Μετά τον Chris Harris που είχε γράψει κάτι αντίστοιχο για την Ferrari, το Consumer Reports με σχετικό του δημοσίευμα, αναρωτιέται αν τα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα της VW ίσως είναι διαφορετικά από τα κανονικά. Το Consumer Reports είχε κάνει τον Αύγουστο test drive για το Αμερικάνικο Passat και το αυτοκίνητο της δοκιμής είχε βραχίονες του πορτμπαγκάζ καλυμμένους με πλαστικά. Έλα όμως που ο Jon Linkov πήγε σε μια αντιπροσωπεία και είδε από κοντά το Passat που πωλείται στην αγορά, εκεί όπου διαπίστωσε ότι σε κανένα Passat (ανεξαρτήτου πακέτου εξοπλισμού και κινητήρων) δεν υπήρχαν τα εν λόγω πλαστικά καπάκια. Λογικά θα ξέχασε η VW να τα βάλει, δεν εξηγείτε αλλιώς…


[Πηγή: Consumer Reports]

  • nikxan1

    πολυ παλιο το κολπο!!!
    αν θυμαμαι, το ειχε ξεκινησει η φιατ αυτο πριν καμποσα χρονια.
    οχι με πλαστικα παπαρακια αλλα με διαφορετικη χαρτογραφηση.

    • Sokratis13

      οντως.η φιατ ειχε ξεκινησει πρωτη της λαμογιες.τωρα τελευταια κατι λεγανε και για την φορντ…

    • ggarfe

      Είναι δυνατόν να πιστευετε ότι εν έτει 1997-1998, κάπου εκεί είχε γίνει το τέστ, ήταν δυνατόν να βγούν 10 άλογα με ένα απλό τσιπάκι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      Έλεος ρε παιδιά. Υποτίθεται ότι σκαμπάζουμε καί 5 πράγματα από αυτοκίνηση.
      Εδώ 10 άλογα στους τροχούς σε ατμοσφαιρικό μοτέρ δεν βγαίνουν ούτε σήμερα.
      Το marea εκείνου  του τεστ δεν είχε άλλο φίλτρο[ΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΜΑΜΙΣΙΟ], δεν είχε άλλη εξάτμιση[ΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗ ΜΑΜΙΣΙΑ].
      Τα παραπάνω άλογα σε ατμοσφαιρικό μοτέρ θέλουν επεμβάσεις σε εκκεντροφόρους, κάτι που αλλάζει τη λειτουργία του μοτέρ στο ρελαντί προς το χειρότερο(βλέπε φασαρία-αστάθεια).
      Αμα πιστέψουμε ότι η εδώ αντιπροσωπεία καταφέρε να κάνει κάτι που ούτε το ίδιο το εργοστάσιο δεν μπορεί να κάνει, πάει να πεί ότι είμαστε ΤΡΕΛΑ ΧΑΠΑΤΑ!!!!!!!!!!!!
      Αυτό που είχε συμβεί ήταν ότι το σιχαμερό AMS ανακοίνωσε την τιμή ιπποδύναμης μαζί με τις απώλειες. Ουσιαστικά το 1600άρι MAREA έβγαλε στους τροχούς την ιπποδύναμη που ανακοίνωνε ο κατασκευαστής.
      Τελικά την προπαγάνδα την τρώει ο κόσμος αμάσητη…

  • Γιώργος Μ.

    Ναι nikxan1 η εταιρίες το πάνε απο π##στι@ σε π##στι@! το ίδιο έχει γίνει και με το ibiza στης φώτο , στα πλαστικά μέρη στο σημείο που βρίσκεται και το χειρόφρενο στην πραγματικότητα έχει κάτι μπιμπίκια ενω στης φώτο στα επίσημα προσπέκτους το δείχνουν με ποιότητα ανάλογο με το golf!!! 

  • δηλαδη τοσο σημαντικοι ειναι αυτοι οι βραχιονεσ για να γινει ντοροσ????
    να ηταν κατι ζωτικησ σημασιιασ οκ…αλλα για τα πλαστικα???????
    να χαμε να λεγαμε……

  • Tanasis1

    Αν θυμάστε Καλά το ams ελληνικό βγήκε και τα μάζεψε μετα Από αρκετό καιρο εκείνα τα πυχαία ΣΚΆΝΔΑΛΟ FIAT επειδή ο κινητήρας και Καλά του τεστ drive 1,6 δεν έβγαζε 105 αλλα 115 όπως τον δυναμομετρησαν.Έλα όμως που η τακτική ” αλλα δηλώνω αλλα αποδίδω” χρησιμοποιήθηκε κατα κόρον Από την αγαπημένη εταιρία του περιοδικού ώστε τα μοντέλα σε σύγκριση δηλωμενης υποδυναμης ,να Είναι πιο Γρήγορα με αποτέλεσμα να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του “δημοσιογραφισκου”.Άρα μάλλον σε αυτη την περίπτωση θύμα ήταν η fiat αυτής της γκεμπελικης προπαγάνδας των διαφημησεων εκατομμυρίων που έριχνε η ντας αουτο.

    • Thavma

      πες τα ρε παιδακι μου, η vw τους πληρωσε τους ελληνες δημοσιογραφους και εψαχνα κι εγω να δω απο που τα πηραν. Αληθεια πως λεγεται οταν κατηγορεις καποιον(vw) χωρις αποδειξεις??? χμμ…παρομοιες τακτικες με τους “δημοσιογραφισκους” βλεπω, συναδελφος?? εκτος κι αν εχεις αποδειξεις οτι τα πηραν και απο ποιον, τοτε πασο…

    • Exo_polo

      Συμφωνώ 1000% με τον φίλο.

    • ggarfe

      Επιτέλους ένας άνθρωπος που ξέρει τι είχε συμβεί!!!!!
      Όπως τότε με τα δήθεν προβληματικά φρένα του νέου bravo!!!!!!!!!!!!
      Ρε ούστ με το σίχαμα  ams καί τα αδερφάκια του…
      Γι’αυτό κλείσανε τα μπουρδέλα…

    • GnK

      Έτσι ακριβώς … και μόστραραν και δίσκους απο corolla σκουριασμένους και καλά για του bravo … ούτε την διαφορά που έχουν τα μπουζόνια με τα μπουλόνια δεν ήξεραν !!!!!!!!