Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε ότι πλέον είναι διαθέσιμο στη χώρα μας το νέο Ευρωπαϊκό Civic που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο. Το νέο Civic θα είναι διαθέσιμο με 3 κινητήρια σύνολα, δύο βενζίνης και με έναν πετρελαιοκινητήρα.

Από πλευράς βενζινοκινητήρας υπάρχει ο 1400αρης 100 ίππων με 127 Nm ροπής με μέση κατανάλωση 5.4 λίτρα/100 χλμ και 129 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 13.4 δευτ. με τελική ταχύτητα 187 χλμ/ώρα.

Ακολουθεί ο 1800αρης 142 ίππων με 174 Nm ροπής με μέση κατανάλωση 5.8 λίτρα/100 χλμ και 137 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 9.1 δευτ. με τελική ταχύτητα 215 χλμ/ώρα.

Τέλος υπάρχει ένας 2.2-λίτρων i-DTEC πετρελαίου απόδοσης 150 ίππων με 350 Nm ροπής με μέση κατανάλωση 4.2 λίτρα/100 χλμ και 110 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8.5 δευτ. με τελική ταχύτητα 217 χλμ/ώρα.

Συνδυάζονται με χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο, διαθέτουν σύστημα Idle Stop, ενώ ο 1.800αρης είναι διαθέσιμος και με το 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Αργότερα θα είναι διαθέσιμο και με τον νέο turbodiesel 1.600αρη πετρελαιοκινητήρα.

Από πλευράς εξοπλισμού, υπάρχουν τρεις εκδόσεις Comfort, Sport και Executive, και στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν μεταξύ άλλων σύστημα ευστάθειας VSA, 8 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι. Ο χώρος τον αποσκευών αγγίζει τα 401 λίτρα. Αναλυτικά οι τιμές του νέου Honda Civic είναι οι εξής:

Honda Civic 5d

Τιμή

1.4 i-VTEC Comfort 6MT

16.800 ευρώ

1.4 i-VTEC Sport 6MT

17.950 ευρώ

1.8 I-VTEC Comfort 6MT

20.200 ευρώ

1.8 i-VTEC Sport 6MT

21.500 ευρώ

1.8 i-VTEC Sport 5AT

22.700 ευρώ

1.8 i-VTEC Executive 6MT

27.700 ευρώ

2.2 i-DTEC Executive 6MT

34.800 ευρώ

[Πηγή: Honda]

  • elaspre

    Αν ξεκινούσε κατα 3000 ευρώ λιγότερα κατι θα μπορούσε να κάνει,αλλα με αυτές τις τιμές ποιο άλλο στην κατηγορία του να ανταγωνιστεί?το golf,το focus,το astra (υπαρχουν και αλλα πολλά)?
    Δεν έχει και κάποιον αξιόλογο κινητήρα για να προχωρήσει!Είμαι σίγουρος οτι σε λίγο καιρό θα αρχίσουν τις προσφορές γιατι θα πάνε στον πάτο οι πωλήσεις του!

  • Mika

    Kakasxhmo,adynamo,xwris ousia….Fail…

  • Tsou Kostas

    μια ζωη τα ιδια… αυτος ο Σαρακακης τα εχει χαντακωσει αυτα τα αυτοκινητα στην ελλαδα. Μια ζωη ηταν 1 εκατομυριο πανω απο τα αλλα, μια ζωη να κανουμε αρπαχτη και αυριο εχει ο θεος… Κριμα για τον κοσμο που δουλευει εκει μεσα, το λουκετο ειναι κοντα.  

    • Mika

       Einai na aporeis pws den exei kleisei akoma, me tetoies praktikes…

    • hellboy

      βγαζει απο τα ανταλακτικα που ειναι μακραν τα ακριβοτερα της αγορα….

    • αρα είναι θέμα αντιπροσώπου κ όχι αυτοκινήτου που θα πάει χάλια!!!

      εγώ το είδα στο δρόμο κ δε μπορώ να πω ότι είναι τόσο χάλια!!
      όχι ότι ενθουσιάζομαι αλλά για το κοινό που απευθύνεται είναι υπερ του δέοντος φουτουριστικό!!

    • Mika

      To idio to aytokinhto,den einai tipota to idiaitero, ap’ osa exw diabasei ston aggliko typo pou to exoun hdh dokimasei…Paizei na einai sto meso oro ths kathgorias tou..
      Oute foberoi kinhthres, oute texnologikes kainotomies, mono kalytero poiotika kai pio politismeno sto dromo..Opws dhladh eprepe na htan hdh h prohgoumenh genia..
      Mono h diaforetikh emfanish den arkei..

    • Tsou Kostas

      ειναι 50/50, το terios αν δεν το εφερνε η αγκριπαν που ηθελε να βγαζει 9000 κερδος σε αυτοκινητο των 13.500, και το πουλαγε ενα λογικο, 16-17000 δεν θα εβλεπες στον δρομο κατι κοπριες τυπου SX-4, yeti, και τετοια…

    • Mika

      kai twra pou ypotithetai pws tha kleisei h Daihatsu sthn Eyrwph, paroti kanei kai kala prosfores, ta exei akoma poly pshla san timh agoras…

    • Tsou Kostas

      επρεπε απο την αρχη… τωρα καλα κανει και δεν τις ριχνει, γιατι θα γαμησει τους πελατες της οπως η πορνη η Ελμα που ξεκινησε το RX 41.500 και κατεληξε 24000… σαν να λενε στους πρωτους πελατες τους “μπραβο μαλακες το πηρατε 42 πουληστε το τωρα 10…”

    • pariah

      Είσαι γουρλής ρε Κώστα….2 στα 2…

    • pariah

      Καλά τα yeti, sx4-sedici κ.α. δεν το βλέπουν εκτός δρόμου….Αλλά η τιμολόγηση που του κάνουν είναι ακραία και το χαντακώνουν. 

      Να σε ρωτήσω και αν θες απαντάς. Είσαι ακόμα στην agripan; Μόνο με τα mahindra θα συνεχίσει;

    • Tsou Kostas

      οχι, εχω φυγει απο το καλοκαιρι του 10.
      με τα Mahindra και ακουσα οτι θα φερουν και κατι κινεζικα… αστα, απο την κορυφη σε αξιοπιστια στον πατο…
      το 2 στα 2 δεν το καταλαβα…. για τα αυτοκινητα λες?

    • pariah

      Ναι ρε συ. Στην μια περίπτωση φεύγει η εταιρία από την αγορά και όσο να ναι χτυπάει άσχημα στο μεταχειρισμένο (όχι ότι σε ενδιαφέρει να το δώσεις) και στην περίπτωση του rx8 που η αξία μεταπώλησης βρίσκεται κάτω από τον πάτο.

    • Tsou Kostas

      ε ναι… αστα…. και το τριτο ειναι romeo, που ποτε δεν ειχε μεταπωληση… ΔΡΑΜΑ!!! οταν παλιωσουν θα πρεπει να τα δωσω και τα 3 για να παρωωω…      …   εεε   …    ωχ θεε μου…  …μαλλον…. Aveo sedan….      …please somebody shoot me!!! 

    • pariah

      Την alfa δεν την έβαλα καν μέσα μιας και είναι γνωστό πως μαζί με saab στα premium δεν έχουν αξία μεταπωλητική. Για φαντάσου να είχες την 2,2 jts;;;;;;Τι να κάνεις όμως…έχε χάρη τα μυαλά που χουμε τώρα…

    • Tsou Kostas

      μωρε εγω δεν θα ειχα μπλεξει ετσι, αλλα το 09 που τα πηρα καθαριζα 2 κιλουμπες τον μηνα και ελεγα δεν γαμει… τωρα αυτα τα λευτα δεν θα τα ξαναπαρω ουτε σε 30 χρονια, οπότε που καταληγουμε?    …στο Aveeeeeeooooo…..  SHOOT MEEEEEEEEEEE!!!!!!! 

    •  φιλοσ σε νιωθω !!!!!
      aveo και υγρεριο κιολασ………

    • pariah

      Παρόμοια φάση….Εγώ κοίταζα αν θα έπαιρνα κατηγορία s3 ή σειρά 3 κανά καλό…Τελικά ευχαριστώ το θεό που το ibizaki είναι 1400 μόνο….

    • Mika

      Mh sou pw tha baleis KAI refene gia na pareis to AVEO!!!!
      LOL!!!!!

  • Anestiskalioglou

    Α ρε honda πως καταντησες . Καποτε πρωτοι  σε κινητηρες και σχεδιασμο και τωρα …

    • Ο καιρος εχει γυρισματα ;) Ο,τι ανεδειξε την honda αμεσως αμεσως την μαζοποιει με αυτο το “civic” (?). Ευχομαι να πιασουν πατο και να βαλουν μυαλο. 

    • νομίζω η αρχή θα γίνει με το civic type r που θα είναι turbo από εκεί και μετά θα βάλουν μυαλό.Αλλιώς ας πιάσει πάτο αν δεν βάλουν μυαλό

    • Αμφιβαλλω, διοτι το type-r θα βασιζεται πανω σε αυτη την αηδια. Ευτυχως μεχρι να βγει η επομενη, ισως και η μεθεπομενη γενια civic, θα μπορουμε να χαιρομαστε ακομα τα διαμαντακια που ακουν στο ονομα civic

  • vaggscoobys

    Εγώ θα κάνω τον συνήγορο του διαβόλου και θα πω οτι μ αρέσει.. :DD Και επίσης  δεν σας κάνει εντύπωση που κανένας Ιάπωνας κατασκευαστής δεν έχει βγαλει ακόμα στην αγορά τουρμπάτα μοτερ?θα το κάνουν όταν τα θεωρήσουν αρκετά αξιόπιστα ώστε στον 10-15ετή(το πολύ πλέον) κύκλο ζωής ενός αυτοκινήτου το τελευταίο που θα σε απασχολεί θα ναι η 100% σωστή λειτουργία του μοτέρ.  Υ.Γ :λίγα έχουν δει τα μάτια μας με τα υπερτροφοδοτούμετα από Ευρώπη πλευρα???

    • το θέμα είναι ότι καλώς ή κακώς οι ευρωπαίοι δεν τους νοιάζει η αξιοπιστία στο χρόνο παρά μονο λίγο πάνω από το μέσο όρο κτήσης (άλλο κύκλο ζωής) του πρώτου ιδιοκτήτη…κοντά στα 6 με 7 χρόνια δηλαδή!

    • vaggscoobys

       ναι δεν έχεις καθόλου άδικο βασικά..συμφωνώ απόλυτα απλά ισως τελικά αυτό είναι και που ξεχωρίζει τους Ιαπωνες από τους Ευρωπαίους.Αν σκεφτείς ότι τα πρώτα τουρμπάτα(βενζίνης και μικρου κυβισμού πάντα) εξ Ευρώπης δε κυκλοφορούν καν 6-7 χρόνια και ήδη τα συνεργεία κάνουν χρυσές δουλειές..

    • pariah

      Στα turbato μοτέρ βάζεις μέσα τον 2,3disi από mazda, 1,6turbo από nissan, 1.2lt micra, yrv turbo, lancer ralliart;;;Εκτός βέβαια των wrx, sti, evo και του μελλοντικού type r. 

      Αν τα βγάλεις, τότε ναι μου κάνει εντύπωση που ακόμα δεν έχουν βάλει turbo.

  • Κίτσος…

    Tράτζικ!!

  • Mithos1979

    O ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΕΙΝΑΙ 401 Ή 477 ΛΙΤΡΑ;