθέσιο. Με όλο το σεβασμό σε αυτούς, τους πήρε χρόνο. Πρέπει να δεχθούμε ότι χρειαζόμαστε χρόνο.

Δε μιλάμε για 2 χρόνια από τώρα, αλλά για ένα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αν το πετύχουμε σε λιγότερο από 5 χρόνια χωρίς να πετάμε χρήματα, πράγμα που έκαναν οι ομάδες στο παρελθόν, πραγματικά θα είναι πολύ ιδιαίτερο.

Οι προσδοκίες ήταν μεγάλες πριν από την έναρξη της σεζόν, αλλά κατά τη διάρκειά της φάνηκε ότι σε καμία περίπτωση δεν ήταν εντός στόχων. Το ίδιο παραδέχεται και ο Haug.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι προβλέψεις μας στην αρχή δεν ήταν τόσο σωστές. Και είχαμε αυτό το πρόβλημα με το σύστημα ψύξης και έπρεπε να επικεντρωθούμε στη λύση του, έτσι το τραίνο ξεκίνησε και πρέπει να τρέξεις πίσω του, είναι αρκετά δύσκολο.

Αλλά κατά κάποιον τρόπο, αν ήμασταν στην ίδια θέση, θα ήταν ανησυχητικό, αν η διαφορά μεγάλωνε όλο και περισσότερο. Υπάρχει έντονος ρυθμός ανάπτυξης. Μίλησα με τη Ferrari, μίλησα με τη McLaren, μίλησα με τη Red Bull και παραδέχθηκαν ότι έχουν αναβαθμίσεις σε κάθε αγώνα.

Είχαμε ένα πολύ δύσκολο ξεκίνημα, ειδικά στους δύο πρώτους αγώνες, μόλις που πατήσαμε στα πόδια μας, και νομίζω ότι μιλάμε για μια ομάδα που στον τρίτο αγώνα ήταν στην πρωτοπορία για 14 γύρους.

Ο Γερμανός ανέφερε μερικά πολύ ενδιαφέρονται στατιστικά, μιλώντας με ποσοστά για το πόσο υστερούσε η ομάδα του.

Νομίζω ότι υπάρχουν μερικά ιδιαίτερα στοιχεία που μπορούμε να σας δώσουμε. Στην Αυστραλία, η διαφορά, η διαφορά από τους πρωτοπόρους ήταν 2.3%, στη Μαλαισία 2.0%, στην Κίνα 1.0%, στην Τουρκία 0.6%, περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο, στην Ισπανία 2.0%, στο Μονακό 1.5%, στον Καναδά 1.1%, στη Βρετανία 1.1% και στη Γερμανία 1.3%.


[Πηγή: Autosport]