Η Kosmocar, ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του ανανεωμένο Tiguan το οποίο ξεκινά από τις €23.900 (€22.940 με όφελος απόσυρσης). Το νέο Tiguan θα είναι διαθέσιμο με νέα επίπεδα εξοπλισμού. Διαθέτει συστήματα όπως “Dynamic Light Beam Assist” και “Lane Assist lane” καθώς και το ηλεκτρονικό διαφορικό XDS. Το σύστημα “Urban Jungle” θα δίνει την δυνατότητα να κινηθεί σε κλίσεις έως και 28º, 10º περισσότερες σε σχέση με την απλή έκδοση.

Το αυτοκίνητο στη χώρα μας αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο με τους δύο 1.400αριδες TSI απόδοσης 122 (προσθιοκίνητο) και 160 ίππων (τετρακίνητο). Υπάρχουν διαθέσιμα δύο κιβώτια, το αυτόματο κιβώτιο DSG (στην 6-τάχυτη όσο και στην 7-τάχυτη εκδοχή του) και το 6-τάχυτο μηχανικό. Όλα τα Tiguan θα είναι τεχνολογίας BlueMotion και θα διαθέτουν σύστημα Start/Stop που μειώνει την μέση κατανάλωση κατά 0.7 λίτρα/100 χλμ.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

Κινητήρας

Έκδοση

Γωνία
Προσέγγισης

Προτεινόμενη
Λιανική

Προτεινόμενη
Λιανική με όφελος απόσυρσης

1.4 TSI 122PS BMT

Freestyle

18ο

23.900 €

22.940 €

Sportstyle

18ο

24.900 €

23.940 €

1.4 TSI 160PS 4Motion

Escape

28ο

29.100 €

28.160 €

Sport

18ο

29.950 €

28.990 €

[Πηγή: Kosmocar]

Δελτίο Τύπου

Νέο Volkswagen Tiguan

Η Kosmocar – Volkswagen ανακοινώνει την έλευση του νέου Tiguan, του μοντέλου που διατηρώντας όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, θεωρείται ως ένα από τα πλέον επιτυχημένα SUV στην Ελληνική αγορά.

Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Tiguan είναι πλήρως εναρμονισμένη στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, Τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα εμπρός πλαισιώνουν τη νέα μάσκα του Tiguan αποδίδοντας ένα δυναμικό αποτέλεσμα. Παράλληλα, η δυνατότητα επιλογής μεταξύ των 2 διαφορετικών προσόψεων (18ο & 28ο γωνία προσέγγισης), επιβεβαιώνει τoν διττό χαρακτήρα του. Στο πίσω μέρος του μοντέλο τα επίσης νέας σχεδίασης φώτα σχήματος L, ολοκληρώνουν ιδανικά ένα σχεδιαστικό μοτίβο που αντανακλά δυναμισμό και αυτοπεποίθηση.

Εξαιρετική ποιότητα υλικών και σχεδίαση με γνώμονα την άνεση και την εργονομία χαρακτηρίζουν το εσωτερικό του νέου Tiguan. Επιπλέον, τα sport καθίσματα με ύφασμα / Alcantara (βασικός εξοπλισμός στις εκδόσεις Sporstyle & Sport), ενδυναμώνουν την έμφαση που έχει δοθεί στην ποιότητα και την άνεση.

Το νέο Tiguan είναι το SUV της νέας εποχής. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, το νέο Tiguan με  τεχνολογία TSI, τόσο στις προσθιοκίνητες εκδόσεις (1.4 TSI 122PSBlueMotionTechnology), όσο και στις τετρακίνητες (1.4 TSI160PS 4Motion), αποτελεί την πλέον έξυπνη και ορθολογική επιλογή.

Το νέο Tiguan θα διατίθεται στις ακόλουθες εκδόσεις – κινητήρες:

Κινητήρας

Έκδοση

Γωνία Προσέγγισης

Προτεινόμενη Λιανική

Προτεινόμενη Λιανική με όφελος απόσυρσης

1.4 TSI 122PS BMT

Freestyle

18ο

23.900 €

22.940 €

Sportstyle

18ο

24.900 €

23.940 €

1.4 TSI 160PS 4Motion

Escape

28ο

29.100 €

28.160 €

Sport

18ο

29.950 €

28.990 €

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η έκδοση Sportstyle, διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό:

  • Ταπετσαρίες ύφασμα / Alcantara
  • Σύστημα ανίχνευσης κόπωσης Fatigue Detection
  • Σύστημα Coming Home – Leaving Home με αισθητήρες βροχής, φωτός και εσωτερικό αντιθαμβωτικό καθρέφτη
  • Υπολογιστή ταξιδίου Premium με έγχρωμη οθόνη TFT

Γίνεται, λοιπόν αντιληπτό ότι το νέο Tiguan διατηρεί όλα τα πλεονεκτήματα της πρώτης γενιάς ενώ εμπλουτίζεται σε εξοπλισμό με γνώμονα την άνεση και την ασφάλεια.

  • Mika

    Tha paizei DSG sto 4 motion me ta 160 aloga, h mono sto 122ari????

    • GEORGE_M

       
      Mika το δελτίο τύπου δεν αναφέρει κάτι σχετικό. Το DSG ανέκαθεν έμπαινε στους δίλιτρους TSI και στις diesel εκδόσεις.
      Ο βασικός εξοπλισμός είναι εδώ για το δικίνητο
      http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/common/pdf.Par.0049.File.pdf/model_guide_tiguan.pdf
      και εδώ για το τετρακίνητο
      http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/common/pdf.Par.0050.File.pdf/model_guide_tiguan.pdf
      ενώ ο προαιρετικός εξοπλισμός επισυνάπτεται

      Ελπίζω να βοήθησα.

    • Mika

      Gi ayto rwtaga George, giati to hksera pws einai etsi….
      ;-)
      Ki etsi eksakolouthei na einai…Mphka sto germaniko site, to 122ari kai to 160ari exoun 6 speed manual..To 7ari DSG mpainei mono sta dilitra me 180 kai 210 ps, kathws kai sto 140ari diesel..
      Opote to 1.4 den to dinoun me DSG….Krima,ki eilikrina aporw giati….

      Xilia eyxaristw gia ton eksoplismo kai idiws ta extras!!Ta phrame xwris na xreiastei na pame sthn antiproswpeia!!Ti les twra!!Sth VW douleyeis????
      LOL…
      Makari na htan ligo pio kathara ta extras,to typwsa alla einai ligo thampo..Den peirazei…Xilia eyxaristw kai pali..

    • GEORGE_M

      Mika είχα tiguan για 3 χρόνια και είμαι συντονιστής στο tiguan.gr.

    • Mika

      Wraios!!!Les, eixa..Den exeis pia?Eyxaristhmenos genika??Tha to synistouses?Tha ksanapairnes?
      Thanks!

    • GEORGE_M

      Το έδωσα με 50.000 χλμ σε άριστη κατάσταση (επειδή μου προέκυψε εταιρικό SX4) και πήρα ένα POLO GTI για να…ξανανοιώσω.

      Το Tiguan με ενθουσίασε, το συνιστώ ανεπιφύλακτα και σίγουρα θα είναι ψηλά στην επόμενη short list μου. 

    • Mika

      Aman, aggikses eyais8ith xordh twra!!Gia to Polo GTi!!!To skeftomai san aytokinhto,gia thn kalh mou,na dwsei to Ibiza ths gia dayto…Na to pairnw kai egw na ksedinw,opote einai, gi ekeinh einai bonus pou einai aytomato!!
      Ti les?Aksizei,ypothetw,ee?Koitazw gia kati etoimo me liga km kai kalo eksoplismo,to poly enos etous, kai mallon 5door,gia praktikothta…

    • GEORGE_M

      Το POLO GTi με std dsg είναι σκέτη πώρωση και αξίζει τα λεφτά του μέχρι δεκάρας. Κορυφαία ποιότητα και εξοπλισμός, πολύ καλό στήσιμο, ικανοποιητική άνεση παρά τα 40άρια ελαστικά, ενώ όλα τα λεφτά είναι ο συνδυασμός του 1.4 TSI με το dsg. Από κατανάλωση έχω συνολική 8.1 λιτ/100 χλμ από τον Φεβ.2011 μετά από 5.600 χλμ. Καλύτερη περίπτωση το 5door. Σου συνιστώ να κάνεις ένα test drive. Αν είσαι τυχερός και πετύχεις μεταχειρισμένο ψάξε καλά το ιστορικό του, γιατί μια μεγάλη παρτίδα εμφάνισε μεγάλη κατανάλωση λιπαντικού (μιλάμε για 1 λίτρο κάθε 1.000 χλμ!!!), λόγω ελαττωματικών ελατηρίων πιστονιών. Αρκετά αυτοκίνητα άλλαξαν πιστόνια και κάποια όλο το μοτέρ. Λεπτομέρειες θα δεις εδώ
      http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=45134&st=0
       

    • Mika

      Les gia ayto na yparxoun arketa mtx , 1 h 1.5 etous me liga km,pou ta poulane hdh?Les na einai apo th partida ayth???Me bazeis se skepseis.
      Kai na fantasteis pws m aresei proswpika to A1 1.4 TFSI pou foraei to idio moter!!!
      Thanks for the info..Panta einai kalytero na akous sxolia apo ena idiokthth,para ena periodiko pou to exoun liges meres mono..An dhladh sou bgei kalo,to aytokinhtaki ta spaei!!!

    • GEORGE_M

      Από τον Ιούνιο και μετά όλα τα POLO GTI φορούν ενισχυμένα ελατήρια. Τα ίδια βάζουν και σε όσα αυτοκίνητα πηγαίνουν για επισκευή λόγω υψηλής κατανάλωσης. Μη σε φοβίζει το θέμα, χτύπα ένα αν πετύχεις ευκαιρία και ειδικά αν έχει διετή επέκταση εγγύησης, αλλοιώς πήγαινε για καινούργιο στα 20κ αν σε παίρνει. Αν το πάρεις σου συνιστώ αλλαγή του RCD 310 με μτχ RNS 510
       

    • Mika

      Ennoountai ayta pou les..An paw se kainourio,tha exei Xenon,orofh kai fysika to 510 std, den yparxei periptwsh..Alliws,se mtx,kalo tha htan na eixe kapoia apo ayta, an oxi ola.Yparxoun kapoia apoulhta,kainouria, me 0 km se antiproswpeies…Den kserw ekei ti ekptwsh kanoun,an kanoun..We will see.Ayta opws les mallon exoun ta palia elathria,opote isws bgoun elattwmatika,isws ki oxi..Kaneis den kserei..H eggyhsh omws einai must,symfwnw.

  • οταν η τιμη πεφτει τοσο πολυ σε vw…μαλλον ετοιμαζοντε για νεο οχημα απο το 2012!!!!!

    • Mika

      E katse kale,twra ekanan to FL, tha to krathsoun kana 1,5 xrono pisteyw akoma..

    • GEORGE_M

      To tiguan δεύτερης γενιάς είναι προγραμματισμένο για το 2014.

  • hellboy

    βρισκω υπερβολη την γωνια 28 μοιρων.

    • GEORGE_M

      Η γωνία προσέγγισης των 28 μοιρών στο escape παραμένει ίδια με την αρχική έκδοση του 2008. Στις 18 μοίρες παραμένει και στις λοιπές εκδόσεις του FL.
      Πίστεψε με επειδή έχω γράψει πολλά χλμ offroad με tiguan, οι 28 μοίρες μόνο υπερβολικές δεν είναι. Το δε escape FL είναι η μόνη έκδοση πλέον που εξοπλίζεται με offroad button (χρήσιμο σε πολύ ολισθηρές καταβάσεις)

  • GEORGE_M

  • giannis1304

    πανάκριβο όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο του group VW!δεν πάνε καλά οι γραφιάδες της VW, χαλασμένο νερό πινουν. για να μην μιλήσω για φόρο πολυτελείας στις περισσότερες εκδόσεις του. ενδεικτικά δείτε πόσο κοστίζει ένα 2.5Τ kuga(Και χωρίς φόρο πολυτελείας!) και μετα κρίνεται αν αξίζει η αγορά του κουβά! …η αναρτηση πολ/λων συνδέσμων(που δεν έχει!) ανεβάζουν τόσο την τιμή ή οι δυνατότητές τού στην ασφαλτο και… στην ασφαλτο. τι να πω, όποιος υποψήφιος πελάτης κάνει έρευνα αγορά θα βρει στην ελληνική αγορά πολλά crossover συνολικά καλύτερα και πολυ πιο οικονομικά! για τιμές service τα σχόλια δικά σας!

    • GEORGE_M

      Πέστα χρυσόστομε με τον πανάκριβο παλιοκουβά!!!
      Καλά τυφλός είναι ο κοσμάκης και πετάει τα λεφτά του για SUV ότι να ‘ναι? Μετά σου λέει έχουμε οικονομική κρίση! Άκου το TIGUAN 370 κομμάτια τους τελευταίους 3 μήνες (και προ FL). Αμ δε ο φτωχοξάδελφος YETI με 232?
      Απ’ την άλλη το KUGA 23 κομμάτια? Αμ δε o βασιλιάς RAV4 μόνο 41?, το KIA SPORTAGE 60, το HONDA CRV 16, το Χ-TRAIL 2, το MAZDA CX-7 1, το OPEL ANTARA 1, το CHEVROLET CAPTIVA 1. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα ATV GRAND VITARA με 33 ή το FORESTER με 80 (ελέω υγραερίου) και σώζουν την παρτίδα.
      ΥΓ. Δεν αναφέρω νούμερα από crossover (πχ. QASHQAI, ASX, SX4), ή premium SUV (πχ. BMW X3, AUDI Q5) γιατί είναι άλλη κατηγορία.

    • pariah

      Μήπως είναι αδόκιμο να συγκρίνεις τα υπόλοιπα suv με το tiguan που ξεκινάει από τα 1.4;;;Αν θες να είσαι πιο συγκεκριμένος πόσα από αυτά είναι 2000cc;;;;Όσο για τον βασιλιά σκέψου πόσο καιρό είναι στην αγορά και όταν φτάσει την αξιοπιστία του μιλάμε….

    • GEORGE_M

      Δεν έκανα συγκρίσεις, παρέθεσα μόνο νούμερα πωλήσεων, τα οποία και αντικειμενικά δηλώνουν την επιτυχία ή όχι του οποιουδήποτε μοντέλου, ανεξάρτητα κατηγορίας ή κυβικών, σε συγκεκριμμένη περίοδο κάτω από το τρέχον φορολογικό καθεστώς. Το tiguan έκανε ματ στην Ελλάδα με τον 1.4 tsi (ροπή και επιδόσεις 2,5 λιτ.), ενώ έξω πουλάει κυρίως ο δίλιτρος diesel με 140ps. Ο ειδικός τύπος του χώρου συγκρίνει εδώ και 4 χρόνια το tiguan με τα δίλιτρα ή 2,5 suv, στα σχετικά συγκριτικά τεστ. Το δε δικίνητο tiguan 1,4 των 122 ps (140 πραγματικά), πάιζει επίσης στην κατηγορία του δικίνητου rav4. Ο βασιλιάς είναι πάντα σεβαστός γιατί δημιούργησε μια ολόκληρη κατηγορία. Οι Ιάπωνες όμως – κατά την άποψη μου – πρέπει να μπουν στην κατηγορία με downsize και turbo κινητήρες. Έχουν αξιόπιστα και ικανά αυτοκίνητα, αλλά στην Ελλάδα έχουν χάσει το παιχνίδι των πωλήσεων στην κατηγορία. Είναι έπειτα και οι ηλίθιοι φόροι και τα τεκμήρια που δεν τους αφήνουν margins να προωθήσουν το προιόν τους.

    • αυτό είναι το θέμα, ότι κοιτάμε το μικρή κ ασημαντη αγορά της ελλάδας!
      ξέρω τι θα μου πεις…οτι κ στην ευρώπη δεν αλλάζει πολύ η κατάσταση!
      αλλά απλά τωρα το momentum το έχει η vw…
      δε πάει να πει οτι είανι κ καλύτερα αυτοκίνητα!!
      κ το έχω ξανα πει…για να επιμένουν οι ιάπωνες σε ατμόσφαιρα…κάτι ξέρουν παραπάνω από τον απλό λάο!!

    • ότι να’ναι!!!!!

    • Mika

      Ki ayta ta 23 Kuga htan to basiko montelo pou eixe meinei se stok,gia na ta ksefortwthoun ki ayta..
      To Kuga,ena poly aksilogo aytokinhto klaseis anwtero apo th flompa Maverick,edw sthn Ellada phge kammeno logw tou kinhthra tou…Akoma kai twra den exei balei h Ford to dilitro me ta 204 ps pou foraei to Mondeo..Perimenei thn epomenh genia gia na xwsei Ecoboost me 150 kai 180 ps kai tote tha paei kala….

  • hellboy

    ελεος!τα ποιο  αχρηστα αυτοκινητα που εχουν παραχτει ποτε(ολα τα suv)!!!!!!!!!!!!!!!!ελεος!!!!!!

    • GEORGE_M

      Προφανώς αγοράζονται από εκατομμύρια…ηλιθίους οδηγούς, όπως τουλάχιστον μαρτυρούν οι παγκόσμιες πωλήσεις και η διαρκής αύξηση του ποσοστού του segment τους. Αν θέλεις αφιέρωσε λίγες γραμμές για να τεκμηριώσεις την άποψη σου.