Όνειρο ήταν και πάει. Η νέα Stratos δεν θα περάσει ποτέ στη παραγωγή αφού η Ferrari δεν αφήνει τον Μichael Stoschek να χρησιμοποιήσει το σασί της 430 Scuderia για εμπορική χρήση. Η νέα Stratos κατασκευάστηκε πάνω σε ένα τροποποιημένο σασί της Ferrari F430 Scuderia ενώ φορά και τον κινητήρα της, έναν V8 4.3 λίτρων που αποδίδει 540 άλογα στις 8.200 σ.α.λ με 50 κιλά ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3.3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 9.7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 274 χλμ/ώρα λόγω νέου πίσω άξονα ο οποίος όμως θα βελτιώσει περαιτέρω τις τιμές επιτάχυνσης.


Ο CEO της Ferrari, Amedeo Felisa, δήλωσε ότι η εταιρία του προσέφερε την βοήθεια της για την δημιουργία ένα one-off αυτοκινήτου αλλά δεν θα συνεχίσει να προσφέρει την βοήθεια σε ένα μοντέλο παραγωγής. Ο Stoschek προσανατολίζεται τώρα να συνεργαστεί με την Renault έτσι ώστε να αναβιώσουν το διάδοχο του θρυλικού Renault Alpine A110 Berlinette. Thanks for the tip, fatals

[Πηγή: automobile-sportive]

  • Jim Beam

    Σιγα μην το εβγαζαν οι τσίπηδες.
    Ειδικα με αυτα τα χαρακτηριστικα.
    Ας πανε να βγαλουν ενα roadster ή coupe πχ τυπου fulvia μικρο πλεϊμπόικο μέχρι 30 χιλιαρικα και τους βγαζω το καπελο. Αυτο ειναι αναβιωση. Κι ας ειναι και μπροστοκινητο.
    με τον 1.4 multi ελαφρυ, σε στυλ barchetta.

  • δεν έχει καμία σχέση η lancia με το αυτοκίνητο πλέον

    • ήδη είχανε δεχτεί 40 παραγγελίες, αλλά η ferrari δεν

  • Sciroccomaniac

    Σαν την original Stratos δεν είναι!!!Αυτό ήταν αυτοκίνητο!!!!Θρύλος!!!!!Μόνο το 1991 κόστιζε 1.000.000 μάρκα..ήτοι 180.000.000 παλιές καλές δραχμούλες…..Μερικά αυτοκίνητα απλά ΔΕΝ τα αγγίζουμε και δεν τα αναβιώνουμε!!!!!!!!!(βλ. Mini…) γιατί το αποτέλεσμα θα ναι μαλακία…(προσωπική γνώμη για να μην παρεξηγηθώ)

    • Alfista147_Creta

      οταν “αναβιωνεις” ενα παλιο μοντελο θα πρεπει να το λαμβανεις υποψην και την φιλοσοφια του original..πχ το original stratos ηταν ενα καθαροαιμο αμαξι ραλυ..για αυτο το σκοπο φτιαχτηκε τοτε…σημερα ουτε Lancia υπαρχει αλλα ουτε και ραλυ..καλα οσο για το mini πετυχημενη η “αναβιωση”,γρηγορο,μικρο και στριφτερο δεν λεω, αλλα δεν γινεται να βγαζεις crossover,suv 5θυρα 7 θυρα και γω δεν ξερω τι MINI(!!)…ΕΛΕΟΣ….(γνωμη μου..  ;) )

    • Dim

      Πολύ σωστός!Πλέον δεν υπάρχουν ριζοσπαστικές ιδέες για κινητήρες,στήσιμο αυτοκινήτου,σχέδιο(όπως η πρώτη Stratos)και οι εταιρίες προτιμούν να χρεοκοπήσουν από το να ρισκάρουν…Και έτσι φτάσαμε να βλέπουμε στο δρόμο μιας κοψιάς αμάξια και μοντέλα τα οποία ανήκουν σε διαφορετικές εταιρίες όμως είναι στο 85-90% ίδια…Τρανό παράδειγμα το SUV των Peugeot-Renault-Mitsubishi πριν λίγα χρόνια…
      Υ.Γ. Αντί να αναβιώνετε θρύλους προσπαθήστε να βρείτε εγκαταλειμμένα αμάξια και αποκαταστήστε τα!!!

    • Constantine

      Πολύ συμφωνω με αυτο το τελευταίο που είπες . Σημερα κιόλας είδα μια bmw 3  δεύτερης γενιας , αναπαλαιωμένη , φρεσκοβαμμένη , πανέμορφη !!! Ειναι απο τα αγαπημένα μου αμαξια 

    • μαζί σου…
      αυτό λέω κ εγώ!!!
      καλύτερα να μην αναβιώνουν τετοια αυτοκίνητα κ καταστρέφουν το μύθο που έχει δημιουργηθει στο όνομα τους στο βωμό του χρήματος!!

  • Mika

    Krima…M aresei poly..Tha hthela na th dw se limited paragwgh…

  • δε πειράζει…
    καλυτερα που δε βγαίνει να κρατήσει τον χαρακτήρατου ως οne-off κατασκευής!
    έτσι κ αλλιως κ στη παραγωγή να έβγαινε πάλι μονο από φωτογραφίες θα την βλέπαμε!!

  • maniacos

    Δεν καταλαβαινω την εκπληξη…….Απο την αρχη ηταν γνωστο οτι ΔΕΝ θα εβγαινε στην παραγωγη….

  • JohnnyXP64

    apexo itan gamato, mesa kirios organa tablo poly 1960 age…den mou arese.

    alla apexo kololeei!

  • Kaulamans

    makran apo tis kaluteres anaviwseis oso afora to stulistiko meros….
    oso gia to sasi as vrei allon pou na thelei na to anaviwsei kai na touw grapsoun sta arxidia tous…
    eleos

  • panosalp

    Προφανώς δεν φτάνει την Lancia Stratos, αλλά όπως και να είχε ήταν ξεχωριστό αυτοκίνητο. Έστω και 1 φορά ήθελα να τη δω από κοντά. Μας έφαγαν τα Cross-overs :(