Το ανανεωμένο Fiat Punto παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη και η τώρα ήρθε στην Ελλάδα με αρχική τιμή τις €11.500. Το ανανεωμένο Punto είναι διαθέσιμο με μικρότερους και αποδοτικότερους TwinAir κινητήρες. Υπάρχουν τρεις κινητήρες βενζίνης και τρεις κινητήρες diesel. Ο 1.200αρης αποδίδει 69 άλογα, ακολουθεί ο 1.400αρης MultiAir 105 και 135 ίππων ενώ σε ότι αφορά τους πετρελειοκινητήρες υπάρχει ένα και ο 1.300αρης 16V Multijet απόδοσης 75, 85 και 95 ίππων. Ωστόσο η έκδοση με τον 0.9-λίτρων TwinAir turbo απόδοσης 85 ίππων με 145 Nm ροπής δεν θα εισαχθεί αρχικά στη χώρα μας.

Υπάρχει διαθέσιμο ένα αυτόματο κιβώτιο ενώ από στιλιστικής πλευράς το Punto 2012 διαθέτει νέο μπροστά προφυλακτήρα βαμμένο εξολοκλήρου στο χρώμα του αυτοκινήτου, με τα φλας να έχουνε επανατοποθετηθεί σε νέα θέση. Υπάρχουν διαθέσιμες νέες ζάντες 15″ και τέσσερα νέα χρώματα (τιρκουάζ, κόκκινο, γκρι και πράσινο). Στο εσωτερικό έχουνε τοποθετηθεί νέα διακοσμητικά και επενδύσεις και είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Pop, Easy και Lounge) σε τρίπορτες και πεντάθυρες εκδόσεις.

H ελληνική αντιπροσωπεία ετοίμασε και δύο νέα χρηματοδοτικά. Το πρώτο προσφέρει 0% προκαταβολή, 72 δόσεις και 3.9% επιτόκιο (€1.000 έκπτωση), ενώ το δεύτερο 0% προκαταβολή, 72 δόσεις και 7.65% επιτόκιο (€2.000 έκπτωση). Τα αναλυτικά του τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείς να τα βρεις εδώ, ενώ οι τιμές του έχουν ως εξής:

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ (€)
1.2 69hp Pop 3θυρο 11.500
1.2 69hp Pop 5θυρο 11.900
1.2 69hp Easy 3θυρο 12.200
1.2 69hp Easy 5θυρο 12.600
1.4 77hp Easy 3θυρο MTA (S&S) 13.400
1.4 77hp Easy 5θυρο MTA (S&S) 13.800
1.4 105hp Easy 3θυρο (S&S + ESP) 13.900
1.4 105hp Easy 5θυρο (S&S + ESP) 14.300
1.4 105hp Lounge 3θυρο (S&S + ESP) 14.800
1.4 105hp Lounge 5θυρο (S&S + ESP) 15.200
1.4 135hp Lounge 3θυρο (S&S + ESP) 16.300
1.4 135hp Lounge 5θυρο (S&S + ESP) 16.700
1.3 MtJ 75hp 3θυρο 13.700
1.3 MtJ 75hp 5θυρο 14.100
1.3 MtJ 85hp 3θυρο (S&S, ESP) 14.900
1.3 MtJ 85hp 5θυρο (S&S, ESP) 15.300
1.3 MtJ 95hp 3θυρο ΜΤΑ (S&S, ESP) 16.300
1.3 MtJ 95hp 5θυρο ΜΤΑ (S&S, ESP) 16.700
1.4 77hp Easy 3θυρο LPG 14.900
1.4 77hp Easy 5θυρο LPG 15.300
1.4 77hp Easy 3θυρο CNG 17.000
1.4 77hp Easy 5θυρο CNG 17.400

[Πηγή: Fiat]

Δελτίο Τύπου

Fiat Punto 2012: η εξέλιξη ενός best seller

Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμα του Punto Evo και την πετυχημένη πορεία των εκδόσεων MyLife στην αγορά, η γκάμα του Punto ανανεώνεται εισάγοντας νέα χαρακτηριστικά για τη νέα χρονιά. Με ένα μόνο “brand name” πλέον (Punto), που αντικατοπτρίζει και την ύπαρξη μιας ενιαίας εξωτερικής σχεδίασης, αλλά και ενιαίου χαρακτήρα γενικότερα, όπως αυτός προσδιορίζεται από το στιλ και την τεχνολογία, το νέο Punto εισάγει στην γκάμα και σημαντικά καινοτομικά στοιχεία, που ενισχύουν την απήχησή του στο νεανικό κοινό και διευρύνουν τις κατηγορίες πελατών στις οποίες απευθύνεται.

Το Punto 2012 επιβεβαιώνει όλα τα ελκυστικά χαρακτηριστικά που έκαναν τις προηγούμενες εκδόσεις του ιδιαίτερα επιτυχημένες σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές -είναι το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην Ιταλία, ενώ συνολικά έχουν κατασκευαστεί περίπου 8,5 εκατομμύρια μονάδες από το 1993 (τη χρονιά του πρώτου λανσαρίσματος) μέχρι σήμερα- και τώρα αυξάνει περισσότερο τη δυναμική του προσωπικότητα με σημαντικές αισθητικές αναβαθμίσεις, μαζί με νέα εξωτερικά χρώματα και νέες ταπετσαρίες στα καθίσματα. Παράλληλα με την αισθητική του ανανέωση, θα προσφέρεται σύντομα και ο δικύλινδρος κινητήρας 85 HP 875 cc TwinAir που κέρδισε τον τίτλο “International Engine of the Year 2011” και ο επαναστατικός 85 HP 1.3 MultiJet 2, ο οποίος κάνει το ντεμπούτο του εδώ, κάνοντας το αυτοκίνητο ένα από τα ντιζελοκίνητα της κατηγορίας του με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Ανανεωμένο στιλ στο πνεύμα της «κομψότητας και δυναμισμού»

Εξωτερικά το Punto 2012 λανσάρει ένα νέο μπροστινό μέρος, που χαρακτηρίζεται από το βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος προφυλακτήρα και την τοποθέτηση των φλας παράλληλα με τις εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος ένα ανάγλυφο στοιχείο ορίζει μια ζώνη που ξεχωρίζει την περιοχή της πινακίδας κυκλοφορίας. Στο εσωτερικό νέες επενδύσεις τονίζουν το κομψό στιλ του αυτοκινήτου, η κεντρική κονσόλα διαφοροποιείται ανάλογα με το επίπεδο του εξοπλισμού, ενώ τις αισθητικές αλλαγές ολοκληρώνουν νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Το νέο Punto θα προσφέρεται με 4 νέα μεταλλικά χρώματα και 1 περλέ μεταλλικό: γκρι Fascination, τιρκουάζ Profound, κόκκινο Elegant, πορτοκαλί από τον Μάρτιο και, αποκλειστικά για τις εκδόσεις Twinair από τον Μάιο, πράσινο Lime.

Eco Drive: 0.9 TwinAir 85 HP για νέα οδηγική απόλαυση

Το Fiat Punto συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς για τους κινητήρες του, είτε μιλάμε για τους diesel (Multijet), είτε για τους βενζινοκινητήρες (MultiAir), που συνδυάζουν την καινοτομία και τις επιδόσεις με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον. Άλλωστε το αυτοκίνητο προσφέρει 10 κινητήρες που διακρίνονται και για την κορυφαία τους τεχνολογία και για τις επιδόσεις τους. Μετά την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη αυξάνεται κατακόρυφα η σημασία του Multijet 1.3 των 85 ίππων, ενός κορυφαίου σε τεχνολογία και απόδοση πετρελαιοκινητήρα, με εξαιρετικά στοιχεία οικονομίας και οικολογίας, που παρουσιάζεται ακόμα περισσότερο βελτιωμένος για το 2012. Χάρη σε δύο νέες τεχνολογίες, Intelligent Alternator (που βελτιστοποιεί τη φόρτιση της μπαταρίας στη διάρκεια των φάσεων που διακόπτεται η παροχή καυσίμου στον κινητήρα) και Intelligent Flow (που βελτιστοποιεί την ψύξη χάρη σε μια αντλία λαδιού με μεταβλητή χωρητικότητα), οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί σε μόλις 90 g/km, κάτι που απαλλάσσει τη συγκεκριμένη έκδοση από τα τέλη κυκλοφορίας.

Για το 2012 υπάρχει και μια σημαντική προσθήκη στην γκάμα, ο TwinAir Turbo 0.9 των 85 ίππων, που πετυχαίνει τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ της φιλικότητας προς το περιβάλλον (98 g/km CO2) και της οδηγικής απόλαυσης (85 ίπποι στις 5500 στροφές και ροπή 145 Nm στις 2000 στροφές) και ο οποίος αναμένεται να είναι διαθέσιμος στην ελληνική αγορά τον Μάιο, αντικαθιστώντας τον 1.4 των 77 ίππων (ο οποίος θα συνεχίσει να διατίθεται μόνο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο). Ο συγκεκριμένος κινητήρας, μάλιστα, προσφέρει δυο δυνατότητες λειτουργίας, μέσω της επιλογής τους από το αντίστοιχο μπουτόν στο ταμπλό. Μια επιλογή Normal που αναδεικνύει την πλήρη ισχύ του κινητήρα και το ζωντανό του πνεύμα, αλλά και μια επιλογή Eco, που περιορίζει τη ροπή, μειώνει την κατανάλωση και επιτρέπει μια πιο φιλική προς το περιβάλλον και οικονομική οδήγηση.

Eco Fun: 85 HP 0.9 TwinAir για οδηγική απόλαυση

Ο κινητήρας TwinAir συνδυάζει τη μοντέρνα τεχνολογία των MultiAir που δημιουργήθηκε από τη Fiat Powertrain με την αντίληψη του “downsizing” και το αποτέλεσμα είναι ένας χαμηλού κυβισμού κινητήρας (875 κ.εκ.) που συνδυάζει έξοχες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Η ειδική ρύθμιση του κινητήρα και ο συνδυασμός του με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων δίνει στο Punto 2012 TwinAir μια τέλεια ισορροπία μεταξύ της φιλικότητας προς το περιβάλλον και οδηγικής απόλαυσης.

Επικοινωνία και ησυχία

Ο κινητήρας TwinAir έχει προσεχτεί ιδιαίτερα από τους μηχανικούς εξέλιξής του στο θέμα της ησυχίας και της απομόνωσης των θορύβων από την καμπίνα των επιβατών. Η ομάδα των μηχανικών που τον δημιούργησε, θέλησε να δώσει τον ήχο που χαρακτηρίζει ένα δικύλινδρο σύνολο χωρίς όμως τους κραδασμούς που συνδέονται με τη λειτουργία των δικύλινδρων εν σειρά κινητήρων. Για να επιτευχθεί αυτό χρησιμοποιήθηκε η κορυφαία τεχνολογία σήμερα, μιας και το αυτοκίνητο θέλει να προσφέρει αξέχαστες στιγμές οδηγικής απόλαυσης και ηρεμίας στους επιβάτες του.

10 κινητήρες απαντούν σε κάθε ζήτηση

Η τεχνολογική υπεροχή του Fiat Punto 2012 βρίσκεται πάνω από όλα στην εξαιρετική γκάμα των κινητήρων του, που μετράει 10 μοντέρνους και τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες βενζίνης, βενζίνης/LPG, βενζίνης/μεθανίου ή diesel. Οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 ταχυτήτων ή με το κιβώτιο Dualogic.

Οι ακόλουθοι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι με το Punto του 2012:

Βενζίνης

  • 85 HP 0.9 TwinAir Turbo E5 Start&Stop
  • 69 HP 1.2 8v E5 (με ή χωρίς Start&Stop)
  • 77 HP 1.4 8v E5 Start&Stop (μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο κιβώτιο Dualogic)
  • 105 HP 1.4 MultiAir 16v E5 Start&Stop
  • 135 HP 1.4 MultiAir Turbo 16v E5 Start&Stop

Diesel

  • 75 HP 1.3 MultiJet 2 16v E5 (με ή χωρίς Start&Stop)
  • 85 HP 1.3 MultiJet 2 16v E5 Start&Stop
  • 95 HP 1.3 MultiJet 2 16v E5 Start&Stop (με αυτόματο κιβώτιο Dualogic)

Bi-Fuel

  • 70 HP 1.4 8v βενζίνης-μεθανίου E5
  • 77 HP 1.4 8v βενζίνης-LPG E5

Κι αν οι κινητήρες ντίζελ είναι η επιτομή της τεχνολογίας και της φιλικότητας προς το περιβάλλον, τι να πει κανείς για αυτούς του διπλού καυσίμου που κοσμούν την γκάμα της Fiat πολλά χρόνια τώρα και βρίσκονται στην κορυφή της φιλικότητας προς το περιβάλλον και της οικονομίας καυσίμου. Παρ’ όλα αυτά, η δέσμευση της εταιρείας δεν μπορούσε να αφήσει απέξω τους κινητήρες βενζίνης, οι οποίοι από την παρουσίασή τους βρέθηκαν στην κορυφή της κατηγορίας τους με το ταμπεραμέντο, τις επιδόσεις, τη φιλικότητα προς το περιβάλλον και φυσικά την οικονομική τους λειτουργία. Ο κινητήρας 135 HP 1.4 MultiAir Turbo εγγυάται στο Fiat Punto 2012 όλες τις επιδόσεις και το ταμπεραμέντο ενός σπορτίφ αυτοκινήτου σχεδιασμένο για ανθρώπους που θέλουν καλή οδηγησιμότητα και οικονομία. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου με αυτόν φτάνει τα 200 χλμ./ώρα και χρειάζεται μόλις 8,5 δλ. για να επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα. Οι κορυφαίες του επιδόσεις συνδυάζονται με εξαιρετικά φιλική συμπεριφορά προς το περιβάλλον (Euro 5) και πολύ καλά επίπεδα οικονομίας. Οι εκπομπές CO2  είναι 129 g/km, ενώ ο τυποποιημένος συνδυασμένος κύκλος αναφέρει κατανάλωση 5,6 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Ισορροπία και ταμπεραμέντο είναι και οι κυρίαρχες λέξεις για τον 105 HP 1.4 MultiAir. Είναι κι αυτός προδιαγραφών Euro 5 και έχει εκπομπές CO2 133 g/km (και μέση τυποποιημένη κατανάλωση 5,7 λίτρα ανά 100 χλμ.). Οι επιδόσεις του είναι υπέροχες: για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 10,8 δλ. και η τελική του ταχύτητα είναι 185 χλμ./ώρα. Η παράδοση της Fiat στους κινητήρες συνεχίζεται.

 

  • τόσα χρονια στην αγορά κ όμως ακόμα φρέσκο!!!!
    σπάνιο κ περίεργο που το κατάφεραν!

    • Mika

      Afou den allaksan tipota!Ta mayra plastika bafthkan,alles zantes,2-3 nea xrwmata ki ayto einai!
      Idio kai aparallakto!!
      Einai akoma yperoxo to sxedio tou Giugiaro, meta apo tosa xronia..
      To epomeno den blepw na einai toso wraio,an to sxediasoun in house, kati mou leei pws tha Koreatizei…

    • pariah

      Ίσα ίσα το σχεδιαστικό κέντρο της fiat βγάζει πολύ όμορφα αμάξια…Το ότι θα σχεδιαστεί ένα αμάξι σε κάποιο οίκο δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι θα ναι και όμορφο.

    • Mika

      Fysika kai oxi, kapoia onomata omws opws Giugiaro kai Pininfarina , einai synhthws eggyhsh..
      Synhthws,ksanalew…

    • ilikeyourcar

      Παντως νομιζω το αρχικο grande punto, αυτο που εχω και εγω ειναι η πιο αρμονικη και ομορφη παραλλαγή του σχεδιου…

    • MitsosDaBest

      Είχες ποτέ προβλήματα με αυτό;

      Πολλά ακούγονται για το Grande Punto…

    • ilikeyourcar

      Εγω το εχω απο το 2006… το Sporting. Το 1ο πραγμα που μου συνεβει θα σε κανει να χασεις τα μαλλια σου. Λοιπον εξιστορω: 

      1. Με το που το πηρα ακουγα εναν θορυβο στη πισω ροδα απο τη μερια του οδηγου. 2-3 μερες μετα που χρειαστηκε να φρεναρω δυνατα για να προλαβω ενα κοκκινο ξαφνικα νιωθω το αμαξι να γλυστραει στο πλαι λες και εμπαινα σε πλατεια με βροχη. Το παω την αλλη μερα στην αντιπροσωπεια και τι ειχε συμβει… δεν ειχαν βιδωθει καλα εως καθολου οι 2 απο τις 3 νομιζω βιδες του αμορτισερ στο θολο του αυτοκινητου. 

      2. Ενα σωληνακι του air condition εσπασε και το υγρο ετρεξε στο κινητηρα και εξατμιζοταν και η μανα μου με πηρε πανικοβλητη τηλεφωνο γιατι νομιζε οτι το αμαξι πηρε φωτια. Το καλυψε η εγγυηση και ολα οκ.

      3. Δεν δουλευουν ολα τα φλας οταν παταω το συναγερμο, οταν ομως βαζω μπροστα ολα ειναι οκ. 

      Αυτα ολα και ολα σε 6 χρονια…

    • MitsosDaBest

      Μόνο 3 βλάβες σε 6 χρόνια για Fiat, φαίνονται ΟΚ.

      Πάντως στην 1η, τυχερός ήσουν που δεν σε έκανε να κυνηγάς τη ρόδα! =)

    • ilikeyourcar

      Τα 2 παλικαρια με το t-jet που γνώρισα στο στρατο, 2 χρονων πρπ τοτε τα αυτοκινητα τους, επισης δεν ειχαν προβλημα αλλα ενας φιλος με το 1.4 με τα 77 (νομιζω) αλογα εχει ταλαιπωρηθει αρκετα με σημαντικες βλαβες… 

    • MitsosDaBest

      Εγώ έχω ακούσει τα χειρότερα για το 1.4 με 95 άλογα. =)

    • pariah

      Ξέρω παλικάρι με sporting 95Ps που του τσίμπαγε αρκετό λάδι από αρκετά νωρίς (πριν τις 30,000km) και είχαν ένα θέμα με τα σπειρώματα που τρώγονταν σε ένα σημείο και ήθελε κολαούζο για να ανοιξει νέα…

      Τώρα δεν ξέρω αν ήταν παρτίδα αυτό με το λάδι η γενικά γνώρισμα…

  • MitsosDaBest

    Φοβερά χρώματα αυτό το Λαχανί και το Γαλαζοπράσινο.

  • Alexandros-F

    Exw sthn katoxh edw kai sxedon ena xrono ena punto 1.4 77 hp, idiaitera provlhmata dn mou exei bgalei an exereseis kati perierga pou kanei to klimatistiko. Mporw na pw oti meta apo to bmw series 1, smart, audi a3 quattro pou eixa mou fanhke polu bareto odhgika me polu megalh katanalwsh (ena gemisma gyrw sta 70 euro mou arkei gia 400-420 km polu kakh epidosh gia 1.4). H poiothta tou amaxomatos einai metriotath kai to design adafioro, se kamia periptwsh omorfo. To mono pragma pou to swzei isws einai oi xwroi tou pou einai axiologoi! Meta apo toso kairo 8eorw oti se autes tis kathgories einai pio sofh i epilogh enos iapwnikou autokinhtou h enos germanikou pou dusthxws h timh kthshs anebainei (vevaia anevainoun kai ola ta alla poiothta, odhgikh sumperifora, asfaleia, tenxognwsia ktl)

    • Panos

      Σαν κάτοχος ενός VW Polo 1.2 TSI εδώ και περίπου 2 χρόνια, από ποιότητα τι να σου πω, σκίζει… Ότι παιδική ασθένεια έχει βγάλει ο κινητήρας την έχω φάει στη μάπα.

    • ilikeyourcar

      Για το design διαφωνω… καλα η απορια μου ειναι γιατι το πηρες αφου δεν σου αρεσε εξαρχης;;; 

    • Alexandros-F

       Einai etairiko to amaxi (leasing) k dn htan dikh mou epilogh. Egw aplws to loustika..