Σύμφωνα με τον Frank-Peter Arndt , όπως δήλωσε στο AutoNews, η BMW θα δουλεύει τα εργοστάσιά της πάνω απο την παραγωγική τους δυναμικότητας το τρέχον έτος.

Ο Arndt είπε η χρήση της παραγωγικής ικανότητας θα είναι 110% για το 2011, μετρημένη σύμφωνα με την Harbour Report, ένα βιομηχανικό πρότυπο που καθορίζει τη πλήρη παραγωγική ικανότητα κατά την διάρκεια δύο βάρδιων σε πέντε εργάσιμες ημέρες την εβδομάδα.

Και πρόσθεσε ότι

Πιο σημαντικό από αυτό το ποσοστό της χρήση παραγωγικότητας, είναι να έχουν τη σωστή ικανότητα, τη σωστή στιγμή και στο σωστό μέρος

Η BMW επίσης είναι προετοιμασμένη για μια πτώση της ζήτησης σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, τονίζοντας ο Arndt ότι:

Θα μπορούσαμε να απορροφήσουμε τις διακυμάνσεις της ζήτησης μεταξύ 20% και 30%

Όπως διαβάσαμε και χθες, με το ρεκόρ πωλήσεων για το μήνα Σεπτέμβρη, ο διευθυντής παραγωγής επισημαίνει ότι:

Η BMW θα παράγει πάνω από 1,6 εκατομμύρια οχήματα το 2011, κάτι που δεν είναι το ανώτατο όριο των δυνατοτήτων μας. Αυτό συμβαίνει γιατί έχουμε ακόμα κάποια δεσμευμένη δυναμικότητα, λόγω της σταδιακής κατάργησης της (σημερινής γενιάς) σειρά 1 και σειρά 3

Η BMW θα επεκτείνει την χωρητικότητα των υφιστάμενων εργοστασίων της στην Κίνα, την Ινδία, τη Νότια Αφρική και τις ΗΠΑ. Η εταιρεία εξετάζει επίσης το άνοιγμα ενός εργοστάσιο στη Βραζιλία για την κατασκευή αυτοκινήτων με ανταλλακτικά που εισάγονται από άλλες χώρες.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, γερμανικά δημοσιεύματα, ανέφεραν η BMW θα επιλέξει τη μεγαλύτερη πόλη της Βραζιλίας, το Σάο Πάολο, ως το πόλη για το πρώτο εργοστάσιο συναρμολόγησης αυτοκινήτων της στη Λατινική Αμερική, κάτι που ο Arndt αρνήθηκε να δηλώσει ότι έχει ληφθεί τελική απόφαση και εξετάζουν κάθε δυνατές τοποθεσίες που θα συμφέρει οικονομικά και θα ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της εταιρείας για ένα εργοστάσιο στην Νότια Αμερική.

[Πηγή: Autonews]

  • ωρε μπράβο!

  • hellboy

    μαλιστα..
    τωρα των ρωταω αν θελει υπαληλους?
    η ποιο μετα?