Στο Γερμανικό Grand Prix προέκυψε θέμα με τις χαρτογραφήσεις της Red Bull. Εν όψει του Ουγγρικού Grand Prix, η FIA επέβαλε απαγόρευση εκείνων των χαρτογραφήσεων, ωστόσο τώρα, προκύπτει ένα νέο τεχνικό θέμα, που αφορά ξανά την αυστριακή ομάδα. Ο Πρόεδρος της RBR, Christian Horner, αρνείται ότι, στον Καναδά, πραγματοποίησαν παράνομες αλλαγές στην εμπρός ανάρτηση της RB8, ενώ το μονοθέσιο βρισκόταν σε διαδικασία parc ferme, αμέσως μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών, όπου ο Sebastian Vettel είχε πάρει την pole position.

Σύμφωνα με τις φήμες, η FIA, στο Καναδά, ζήτησε από τους Πρωταθλητές ν’ αλλάξουν το σύστημα που αλλάζει το ύψος, διότι η αλλαγή μπορούσε να γίνει εύκολα με το χέρι, κάτι που δεν άρεσε στη Παγκόσμια Ομοσπονδία. Παρ’ όλα αυτά, ο Horner αρνείται κατηγορηματικά ότι πραγματοποιήθηκε κάποια παράνομη αλλαγή στο parc ferme, λέγοντας για το θέμα:

Ήταν κάτι που θα μπορούσε ν’ αλλάξει με το χέρι και μ’ ένα εργαλείο, αλλά η FIA είπε ότι προτιμούσε να χρησιμοποιούμε το εργαλείο. Ποτέ δεν αλλάξαμε το ύψος στο parc ferme ή κάτι παρόμοιο. Πραγματικά, δεν υπάρχει θέμα. Υπάρχουν πολλά πάνω σ’ ένα μονοθέσιο που μπορούν ν’ αλλάξουν και με το χέρι, αλλά χρησιμοποιούμε εργαλεία. Η ανάρτηση δεν άλλαξε ποτέ στο parc ferme. Ποτέ.

Βασικά, αυτό που υπήρχε στον Καναδά υπήρχε, επίσης, και σε άλλους αγώνες, αλλά ποτέ δεν αλλάξαμε κάτι στο parc ferme. Απλά, είναι θέμα με το αν γίνεται με το εργαλείο ή με το χέρι, και αυτό γίνεται με το εργαλείο. Είναι συνέπεια της ανταγωνιστικότητά σου, όταν οι άλλοι διαμαρτύρονται για τον λόγο που είσαι γρήγορος, και είμαστε σε αυτή την περίπτωση.

Σύμφωνα με το άρθρο 34.5 των κανονισμών:

Προκειμένου οι ελεγκτές να μπορούν να είναι απόλυτα ικανοποιημένοι ότι δεν έχουν γίνει αλλαγές στα συστήματα ανάρτησης ή στην αεροδυναμική διαμόρφωση του αυτοκινήτου (μ’ εξαίρεση την εμπρός πτέρυγα), ενώ αυτά είναι σε parc ferme, πρέπει να είναι ξεκάθαρα από τον έλεγχο ότι οι αλλαγές δεν μπορούν να γίνουν χωρίς τη χρήση εργαλείων.

Μια ομάδα δεν μπορεί να επέμβει όπως θέλει στο ύψος του μονοθεσίου της. Έτσι, αναγκάζεται να “σηκώσει” το αυτοκίνητο στις κατατακτήριες, διότι, μετά, το βάρος του καυσίμου θα “ρίξει” και πάλι το μονοθέσιο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να χάνετε κάποια αεροδυναμική απόδοση το Σάββατο, όταν τα μονοθέσια κινούνται χωρίς τα 150 περίπου κιλά τού καυσίμου.

Εκτός από τις χαρτογραφήσεις, υπήρχε ζήτημα και με τις οπές μπροστά στο πάτωμα της RB8, μπροστά από τους πίσω τροχούς, τ’ οποίο οι τεχνικοί της Red Bull αναγκάστηκαν ν’ αλλάξουν, ύστερα από διαμαρτυρίες των ομάδων. Οι οπές αυτές έκλεισαν, πριν από το Καναδικό Grand Prix, με τον αγωνιστικό σύμβουλο της ομάδας.

[Πηγή: AutoSport]