Είναι λογικό όταν πλέον δεν την κρύβεις, αλλά την παρουσιάζεις ακόμη και στον ειδικό τύπο, να διαρρεύσουν τα πάντα για το νέο σου hypercar. Φυσικά και μιλάμε για την 918 Spyder, της οποίας διέρρευσαν τα πάντα.

Μαθαίνουμε ότι θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη αριστεροτίμονη, όπως η Porsche Carrera GT και ξεκινά από τις 768.026 ευρώ ή από τα 839.426 ευρώ, όταν εφοδιάζεται με το πακέτο Weissach.

Μηχανικά φορά έναν V8 4,6-λίτρων κινητήρα απόδοσης 580 ίππων με 500 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και συνεργάζεται μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 96 kW (129 ίππων). Ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον μπροστά άξονα απόδοσης 86 kW (116 ίππων) με το αυτοκίνητο να αποδίδει συνολικά 795 άλογα με 780 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.000 έως τις 4.000 σ.α.λ. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου απόδοσης 6,8 kWh.

Διαθέτει έναν 7-τάχυτο PDK κιβώτιο με τα συστήματα Electric Porsche Traction Managemen, Porsche Torque Vectoring Plus, έχει Start/Stop και πρόγραμμα εξοικονόμησης καυσίμου “Sailing”. Πατά πάνω σε 20″ ζάντες μπροστά με ελαστικά διαστάσεων 265/30 και 21″ πίσω με ελαστικά 325/30. Τα φρένα του είναι carbon-κεραμικά με δίσκους 410 mm μπροστά και 6-πίστονες δαγκάνες και 390 mm πίσω με 4-πίστονες δαγκάνες. Τα φωτιστικά του σώματα, δεν θα μπορούσε να είναι κάτι λιγότερο από LED, μπροστά-πίσω.

Ζυγίζει 1.700 κιλά και το ντεπόζιτο είναι χωρητικότητας 70 λίτρων. Το προαιρετικό πακέτο Weissach, εξοικονομεί 35 κιλά βάρους λόγω της εκτενέστερης χρήσης carbon, τιτανίου και κεραμικών υλικών σε αρκετά μέρη του αυτοκινήτου, ενώ διαθέτει και λεπτότερη στρώση βαφής. Οι ζάντες είναι από μαγνήσιο και η καλωδίωση η οποία είναι υπεύθυνη για τη χρήση ενός εξωτερικού ταχυφορτιστή, έχει απομακρυνθεί. Στο εσωτερικό δεν διαθέτει ηχοσύστημα, κλιματισμό με τα καθίσματα να είναι επενδυμένα με ύφασμα και όχι με δέρμα. Επιπλέον υπάρχει ένα carbon πακέτο αποτελούμενο από carbon πεντάλ, ιμάντες αντί για χειρολαβές και διαφορετικά πάνελ στο εσωτερικό των πορτών χωρίς θήκες και υποβραχιόνια. Επίσης δεν διαθέτει μοκέτα στο πάτωμα, δεν διαθέτει κεντρική κονσόλα, δεν διαθέτει ντουλαπάκι συνοδηγού και δεν διαθέτει μοκέτα στο χώρο των αποσκευών. Με όλες τις παραπάνω αλλαγές, η 918 Spyder με το Weissach πακέτο, θα γυρνά 2 δευτερόλεπτα γρηγορότερα στο Nürburgring, από την απλή έκδοση.

Από πλευράς εξοπλισμού. Υπάρχει διαθέσιμος ένας ταχυφορτιστής, δερμάτινες επενδύσεις, σύστημα ήχου Burmester 500 Watt με 11 ηχεία, μια οθόνη TFT 8″ ενώ με επιπλέον 23.800 ευρώ, ο πελάτης θα μπορεί να ντύσει το αυτοκίνητο με αυθεντικό δέρμα με μια ειδική δομή κατασκευασμένο στη Γερμανία.

Οι ζάντες μαγνησίου κοστίζουν 29.750 ευρώ, ενώ η λεπτή βαφή 11.900 ευρώ (μειώνοντας το βάρος κατά 2,5 κιλά). Με 47.600 ευρώ μπορείς να βάψεις το αυτοκίνητο με “liquid metal” βαφή, ενώ ο συνδυασμός liquid metal και λεπτής βαφής, κοστίζει 59.500 ευρώ.

Αν έχεις ως σκοπό να το χρησιμοποιείς για καθημερινό αυτοκίνητο και φοβάσαι τα σαμαράκια τότε με 8.925 ευρώ, μπορείς να τοποθετήσεις ένα ηλεκτρουδραυλικό σύστημα ανύψωσης.

Ο ταχυφορτιστής 20 kW κοστίζει 20.230 ευρώ και φορτίζει το αυτοκίνητο μέσα σε 2,5 ώρες. Τέλος αν κάποιος από τους ιδιοκτήτες θέλει να παραλάβει το αυτοκίνητο ο ίδιος από το εργοστάσιο της Λειψίας, θα πρέπει να πληρώσει επιπλέον 6.545 ευρώ. Αν θέλεις να μάθεις την παραμικρή τεχνική λεπτομέρεια για το νέο υβριδικό hypercar πρέπει να διαβάσεις αυτό το άρθρο.

[Πηγή: Rennteam]

<strong>Αναλυτικές λεπτομέρειες</strong>

  • 918 Spyder: 768.026 Euro
  • 918 Spyder with Weissach-package: 839.426 Euro

Futch already explained most of the details, but nevertheless…

  • High-Perfomance Hybrid-System with Plug-in-technology, one combustion engine and two electric engines with E-Boost function
  • only available in LHD-version
  • Combustion DFI-engine is a V8 with 4.593 ccm and 9.000 1/min
  • maximum power more than 580 hp and more than 500 Nm
  • Euro 5-classification
  • 70 litre tank
  • turning circle 12.7 m
  • Combustion engine is rear wheel drive and will be supportetd by one electric engine
  • second electric engine will be for front wheels, so called electric AWD, up to 235 kph
  • maximum power of both electric engines is more than 245 hp, 116 hp for front wheels and 129 for rear wheels
  • Lithium-ion-battery with 6.8 kWh capacity
  • on board charger with 3.6 kW
  • external Porsche-universal-charger
  • combined power will be more than 595 hp
  • maximum torque more than 780 Nm between 1.000 and 4.000 1/min in third gear
  • 7-gear-PDK
  • Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
  • Electric Porsche Traction Management (ePTM): electric AWD-system
  • Auto-Start-Stop and “Sailing”
  • front wheels with 9,5Jx20 and 265/35 ZR20
  • rear wheels with 12,5Jx21 and 325/30 ZR21
  • PCCB front 410mm (6 piston calliper), rear 390mm (4 piston calliper)
  • electric parking brake
  • LED-front lights with four point DRL, LED-rear lights
  • PCM with 7″-touch screen (multitouch) in centre console
  • 8″-TFT-information display
  • Burmester HighEnd Surround system with 11 speakers and more than 500 W

Weissach-package reduces the weight of 1.700 kg (DIN) / 1.775 kg (EG) of the standard car by approximately 35 kg and the time at the Nordschleife by approximately 2 seconds (standard: less than 7:22 min, Weissach-package: less than 7:20 min)

Weight reduction is achieved by the following:

  • extended use of magnesium, CfK, titanium and ceramic-parts
  • foil instead of paint for the car saves 2.5 kg
  • no wiring for external quick charging station
  • 918 Spyder magnesium wheels (same dimensions) saves 13.5 kg
  • no air-condition
  • no Burmester HiFi system
  • flame-resistant cloth instead of leather for the seats
  • CfK-paddles for PDK
  • CfK-interior package
  • special door interior panels without armrest and door pockets
  • straps instead of door handles
  • no glove compartment, no compartment in centre console
  • no carpeting in leg room, no carpeting in boot
  • 6-point-harness

And here are the prices (I hope you can cope with that…):

  • foil additional to the paint: 11.900
  • liquid metal paint: 47.600
  • liquid metal paint plus foil: 59.500
  • 918 magnesium wheel: 29.750
  • lifting system for front axle: 8.925
  • external Porsche quick charging sytem: 20.230 (20 kW, reduces charging time from 2 hours to 0.5 hours)
  • special leather “Authentic”: 23.800 (leather “made in Germany” with special structure)
  • interior carbon-package: 6.545
  • electric comfort heating system: 5.950 (heating for interior when only electric engines are running)
  • 6-point-harness: 2.975
  • Luggage-set (five pieces): 17.731 (ha! that’s a good one…)
  • car pick up in Zuffenhausen: for free!
  • car pick up in Leipzig: 6.545 (I guess that’s for former East Germany…)

BTW, with the Weissach package the foil, standard leather, quick charging system, AC and Burmester HiFi come for free, if you want that in your car.