Το ότι η McLaren αντιμετωπίζει μερικά προβλήματα με την MP4-12C φαντάζομαι ότι το ξέρεις. Για να καθησυχάσει τους πελάτες της, ο Ron Dennis έστειλε προσωπική επιστολή σε κάθε έναν πελάτη που έχει παραγγείλει μια MP4-12C και εκτός του ότι δηλώνει την προσωπική του απογοήτευση για το πρόβλημα αυτό, αναφέρει ότι αντιμετωπίζουν μερικά προβλήματα στο software του αυτοκινήτου και ότι οι τεχνικοί της McLaren στο Woking, εργάζονται σκληρά έτσι ώστε να διορθώσουν τα προβλήματα. Μάλιστα δήλωσε ότι κάποια στιγμή οι ιδιοκτήτες που ήδη έχουνε μια MP4-12C στα χέρια τους, θα πρέπει να την πάνε σε κάποια αντιπροσωπεία της McLaren έτσι ώστε να γίνει αναβάθμιση του λειτουργικού της.


Η McLaren ως αποζημίωση στη ταλαιπωρία που έχουνε υποστεί οι πελάτες της, ανακοίνωσε ότι θα τους στείλει δωρεάν το βιβλίο “McLaren: The Wins” μαζί με ένα προσωπικό γράμμα. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτές τις κινήσεις της McLaren. Νομίζει ότι με ένα βιβλίο μπορεί να αποζημιώσει την ταλαιπωρία που έχουνε υποστεί οι πελάτες της; Στη συνέχεια μπορείς να βρεις όλη την επιστολή του Ron Dennis.

[Πηγή: Teamspeed]

<strong>Η επιστολή του Ron Dennis</strong>

It is with both pleasure and frustration that I am writing to you at this early stage in your ownership of the McLaren MP4-12C. Pleasure because you are now part of our McLaren family and have bought into what I believe to be both the best car in its class, and the most exciting automotive adventure in decades; but frustration on a personal level because we have not yet been able to deliver on the high standards that we have promised and that should come as given with the McLaren brand. We have built up our McLaren businesses over the past decades based on our determination to be the best, and that is no different for the MP4-12C and all of our future cars.

When we began working on the MP4-12C, we were determined to deliver not only the best car in its class, but also the best ownership experience. We believe that the performance and driving experience of the MP4-12C is world class. However, along the road to achieving our goals, we will experience challenges. As you will have already heard from my staff, we are experiencing some early software bugs resulting in unnecessarily sensitive warning lights, battery drainage in certain conditions and IRIS performance issues. My team and the McLaren retailers are working with the pace and intensity that the McLaren brand demands to fully resolve these bugs rapidly and effectively to ensure that any inconvenience to you is kept to a minimum. It will however require your 12C to come back to your dealer at some point so that we can upgrade the software on your car. I hope that the way we deal with these issues sets us apart and is to the standard you would expect from McLaren.

We know you share our passion for racing, therefore as a token of my appreciation for your support during this time, your retailer will be giving you a pre-release copy of the new ‘McLaren: The Wins’ coffee table book. I hope that you enjoy the stories behind what makes McLaren winners and that this, in some small way, reminds you how much we appreciate your faith in us. We want to win on the road as well as the track, and we will work tirelessly to achieve this goal.

I would like to extend my personal thanks for your support and patience at this time. Should you have any questions, please contact your retailer in the first instance. Alternatively, please call my staff at McLaren Assistance on 0800 975 8285.

  • kai kei poy λεω πωσ ειμαι κατα του καψιματοσ των βιβλιων……αν ημουν ενασ απο τουσ ατυχουσ ιδιοκτητεσ…ανετα αυτο το βιβλιο το εκαιγα και το ανεβαζα στο youtube!!!  :-)

  • hellboy

    κλασικοι βρετανοι τσιγκουνηδες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!κανε δωρο κατι αλλο κατι με το logo της εταιριας δερματινο!!!κατι που θα τους μεινει κατι που δεν θα ειναι για καψιμο μονο!!!!!!!δεν χρειαζωνται προσ-αναμα!!!!!!!!!

    • sofokles5 (ex sofokles)

      tha toys kanei re! xrwmiomeno tasaki me to sima tis ferrari! aaaaaaa

  • ooooooo
    τι υπέρτατη τιμή να έχω ένα βιβλίο απο τον πιο σιχαμερό άνθρωπο που πέρασε απο την F1….

  • Sciroccomaniac

    Και ένα ταψί μπαγκλαβά έπρεπε να στείλει ο μπουζουκοκέφαλος,αλλά τελωσπάντων…..Τι να το κάνω το βιβλιαράκι σου κυρ-Ντένις?Α,για κωλόχαρτο κάτι θα λέει……

  • ggarfe

    Αυτά τα παθαίνει γιατί θέλει να γίνει(από δήλωση του ίδιου)ferrari στη θέση της ferrari.
    H mp4-12c εξελίχθηκε σε χρόνο ρεκόρ, προφανώς από την αγωνία τους να αποδείξουν ότι είναι ικανοί για σπουδαία πράγματα. Η βιασύνη ευθύνεται για το σημερινό χάλι όπως θα ευθύνεται καί για δεκάδες ακόμη σοβαρά προβλήματα που θα παρουσιαστούν στο μέλλον, μιας καί ο κινητήρας της mp4-12c έκανε πολλά χλμ σε προσομοιωτές καί λιγότερα σε αληθινές συνθήκες(δρόμο,δυναμόμετρα).
    Στα πιο σοβαρά προβλήματα που θα παρουσιαστούν στο πολύ κοντινό μέλλον τι θα δίνουν;;; Καραμέλες;

    • stadi

      Τι λες ρε φιλε..
      Παρακολουθησες την εξελιξη;;
      Οτι να ναι λεει ο καθενας

  • Άσχετα πάντως με το δώράκι της McLaren, διαβάζοντας τη φράση: “θα πρέπει να την πάνε σε κάποια αντιπροσωπεία της McLaren έτσι ώστε να γίνει αναβάθμιση του λειτουργικού της.” ξενερώνω αφάνταστα..
    Που πάνε τα αυτοκίνητα ρε παιδιά; Είπαμε καλοί οι υπολογιστές αλλά δεν μπορούν να ελέγχουν ακόμα και τις πόρτες δηλαδή…
    Αυτοκίνητο είναι δεν είναι εφαρμογή να θέλει software update…
    Δεν ξέρω μου χτύπησε πολύ άσχημα αυτή η φράση….

    • hellboy

      δυστυχως αυτη την περιοδω ζουμε με ηλεκτρικα συστηματα παντου………..

    • εντάξει το καταλαβαίνω απόλυτα αυτό αλλά ηλεκτρονικά για ΤΑ ΠΑΝΤΑ μου φαίντεται υπερβολικό…
      υπέρ των υπολογιστών είμαι στα αυτοκίνητα σε μεγάλο βαθμό αλλά να μην το παρακάνουμε κιόλας..

  • Tsou Kostas

    οριστε, εδω δεν μπορουν να συμαζεψουν το mclaren, φαντασου τι θα γινεται με τα αλλα τα παρταλια, κατι koenigsegg, saleen, gumpert, και τετοιες κοπριες. αντισκοινα με 800 αλογα, εμαθε και ο καθε τελευταιος και φτιαχνει supercar. τοσα χρονια η ferrari και η lamborghini πεταλωνανε τζιτζικια και τωρα μικροι-μεγαλοι στο καφενειο…

    • stadi

      Καθε τελευταιος η McLaren;;;
      Απαραδεκτο αυτο που συμβαινει δε λεω και ξεροντας οτι στη Mclaren ειναι τελειομανης,αλλα μην τα ισωπεδωνουμε ολα.

    • Tsou Kostas

      οχι ρε φιλε, για τους αλλους που αναφερω το ειπα, οχι για την mclaren. και η mclaren ομως προχειροδουλεια εχουν κανει, και βαζω στοιχημα οτι το προβλημα με το esp δεν ειναι οτι αναβοσβηνουν τα λαμπακια, αλλα το οτι εχουν τρακαρει τα μισα απο οσα εχουν πουληθει ηδη.

    • stadi

      Σου ειπα απαραδεκτο.Αλλα μην ξεχνας ειναι το πρωτο αυτοκινητο ουσιαστικα στη νεα εποχη Mclaren automotive.Νεα εποχη ξερεις ποια ειναι;;Η αποχωρηση της Mercedes εχει στοιχησει οικονομικα στην McLaren και την πληρωνει ακομη(την Mercedes) μεχρι να παρει το πακετο μετοχων πισω.Ο πιο μισητος ανθρωπος οπως τον χαρακτηριζει ο φιλος πιο πανω παλευει να κρατησει σε υψηλο επιπεδο την McLaren στην F1 αλλα και ολη την εταιρια κανοντας επενδυσεις αλλιως οταν κανεις πρωταθλητισμο στην Formula 1 και τα εξοδα ειναι πολλα η κατρακοιλα βρισκεται πολλη κοντα οσο και ιστορικη αν ειναι η ομαδα.Χαρακτηρστικο παραδειγμα η μεγαλη Williams οπου ο Frank με τις λαθος κινησεις την καταντησε στο επιπεδο που βρισκεται σημερα.δεν ειναι τυχαια η αποχωρηση του απο το pitwall.Λιγη επιεικια τιποτα αλλο.εξαλου η ΜcLaren ειναι ομαδα Formula 1 και με την McLaren F1 νομιζω εδειξε τι μπορει να κανει.

    • Tsou Kostas

      φυσικα, ειναι σεβαστη ρε αγορι η mclaren. αυτο που ειπα εγω ειναι οτι αν η mclaren τραβαει τετοιο λουκι, σκεψου τι θα ειναι κατι τυχαρπαστοι που εμφανιζονται καθε τοσο με κατι κοτετσια με 800 και 1000 αλογα, εκει λεω να δεις τι παρταλια θα ειναι.

    • Yann

      gia saleen gumpert ktl den mporw na pw kati me sigouria, alla o Koenigsegg den mporeis na peis pws einai partali oute kopria….o tupos me tous dikous tou ta exoun kataferei para polu kala xwris na akougontai tosa problimata oso stin MP4!

    • Tsou Kostas

      ακουστηκε ο μουγκος ο stig ομως που αγορασε το χωραφι μεσα στο αεροδρομιο… 

    • re file auto egine prin apo xronia kai malista den eipan tipota apa3iwtiko stin koenigsegg gia to Top gear(vlepe Tesla) 3erw gw oti ekane mlkies o Stig…Dex8ikan oti den itan aristo to ama3i opws to eixan kai proxwrisan mw vasei ta stoixeia pou eixan kai apo tin pista tou top gear( evalan pisw aerotomi)..Auto shmainei oti oi an8rwpoi 3erounto antikeimeno kai einai diate8imenoi na kanoun oti kalutero gia na paragoun kati aristo!

    • Tsou Kostas

      ειναι σοβαρη εταιρια αυτη που για να κανει την σκοτωστρα αυτοκινητο της καρφωνει στον κολο μια απλωστρα? και κατοπιν εορτης, δεν το δοκιμασαν δλδ αυτοι πιο πριν, επρεπε να τους το πει ο stig? τωρα για το αν εκανε μαλακια και το εβγαλε εξω δεν ξερω, παντως δεν εχει καρφωσει και κανενα αλλο. 

    • pariah

      Όπως και η audi δεν είναι σοβαρή αν πάμε έτσι που τα πρώτα ΤΤ σε ορισμένες περιπτώσεις αγόραζες χωράφι….Από μαλακία των οδηγών γινόταν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έφταιγε και αυτή…

    • Tsou Kostas

      το TT δεν ειναι σοβαρο audi. οταν μιλαμε για audi ενοουμε τα μεγαλα, οχι αυτα που παιρνουμε εγω κι εσυ και ειναι μισοVW, μισοφτηνιαρικα δλδ. Ολοι οι πραγματικα πλουσιοι μπαρμπαδες (λατσης και τετοια), οδηγουν audi αν θες να ξερεις. ΟΛΟΙ. δεν μπορει, απο εμας κατι παραπανω θα ξερουν για το ποιο αυτοκινητο ειναι καλο ε? 

    • pariah

      Oδηγούν ΚΑΙ audi είναι το σωστό…Μισοφτηνιάρικα πάντως είναι για την εταιρία…μισοακριβά είναι για τον κόσμο…

  • Monder

    kante 1 supercar me thn toyota na ma8ete ti simainei aksiopistia sthn anagkh antigrapste to the toyota way

    • Tsou Kostas

      the toyota way, ξερεις ποιο ειναι, να πεθαινουν οι μεταναστες εργατες απο υπερκοπωση και οι ιαπωνες μηχανικοι και σχεδιαστες απο αυτοκτονια. ψαξε λιγο να δεις τις 2 αιτιες θανατου στην toyota που εισαι και fan. kaizen και συνεχης βελτιωση μεχρι να ψοφησουν ολοι και εμεις να κονομησουμε. κι ολα αυτα για αυτοκινητα για θειτσες, δεν στριβουν, δεν πανε, δεν φρεναρουν, δεν βλεπονται, τι σκατα τους βρηκες???? 

    • hellboy

      στην ιαπωνια εχουν σαν αρχη να δουλευουν σαν σκυλια δεν φενετε δεν το διχνουν.αλλα ξερω οτι απο την στιγμη που το αφεντικο ειναι 12 ωρες(μπορει να κοιματε να κανει χχχχ οτιδηποτε) εκει κανενας δεν φευγει,δεν περνει υπερωρια και αν τολμησει καποιος να φυγει πριν φυγει το αφεντικο(εστω διευθιντης του γραφειου)τοτε αυτοματος περναει απο το λογιστηριο……ειναι λιγο περιεργοι σαν λαος..και γι αυτο εχουν μεγαλα ποσοστα  αυτοκτονιων οχι απο την δουλεια……….

    • pariah

      Άσε με να διαφωνήσω που δεν είναι για την δουλειά οι αυτοκτονίες….Ρε monder το supercar αφού είναι τόσο απλό να φτιάξεις supercar γιατί δεν φτιάχνει η toyota ένα μόνη της;;;Και να δούμε αν θα στρίβει, πηγαίνει στην ευθεία, δεν σπάει δεν καίγεται κοκ….

      Και στην f1 δεν μπορώ να πω…Μια χαρά αξιοπιστία είχαν τα μονοθέσιά τους….απλά δεν πήγαιναν….

      Λοιπόν την mclaren σαν εταιρία την πήγαινα, αλλά την πάτησαν γιατί νόμιζαν ότι οι Ιταλοί θα έμεναν στην 430 (που χρησιμοποιήσαν σαν μέτρο σύγκρισης όταν ξεκίνησαν την mp4-12c) και δεν περίμεναν η 458 να είναι τόσο καλύτερη από την προκάτοχο. Θα έπρεπε όμως το πολυδιαφημισμένο τους καμάρι να ήταν πιο προσεγμένο σαν πρώτη δημιουργία τους, μην πω αψεγάδιαστο….

  • stadi

    Ron  γυρνα στην Formula 1.Αλλα με τι να ασχοληθει αυτος ο ανθρωπος πλεον στην σημερινη F1 οταν εχει ζησει τις μεγαλες στιγμες του Σπορ;;Με τον Domenicali;;;;

  • GiorgioValoValkanos

    pali kala p dn einai sthn ellada gt oute vivlia 8a mporouse na dwsei..xaxaxaxax

  • Mpekas2000

    Molis Elava to vivlio!!!! :P

    • Tsou Kostas

      βλεπεις την φωτο στην σελιδα 24? ειμαι αυτος δεξια που πιανει τον κωλο της γκομενας του χαμιλτον.