Η Fiat ανακοίνωσε σήμερα τα αυτοκίνητα που θα παρουσιάσει στη Φρανκφούρτη και ανάμεσα σε αυτά βρίσκεται και το ολοκαίνουργιο Panda το οποίο θα αντικαταστήσει το τωρινό μοντέλο το οποίο παρουσιάστηκε το 2003.

Με 6.5 εκατ. πωλήσεις συνολικά, το Panda είναι σίγουρα μια μεγάλη επιτυχία της Fiat και έτσι ο πήχης για το νέο μοντέλο έχει ανέβει πολύ ψηλά. Η τρίτη γενιά του Panda έχει ωριμάσει κάνοντας ένα ποιοτικό άλμα σε ότι αφορά την άνεση, την ποιότητα κατασκευής, την τεχνολογία, τον σχεδιασμό, το επίπεδο ασφάλειας, κάνοντας το ένα σύγχρονο μικρό αυτοκίνητο πόλης – και όχι μόνο – με φρέσκια εμφάνιση.

Το νέο Panda είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχο του (3.650 x 1.640 x 1.550 εκ) και μηχανικά φορά τον 0.9-λίτρων TwinAir δικύλινδρο κινητήρα απόδοσης 65 και 85 ίππων οι οποίοι διαθέτουν και σύστημα Start/Stop. Επιπλέον υπάρχει to 1.200άρης Fire απόδοσης 69 ίππων, ο Multijet II πετρελαιοκινητήρας 1.3-λίτρων με 75 άλογα ο οποίο διαθέτει και αυτός σύστημα Start/Stop. Αν θέλεις έκδοση μεθανίου η Fiat σου προσφέρει την ειδική έκδοση Natural Power του 0.9 turbo TwinAir απόδοσης 80 ίππων ενώ υπάρχει και έκδοση με υγραέριο που φορά τον 1.200-αρη EasyPower απόδοσης 69 ίππων.

Η παραγωγή του θα ξεκινήσει μέσα στο τελευταίο τετράμηνο του 2011. Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Panda μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί στα ελληνικά

[Πηγή: Fiat]

Δελτίο Τύπου

Νέο Fiat Panda, Παγκόσμια Πρεμιέρα

Το νέο Fiat Panda αποτελεί τη φυσική εξέλιξη ενός πετυχημένου αυτοκινήτου πόλης που στα 31 χρόνια της ζωής του ανέκαθεν ήταν συνώνυμο του λειτουργικού design, της ευελιξίας, της ευρυχωρίας, της αξιοπιστίας και της άνεσης. To Panda είναι όλα αυτά, αλλά και κάτι παραπάνω: ένα όνομα υψηλής ορθολογικής και συναισθηματικής αξίας, το οποίο κέρδισε πάνω από 6,5 εκατ. οδηγούς προσφέροντας απλές, αλλά έξυπνες λύσεις στην καθημερινή μετακίνηση. Τα πάντα είναι πολύ ευκολότερα μέσα στο Panda: να μετακινείσαι, να παρκάρεις, να έχεις τους χώρους που χρειάζεσαι, να τους προσαρμόζεις στις ανάγκες σου και να νιώθεις άνετα. Αναμφίβολα μιλάμε για σημαντικές λύσεις που εκφράζονται σε μια φιλοσοφία ζωής.

Επιπλέον, πάνω από αυτοκίνητο το Panda είναι μια ιδέα που δημιούργησε έναν άλλο τρόπο για να απολαύσει κανείς ένα όχημα με πλήρη ελευθερία. Γι΄αυτό και σήμερα, όπως πάντα, όποιος επιλέγει ένα Panda είναι απελευθερωμένος από συμβατικές μόδες και κατηγοριοποιήσεις. Με μια έννοια το Panda είναι ένα αντισυμβατικό αυτοκίνητο, που από την πρώτη κιόλας γενιά του ήταν σε θέση να καταπλήξει με απλές, αλλά όχι συνηθισμένες λύσεις. Και ακριβώς αυτή η δομική του απλότητα είναι που του επιτρέπει να εξελίσσεται χωρίς να χάνει την αληθινή φύση ενός επαναστατικού αυτοκινήτου. Αρκεί να αναφερθεί πως ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που κατάφερε να αποσπάσει τον αναγνωρισμένου κύρους τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2004». Ήταν το πρώτο compact (λιγότερο από 4 μ. μήκος) αυτοκίνητο που λανσάρισε κινητήρα πετρελαίου (1986) και ήταν το πρώτο που προσέφερε τόσο τετρακίνητες (1983), όσο και φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες σχεδιασμένους για περιορισμό της κατανάλωσης (το Panda Elettra παρουσιάστηκε το 1990 και ήταν ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα). Ήταν επίσης το πρώτο 4Χ4 αυτοκίνητο πόλης, που έφτασε στην υψηλής τεχνολογίας βάση στo Εverest σε ύψος 5.200 (2004).

Στην 3η του γενιά το Panda είναι πιο ώριμο από ποτέ κάνοντας ένα ακόμη μεγαλύτερο άλμα σε θέματα άνεσης, τεχνολογίας και ασφάλειας συνδυασμένα με μια νέα, μοντέρνα και αρμονική εμφάνιση.

Ξεκινώντας από τη θεωρία πως ο καθένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες, το νέο Panda εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους εσωτερικούς χώρους, τη στιγμή που ελαχιστοποιεί τις εξωτερικές του διαστάσεις. Συνεχίζοντας να είναι ένα αυτοκίνητο περιορισμένων εξωτερικών διαστάσεων, το νέο Panda αύξησε λίγο τις διαστάσεις του για να προσφέρει τόσο κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, όσο και να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την ευρυχωρία του. Με μήκος 3,65 μ., πλάτος 1,64 μ. και ύψος 1,55 μ., το νέο Panda μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση μέχρι 5 επιβάτες διαθέτοντας έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία του. Επιπλέον, η πρακτικότητα έχει τονιστεί χάρη σε πολυάριθμες θήκες για μικροαντικείμενα, αλλά και τους πολλαπλούς τρόπου διαμόρφωσης των εμπρός και πίσω καθισμάτων. Εξ’ άλλου, ο καθένας μας έχει το δικό του τρόπο ζωής, μια προσωπική σχέση με τα αντικείμενα του και τον τρόπο που τα κατανέμει, αλλά και που τα βρίσκει, στο χώρο. Με αυτή την έννοια το Panda είναι ένας χώρος που μπορείς να γεμίσεις με το προσωπικό σου lifestyle, αλλά και που θες με χαρά να μοιραστείς με άλλους.

Για μια ακόμη φορά η Fiat ανεβάζει τον πήχη αποδεικνύοντας ότι είναι πρωτοπόρος στην εξέλιξη της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης, όπου έχει γράψει ιστορία: από το πρώτο 600 στο 500, από το 126 στο πρώτο Panda, από το Cinquecento στο Seicento, από το δεύτερο γενιάς Panda (2003) στο σύγχρονο 500 που παρουσιάστηκε το 2007. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει το τελευταίο τρίμηνο του 2011.

Ανανεωμένο στιλ στο πνεύμα της πρακτικότητας

Οι σχεδιαστές του Panda εμπνεύστηκαν από τις πιο σύγχρονες τάσεις και χάρισαν στο νέο μικρό της Fiat πιο απαλές καμπύλες. Το μπροστινό μέρος έχει έντονη προσωπικότητα χάρη στο ελαφρά κυρτωμένο καπό, που «ενώνεται» με την κομψή οριζόντια γρίλια και τα νέα καμπυλόγραμμα φώτα. Αυτά τονίζονται από ένα ξεχωριστό συμπληρωματικό στοιχείο με φώτα ημέρας. Η πλευρική εικόνα επίσης άλλαξε, με αρκετά από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του δεύτερης γενιάς μοντέλου να έχουν αναθεωρηθεί, όπως το τρίτο παράθυρο που έχει πιο απαλές γωνίες για εναρμόνιση με τον όλο σχεδιασμό. Καμπυλόγραμμα στοιχεία χαρακτηρίζουν τους προφυλακτήρες και τα πλευρικά πάνελ, όχι μόνο αποτείνοντας φόρο τιμής στο πρώτης γενιάς Fiat Panda, αλλά και τονίζοντας –μαζί με τους θόλους των τροχών- την «all-terrain» εικόνα του μοντέλου. Τέλος, όπως και στο τρέχον μοντέλο, το κάτω μέρος της πίσω πόρτας προεξέχει σε σχέση με το πίσω παράθυρο. Σε συνδυασμό με την πλαϊνή γραμμή, αυτό δίνει την αίσθηση μιας οροφής που «ακουμπάει» στο αμάξωμα.

Οι στιλιστικές επιλογές της εξωτερικής σχεδίασης έχουν συνέχεια και στο εσωτερικό, το οποίο προσφέρει έναν ευρύχωρο, λειτουργικό και άνετο χώρο επιβατών, που μπορεί να συγκριθεί με αυτούς μεγαλύτερων αυτοκινήτων. Επιπλέον, η ευελιξία ήταν ανέκαθεν ένα από τα ατού του Panda, όπως αποδεικνύει το πίσω διαιρούμενο και συρόμενο κάθισμα και η πλάτη του καθίσματος συνοδηγού, που μπορεί να αναδιπλωθεί για να μετατραπεί σε τραπεζάκι. Αυτός ο εξοπλισμός, που είναι μοναδικός στην κατηγορία, συνδυασμένος με το προαιρετικό cargo box στο χώρο αποσκευών, προσφέρει μια εντελώς επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης για πλήρη εκμετάλλευση ολόκληρου του μήκους του εσωτερικού.

Το νέο ταμπλό σχεδιάστηκε σαν ένα πρακτικό και πολυλειτουργικό «κέλυφος», μέσα στο οποίο δημιουργήθηκε μια μεγάλη αποθηκευτική «τσέπη», όπως και στο πρώτο μοντέλο. Το «κέλυφος» περιβάλλεται από ένα συνεχόμενο χρωματιστό πλαίσιο, το οποίο λειτουργεί σαν περίμετρος του τιμονιού, του ηχοσυστήματος και των βασικών χειριστηρίων και που ενσωματώνει τους αεραγωγούς και τον αερόσακο του συνοδηγού. Και σε αυτή την περίπτωση υπάρχει μια επιστροφή στο πρώτης γενιάς Panda, όπου τα διάφορα στοιχεία ήταν γύρω από την υφασμάτινη «σακούλα», που αποτελούσε το κύριο μέρος του ταμπλό.

Με δυο λόγια, το Panda σχεδιάστηκε για να μας εκπλήσσει συνεχώς χάρη στην ικανότητα του να προσαρμόζεται στις συνθήκες και τις ανάγκες του οδηγού ή των επιβατών. Επιπλέον, η προσφορά γνήσιου στιλ, προηγμένης τεχνολογίας προσιτής στον καθένα και έξυπνων λύσεων που απλοποιούν και βελτιώνουν τη ζωή μέσα στο αυτοκίνητο είναι στο DNA της Fiat.

Ποιότητα και αξιοπιστία κορυφαίων επιπέδων

Από την πρώτη στιγμή το πρότζεκτ Panda είχε ένα στόχο: να βελτιώσει – με την εξελικτική έννοια – ένα πετυχημένο μοντέλο και να πιστοποιήσει πως η Fiat είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης. Γι’ αυτό το λόγο η Fiat εστιάζει στην κορυφαία ποιότητα καθ ‘όλη τη διαδικασία εξέλιξης και κατασκευής του Panda.

Με σκοπό την παραγωγή του Panda μια νέα γραμμή παραγωγής κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο «Giambattista Vico» στο Πομιλιάνο Ντ’ Άρκο (Νάπολι). Είναι ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο, που ακολουθεί τις ανά τον κόσμο κορυφαίες αρχές και μεθόδους και που υιοθετεί τόσο η Fiat, όσο και οι προμηθευτές της με στόχο «μηδενικά ατυχήματα, μηδενικά λάθη, μηδενικό στοκ και μηδενικές ζημιές».

Οι λειτουργικές καινοτομίες που εισήχθηκαν σε διάφορα τμήματα εξασφαλίζουν την ευελιξία, που σε συνεργασία με την προηγμένη εργονομία και τη διαδικασία συναρμολόγησης, βελτιστοποιούν την ποιότητα και την αξιοπιστία του μοντέλου.

Αναλυτικά, το τμήμα διαμόρφωσης του μετάλλου διαθέτει τις αυτόματες και ευέλικτες γραμμές παραγωγής, που δημιουργούνται για την άμεση προμήθεια των υπο-ομάδων (“διαχείριση Logistics χωρίς τη χρήση περονοφόρων οχημάτων”), το Open Gate για τη διαμόρφωση του αμαξώματος, που αποτελείται από 14 ρομπότ που εκτελούν ταυτόχρονα 84 σημεία συγκόλλησης και την αυτόματη επένδυση («κρεμαστή γραμμή»), δηλαδή την εφαρμογή των κινητών μερών (πόρτες, πίσω πόρτα και το καπό) στα αμάξωμα που με τη χρήση 603 τελευταίας τεχνολογίας ρομπότ.

Οι καινοτομίες συνεχίζονται και στην γραμμή συναρμολόγησης, με ιδιαίτερη ευελιξία χάρη σε καινοτομίες, όπως η αυτόματη τοποθέτηση του αμαξώματος και οι περιστρεφόμενοι γάντζοι. Τέλος, στο ειδικό τμήμα μια σειρά από όργανα και μηχανές μετρήσεων ελέγχει ότι τα μέρη συμμορφώνονται με τα στάνταρ. Για το αμάξωμα, για παράδειγμα, ελέγχονται περίπου 2000 σημεία για τα υπάρχοντα κομμάτια και μέχρι 3000 για τα πρεσαρισμένα. Στη συνέχεια, με το «Meisterbock» και το «Installability Master» είναι δυνατή η προσομοίωση της συναρμολόγησης όλων των στοιχείων του πλαισίου και του αμαξώματος με αποτέλεσμα την τέλεια ανάλυση όλων των ζωνών συναρμολόγησης.

Εκτός από την ποιότητα της κατασκευής, το νέο Panda διακρίνεται επίσης για την προσοχή στην επιλογή υλικών, των χρωμάτων και του εσωτερικού διακόσμου. Το αποτέλεσμα είναι ένας ποιοτικός θάλαμος επιβατών, όπου όσα φαίνονται και μπορούν να αγγιχθούν είναι πάντα ευχάριστα στις αντίστοιχες αισθήσεις.

Ευρυχωρία και άνεση στην κορυφή της κατηγορίας

Αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα και ευρυχωρία αντάξια μεγαλύτερων αυτοκινήτων, το νέο Panda αναμένεται να μαγνητίσει τα βλέμματα. Οι compact διαστάσεις σε σχέση με τους προσφερόμενους χώρους του είναι ένα ανεκτίμητο στοιχείο για ένα αυτοκίνητο πόλης. Αλλά το νέο Panda είναι ικανό για περισσότερα από αυτό. Στην πραγματικότητα έχει όλα τα στοιχεία δυναμισμού και άνεσης για να κινηθεί σε μεγαλύτερες και πιο σκληρές διαδρομές εκτός πόλης: Ευκολία οδήγησης, λειτουργικότητα και υψηλή εργονομία των χειριστηρίων, ένας μεγάλος αριθμός θέσεων για μικροαντικείμενα και η χρήση καθισμάτων με «λεπτή» πλάτη που διευκολύνουν την πρόσβαση και την άνεση των πίσω επιβατών. Επιπλέον, η θέση του επιλογέα ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα, η ανασηκωμένη βάση του καθίσματος οδηγού και τα μεγάλα παράθυρα εγγυώνται την βέλτιστη ορατότητα για οδηγό και επιβάτες. Τα δυναμικά χαρακτηριστικά υποστηρίζονται από μια δοκιμασμένη διάταξη ανάρτησης με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.

Υπερσύγχρονοι κινητήρες και συστήματα φιλικά προς το περιβάλλον

Στη γκάμα κινητήρων του νέου Panda ξεχωρίζουν οι δυο ολοκαίνουργιοι 2κύλινδροι κινητήρες της Fiat: o 85 ίππων 0,9 TwinAir Turbo, που πήρε τον τίτλο «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2011» και ο 65 ίππων 0,9 ατμοσφαιρικός TwinAir, αμφότεροι εφοδιασμένοι με στάνταρ σύστημα Start&Stop. Ο ανανεωμένος 1,2 Fire κινητήρας των 69 ίππων θα είναι επίσης διαθέσιμος στο λανσάρισμα του μοντέλου. Η τεχνολογική υπεροχή του νέου Panda είναι έκδηλη και με τον 75 ίππων 1,3 Multijet ΙΙ κινητήρα πετρελαίου με στάνταρ το Start&Stop. Μέλος της δεύτερης γενιάς Multijet, ο κινητήρας είναι εφοδιασμένος με αναβαθμισμένα μπεκ ικανά για πολλές διαδοχικές εκχύσεις καυσίμου. Συγκεκριμένα, το σύστημα μπορεί να κάνει τώρα μια κύρια έγχυση καυσίμου σε διάφορες φάσεις και να προβλέψει αυτές που ακολουθούν. Το σύστημα καταφέρνει μέχρι 8 εκχύσεις καυσίμου ανά κύκλο με μεγαλύτερη ταχύτητα και ακρίβεια από πριν.

Η γκάμα των κινητήρων θα εμπλουτιστεί αργότερα από τον 80 ίππων 0,9 TwinAir Turbo Natural Power (βενζίνη/φυσικό αέριο) κινητήρα και από 69 ίππων 1,2 EasyPower (βενζίνη/Υγραέριο) κινητήρα. Και οι δυο κινητήρες καταδεικνύουν την εστίαση της Fiat σε περιβαλλοντικά θέματα μέσα από την έρευνα και την εξέλιξη προσιτών λύσεων. Σε πλήρη εναρμόνιση με το οικολογικό του προφίλ το νέο πάντα προσφέρει Gear Shift Indicator (GSI), έναν πραγματικό «συνοδηγό», που προτείνει στον οδηγό να επιλέξει την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο για καλύτερη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Ένα Panda για τον καθένα

Αρχικά το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με κίνηση στους εμπρός τροχούς (το 4X4 θα ακολουθήσει) και η γκάμα του θα αποτελείται από 4 κινητήρες (85 HP 0.9 TwinAir Turbo, 65 HP 0.9 Aspirated TwinAir, 69 HP 1.2 Fire και 75 HP 1.3 Multijet II), 3 επίπεδα εξοπλισμού, 10 χρώματα αμαξώματος, 4 διακόσμους εσωτερικού, 2 σχέδια ζαντών αλουμινίου (14 και 15 ιντσών) και 2 καλύμματα για τα μπουλόνια τους για ένα σύνολο άνω των 600 συνδυασμών.

Για την μέγιστη ασφάλεια των επιβατών, το νέο Panda έχει στάνταρ 4 αερόσακους (μετωπικούς και πλευρικούς), ABS με BAS (Brake Assist System), μπροστινές ζώνες με προεντατήρες και περιοριστή φορτίου, υποδοχές Isofix για παιδικά καθίσματα, ενεργά προσκέφαλα, πίσω προσκέφαλα και φώτα ημέρας.

Επιπλέον το νέο Panda προσφέρει συστήματα που είναι μοναδικά στην κατηγορία: από το ολοκαίνουργιο «Blue&Me-TomTom LIVE» (στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμη η Non-live εκδοχή του καθώς οι Live υπηρεσίες δεν υποστηρίζονται από την εγχωρια υπάρχουσα τεχνολογική υποδομή) και την μεγάλη ηλεκτρική ηλιοροφή Skydome μέχρι το CD/MP3 ηχοσύστημα και το Dualdrive ηλεκτρικό τιμόνι με στάνταρ λειτουργία «City». Το Blue&Me-TomTom LIVE συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός πλήρως ενσωματωμένου συστήματος infotainment με εκείνα ενός φορητού συστήματος πλοήγησης. Επιτρέπει τη χρήση κινητών τηλεφώνων και media players χωρίς ο οδηγός να αφήνει τα χέρια από το τιμόνι και προσφέρει μια μοναδική εμπειρία πλοήγησης με το σύστημα ενσωματωμένο στο ταμπλό και ικανό να προσφέρει τις πιο ακριβές πληροφορίες για την κίνηση σε πραγματικό χρόνο.

Το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων Dualogic θα είναι διαθέσιμο με τον TwinAir κινητήρα μετά το λανσάρισμα του μοντέλου, όπως και ένα πρωτοποριακό σύστημα φρεναρίσματος (μέσα στον πρώτο χρόνο), το οποίο σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα μπορεί να εντοπίσει κοντινά αντικείμενα και να φρενάρει αυτόματα.

Η παρουσία πολλών εκδόσεων και επιλογών θα δώσει την δυνατότητα σε κάθε πελάτη να επιλέξει το Panda, που ταιριάζει στο γούστο και τις ανάγκες του και μετά να προσθέσει τη δική του προσωπική πινελιά με την επιλογή πακέτων και αξεσουάρ από τη λίστα των έξτρα.

Όλα αυτά τα στοιχεία κάνουν το Panda ένα «μεγάλο» αυτοκίνητο, το οποίο έχει μεγάλη προϊοντική αξία χάρη στο συνδυασμό υψηλού περιεχομένου και μειωμένου κόστους χρήσης.

  • πολύ ωραίο αυτοκινητακι!!
    ακουλουθεί τις ίδιες γραμμές με το παλιο…πιο μοντέρνο κ με στροογγυλεμένες άκρες!
    δε το λες facelift αλλά ούτε ριζοσπαστικό!!
    θα συνεχίσει σίγουρα να είναι best seller(ελλάδα κ ευρώπη)
    κάτι τετοια πρέπει να βλέπουν οι γερμανοί φίλοι μας για να καταλαβαίνουν τι εννοούμε αυτοκίνητο πόλης!
    δεν θα έχει καμια τύχη το up! μπροστά του!

    • panos

      swstos..

  • Mika

    Omorfh fatsoula, m arese poly ap eksw,syndyazei emfanws stoixeia apo Doblo kai Qudo,alla ayto den einai kai kako.Monterno kai kalaisthito..Poly omorfo….
    Mexri pou eida to mesa..Kai ekei ksenerwsa ligaki…
    :-(
    To tamplw den nomizw pws tha tairiazei sta gousta  olwn..Mou afhse anameikta aisthimata..Polles tetragwnes grammes,paliomoditika organa pou thymizoun kati apo 128 kai 131,kai den tairiazoun edw, xontrokommenos lebies taxythtwn,anyparkta ksana sthriksh apo ta kathismata….Ki ena eleeino tetragwno xontrokommeno timoni pou les kai to phran apo epaggelmatiko hmiforthgaki…Akoma kai tou Doblo h tou Qudo to timoni einai panemorfo,den katalabainw ti skeftontan….
    Prepei na to dw apo konta,kai mallon ta xrwmata ayta den to kolakeyoun mesa…
    Alla, mporouse na einai toso kalytero…..

    • συμφωνώ για το τιμόνι! δεν ειναι κ το πιο ωραίο αλλά γούστα είναι αυτά!
      τα όργανα νομίζω ότι μου αρέσουν αλλά αν δε τα δω απο κοντά δε μπορώ να πω! όσο για τα καθίσματα, δε νομίζω ότι χρειάζεται να έχουν παραπάνω πλευρική στήριξη, δεν είναι σκοπός του να μπαίνει στις στροφές σε 80+km/h!

    • Mika

      To timoni,kata th gnwmh mou,einai eleeino..As ebazan tou Punto Evo pou einai koukli…Den kserw ti na pw..
      Gia ta kathismata,den eipa na baloun kai Sparco,pros Theou,akoma omws kai ta sport kathismata sto 500araki an ta exeis dei,einai mia xara..Ki oute ayto,to aplo toulaxiston,einai gia na mpainei stis strofes me tosa…Edw,opws fainontai apo tis photos,einai entelws plaka…
      Isws argotera se mia pio sport ekdosh tou Panda,opws ekanan sto 100 HP,na ta baloun..

    • hellboy

      παιδια το εσωτερικο ειναι πολυ καλογουστο και πολυ μπροστα απο πολλα αυτοκινητα της κατηγοριας και μη(γι αυτο φιμηζωνται οι ιταλοι το ντεζαιν)
      εξωτερικα θα πρωτιμουσα να ειναι οπως αυτο που εχουμε τωρα.το τιμονι που λετε κανει παιχνιδι με το υπολοιπο εσωτερικο του αυτοκινητου και του δινει μια αλλη διασταση!!!!κατα τα αλλα αν διατηρισει και το κολπακι που στριβουν οι τροχοι ποιο πολυ οταν παρκαρεις τελειο αυτοκινητο πολης!!!

  • cfu

    cute!!!alla den kano to kopo oute tis photos na do,tou xronou to kalokairi tha gemisoun oi dromoi apo ayto,se bouno,thalassa,mouseia,aerodromia,hotel,pantou tha einai,to no1 se enoikiazomena kai oxi adika oikonomiko kai arketa kalo,

    gis to timoni symfono kai ego oute emena mou aresi,to ipolipo esoteriko einai poly oraio eidika o klimatismos kai to ixosistima

  • VanPerseF1

    Συμπαθητικούλι ειναι …πισω μου θυμησε λιγο Note!
    Για το μεσα καλια να μη μιλησω,θα συμφωνησω με τον Mika.
    Σιγουρα θα δουμε παρα πολλα απο δ’αυτα και γενικα της κατηγοριας του αφου σε λιγο στην Ελλαδα θα βλεπουμε αυτοκινητο κατηγοριας Polo,Punto,Corsa,Fiesta και θα λεμε ”Τον που..η που βρηκε τα λεφτα να παρει τετοιο αμαξι”!!!

    • άψογη η τελευταια σου φράση!!

  • panos

    ki emena to timoni me xalaei ligo alla genika einai polu wraio pisteuw 8a poulisei trela opws to proigoumeno..

  • Μπήκε και το πρώτο video

  • Επισκέπτης

    einai polu oraio se ola tou kai polu pio veltiomeno apo to prohgoumeno(to opoio den htan kai apo ta pio kala montela tis fiat :P) esoterika ola fainontai polu pio poiotika kai pio omorfa ( apopsi m :P)

  • Konstantinos

    Ugly…

  • ειπε κανείς ότι το groupo FIAT δεν είναι σε αναβρασμό??
    κ ότι δε θα πετύχει τις προβλέψεις του για πωλήσεις κ έσοδα!!
    μετρήστε σήμερα μονο πόσα νέα διαβάσαμε απο όλες τις εταιρίες του Groupo!!

    • Mika

      Pesane mazemena shmera!!!!
      LOL…
      Einai e8nikh mera FIAT…
      Kai tipota gia VW akoma..
      Xaxaxaxa

    • και δεν θα έχει VW Group σήμερα, έτσι φαίνεται! τίποτα δεν έχει βγει μέχρι στιγμής ;) :P

    • hellboy

      φτου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!τελειωσαν τα μοντελα!!!!!!!!!!!!!!!!!!φτου και παλι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • και όμως βρήκα! :P το κάνω σε λίγο :P

    • Mika

      Pswfia pragmata mana mou..
      Mono ena lebie ebales gia thema…
      LOL….

    • χαχαχαχα!!!! :D :D :D :D :D

    • σου ετοιμάζω ένα…σε λίγο θα είναι στον αερα!!

    • χαχαχα!!!!