Η Mercedes GP για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τις 3 κορυφαίες ομάδες της Formula 1, Red Bull Racing, McLaren και Ferrari. Οι Γερμανοί δεν έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μονοθέσιο που μπορεί να διεκδικήσει νίκες και ο Norbert Haug, αντιπρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes-Benz τονίζει ότι θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο μέχρι να ανέβουν στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρο.

Συγκριτικά με τη Red Bull, παίρνει 5 χρόνια για να γίνει αυτό το σύστημα και να κερδηθεί ο πρώτος αγώνας από τον Sebastian Vettel στην Toro Rosso, η οποία ήταν ένα παρόμοιο μονοθέσιο. Με όλο το σεβασμό σε αυτούς, τους πήρε χρόνο. Πρέπει να δεχθούμε ότι χρειαζόμαστε χρόνο.

Δε μιλάμε για 2 χρόνια από τώρα, αλλά για ένα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αν το πετύχουμε σε λιγότερο από 5 χρόνια χωρίς να πετάμε χρήματα, πράγμα που έκαναν οι ομάδες στο παρελθόν, πραγματικά θα είναι πολύ ιδιαίτερο.

Οι προσδοκίες ήταν μεγάλες πριν από την έναρξη της σεζόν, αλλά κατά τη διάρκειά της φάνηκε ότι σε καμία περίπτωση δεν ήταν εντός στόχων. Το ίδιο παραδέχεται και ο Haug.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι προβλέψεις μας στην αρχή δεν ήταν τόσο σωστές. Και είχαμε αυτό το πρόβλημα με το σύστημα ψύξης και έπρεπε να επικεντρωθούμε στη λύση του, έτσι το τραίνο ξεκίνησε και πρέπει να τρέξεις πίσω του, είναι αρκετά δύσκολο.

Αλλά κατά κάποιον τρόπο, αν ήμασταν στην ίδια θέση, θα ήταν ανησυχητικό, αν η διαφορά μεγάλωνε όλο και περισσότερο. Υπάρχει έντονος ρυθμός ανάπτυξης. Μίλησα με τη Ferrari, μίλησα με τη McLaren, μίλησα με τη Red Bull και παραδέχθηκαν ότι έχουν αναβαθμίσεις σε κάθε αγώνα.

Είχαμε ένα πολύ δύσκολο ξεκίνημα, ειδικά στους δύο πρώτους αγώνες, μόλις που πατήσαμε στα πόδια μας, και νομίζω ότι μιλάμε για μια ομάδα που στον τρίτο αγώνα ήταν στην πρωτοπορία για 14 γύρους.

Ο Γερμανός ανέφερε μερικά πολύ ενδιαφέρονται στατιστικά, μιλώντας με ποσοστά για το πόσο υστερούσε η ομάδα του.

Νομίζω ότι υπάρχουν μερικά ιδιαίτερα στοιχεία που μπορούμε να σας δώσουμε. Στην Αυστραλία, η διαφορά, η διαφορά από τους πρωτοπόρους ήταν 2.3%, στη Μαλαισία 2.0%, στην Κίνα 1.0%, στην Τουρκία 0.6%, περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο, στην Ισπανία 2.0%, στο Μονακό 1.5%, στον Καναδά 1.1%, στη Βρετανία 1.1% και στη Γερμανία 1.3%.


[Πηγή: Autosport]

  • to paradigma tis red bull leei pos perimeneis 5 xronia gia niki….alla to paradigma tis pegeut honda kai toyota leei pote….. to ka8e nomisma kirie haug exei 2 opseis… oxi mono afti pou mas simferei!!!!
    y.g pantos 8a i8ela na kataferei i mercedes nikes gia na do ton soumi sto va8ro!!!! :-)

    • και εγώ θέλω να δω τον μιχαλάκη έστω μια φορά ξανά στο βάθρο!

  • φίλτατε Norbert, ξεχνας να μας αναφέρεις ότι αγοράσετε μια έτοιμη ομάδα, πρωταθλήτρια κιόλας, με τον καλύτερο(βάσει φημων κινητηρα), υπερ του δέοντος αξιολογο οδηγικό διδυμο, τεχνικο διευθυνη απο τα μεγαλύτερα κεφάλια του sport…μήπως τελικά δε φταίει τπτ άλλο αλλά το μοντέλο διέυθυνσης, ανάλογο με τη Honda, κ δεν βλέπετε προκοπή??
    Υ.Γ: επίσης κ εγώ θέλω να φτιάξουν καλό μονοθέσιο για να δειξει ποιος είναι ο Μιχαλάκης!
    αλλά το σενάριο το έχουμε ξαναδει…ούτε του χρόνου θα έχει καλό μονοθέσιο(όπως για 3-4 χρόνια δεν είχε ουτε η red bull αλλά είχε το coulthard που με την εμπειρία του τους έχτισε την ομάδα) κ μόλις φυγει ο Μιχαλάκης του παραχρόνου θα έχουν καταλάβει πως είναι να φτιαχνεις σωστό μονοθέσιο!!!

  • Dim

    Το είχα γράψει και πριν καμια βδομάδα που πάλι έλεγαν στην Mercedes για καλύτερη χρονιά από του χρόνου.Όσο η Mercedes έχει τη δομή πολυεθνικής εταιρίας και όχι ομάδας F1,θα
    κάνει ότι έκαναν τόσα χρόνια οι BMW-Toyota-Honda-Jaguar(Ford).Η μόνη που
    τα κατάφερε ήταν η Renault και αυτό γιατί είχε ένα κεφάλι τον
    Briatore,χωρίς να ασχολείτε με τα αγωνιστικά κανένα διοικητικό στέλεχος
    άσχετο με F1…

    • εσένα σκέφτηκα όταν το έγραψα το σχόλιο…!!!

    • Dim

      Σ’ευχαριστώ Gazo!!

  • guestman

    pesta geraka…pesta na ma8ainoun ta gatakia