Στη Ναύπακτο κυκλοφορεί αυτό το dragster  Honda CRX το οποίο έχει βελτιωθεί από τον Δημήτρη Αποστολόπουλο. Ο κινητήρας είναι ο SR 20 του Nissan Silvia S13 Black Top. Τα πιστόνια είναι της JE (2ο στάδιο) , οι μπιέλες είναι της Arrow (H), οι εκκεντροφόροι καθώς και το γρανάζι που μεταβάλλει τον χρονισμό της HKS . Τα ελατήρια είναι τα Retainers Titanium της JUN, το κάρτερ και τα στόπερ είναι της GReddy και το καπάκι έχει υποστεί ροϊκή εξέλιξη. Για την ψύξη του κινητήρα χρησιμοποιήθηκε ένα χειροποίητο ψυγείο του Papalexopoulos Power Cool.


Η εισαγωγή είναι της GReddy και το φίλτρο της HKS. Ο κινητήρας υπερτροφοδοτείται από ένα τούρμπο Garrett GT3582R, μεturbine housing 1,06. Την ψύξη του αναλαμβάνει ένα Charge Cooler, το οποίο είναι κατασκευάστηκε από τον Papalexopoulos Power Cool, ενώ η βαλβίδα διαφυγής είναι η External Wastegate 44 της Tial. Η εξαγωγή είναι χειροποίητη φτιαγμένη by Papadopoulos.

Δυο αντλίες Valbro 255 cc τροφοδοτούν την χειροποίητη μπεκιέρα 1000 cc κάθετης ροής της Delfi που εξασφαλίζει την σωστή ποσότητα καυσίμου στα μπεκ, ενώ ο ρυθμιστής καυσίμου είναι της Sharp. Σαν καύσιμο χρησιμοποιείται το Q16 της Racing Fuels , και για μεγαλύτερη ιπποδύναμη νίτρο υγρού τύπου NOS .

Την καρδιά του συστήματος αποτελεί ο εγκέφαλος APEXI PowerFC, ο οποίος προγραμματίστηκε από την Advanced Max Electronics. Επίσης είναι υπεύθυνη για τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου. Υπάρχει ακόμα Boost Control της GReddy το οποίο κρατάει την πίεση στα 2,4 bar.

Πολλή δουλειά χρειάστηκε και το σύστημα μετάδοσης. Η κίνηση μεταφέρθηκε στους πίσω τροχούς, με τον συμπλέκτη Quick Master τριών δίσκων να μεταφέρει την δύναμη του κινητήρα στο κιβώτιο ταχυτήτων SR 20 του Nissan Silvia. Στους τροχούς 15″ διαστάσεων28×10 φθάνει η ισχύς μέσω του διαφορικού του Mitsubishi L200.

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι λιτό, όπως κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το κάθισμα Pro 2000 και το τιμόνι δύο ακτινών είναι της εταιρίας Sparco, και το rollbar που προστατεύει σε περίπτωση σύγκρουσης τον οδηγό είναι φτιαγμένο από τον Pantelis Exhausts.

Τα φρένα είναι τα εργοστασιακά της Honda και το χειρόφρενο υδραυλικό της D2. Η ανάρτηση είναι της HTS πλήρως ρυθμιζόμενη. Την φανοποιεία επιμελήθηκε ο Stavropoulos Exterior Design και μηχανικός του αυτοκινήτου είναι ο Δημήτρης Μπισμπίκης .

Αν και δεν έχει γίνει δυναμομέτρηση ακόμη , σύμφωνα με τον κατασκευαστή του η ιπποδύναμη θα είναι γύρω στα 700 άλογα . Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά : «Το αυτοκίνητο δυναμομετρήθηκε πριν κάνω πολλές αλλαγές πάνω του , και το δυναμόμετρο έδειξε 610 άλογα» .

[Πηγή: Νafs Click | Thanks for the tip, Κωνσταντίνε]