Το Nissan GT-R είναι σίγουρα ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της 10εταίας έχοντας επιδόσεις πολύ ακριβότερων supercars αλλά συνάμα με “φυσιολογική” τιμή. Η Nissan δυναμώνει το GT-R χρόνο με τον χρόνο και έτσι σύμφωνα με το forum NAGTROC, οι Ιάπωνες θα δυναμώσουν ακόμη περισσότερο το μοντέλο για το 2013. Τα παιδιά του forum αναφέρουν ότι η Nissan κατά την διάρκεια ενός εταιρικού meeting που έλαβε χώρα στο Nürburgring αποκάλυψε ότι το νέο GT-R χάρη στον επαναπρογραμματισμό της ECU και της νέας εξάτμισης θα αποδίδει γύρω στα 570 άλογα, 40 παραπάνω από όσα αποδίδει το τωρινό μοντέλο.

Και οι αλλαγές δεν θα μείνουν μόνο εκεί. Το κιβώτιο θα έχει και αυτό αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά ενώ και η ανάρτηση θα βελτιωθεί και άλλο στα σημεία. Το κάτω μέρος του θα γίνει αεροδυναμικότερο και θα ψύχει καλύτερα τον κινητήρα. Επίσης το GT-R 2013 θα είναι καθαρότερο αφού θα εκπέμπει λιγότερο CO2. Στιλιστικά δεν πρόκειται να έχει αλλαγές ενώ οι εκδόσεις Premium Black και Egoist θα είναι διαθέσιμες σε όλο τον κόσμο.

[Πηγή: NAGTROC]

  • georgeiapwnas

    antee anteee toso kairo perimenoume ekselikseis apo nissan meria…makari na ginoun tetoies allages kai na doume kai kamia spec v ekdosh na klisoun stomatakia…pantos auta pou diabasa an ta kanoun sto neo mondelo tha einai poluu pio endiaferon gt mn ksexname oti 570hp exei kai i 458 na doume ti kanoun duo amaksia me idia upodinamh alla diaforetiko stisimo kai kila…

    • Killer88

      Λόγω διαφορετικής μετάδοσης κίνησης και υπερτροφοδότησης του GT-R, η Ferrari θα μείνει πίσω, διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητα.

    • pariah

      Όπως έμεινε πίσω και από την Mclaren με τα περισσότερα άλογα και περισσότερη ροπή….Α ρε γνώστες…..Εκτός και αν μιλάτε μόνο για 400m….

    • georgeiapwnas

      fisika kai milame gia 400m.. kai stin kontra pou eixame dei an itan liga metra parapanw i kontra tha eixe nikisei i 458 alla to thema einai ti tha ginei me to new gt-r..auto leme..

    • pariah

      Αμάξια 500+Ps και μιλάμε για 400άρι….Και τι συμπεράσματα βγάζεις στα 400m;;;;;Νομίζω οτι και στα dragster άλλαξαν τα μέτρα….

  • Mika

    Yperoxa…More horses to go even faster!
    :-)

  • loeb

    Τετοια θελουμε να ακουμε! Τωρα τελευταια πολλα ευχαριστα απο Nissan. Αν του αφαιρεσουν και καμια 30αρια κιλα θα καταριψει πολλα ρεκορ.

    • $14578045

      Δεν είναι και τόσο εύκολο να φύγουν 30 κιλά όταν θέλουν να εχει και πολυτέλεια, να βγάλουν μια με πλαστικά τζάμια όπως η gt2 rs και τότε ίσως φυγουν 30 κιλα….

    • loeb

      Ναι οντως ειναι δυσκολο αλλα νομιζω οτι καπου το ειχα διαβασει οτι μπορει να γινει. Σιγουρα θα γινει στην Vspec εκδοση του αλλα ισως το δουμε και στην επομενη που θα βγει. Αν χρησιμοποιησουν carbon μπορουν να τα πετυχουν αυτα τα νουμερα. Απο ενα βιντεο που ειδα κατι μου λεει οτι θα το κανουν. Τωρα δεν ξερω αν θα καταφερουν να εξοικονομησουν 30 κιλα αλλα οτι κανουν καλο θα ειναι. http://www.youtube.com/watch?v=6Ik2q3gOoDE

  • treme nurburgring!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) to gtr erxete!!!!

    • hellboy

      οχι αλλο Nurburgring!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • fetos ειναι τησ μοδασ!!!! και δειχνει οτι ενα αυτοκινητο στριβει!!!! :-P
      του χρονου αντε να δουμε και MONZA για αυτουσ που εχουν TOP SPEED!!! :-)

    • Κώστας

      να υποθεσω οτι το Vspec θα κανει το ρινγκ σε 6 λεπτα ε θα ειναι 1700 κιλα αντι για 1740 οποτε θα πηγαινει αερα…

    • loeb

      Το θεμα δεν ειναι να κανει ρεκορ αλλα να γινει πιο γρηγορο απο οτι ειναι σημερα. Και αυτο θα αποτυπωθει και στο ρινγκ που εχει γινει κατι σαν μοναδα μετρησης. Δεν ειναι μονο τα 30-40 κιλα ειναι και τα παραπανω αλογα σε συνδιασμο με αεροδυναμικη αναρτηση και φρενα. Ολο το πακετο ειναι γιατι αλλιως θα βαζανε αυτοκινητα Dragster να τρεχουν και να παιρνουν την πρωτια. Το θεμα ειναι να εχει καλυτερη αναλογια κιλων ανα ιππο χωρις να χανει σε ποιοτητα και γκατζετ στο εσωτερικο.

  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    σορρυ ρε παιδια αλλα δεν ειχε βγει και η spec V εκδοση με τα  570??