Οι τεχνικοί της Red Bull Racing, κυρίως ο Adrian Newey, επί κεφαλής του τεχνικού τμήματος της αυστριακής ομάδας, μας έχουν συνηθίσει σε κάποιες αεροδυναμικές λύσεις που είναι στα όρια των κανονισμών. Πέρυσι, είχαμε δει κάτι σχετικό για την RB7, στη Monza, όπου υπήρχαν διαμαρτυρίες για παρανομίες στο πάτωμα του περσινού μονοθεσίου.

Κάτι παρόμοιο είχαμε και στο Μονακό, όπου κάποιες ομάδες διαμαρτυρήθηκαν και πάλι για το πάτωμα της RB8, στ’ οποίο υπάρχουν κάποιες περίεργες διατρήσεις, ώστε να βελτιωθεί η απόδοσή του πατώματος και του διαχύτη. Ο Christian Horner, Πρόεδρος της ομάδας, υποβάθμισε το γεγονός.

Υπήρχε κάποια κινητικότητα για το θέμα μετά από το Μπαχρέιν, αλλά ήταν σαφές ότι το μονοθέσιο είναι νόμιμο. Ζητήσαμε διευκρινίσεις ύστερα απ’ αυτό, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το αυτοκίνητο είναι νόμιμο. Υπάρχουν κι άλλα αυτοκίνητο που έχουν κάτι παρόμοιο. Είμαστε βέβαιοι πως το μονοθέσιο είναι εντός κανονισμών.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA, υπάρχουν κάποιες περιοχές του πατώματος που απαγορεύεται να έχουν διατρήσεις ή οπές. Μάλιστα, φήμες θέλουν τις McLaren και Ferrari να καταφύγουν σ’ επίσημη γραπτή καταγγελία, αν η Red Bull δεν τροποποιήσει το πάτωμα τής RB8.

Ανανέωση: Δηλώσεις για το θέμα έκαναν οι Martin Whitmarsh, Πρόεδρος της McLaren Racing, και Stefano Domenicali, Αγωνιστικός Διευθυντής της Ferrari. Ο Domenicali δήλωσε:

Είμαι ενήμερος σχετικά με τη συζήτηση που γίνεται γύρω απ’ αυτό το ζήτημα, και, σίγουρα, πρέπει να δοθεί μια διευκρίνηση για το ζήτημα. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω απόψε.

Ενώ, ο Whitmarsh είπε:

Δεν είμαι εγώ αυτός που πρέπει να σχολιάσει το μονοθέσιο κάποιου άλλου· η FIA θα πρέπει να πάρει αυτή την απόφαση. Νομίζω ότι το θέμα θα διευθετηθεί σύντομα.


[Πηγές: Reuters, AutoSport | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]