Το German Car Forum με κάποιο τρόπο βρήκε σκίτσα από μια νέα πατέντα της Porsche που δείχνει την οροφή της νέας Porsche 911 Cabrio η οποία φαίνεται ότι θα είναι μικτή, θα είναι δηλαδή ένα μείγμα μαλακής υφασμάτινης (στο πίσω μέρος) και σκληρής μεταλλικής (στο μπροστά) οροφής.

Ο σχεδιασμός αυτός έχω την εντύπωση ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ στο παρελθόν σε άλλο αυτοκίνητο ώστε να σου πω με σιγουριά τι πλεονεκτήματα προσφέρει. Φαντάζομαι όμως ότι με αυτόν τον τρόπο μειώνεται ο εσωτερικός θόρυβος. Για να δούμε τι ετοιμάζουν πάλι οι Γερμανοί. Σίγουρα η ιδέα φαίνεται ενδιαφέρουσα.

[Πηγή: German Car Forum]

  • spiros

    Ολες οι PORSCHE CABRIO 996 και 997 εχουν οροφη μιση μεταλο μιση υφασμα.

  • Mika

    Sigoura meiwnetai o thorybos panw apo ta kefalia twn epibatwn,wste na tous kanoun na nomizoun pws einai se ena kleisto montelo..Kai exontas th malakh orofh sto pisw meros,eksasfalizeis aplothta sto mhxanismo kai fysika baros…
    Tha exei endiaferon na to doume sth praksh..

    H Audi sta A3 kai A5 cabrio, ekei pou h Porsche ypotithetai tha exei to metalliko meros,exei balei extra epiprostheta fylla apo ena sound insulatinag materila to opoio mexria ta 140-150km/h diathrei ta 8orybo sta antistoixa epipeda me ta kleista..Ki apo proswpikh empeiria, mporw na pw pws pragmatika douleyei poly kala….
    Sth Porsche sigoura tha einai akoma kalytero,alla kai barytero,ektos an xwsoun kana carbonfiber plastic..

  • cfu

    arketa endiaferon gia na doume
    i can’t wait

  • kωνσταντινος

    αλλη μια πατεντα απο την Πορσε!

  • hellboy

    ως γνωστον το υφασμα φθειρετε και χρειαζετε αλλαγη,πονηρη ιδεα,για ευκολο κερδος..

    • kωνσταντινος

      ως γνωστον η εξ ολοκληρου μεταλλικη οροφη προσθετει πολλα κιλα στο αμαξωμα με αποτελεσμα την μετατοπιση του κεντρου βαρους προς τα πανω και την χειροτερη οδικη συμπεριφορα….(χωρια που τρωει σχεδον ολο το πορτ-παγκαζ)

      εξακολουθεις να πιστευεις οτι με το να βαζουν υφασμα ειναι πονηρη ιδεα για ευκολο κερδος και οχι εξυπνη και τιμια λυση???

    • hellboy

      βασικα αν θελεις μειωμενο βαρος δεν θα βαλεις λαμαρινα αλλα κραμα αλουμινιου-τιτανιου που ειναι και φτηνη(για τα δεδομενα του αυτοκινητου)και ελαφρια και αξιοπιστη λυση καθως υπαρχει και αλλη λυση ποιο ελαφρια το κυριο κομματι της οροφης carbon και το πισω μεταλικο ιδιο βαρος και καλυτερη αντιμετοπιση χωρις βοηθηματα σε ντελαπαρισμα.καθως το κεντρο βαρους δεν αλλαζει μονο και μονο απο 7-8 κιλα,αν ισχιε αυτο τοτε αν αλλαζε ο ογκος της βεντζινης στο ρεζερβουαρ επρεπε να εχανε ευσταθεια(δεν μιλαμε για αεροσκαφος που και 10 κιλα μπορουν να το ριξουν κατω)καθως αν αλλαζε η ευσταθεια η slk θα επρεπε να εχει κυκλοφορισει απο αρχης με πανι και οχι με την ολομεταλη που κυκλοφορισε.μεγαλη απατεωνια.καθως αν προσεξεις στο σχεδιο το σημειο 6 και 7 ειναι αυτα που ειναι το πανι δηλαδη η γωνια δηλαδη πιο ευκολη τριβη

  • ότι να’ναι φτιάχνουν…
    τι άλλο θα δουν τα ματάκια μας!!
    αν θες να πάρεις κάμπριο πέρνει με μαλακή οροφή,
    αν δε θες κάμπριο παίρνεις το coupe??
    αυτή η λύση είναι ερμαφρόδιτη??
    gay φαση??

    • kωνσταντινος

      οχι απλα η Πορσε ψαχνει καινοτομες λυσεις,την χρυση τομη,αν εσυ αυτο το θεωρεις ερμαφροδιτο και gay τοτε υπαρχει προβλημα αντιληψης των πραγματων

    • έχεις βαλθεί σήμερα να σχολιάζεις ότι είναι για porsche…
      άσε τον καθένα να έχει την άποψη του!!
      μη προσπαθείς να πείσεις ότι είναι η καλυτερη εταιρία κ ότι τα ξέρεις όλα…
      ασχολούνται κ οι άλλοι με την αυτοκινηση!!
      κ δε θα κρίνεις εσύ κανενός την αντίληψη, γι’άυτο μη πετάγεσαι εκεί που δε σε σπέρνουν!!

    • svanas

      Gazo μια απο τα ίδια είσαι και εσύ με την ferrari. Ο καθένας εχει τις προτιμήσεις του. Μην τρελαίνεστε… :)

    • εγώ δεν υποτιμώ όμως την αξία καμία εταιρίας!!
      υπάρχει διαφορά…κ ούτε προσπαθώ να επιβάλλω την άποψη μου!
      δε τρελαίνομαι καθόλου!!
      εγώ όλη τη καλή διάθεση να κάνω φιλική κουβέντα…
      εύχομαι κ οι υπολοιποι κ να μην υπάρχει “στενομυαλοσύνη” απο κανένα!

  • cfu

    allh mia proporia ths 911 o neos mixaniko kobotio 7 taxythton h proth photografia molis ti brika,(lebies)