Η Hyundai Αγγλίας έγινε η πρώτη που ανακοίνωσε τις τιμές του νέου Hyundai i30, το οποίο στην Αγγλία ξενικά από τις £14.995 (€17.930). Το νέο i30 έχει πάρει από νωρίς τον τίτλο του Golf-Killer αφού στη Φρανκφούρτη όπου παρουσιάστηκε, έκανε ακόμη και το αφεντικό της Volkswagen, Martin Winterkorn να δηλώνει εντυπωσιασμένος από την ποιότητα σχεδιασμό του.

Οι πωλήσεις στην Αγγλία θα ξεκινήσουν από τις 12 Μαρτίοιυ και το αρχικό μοντέλο με τον 1.400αρη βενζινοκινητήρα 100 ίππων στην έκδοση Classic κοστίζει από £14.995 ενώ με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 CRDi 128PS Blue Drive στην έκδοση Style Nav ξεκινά από τις £20.295 (€24.270).

Το νέο i30 θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του αρχικά σε 5-πορτη hatchback έκδοση με 2 τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης, έναν 1.400αρη 100 ίππων και έναν 1.600αρη GDI με 140 άλογα και με 3 πετρελαίου, έναν 1.400 cc CRDi με 90 άλογα, ένα 1.600αρη CRDi Blue Drive 110 ίππων και έναν 1.600αρη CRDi με 128 άλογα. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με 2 κιβώτια, ένα 6-τάχυτο μηχανικό και ένα 6-τάχυτο αυτόματο.

Υπάρχουν 4 πακέτα εξοπλισμού τα Classic, Active, Style και Style Nav με την Classic έκδοση να περιλαμβάνει LED φώτα ημέρας, Bluetooth, πολυλειτουργικό τιμόνι, ηλεκτρικά ελεγχόμενους και θερμαινόμενους πλαινούς καθρέπτες, σύστημα ευστάθειας VSM (Vehicle Stability Management), βοηθός ανυφόρας Hill Assist Control και Emergency Stop Signal.

Η Active επιπλέον της Classic διαθέτει ζάντες αλουμινίου 15″, cruise control, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και το ηλεκτρικό τιμόνι Flex Steer με τρεις ρυθμίσεις: Comfort, Normal και Sport.

Η Style επιπλέον της Active διαθέτει ζάντες 16″, διπλό διζωνικό ηλεκτρονικό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά, αυτόματα φωτιστικά σώματα, αυτόματο αντιθαμβωτικό σύστημα στο μπροστά παρμπρίζ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες με LED φλας.

Τέλος η Style Nav διαθέτει επιπλέον της Style ένα προηγμένο σύστημα πλοήγησης με μεγάλη οθόνη αφής και κάμερα οπισθοπορείας.

New Generation i30 – 5 Door Hatchback          
Model Fuel
Type
CO2
Emissions

g/km
Insurance
Group
(1-50)
VED Band 2011-12 Recommended
On The Road
Price
£
Classic
1.4 100PS P 139 7E E 14,495.00
1.4 CRDi 90PS D 109 7E B 16,145.00
1.6 CRDi 110PS Blue Drive D 97 12E A 16,895.00
Active
1.4 100PS P 139 8E E 15,595.00
1.6 120PS auto P 159 10E G 16,995.00
1.4 CRDi 90PS D 109 7E B 17,245.00
1.6 CRDi 110PS Blue Drive D 97 12E A 17,995.00
1.6 CRDi 110PS auto D 145 11E F 18,795.00
Style
1.4 100PS P 143 8E F 16,595.00
1.6 CRDi 110PS Blue Drive D 100 12E A 18,995.00
1.6 CRDi 110PS auto D 145 11E F 19,795.00
1.6 CRDi 128PS Blue Drive D 100 14E A 19,295.00
Style Nav
1.4 100PS P 143 8E F 17,595.00
1.6 CRDi 110PS Blue Drive D 100 13E A 19,995.00
1.6 CRDi 110PS auto D 145 12E F 20,795.00
1.6 CRDi 128PS Blue Drive D 100 14E A 20,295.00

[Πηγή: Hyundai]

Δελτίο Τύπου

THE ATTRACTIVE NEW GENERATION HYUNDAI i30 READIES FOR UK ARRIVAL

  • Hyundai’s New Generation i30 brings style, efficiency and comfort to the compact family car segment.
  • Prices start at £14,495 on-the-road with insurance group ratings from Group 7E.
  • Blue Drive technologies standard on all 1.6 CRDi manuals with CO2 emissions from just 97g/km and fuel economy up to 76.3mpg.
  • Lowest priced diesel five-door hatchback with highest fuel economy in its segment.
  • Real-world efficiency from 128PS 100g/km 1.6 CRDi means no compromise between power and emissions.
  • Competitive prices across the range with a high level of standard specification.

Hyundai has today announced full pricing and specification for its exciting New Generation five-door i30 hatchback, due for launch in the UK on 12 March.

Prices for i30 start at £14,495 on-the-road for the entry level Classic model, which comes with insurance ratings from Group 7E, making it one of the most cost effective C-segment cars to own and run.

Hyundai’s newcomer builds on the success of its predecessor. First launched in 2007, the outgoing i30 was the first ‘i’ product in Hyundai’s range and introduced new standards of quality and driveability to the Hyundai product line-up. The new generation i30 will build on the achievements of the cars it replaces – bringing with it a new level of style, interior quality and technology – adding emotional as well as rational appeal.

The new generation Hyundai i30 will be available in four main trim levels including Classic, Active, Style and Style Nav, while customers will also have the choice of either petrol or diesel engines – including Hyundai’s latest ultra-efficient 1.6-litre diesel unit that emits less than 100g/km CO2 – there will be five engine outputs on offer with a choice of manual or automatic transmissions.

Hyundai’s clean and efficient Blue Drive technologies come on all 1.6 CRDi manual models as standard and feature Intelligent Stop & Go Technology. The powerful, yet efficient unit is available in outputs of 110PS and 128PS; the former boasting the lowest CO2 emissions figure for a diesel car in its segment with 97g/km. The 128PS unit meanwhile is the perfect example of true efficiency where customers get a more powerful engine without the associated drawbacks of high fuel consumption and emissions.

Tony Whitehorn, President and CEO Hyundai Motor UK, says: “The new generation i30 represents another leap forward in terms of Hyundai’s design, refinement and build quality. Coupled with Hyundai’s generous standard specification along and industry leading back-up service and support in the form of the Five Year Triple Care assurance, the new generation i30 truly represents the complete package for customers looking for a high-quality vehicle at an affordable price.”

New standard features on the i30 include voice-activated Bluetooth®, LED daytime running lights, multi-function steering wheel, electrically adjustable and heated door mirrors and one-touch indicators. Safety systems added as standard across the range include Vehicle Stability Management, Emergency Stop Signal and Hill-start Assist Control. Active trim level, adds 15” alloys, cruise control, rear parking sensors and Hyundai’s new dynamic Flex SteerTM system, which gives the driver the option of three settings namely: Comfort, Normal and Sport.

All ‘Style’ models benefit from 16” alloy wheels, dual zone climate control, front parking sensors, rain sensing wipers, cornering lights, automatic headlights, automatic de-fog system for front windscreen and electrically folding door mirrors with LED indicators. Topping the trim will be Style Nav, which brings a fully integrated touchscreen satellite navigation system and rear view parking camera.

Full pricing details and insurance group ratings for the New Generation i30 are as follows:

New Generation i30 – 5 Door Hatchback          
Model Fuel Type CO2 Emissions g/km Insurance Group (1-50) VED Band 2011-12 Recommended On The Road Price £
Classic
1.4 100PS P 139 7E E 14,495.00
1.4 CRDi 90PS D 109 7E B 16,145.00
1.6 CRDi 110PS Blue Drive D 97 12E A 16,895.00
Active
1.4 100PS P 139 8E E 15,595.00
1.6 120PS auto P 159 10E G 16,995.00
1.4 CRDi 90PS D 109 7E B 17,245.00
1.6 CRDi 110PS Blue Drive D 97 12E A 17,995.00
1.6 CRDi 110PS auto D 145 11E F 18,795.00
Style
1.4 100PS P 143 8E F 16,595.00
1.6 CRDi 110PS Blue Drive D 100 12E A 18,995.00
1.6 CRDi 110PS auto D 145 11E F 19,795.00
1.6 CRDi 128PS Blue Drive D 100 14E A 19,295.00
Style Nav
1.4 100PS P 143 8E F 17,595.00
1.6 CRDi 110PS Blue Drive D 100 13E A 19,995.00
1.6 CRDi 110PS auto D 145 12E F 20,795.00
1.6 CRDi 128PS Blue Drive D 100 14E A 20,295.00

  • cfu

    αυτη δεν ηταν μια εταιρια με φτηνά αυτοκίνητα ?
    αντε γεια 

  • to golf poso paei agglia meria??????

    • http://grab.by/bEIC £15865 αρχικη

      http://www.volkswagen.co.uk/#/new/golf-vi/

      To τωρικό i30 πωλείται στην αγγελία απ £13,780  έως £15,095

      http://www.hyundai-car.co.uk/newCars/i30/

    • GOLF TDi 140 Bluemotion Tech Match 2.0 £ 21,460!!!!!!!
      me 1000 λιρεσ παραπανω παιρνω και 2.0λιτρο…και 12 αλογα παραπανω!!! και αυτοκινητο με ονομα!!!!!!
      αντε γεια!!!!!!

    • cfu

      Giulietta 19.450
      eleos poso koulos prepi na eisai na peis oxi stin alfa romeo
      kai na pareis to i30

    • cfu

      Golf 15.865 lires
      focus 13.995 lires
      Auris 13.995 lires
      astra 12.995 lires

      o antagonismos tou

      panakribo to i30
      exei 0 istoria 0 onoma

    • οι κορεατεσ την ειδα ελληναρεσ!!!!!!!! με το που ειδαν οτι πουλαν!!!!!! ξεκινησαν να κοπανανε στα αυτια!!!!!!!!!!

  • gronholm89

    mipws einai ligo tsimpimeni i timi? lew egw twra…

  • tvra που το σκεφτομαι…αν εχει τοσο το i30….το genesis siga mhn kanei sta 20-22.000 poy 8elame!!!!!!!
    tromara mas!!!!!!  :-PPP

  • οι τιμολογιακή πολιτική της Hyundai στην Αγγίας δεν εχει καμία μα καμία σχέση με την Ελλάδα κ άλλες χώρες αντίστοιχα!!!!

    πάρτε παράδειγμα την VW!!
    πόσο πουλάει το Passat στην Ελλάδα και πόσο στην Αμερική!
    το ότι έχει τσιμπημένη τιμή σε σχέση με το προηγούμενο ναι είναι γεγονός…
    αλλά κ η ποιοότητα κ το “πόσο” αυτοκίνητο παίρνεις με αυτή τη τιμή μη το ξεχνάτε!!

    • Elaspre

      Μην κοιτάς τις τιμές Αγγλίας-Ελλάδας αλλα την τιμή του σε σχέση με τον ανταγωνισμό!οταν έρθει εδώ αν θα έχει παραπλήσια τιμή με golf-Astra τότε ποιος είναι αυτός που θα το προτιμήσει και γιατί;όσο και να υπερτερεί σε εξοπλισμό το brand είναι που θα κάνει την διάφορα και η Hyundai έχει πολύ δρόμο ακόμα για να διανύσει!

    • καταλαβαίνω απόλυτα τι λες…
      αλλά θα το χαρακτηρίσω δολοφονικό να το τιμολογήσουν σε ίδιες πάνω κάτω τιμές με το Golf!!!
      εκτός κ αν είναι ίδιες τιμές αλλά το ένα ειναι γυμνό κ το άλλο έχεις κ της παναγιάς τα μάτια πάνω!!
      ειδωμεν…καιρός γαρ εγγύς!!

    • παντωσ σημερα ολα τα αυτοκινητα τα εχουν ολα!!!!! και ηλεκτρικα παραθυρα και κλιματισμο…και trip computer….abs…δισκοφρενα μπροσ πισω…δηλαδη ολα τα βασικα που σου κανουν τη ζωη ευκολη!!!!!! τωρα αν εχει μια θυρα USB παραπανω…και + 4 ηχεια το ηχοστυστημα και ηλιοροφη…..δεν μου λεει κατι…δεν λεω δελεαστικο αλλα προτιμω το brand!!!!
      αυτη η πολιτικη τησ χιουνται ειχε πιασει πριν 15 χρονια….οταν ολοι εδιναν παραθυρα με χερουλι και για τα καλοκαιρια ανεμιστηρα!!! και αυτη στα εδινε ολα τζαμπα!!!!!! αλλα οι καιροι αλλαξαν….

    • loeb

      Συμφωνω Μπαμπη μαζι σου οτι μερικα πραγματα δεν θεωρουνται και πληρως απαραιτητα στο εξοπλισμο. Για αυτο και με την οικονομικη κριση ο αλλος σκεφτεται να το αλλαξει μονο και μονο για να εχει 5-6 αξεσουαρ παραπανω.
      Παντως το δικο μου εχει περισσοτερο εξοπλισμο απο τα 15ετιας Hyunday. Μοντελο του 93 με ηλεκτρικα παραθυρα μπρος πισω, air condition, υδραυλικο τιμονι, ηλεκτρικους καθρευτες, Ζαντες και χωρις  ιμαντες για να μην πληρωνω ενα σκασμο λεφτα. Στα παραπανω κυβικα ειχε ακομα και ABS. Η Hyundai τα τελευταια απο το 6-7 χρονια εχει κανει πολλα βηματα προς την ποιοτητα κατι που δεν το ειχαν τα αυτοκινητα της πριν μια 10ετια.
       Ομως αυτο που θα μετραει σε λιγα χρονια στον καταναλωτη θα ειναι το ποσο πραγματικα κοστιζει αυτο που πληρωνεις! Οι καιροι ειναι δυσκολοι και ο κοσμος θα αλλαξει τροπο σκεψης και θελω για το αυτοκινητο. Η κριση θα επηρεασει τους παντες. Θα αγοραζονται αμαξια που εχουν χαμηλη καταναλωση και καλη σχεση τιμης ποιοτητας.
      Απλα εμεις ακομα δεν θελουμε να αλλαξουμε τον τροπο σκεψης μας για την αποκτηση ενος καινουριου αυτοκινητου αλλα οσο θα συνεχιζεται αυτη η κατασταση στην Ελλαδα με την ανεργεια και την μη βεβαιη θεση στην δουλεια με παραλληλη μειωση μισθων και αυξηση των φορων σε οτιδηποτε κατεχουμε. Τοτε ακομα και τα 2000 ευρω θα φαινονται βουνο απο την στιγμη που οι τραπεζες θα δινουν τα δανεια ακομα πιο δυσκολα ειδικα μετα το κουρεμα που θα επιβαλλουν.
      Και ολα αυτα με την προυποθεση οτι θα πεσουν 100% στους στοχους τους πραγμα που δεν παιζει και μαλλον μας πανε για φουντο. Θα τους παρουμε ομως μαζι και τοτε θα δουνε την γλυκα…

  • GiGi

    Δυστυχως οι οικονομιες κλιμακας θα μας οδηγησουν να δουμε πιο ομοια αυτοκινητα απο της vw-seat-skoda και της hyundai-kia….

  • Killer88

    Φυσικά και δεν είναι καλύτερο από αυτά που ανέφερες, την είδαν ποιότητα οι Κορεάτες και σου λέει κάτσε να βαρέσουμε στα αυτιά τώρα, οι άλλοι γιατί το κάνουν ? Μπορούμε και εμείς!

  • Mika

    Na doume poso tha exei otan erthei edw..Den nomizw h antiproswpeia na mh tou balei kalh timh edw,giati alliws tha exoun na to koitane..
    Sthn Agglia fainetai akribo,ara tha poulane oi basikes ekdoseis,gia na exoun kapoio nohma…

    • cfu

      16.630 kanei to A3 oso sxedon mia basikh ekdosh tou i30,den pane kala ekei sti Hyundai to kabalisan to kalami

    • πόσα χρόνια ειναι το Α3 στην αγορά όμως?

    • cfu

      δεν εχει σημασία αυτό, σημασία είναι οτι είναι Audi 

  • Xtravaganzagold

    εγω νομιζω οτι απλα , κανει χωρο για το i20 . 
    Με την ιδια λογικη δηλαδη που η VW κανει με το golf και το  polo.
    Καποτε το golf ηταν τοσο μικρο οσο ενα polo , για να μην πω σαν το up!.

    απλα μεγαλώνουν τιμολογιακα/εξοπλιστικα μεγεθος και κατηγορια , ωστε να πουν οτι προσφερουν περισσοτερα , και παραλληλα δημιουργουν και ενα μικρο αυτοκινητακι να παρει την θεση που μενει πισω.

    Ειναι ακριβο , σιγουρα  , πρακτικα ομως μιλαμε για αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας πλεον

    • Xtravaganzagold

      -εγω θα επαιρνα ds4 , τα βαριεμαι ετσι&αλλιως σχεδιαστικα τα golf