Rolls-Royce Wraith

Η Rolls-Royce έδωσε στη δημοσιότητα την τελευταία teaser φωτογραφία της Wraith η οποία θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης. Σε αυτή μας δείχνει ένα σκίτσο της στην οποία μας επιβεβαιώνει ότι θα είναι ένα fastback μοντέλο.

Η coupe έκδοσης της Ghost διαθέτει υπερπολυτελές εσωτερικό με τις πόρτες να είναι επενδυμένες με “Phantom-grade” δέρμα και ξύλο με πόρους, το οποίο η Rolls-Royce το ονομάζει “Canadel Panelling”. Επίσης στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει ένα αναλογικό ρολόι μέσα σε ένα χρωμιομένο πλαίσιο με μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά. Οι βελόνες του είναι μαύρες και πορτοκαλί αποδίδοντας με αυτό φόρο τιμής στην αεροπορική κληρονομία της εταιρίας.

Η δυνατότερη RR που έχει βγει ποτέ από το εργοστάσιο της Βρετανικής εταιρίας στο Goodwood θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης στις 5 Μαρτίου. Θα φορά τον twin-turbo V12 κινητήρα 6,6-λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει 608 άλογα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4.7 δευτερόλεπτα. Θα διαθέτει μεγαλύτερα φρένα, σφιχτότερη και χαμηλότερη κατά 10mm ανάρτηση.

To μεταξόνιο της Wraith Ghost Coupe θα είναι κατά 180 mm μικρότερο από τα 3.295 mm της Ghost ενώ το συνολικό μήκος της θα αγγίζει τα 5.200 mm. Θα ζυγίζει 2.300 κιλά και στο εσωτερικό θα υπάρχουν νέα πίσω καθίσματα. Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από το φθινόπωρο με αρχική τιμή κοντά τις £205.000 (€240.000).

[Πηγή: Rolls-Royce]

Δελτίο Τύπου

ROLLS-ROYCE WRAITH: THE FASTBACK

Rolls-Royce Motor Cars today confirms that its new model Wraith will be a fastback, and has issued the final image, in the series of teaser images, before Wraith’s launch in Geneva. This illustrates the three lines that underscore the car’s striking profile.

Giles Taylor, Rolls-Royce Motor Cars Design Director explains:

The purposeful fastback profile is Wraith’s defining element.

Inherent in the graceful line that sweeps from the top of the screen to the very rear edge is the promise of fast, yet effortless touring. Yet, perhaps my favourite aspect is the expressive gesture that comes from the side window graphic, gliding through Wraith’s glamorous coach door.

It works with a strong sense of linear purpose from the shoulder line, which has the promise of potential like the athlete in the starting blocks. In contrast, the line that cuts through the shoulder line is a little more artful and adds that certain air of effortlessness to Wraith’s dynamic statement.

In my view the most successful designs always come down to three or four lines.