Το Adam, το νέο μικρό life-style αυτοκίνητο πόλης της Opel θα κάνει πρεμιέρα στην Ιταλία κατά τη διάρκεια της φετινής έκθεσης της Μπολόνια, η οποία θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 9 Δεκεμβρίου.

Η Opel στην έκθεση θα διαθέτει ένα προχωρημένο περίπτερο αφιερωμένο στο νέο, κομψό και μοδάτο μοντέλο που θεωρείται πρωταθλητής εξατομίκευσης. Το περίπτερο βρίσκεται σε κεντρική θέση κοντά στο Κέντρο Εξυπηρέτησης του Fiera Bologna και αντανακλά τη σημασία της Ιταλικής αγοράς για το νέο σικ, μικρό αυτοκίνητο πόλης.

Συνολικά θα υπάρχουν 9 εκθεσιακά Adam, όλα τελείως διαφορετικά με τους δικούς τους μοναδικούς συνδυασμούς εξοπλισμού, διακόσμου και απόχρωσης, κάτι που υπογραμμίζει τις τεράστιες δυνατότητες εξατομίκευσης του Adam. Το Adam συνδυάζει το μοντέρνο στυλ με το νέο σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Opel IntelliLink που επιτρέπει την ενσωμάτωση του smartphone του ιδιοκτήτη, αναδεικνύοντάς το στο καλύτερα συνδεδεμένο μικρό αυτοκίνητο.

Με το ντεμπούτο του ADAM στην Ιταλία, η Opel ενισχύει την προϊοντική γκάμα της και παράλληλα ικανοποιεί τις απαιτήσεις των Ιταλών πελατών οι οποίοι προτιμούν όλο και περισσότερο μοντέλα κατηγορίας Α και Β. Μέχρι σήμερα, η προσφορά της Opel στην κατηγορία A ήταν το Agila – ένα μικρό πολυμορφικό, ευέλικτο και λειτουργικό μοντέλο πόλης για άτομα με ενεργό life style. Με το Adam μήκους 3,70 m, αυτή η γκάμα επεκτείνεται τώρα με μία λύση που τοποθετείται στη μέση της κατηγορίας, ενώ καλύπτει και τις ανάγκες της Ιταλικής αγοράς όπου τον πρώτο λόγο έχει η μόδα.

Το life-style κομμάτι της κατηγορίας A όπου ανήκει το Adam θα συνεχίσει να αυξάνεται τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τους ειδικούς. Από το 2000, οι πωλήσεις μοδάτων αυτοκινήτων στην κατηγορία A (μήκους περίπου 3,70 m) έχει αυξηθεί σχεδόν 30% και των πολυτελών μοντέλων B (μήκους περίπου 4,00 m) πάνω από 110%. Το 2011, σχεδόν 630.000 τέτοια αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη, έναντι των 450.000 που ήταν το 2008. Με το Adam, η Opel σκοπεύει να κατακτήσει την αναπτυσσόμενη αγορά μικρών αυτοκινήτων. Η ζήτηση για μικρά αυτοκίνητα παρουσιάζεται πολύ ισχυρή στην Ιταλία. Με αυτή την έννοια, η Ιταλία ίσως γίνει η κορυφαία αγορά του Adam.

Αναλυτικές λεπτομέρειες για το Αdam μπορείς να διαβάσεις εδώ.

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου

Ιταλική πρεμιέρα του Opel ADAM στη Μπολόνια και … η Μόδα συναντά την Τεχνολογία

Η Opel στο 37ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπολόνια

  • Η Opel δίνει εντυπωσιακό παρών στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Μπολόνια με το ADAM, μία νέα πρόταση για την πόλη
  • Το πρώτο Opel στο life-style κομμάτι της κατηγορίας A
  • Τα βιβλία παραγγελιών ανοίγουν και ο Διαμορφωτής της Μπολόνια βγαίνει στο διαδίκτυο
  • Το περίπτερο της Opel δίνει παλμό και στυλ με την εκδήλωση “ADAM & Glamour”

Μπολόνια. Η Opel γιόρτασε την Ιταλική πρεμιέρα του νέου ADAM στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπολόνια ( 5-9 Δεκεμβρίου, 2012) με ένα προχωρημένο περίπτερο αφιερωμένο στο νέο, κομψό και μοδάτο μοντέλο που θεωρείται πρωταθλητής εξατομίκευσης. Το περίπτερο βρίσκεται σε κεντρική θέση κοντά στο Κέντρο Εξυπηρέτησης του Fiera Bologna και αντανακλά τη σημασία της Ιταλικής αγοράς για το νέο σικ, μικρό αυτοκίνητο πόλης.

Η σύγχρονη, τολμηρή και πολύχρωμη εμφάνιση του αυτοκινήτου με τις σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης κάνει το κάθε ADAM απλά μοναδικό. Εκτίθενται εννέα ADAM: όλα είναι τελείως διαφορετικά με τους δικούς τους μοναδικούς συνδυασμούς εξοπλισμού, διακόσμου και απόχρωσης, κάτι που υπογραμμίζει τις τεράστιες δυνατότητες εξατομίκευσης του ADAM. Το ADAM συνδυάζει το μοντέρνο στυλ με το νέο σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Opel IntelliLink που επιτρέπει την ενσωμάτωση του smartphone του ιδιοκτήτη, αναδεικνύοντάς το στο καλύτερα συνδεδεμένο μικρό αυτοκίνητο. Λόγω συμπαγών διαστάσεων το ADAM είναι ιδιαίτερα ελκυστικό στην Ιταλική αγορά και απευθύνεται κυρίως στους νέους σε ηλικία και στην καρδιά.

Με το ντεμπούτο του ADAM στην Ιταλία, η Opel ενισχύει την προϊοντική γκάμα της και παράλληλα ικανοποιεί τις απαιτήσεις των Ιταλών πελατών οι οποίοι προτιμούν όλο και περισσότερο μοντέλα κατηγορίας Α και Β. Μέχρι σήμερα, η προσφορά της Opel στην κατηγορία A ήταν το Agila – ένα μικρό πολυμορφικό, ευέλικτο και λειτουργικό μοντέλο πόλης για άτομα με ενεργό life style. Με το ADAM μήκους 3,70 m, αυτή η γκάμα επεκτείνεται τώρα με μία λύση που τοποθετείται στη μέση της κατηγορίας, ενώ καλύπτει και τις ανάγκες της Ιταλικής αγοράς όπου τον πρώτο λόγο έχει η μόδα.

Ο καινοτόμος σχεδιασμός του ADAM συνδυάζεται με ανώτερη ποιότητα και καινοτόμες τεχνολογίες, όπως το σύστημα IntelliLink, η τελευταία γενιά Park Assist, το Side Blind Spot Alert και σύστημα διεύθυνσης με “light touch” CITY mode.

Το life-style κομμάτι της κατηγορίας A όπου ανήκει το ADAM θα συνεχίσει να αυξάνεται τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τους ειδικούς. Από το 2000, οι πωλήσεις μοδάτων αυτοκινήτων στην κατηγορία A (μήκους περίπου 3,70 m) έχει αυξηθεί σχεδόν 30% και των πολυτελών μοντέλων B (μήκους περίπου 4,00 m) πάνω από 110%. Το 2011, σχεδόν 630.000 τέτοια αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη, έναντι των 450.000 που ήταν το 2008. Με το ADAM, η Opel σκοπεύει να κατακτήσει την αναπτυσσόμενη αγορά μικρών αυτοκινήτων. Η ζήτηση για μικρά αυτοκίνητα παρουσιάζεται πολύ ισχυρή στην Ιταλία. Με αυτή την έννοια, η Ιταλία ίσως γίνει η κορυφαία αγορά του ADAM.

Το ADAM με δυο λόγια

Μικρό αλλά πλατύ, το ADAM έχει μήκος σχεδόν 3,70 m και πλάτος 1,72 m (εξαιρουμένων των καθρεπτών). Και ενώ το σικ τρίθυρο είναι τέλειο για την πόλη, με το πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης που διαθέτει προσφέρει οδηγική απόλαυση και ευελιξία σε όλες τις συνθήκες. Η καμπίνα του ADAM μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι τέσσερα άτομα σε ένα πολυτελές περιβάλλον.

Το Opel ADAM προσφέρει επίσης premium τεχνολογίες από ανώτερες κατηγορίες όπως το νέο σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας IntelliLink που ενσωματώνει το smartphone του ιδιοκτήτη στο αυτοκίνητο (Android και Apple iOS). Άλλα χαρακτηριστικά που κάνουν το ADAM ιδανικό για περιβάλλον πόλης είναι η νέα γενιά του συστήματος park assist που παρκάρει αυτόματα το αυτοκίνητο, η προειδοποίηση πλαϊνού τυφλού σημείου και το σύστημα διεύθυνσης με “light touch” CITY mode.

Τα βιβλία παραγγελιών ανοίγουν με το Διαμορφωτή “Touch & View”

Το ADAM φτάνει στα καταστήματα των Ιταλών Διανομέων στις αρχές του 2013. Σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες έχει εκδηλωθεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη νέα πρόταση της Opel στην κατηγορία A. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία υποψήφιοι και πραγματικοί πελάτες έχουν ήδη εισάγει γύρω στους 80.000 διαφορετικούς συνδυασμούς χρησιμοποιώντας τους Διαδικτυακούς Διαμορφωτές της Opel.

Στη Μπολόνια ανοίγουν τα Ιταλικά βιβλία παραγγελιών του ADAM. Χάρη στην τεχνολογία του Διαμορφωτή “Touch and View”, οι πελάτες θα μπορούν να διαμορφώνουν το δικό τους ADAM. Αντί να στέκονται απλά μπροστά σε μία οθόνη, θα συνθέτουν το ADAM που ονειρεύονται αγγίζοντας τα φυσικά εκθέματα του περιπτέρου της Opel στο Σαλόνι της Μπολόνια. Με αυτή την έννοια, η οπτική εμπειρία που προσφέρει ο Διαμορφωτής ενισχύεται από μία εμπειρία αφής σε πραγματικό χρόνο.

Ο Διαμορφωτής ενεργοποιείται όταν ο χρήστης αγγίζει τους διάφορους αισθητήρες στην επιφάνεια του αυτοκινήτου, που επίσης είναι ορατοί και προσβάσιμοι στην οθόνη του Διαμορφωτή.

ADAM & Glamour

Μία ξεχωριστή εκδήλωση διοργανώθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπολόνια με τίτλο “Glamour & ADAM”. Η εκδήλωση σχεδιάστηκε για να προβάλλει τις τρεις διαφορετικές φιλοσοφίες του αυτοκινήτου: ADAM GLAM, ADAM SLAM and ADAM JAM. Το περίπτερο της Opel μετατράπηκε σε πασαρέλα όπου μοντέλα από το χώρο της μόδας στήθηκαν στο φωτογραφικό φακό σε μία απόπειρα καλλιτεχνικής ερμηνείας των 3 διαφορετικών στυλ του ADAM: ADAM GLAM (Κομψό), ADAM SLAM (Σπορ) και JAM (Τολμηρό). Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν με τα μοντέλα σύμφωνα με τις προσωπικές τους στυλιστικές προτιμήσεις. Στη συνέχεια, κάποιες φωτογραφίες θα αναρτηθούν στο διαδικτυακό τόπο του ADAM & Glamour.

Το 37ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπολόνια που έχει συμπεριληφθεί στο φετινό ημερολόγιο του OICA, του Διεθνούς Οργανισμού Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, πραγματοποιείται στο Bologna Fiere και θα διαρκέσει μέχρι τις 9 Δεκεμβρίου. Οι πόρτες άνοιξαν χθες για τους εκπροσώπους του Τύπου και της βιομηχανίας, ενώ το κοινό θα μπορεί να επισκεφθεί την Έκθεση από σήμερα, 5 Δεκεμβρίου. Στο περσινό Σαλόνι καταγράφηκαν πάνω από 856.000 επισκέπτες – αύξηση επτά τοις εκατό από το 2010.