Αυτή είναι η ανανεωμένη BMW Σειράς 7. Η λιμουζίνα της BMW διαθέτει νέα LED μπροστά φωτιστικά σώματα, νέο μπροστά προφυλακτήρα και φλας στους καθρέπτες. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα δερμάτινα καθίσματα, καλύτερη ηχομόνωση, ένα νέο ηχοσύστημα 1.200-watt της Bang & Olufsen, ένα νέο πολυλειτουργικό πίνακα οργάνων με δυνατότητα αναπαραγωγής 3D γραφικών, ενώ υπάρχει διαθέσιμο ένα νέο πακέτο ψυχαγωγίας για τους πίσω επιβάτες με οθόνη 9.2″. Από τεχνολογικής πλευράς διαθέτει το νέο Professional σύστημα πλοήγησης, καθώς και τα συστήματα BMW Night Vision + Dynamic Light Spot, LED High-Beam Assistant, BMW Parking Assistant, Driver Assistant Plus και Active Protection.

Μηχανικά φορά τους ίδιους κινητήρες οι οποίοι συνδυάζονται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο μπορεί να εξοικονομεί καύσιμο έως και 25%. Στη γκάμα έχει προστεθεί και ο νέος tri-turbo εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 3.0-λίτρων στην έκδοση 750d xDrive που θα αποδίδει 381 άλογα με 740 Nm ροπής. Ο ίδιος κινητήρας έχει τοποθετηθεί και στις M550d xDrive Sedan, M550d xDrive Touring, X5 M50d και X6 M50d.

Ναυαρχίδα είναι η BMW 760i με τον V12 κινητήρα 6.0-λίτρων απόδοσης 544 ίππων με 750 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.6 δευτ, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 12.8 λίτρα/100 χλμ και 299 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Entry-level έκδοση η 730i, η οποία δεν θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις αγορές, φορά τον 6-κύλινδρο 3.0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 259 ίππων με 310 Nm ροπής με μέση κατανάλωση 8.6 λίτρα/100 χλμ και 199 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Ακολουθεί η 740i με τον νέο 3.0-λιτρο TwinPower κινητήρα με διπλό Vanos. Αποδίδει 320 άλογα με 450 Nm ροπής με μέση κατανάλωση 7.9 λίτρα/100 χλμ και 184 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Η 750i φορά τον ανανεωμένο V8 4.4-λίτρων απόδοσης 450 ίππων (+10%) με 650 Nm ροπής (+8.5%). Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.8 δευτ, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 8.6 λίτρα/100 χλμ και 199 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Στην Κίνα η 750i θα φορά έναν 4.0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 408 ίππων με 600 Nm ροπής.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων η 750d xDrive φορά τον νέο tri-turbo εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 3.0-λίτρων απόδοσης 381 άλογα με 740 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.9 δευτ.Έχει μέση κατανάλωση 6.4 λίτρα/100 χλμ και 169 γρ/χλμ εκπομπές CO2. O κινητήρας διαθέτει την BMW BluePerformance τεχνολογία η οποία τον κάνει να πληροί τα στάνταρ του EU6.

H 740d φορά τον 3.0-λιτρο TwinPower diesel κινητήρα απόδοσης 313 ίππων με 630 Nm ροπής. Έχει μέση κατανάλωση 5.7 λίτρα/100 χλμ και 149 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Τέλος η 730d φορά τον 3.0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 258 ίππων με 560 Nm ροπής με μέση κατανάλωση 5.6 λίτρα/100 χλμ και 148 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Η ανανεωμένη ActiveHybrid 7 έχε μικρότερες εκπομπές και μικρότερη κατανάλωση. Φορά τον 6-κύλινδρο 3.0-λιτρο TwinPower κινητήρα με διπλό Vanos, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 40 kW (55 ίππων). Αποδίδουν συνολικά 354 άλογα με 500 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5.7 δευτερόλεπτα, να έχει μέση κατανάλωση 6.8 λίτρα/100 χλμ και 158 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν Start/Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και ECO PRO λειτουργία ώστε να εξοικονομείται όσο το δυνατόν περισσότερο καύσιμο. Οι εκδόσεις 750i, 740d και 730d είναι διαθέσιμες και τετρακίνητες.

Οι πωλήσεις της ανανεωμένης BMW Σειράς 7 θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη από το καλοκαίρι. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου, ενώ αν θέλεις ακόμη αναλυτικότερες λεπτομέρειες ρίξε μια ματιά σε αυτό το PDF.

[Πηγή: BMW]

Δελτίο Τύπου

The new BMW 7 Series

Sporting poise and luxurious comfort in perfect harmony

  • New full-LED headlights, a prominent BMW kidney grille and a modified front apron define the unmistakable appearance of the new BMW 7 Series range.
  • New to the cockpit are the multifunctional instrument display allowing the driver to select a variety of information and the central Control Display with 3D graphics. New Rear Seat Entertainment package.
  • New and upgraded engine variants raise the bar in terms of output and efficiency. Eight-speed automatic transmission is fitted as standard. Fuel savings of up to 25 per cent are possible.
  • Engine line-up ranges from a TwinPower Turbo diesel unit that holds the title of the world’s most powerful straight-six diesel engine to the second-generation BMW ActiveHybrid 7.
  • Advanced features such as coasting mode, proactive hybrid technology and the Driving Experience Control switch with ECO PRO mode enhance both driving comfort and efficiency.
  • Optimised chassis – with self-levelling air suspension at the rear axle – gives long-distance comfort a noticeable boost.
  • New Connected Drive highlights: latest-generation Professional navigation system, BMW Night Vision + Dynamic Light Spot, anti-dazzle LED High-Beam Assistant, BMW Parking Assistant, Driver Assistant Plus, Active Protection.

The new BMW 7 Series is set to reinforce its position as the most innovative sedan in the luxury segment. The flagship model series of the BMW fleet embodies sporting elegance, refined powertrain technology and luxurious comfort in equal measure. And now, by making a clear step up in terms of product substance, the Sedan is set to underline its leadership. New LED headlights, an upgraded interior with optimised soundproofing, markedly improved ride comfort, a comprehensive selection of optional equipment and state-of-the-art safety technology combine to create an in-car experience from the top drawer. A line-up of either new or optimised drive systems, including the world’s most powerful six-cylinder in-line diesel engine and the second-generation BMW ActiveHybrid 7, set new performance and efficiency benchmarks.

Body: new LED headlights and subtle new design features.

Dynamic lines and perfectly balanced proportions continue to lie at the heart of the BMW 7 Series Sedan’s sporty and elegant presence. The most eye-catching feature of the new BMW 7 Series are the new LED headlights with hallmark BMW corona rings and a smart accent strip, which now ensure the new BMW 7 Series projects a distinctive appearance at night as well. The modified BMW kidney grille with nine slats – instead of the previous 12 – and revised front apron set the new model apart from its predecessor. Elsewhere, indicators integrated into the lower section of the exterior mirrors are among the new features visible from the side. And last but not least, the powerfully chiselled rear benefits from a thin chrome strip connecting the two slim reflectors in the rear apron.

Interior: new leather seats, optimised noise levels, Rear Seat Entertainment package and sound system with extending centre speaker.

Flawlessly executed design, top-class materials, quality workmanship and outstanding practicality define the interior of the BMW 7 Series Sedan. The driver and front passenger can relax into newly designed leather seats offering optimum lateral support and unbeatable long-distance comfort. The rear passengers, too, travel in luxury and are largely cocooned from outside noise. Individual seats are also available as an option for the rear and can be adapted to passengers’ needs. And the optional Rear Seat Entertainment package with a new 9.2-inch flatscreen monitor ensures a refreshing diversion is always at hand over extended journeys. The new 1,200-watt Bang & Olufsen High End Surround Sound System delivers unimpeachable sound quality. Its 16 speakers include an illuminated centre speaker which retracts almost fully into the instrument panel.

Cockpit: selectable displays in black-panel technology and central Control Display with 3D graphics.

In the new BMW 7 Series, the multifunctional instrument display behind the steering wheel takes its cues from the driver’s needs. Extended black-panel technology opens up a whole new range of display options through the 10.25-inch screen. The instruments are now presented using different colours and graphics depending on the driving mode selected, and provide situation-specific information such as status and function displays. The Control Display in the centre of the instrument panel has also benefited from visual and technical improvements and now uses high-resolution 3D graphics.

Powertrain and chassis: refined power, improved efficiency and enhanced ride comfort.

The new BMW 7 Series Sedan will hit the ground running in 2012 armed with new and comprehensively revised engines which are extremely economical and low on emissions and channel their power to the driven wheels through an intelligent eight-speed automatic transmission. Technology such as the Auto Start-Stop function, Brake Energy Regeneration and the second-generation Driving Experience Control switch with ECO PRO mode and coasting function pave the way for additional fuel saving.

Alongside the flagship BMW 760i with its 12-cylinder powerplant and the entry-level engine in the BMW 730i (not available in all markets), customers can choose from the new six-cylinder in-line engine powering the BMW 740i and the revised V8 petrol engine earmarked for the BMW 750i. The six-cylinder diesel engines in the BMW 730d and BMW 740d likewise offer drivers the combination of increased output and lower fuel consumption. Making its debut, meanwhile, is the new BMW 750d xDrive. Under its bonnet lies the new TwinPower Turbo six-cylinder diesel engine – the world’s most powerful diesel engine of its kind. Rounding off the range is the second-generation BMW ActiveHybrid 7 with a new six-cylinder in-line engine and significantly reduced emissions.

An impressive spread of chassis wizardry helps give the ride comfort of the BMW 7 Series Sedan a noticeable boost. Complementing the optimised chassis set-up – with modified rubber bearings and new dampers – and the self-levelling air suspension for the rear axle is the standard-fitted Electric Power Steering. State-of-the-art electronic control systems with likewise retuned software help to enhance the long-distance attributes of the BMW 7 Series Sedan and ensure that the new edition of the car makes travelling on board even more pleasurable – in terms of both dynamics and comfort.

BMW ConnectedDrive: intelligent integration is the key to comfort and assurance at the wheel along with unbeatable safety.

A unique combination of driver assistance systems and mobility services allows the BMW 7 Series to once again demonstrate its innovative edge and technical eminence over its rivals. To this end, the BMW ConnectedDrive portfolio includes impressive new features that enable the Sedan to maintain its leading position in the luxury segment.

Among the systems helping to maximise safety are BMW Night Vision + Dynamic Light Spot with pedestrian recognition technology (unique in the premium segment), the anti-dazzle LED High-Beam Assistant, Driver Assistant Plus with Stop & Go function, Active Protection with automatic fatigue recognition and Speed Limit Info including the No Passing Info display using road sign symbols. A more powerful operating system governing the central Control Display ensures the entertainment programs are simpler to operate, optimises office and online services, and makes using the telephone that much easier. The Professional navigation system, meanwhile, is now more powerful and features new and ultra-sharp map graphics and 3D city mode. An innovative feature allowing convenient hands-free opening of the boot lid rounds off the function-focused highlights of the BMW 7 Series.

  • takis

    allo amaksi auto!!!!!

  • MrProudGreek

    Cool

  • FallenAngel

    Αναμεσα απο Mercedes S-Class και Audi A8 μακραν καλυτερο!

  • Leto21

    an kai megalos bmwdakias, o vasilias thn kathgorias einai s class, kai poli omorfi kai ksexwrizei apo ta ipoloipa mercedes, h beba katarxas einai sxedon idia me thn pro-facelift kai genika fernei poli se 5ara, oso gia to a8, idio einai me a4-5-6-7, st mono pou 8a iperisxiei h 7ara einai se odigiki simperifora, alla ta sigkkrimena ama3ia dn ta perneis gia na ta odigeis esi alla o sofer c 
    :p

    • lefteris79

      εχει φιλος μου την 740 , ο οποιος κανει 2500 χλμ κατα μεσο ορο την εβδομαδα με αυτην, κυριως στην autobahn , αυτος λεει οτι ειναι το μονο αυτοκινητο σε αυτο το μεγεθος που ευχαριστιέσαι να το οδηγεις και εγω δηλωνω οτι και συνοδηγος βασιλειας αισθάνεσαι  και δεν συγκρινεται με κανενα αλλο αυτοκινητο που εχω μπει.

      παρεμπιπτόντως εχει ακομα ενα RANGE ROVER και μια 997 TURBO S CAMBRIO

  • Γιώργος

    Audi και πάλι Audi!!!

  • fatals

    Που το ειδατε το ωραιο? Απο μπροστα σαν κλαμμενο μ**νι ειναι…ασε που μοιαζει πολυ με την 5αρα

    • Kostas 1996

      emena prosopika mou aresei pou apo mprosta einai san “klameno m**ni” giati afto min ksexnas einai ena CLASSIC aftokinito kai etsi opws einai ta fotistika somata sou fernei pros sovarotita. . pou afto ine thetiko gia afti tin katigoria aftokiniton.

  • Mika

    Einai kapws periergh h mourh ths, basika h katheth maska ths pou den mou kanei klik ki oi leptomereies sta mprostina fwta…
    Poly konta sth prohgoumenh….Apo ta FL pou den ta pairneis xampari..
     

    • fire_the_laser

      Ρε μικα, τωρα δηλαδη τι να σχολιασω…

      Καθε audi, που το ενα ειναι το ιδιο με το αλλο, το σχολιαζεις με τον καλυτερο δυνατο τροπο.

      Και μου λες οτι αυτο μοιαζει πολυ με το προηγουμενο???

      Εντελως βεβιασμενα συμπερασματα τα οποια προκυπτουν καθαρα απο την προτιμηση σου στα audi.

    • Mika

      Kaneis lathos..Kanena symperasma den einai bebiasmeno..
      Egw eipa, pws einai sxedon idia me th pro-FL, ektos apo ta kommena fwta mprosta kai tis leptomereies sto profylakthra pou prepei na th deis poly wra kai stamathmenh, ksana kai ksana, gia na bgaleis akrh, AN tha bgaleis..Ara apo aythn thn apopsh, to FL einai sxedon mh genomeno…
      Den anefera tipota gia Audi..Alla mias kai ta epiases, den arnhthika pote oti den moiazoun metaksy tous…Alla diafores yparxoun ki ekei, kai enas fan ths markas ta ksexwrizei aneta…Oi pio polloi pou den asxolountai, exoun th dikaiologia (se megalo bathmo yparkth ksanalew) pws einai ola idia klp..
      Apopseis, pou den mporw na sxoliasw…Einai sebastes..
      O kosmos pou agorazei omws fainetai pws exei allh gnwmh, mia kai oi pwlhseis synexws ayksanontai..An kourastei ki aytos, tha einai wra gia pio drastika sxedia.

    • $26569747

      file exeis dikio den einai megales oi diafores, alla apo ena fl den perimeneis k terasties diafores.apo montelo se montelo omws kai akoma perissotero apo kathgoria se kathgoria perimeneis kapoies diafores.ta audi den exoun kamia.mono oi fun ths etairias tis katalavainoun an kai autoi otan vlepoun sta 50 metra ena audi na erxetai mia amfivolia tha thn exoun.logiko alloste afou einai tromaktika idia.oi pwlhseis kala kanoun kai auksanontai den einai logos h omoiothta tous na mh ta agorasei kaneis.otan agorazeis ena a4 den to sigkrineis me to a6 na deis an moiazei alla me thn c-class h th 3ara kai meta apofasizeis..ayto pisteuw!!

    • Mika

      Eisai swstos…Kai mh ksexnas, pws teleytaia ki oi BMW moiazoun oloena kai metaksy tous, kati pou den synebaine se tetoio bathmo paliotera…Twra,h 7ara me th 5ara kai th 3ara, moiazoun arketa, idiws apo pisw, ki oxi mono…5ara kai 3ara apo pisw,einai panomoiotypes…

    • pariah

      Mika ίσα ίσα που παλιά πάντα έμοιαζαν 3-5-7 σειρές μεταξύ τους. Δες περίπου ανά γεννιά:
      3αραhttp://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200601/1975-the-history-of-the-b-24_1600x0w.jpg 5άραhttp://www.seriouswheels.com/pics-2010/bc/2010-BMW-5-Series-Sedan-History-1280×960.jpg 7αραhttp://farm7.staticflickr.com/6041/6329578589_e0b22593f2_z.jpg Στην προηγούμενη σειρά ήταν η διαφοροποίηση των σειρών όπου το ρηξικέλευθοσχέδιο των 7, και 5 δεν υιοθετήθηκε στην 3αρα που είναι και ο πυλώνας των πωλήσεων της bmw.

    • $26569747

      paidia allo moiazw kai allo den ksexwrizw.exw alla 3 aderfia kai moiazoume metaksy mas kai ola mas moiazoume sto patera mas kai th mana mas.egw exw parei th miti tou patera mou o aderfos mou ta matia ths manas mou k oute kathekshs.exw omws kai dyo ksaderfia pou einai didima kai epeidh menoun makria k den vlepomaste sixna kathe fora pou sinantiomaste rwtaw th mana mou poios einai o vaggelhs kai poios o kwstas, kai den kanw plaka.ayth einai h diafora sthn omoiothta twn bmw kai twn audi.

    • pariah

      Στην audi οι γενιές μοιάζουν αρκετά μεταξύ τους. Στην bmw μοιάζει η κάθε γενιά μεταξύ της. Αυτή είναι η διαφορά.

    • fire_the_laser

      Κοιτα, οταν λεω οτι ολα τα audi ειναι το ιδιο, ειναι μια αποφυγη να μπω σε μια μεγαλυτερη αναλυση.

      Νομιζω πως ειναι εμφανεστατο οτι μοιραζονται παρα πολλα, το ενα μοντελο με το αλλο, εμφανσιακα τουλαχιστον.

  • $26569747

    fovero autokinhto. to kalutero sth kathgoria tou.ta exei ola k den ysterei pouthena!!den einai tixaio pou o venizelos kai o ompama exoun ena tetoio aksias 700.000e.k proswpika pou exw dei apo konta tou vanizelou eniwtha na xanw to edafos apo ta podia mou otan pernouse h 7ara apo mprosta mou.h s-class adiaforh gia emena se ola den einai gia odhgous alla gia ton sinodhgo kai tous pisw epivainontes enw h bmw gia olous, wstoso den mporeis na peis k polla gia thn s k mono thn istoria ths an laveis ypopsin sou.gia to a8 …………………………………den katalava pote th diafora se ola auta ta a.isws mia difora na einai oi diastaseis tous!!!!!

    • pariah

      Ρε φίλε πλάκα μου κάνεις που είναι για οδηγούς η 7άρα;;;Δλδ θα την πάρει ο άλλος για να έχει οδηγική απόλαυση;;;Η καλύτερη στην κατηγορία σε κάθε γενιά είναι πάντα η s class, εξ ου και το μερίδιο που έχει.

    • $26569747

      prwton epeidh exoume diaforetikh apopsh den shmainei oti esy milas sovara kai egw kanw plaka!!deuteron den eipa oti th pairnei kapoios gia na exei odhgikh apolaysh.eipa oti an kapoios pera apo thn anesh thelei kai odhgikh apolaush h 7ara mporei na tou th prosferei sto vathmo pou epitrepei ena tetoio autokinhto,pragma pou h s class oute sta oneira ths den mporei na to kanei.triton to poia einai kaluterh sth kathgoria to krinoun alla pragmata kai oxi mono oi pwlhseis, diaforetika mh mou arnhtheis oti h bmw einai h kalyterh apo oles tis alles giati mh ksexnas einai prwth se pwlhseis!tetarton kai teleutaio apla apolause….!!!!! http://youtu.be/xsofZq2pxVA

    • pariah

      Η κατηγορία της s class στοχεύει στην άνεση και στην ποιότητα. Εκεί οι s class πάντα ξεχώριζαν από τον ανταγωνισμό για αυτό και προτιμώνται. Και η panamera είναι καλύτερη από s class&7 αλλά δεν την θεωρώ λιμουζίνα, χώρια ότι κανονικά η κατηγορία της είναι άλλη…Το να ζητάς οδ.ευχαρίστηση δεν είναι απλά στις πρωτεραιότητες του κόσμου για αυτά τα οχήματα. Για αυτό και η τωρινή γενιά είναι λιγότερο οδηγοκεντρική από τις προηγούμενες….
      Δεν είμαι της άποψης ότι όποιος πουλάει περισσότερο είναι και καλύτερος. Αλλά όταν έχεις σχεδόν το  50% της κατηγορίας μάλλον θα ναι…

    • $26569747

      dhladh ti exei h s pou den exei h 7ara?

    • pariah

      Καλύτερη υλοποίηση.

    • Tsou Kostas

      και αυτο…

  • MitsosDaBest

    Εγώ δε θα έδινα τόσα λεφτά γι’ αυτό το αυτοκίνητο…

    Αν έψαχνα κάτι σε αυτή την κατηγορία των ακριβών Sedan, πιθανόν να πήγαινα σε Audi. =P

    • pariah

      Mάλλον είσαι επηρρεασμένος από το transporter….Και πάλι στο 1ο είχε 7άρα….

      Εγώ από την άλλη θα έπαιρνα μια maserati quattroporte εφόσον θα την οδηγούσα ο ίδιος και ας είναι “χειρότερο” αμάξι….

    • pariah

      Αν και μερσεντάκιας και επειδή θα ήθελα να οδηγώ εγώ το αμάξι μου, maserati quattroporte….Και ας είναι και χειρότερο από τα υπόλοιπα, μόνο για τον ήχο του θα το έπαιρνα…

    • fire_the_laser

      ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ.

      Το σημα της alfa romeo, γιατι το εχεις για avatar τοτε?

    • lefteris79

      γιατι η alfa δεν εχει αυτοκινητο στην κατηγορια των ακριβων sedan?