H Volkswagen ανακοίνωσε ότι το up! πλέον είναι διαθέσιμο και σε έκδοση BlueMotion. Ο τρικύλινδρος 1.000αρης κινητήρας αποκτά σύστημα Start/Stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα με την απόσταση από το έδαφος να έχει χαμηλώσει κατά 15 mm. Έχει μέση κατανάλωση 4.1 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 96 γρ/χλμ στην έκδοση των 60 ίππων και 4.2 λίτρα/100 χλμ με 98 γρ/χλμ στην έκδοση με τα 75 άλογα. Η έκδοση στη Γερμανία κοστίζει 400 ευρώ περισσότερο από τις “απλές” εκδόσεις του up!.

Επιπλέον, η Volkswagen ανακοίνωσε ότι πρόσθεσε στον επιπλέον εξοπλισμό του μια μεγάλη ηλεκτρική πανοραμική οροφή με κόστος 800 ευρώ ενώ στο εσωτερικό του υπάρχει το πακέτο “leatherette pack” το οποίο διαθέτει δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων, δερμάτινη λαβή χειροφρένου, δερμάτινα καθίσματα με θερμαινόμενα μπροστά καθίσματα με κόστος 760 ευρώ.

[Πηγή: Volkswagen]

Δελτίο Τύπου

BlueMotion Technology also in the up! now

More optional features: Panoramic sliding sunroof as well as a “leatherette pack” immediately available

Wolfsburg, 27 February 2012 – BlueMotion Technology makes its way into the up!. As of now, Volkswagen extends the engine lineup for the city specialist by two especially environmentally-friendly engines.

The two fuel-efficient 1.0-litre engines (44 kW / 60 PS and 55 kW / 75 PS) in the up! are also available now with the particularly eco-friendly BlueMotion Technology. It contains a “Stop/Start” system as well as battery regeneration and, in conjunction with the body lowered by 15 millimetres, makes for a combined fuel consumption of only 4.1 l/100 km (60 PS) and 4,2 l/100km (75 PS). The CO2 emission is only 96 g (60 PS) and 98 g (75 PS). This means a reduction of consumption by up to 0.5 litre or the equivalent of up to 10 g less of CO2 per 100 kilometres (55 kW / 75 PS). The technology package in turn goes for an additional price of only 400 euros.

In addition, there are two design highlights as new optional features in the up!: The panoramic sliding sunroof, electrically adjustable and opening wide, creates an interior ambience suffused with light and plenty of fresh air. It can be ordered immediately and costs 880 euros.

The interior values are boosted by the so-called “leatherette pack”: It includes a leather steering wheel, hand brake lever and gear shift grip also in leather and heated front seats in leather look with white decorative stitching. The “leatherette pack” is available from the move up! equipment version onward at a price of 760 euros.

  • hellboy

    ειναι η ειδικη εκδοση αφιερωμενη στον GAP!!!!!!!!!! να νιωθει πλουσιος στο τρις αθλιο γερμανικο(εδω εμφαση) κουβαδακι του!!!!!!!!!!!

  • Grekoum

    Αχ τι κριμα που δε βγηκε αυτοκινητο της χρονιας στην Ελλαδα απο τους δημοσιαγραφους του ειδικου τυπου….. με τοσες καινοτομιες που εχει!!! Στο 2012 που ζουμε,αρα υπαρχει δευτερο αυτοκινητο σε ολο το πλανητη που ο διακοπτης των ηλεκτρ.παραθυρων του συνοδηγου να βρισκεται ΜΟΝΟ στη πλευρα του συνοδηγου και οχι στη πλευρα του οδηγου???? Ε υπαρχει??? Τι κριμα με τοση τεχνολογια που κουβαλαει….τι κουβας παναγια μου….

    • ggarfe

      Είναι κρίμα που δεν βγήκε αυτοκινητο της χιλιετίας!
      Πάντως υπάρχει ένας ακόμα κουβάς που δεν έχει διπλό διακόπτη στην πόρτα του οδηγού…
      Η τριπλέτα aygo-c1-107 της οποίας ο κουβάς της φαουβε είναι ΠΙΣΤΗ αντιγραφή.
      Πίσω πόρτα τζάμι, γυμνό μέταλλο, παράθυρο στις πίσω πόρτες που δεν κατεβαίνουν, 3κύλινδρος που βουίζει μέχρι αηδίας καί άλλες πολλές τεχνολογικές καινοτομίες!

    • Grekoum

      Δε το ηξερα φιλε ggarfe οτι και η τριπλετα εχει το ιδιο ωραιο χαρακτηριστικο με το διακοπτη!!! μπραβο τους! η μονη τουλαχιστον δικαιολογια γι αυτους ειναι οτι η τριπλετα δεν εχει σχεδιαστει για να κανει πρεμιερα το 2012,αλλα ηδη μετρα πολλα χρονια στην αγορα παρα τα φεις που εχει δεχτει…

    • ilikeyourcar

      Το να χαντακωνεις ενα αμαξι γιατι δεν εχει διακοπτη για τα παραθυρα ειναι πρωτοτυπια ομολογουμενως… 
       Χειροτερος και απο τους 4Τ εισαι στο θεμα της προπαγανδας!

      Το εχει μια φιλη μου το 107 και σε πληροφορω πως το αμαξι ειναι πολυ τιμιο, ευχαριστο, οικονομικοτατο, παναλαφρο, στριβει ωραια και μεχρι ενος σημειου ειναι και γρηγορο… Φυσικα εχει και μειονεκτηματα, οπως ο θορυβος απο την ανυπαρκτη ηχομομωση και τα πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν, τωρα αν εσυ χαλιεσαι απο το διακοπτη τοοοσο πολυ πια μπορεις να κανεις κριτικη ως προς αυτο και οχι να λες ειναι για τα μπαζα ολο το αμαξι… 

    • πες όμως που υπερτερει η τρειπλετα σε σχέση με ενα panda, ένα daihatsu cuore, ένα suzuki splash…
      πουθενα!!!
      φιλικά!

    • ilikeyourcar

      Δεν υπερτερει…εκτος ισως απο την τιμη, ειναι ισα και ομοια πανω κατω ολα τους… αλλα απο που και ως που δικαιολογειται η χαντακωση αυτοκινητων με αστεια επιχειρηματα; Εγω σε αυτο αντιτειθεμαι… 

      Να εμβαθυνω λιγο στο θεμα… πραγματικα ποιο το κακο να εχεις πισω τζαμι για πορτπαγκαζ; Δεν ειναι το πορτπαγκαζ με τζαμι σε ενα Q7… σε ενα 107 ειναι… Το πορτπαγκαζ σε ενα αμαξι 3 μετρων ειναι τοσο μικρο και τοσο κοντα που μπορω να απλωσω το χερι μου απο το ανοιγμα του τζαμιου και να ανοιξω το αιρ κοντισιον μπροστα… ποιος ο λογος να εχεις μεταλλα, αμορτισερ και τετοιες ιστοριες για να ανοιγεις αυτο το πορτπαγκαζ; Εγω ως καλο το βλεπω απο τη στιγμη που εχω προσβαση παντου, γλυτωνω βαρος και το πληρωνω ολο αυτο και πιο φθηνα στη τελικη (και στην αγορα και στη χρηση). 

      Επειτα… γυμνα μεταλλα στο εσωτερικο. Θα πω αρχικα οτι σε αλλα αμαξια που κυνηγανε το χαμηλο βαρος και τις επιδοσεις το γυμνο μεταλλο το εξυμνουμε ολοι μας… εδω που θες να γλυτωσεις 30 κιλα απο τραγικο πλαστικο, να γλυτωσεις χρηματα, να κοψεις βαρος, να εχεις μια υποψια γκαζιου και να καις λιγοτερο ξαφνικα το γυμνο μεταλλο ειναι καταπτηστο…;;; Προσωπικα η αισθητικη του μου αρεσει πολυ περισσοτερο απο τα σκουρα μασιφ πλαστικα που καλυπτουν τις πορτες αλλων φτηνιαρικων μικρων τυπου daihatsu πχ και ο λογος υπαρξης τους ειναι μια χαρα σωστος…

      Ο τρικυλνδρος ακουγεται πολυ αλλα οχι ασχημα και τραβαει. Επισης αν θες μπορεις να κουβαλας επιπλεον 30 κιλα ηχομονωση αλλα μην παραπονιεσαι μετα οτι καιει 1 λιτρο παραπανω με αυτα και με αυτα που ζητας και αναφερεις παραπανω ggrafe. Εν ολιγης μηπως το αμαξι που κατα βαθος θες ειναι το lupo (γερμανικη φιλοσοφια) και οχι το cinquecento (ιταλικη) η το 107 (παρομοια με την ιταλικη) μιας και νοιαζεσαι τοσο για ολα αυτα τα επιμερους ζητηματα…

      Καποτε μιλουσα με εναν ιδιοκτητη του παλιου mini.. Τα αμαξακια της τριπλετας και τα συναφη τους σαφως δεν ειναι σαν αυτο αλλα αν το σκεφτεις εχουν μια δοση απο τη συμβιωση με ενα τετοιο αμαξι. Χαμηλο βαρος, ευελιξια, απλοτητα, επιδοσεις, τσαχπινια και αλλα πολλα με τιμημα… να μην κοκορευεσαι για τα πλαστικα σου, να εχεις οση ασφαλεια μπορει να εχει ενα μικρο αμαξι, να εχεις λιγο θορυβο και μερικα αλλα δευτερευοντα… clain main δηλαδη… Αυτοκινητοφιλοι που ζητουν αγνη απολαυση δεν δηλωνουμε ολοι… οταν στη δινουν εστω και σε μινι συσκευασια με ενα cinquecento, ενα panda sport, ενα aygo ξαφνικα μας χαλαει και θυμομαστε τα πλαστικα για να το θαψουμε…; Απο ολα τα αμαξια που εχω μπει το πιο fun μεσα στη πολη μετα το rx-8 και το mx-5ταν το seicento sporting!   

      ΥΓ: Αν μπορουσα να αγοραζα ενα μικρο σημερα θα επαιρνα το abarth seicento sporting… απλα. Fun to drive σε οικονομικη συσκευασια και ασε τους αλλους να ψαχνονται με τα πλαστικα και τα κουμπια του up!

    • ggarfe

      Λίγο πλαστικό παραπάνω στις πόρτες δεν νομίζω να χαλούσε κανέναν…
      Η κατανάλωση δεν ανεβαίνει 1 λίτρο επειδή οι πόρτες είναι στοιχειωδώς καλυμένες.
      Τα ημίμετρα ποτέ δεν μου άρεσαν.
      Θα συμμεριζόμουν την άποψη σου αν έλεγες ότι το αυτοκινητο πόλης το θέλεις τελείως ξεβράκωτο!
      Μόνο γυμνό μέταλλο! Καθόλου πλαστικό.
      Επίσης αν έλεγες ότι δεν θέλεις καν ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικούς καθρέφτες.
      Όλα αυτοι οι μηχανισμοί φορτώνουν με βάρος το αυτοκινητο.
      Επίσης γιατί να μην κάνουμε καί τα εμπρός παράθυρα τύπου 2cv???
      Να διπλώνουν προς τα πάνω κατά το μισό μέρος τους.
      Η πίσω πόρτα τζάμι κατά την άποψη μου είναι ότι χειρότερο για ένα αυτοκινητο πόλης.
      Τα αυτοκινητα τύπου aygo-c1-107 όπως καί η τριπλέτα fup-mii-citigo έχουν κατασκευαστεί ώστε να κάνουν οικονομία παντού.

      Η πρώτη γενιά aygo υπέφερε από διαβρωση σε αρκετά σημεία λόγω κακής προστασίας από τη σκουριά.’
      Δεν ξερω κατά πόσο αντιμετωπίστηκε το θέμα στα FL μοντέλα, αλλά το να έχει αντιμετωπιστεί 100% το βρίσκω αδύνατον!

      Καί επειδή έχουν κατασκευαστεί με σκοπό την εξοικονόμηση χρημάτων κρύβουν πολλές αμαρτίες.
      Πίστεψε με, η οικονομία στην κατασκευή τους, δεν είναι άνευ τιμήματος.
      Καί δεν μιλάμε πλέον για διακόπτες, τζάμια, πόρτες…
      Καί τέλος το αυτοκινητο πόλης που θέλω είναι ένα picanto, ένα panda, ένα i10, ένα 500.
      Ακόμα καί το fox είναι καλύτερο από το fup όσον αφορά στην εικόνα που αντικρύζεις όταν μπαίνεις μέσα…

    • Yiannis Rossolatos

      file m otan to diavasa to sxolio gia to diakopti nomiza oti ekanes plaka… meta apo ereuna peistika… an kai “VWofilos” to thewrw megisti kseftila…

    • Grekoum

      Ειναι ξεφτιλα φιλε μου γιατι ο ανταγωνισμος ειναι πολυ σκληρος,και ολοι κανουν κρα να ξεχωρισουν και να πουλησουν τα δικα τους μοντελα…και το up μας γυριζει πολλα πολλα χρονια πισω με αυτα που κανει….ειπαμε οικονομια αλλα οχι και ετσι!!!

  • sagem

    εχουν καλο μαρκετινκ οι γερμανοι ….κατα τα αλλα οπως τα λετε κουβαγκεν..

    • Sijune

       Και γιατι οι αλλοι δεν κανουν εξισου καλο μαρκετινγκ ,ποιος τους εμποδιζει?

    • sagem

       το εχουν αυτο φιλε …οτι και να λεμε..

    • hellboy

       η vw ποιος αλλος?!για να το καταλαβεις πες οτι πουλαει καποιος περιπτερας 7 εφημεριδες και ολες με φυσιολογικο μαρκετινγκ πουλανε μια η Α μια η Β περισοτερο κοκ.τωρα ερχετε πλαγια η Θ εφημεριδα και λεει θα σου δωσω προμηθεια 10% απο αυτο που πουλας για να προμοταρεις την εφημεριδα μου και αμα εχω καλες πωλησεις στο τελος θα σου δωσω και μπονους ρευστο.ξεκιναει το συστημα(αυτο πανω κατω ειναι το μαρκετινγκ της vw) αμα υπαρξει μια 2ρη εφημεριδα η Κ που θα παει να εφαρμοσει το ιδιο και του πει παρε το 12% προμηθεια + το μπονους θα ερθει η Θ παλι και θα αναθεωρησει την προμηθεια και το μπονους του περιπτερα,ας πουμε το κανει 12,5% και με αυτο τον τροπο αποθαρινει την αλλη εφημεριδα να χωσει παραπανω χρημα(απο τα κερδη) για να πουλησει τοσο απλα αυτο ειναι που εμποδιζει τις αλλες,δεν εχουν ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες πισω τους μια χωρα-λεγωντας οτι ειναι μια χωρα!!!!!!!!

  • MitsosDaBest

    Χίλιες φορές θα έπαιρνα το Fiat 500 και ας κοστίζει παραπάνω…

    Και απ’ ότι ξέρω, το 500αράκι είναι αρκετά αξιόπιστο… =)

    • ilikeyourcar

      πολυ παραπανω…