F1 Grand Prix of China - Qualifying

Στην Κίνα και το Μπαχρέιν, η Ferrari ήταν ταχύτερη από τη Lotus, παρόλο που ο Fernando Alonso τερμάτισε στην 8η θέση και οι Kimi Raikkonen και Romain Grosjean ανέβηκαν στο βάθρο μαζί με τον νικητή Sebastian Vettel. Ο Alonso αναγκάστηκε να κάνει χωρίς λόγο ένα επιπλέον pit stop, καθώς το κινητό flap της πίσω αεροτομής δεν έκλεισε ύστερα από τη δοκιμή που έκανε ο Ισπανός για να δει το αν δουλεύει στο σύστημα. Επιπλέον, έκανε αλλαγή ελαστικών, όταν μπήκε την πρώτη φορά στα pits (στον 7ο γύρο), τη στιγμή που οι μηχανικοί τού έκλειναν το πτερύγιο, κάτι που σημαίνει ότι διαταράχτηκε και η στρατηγική του, καθώς θα μπορούσε να μείνει για περισσότερους γύρους με το πρώτο σετ ελαστικών.

Ο Ferni τερμάτισε 28 δευτερόλεπτα πίσω από τον Raikkonen, αλλά τη δεύτερη φορά που μπήκε στα pits, κάτι που δεν είχε καμία χρησιμότητα εκτός από το κλείσει το πτερύγιο, έμεινε μέσα 44 δευτερόλεπτα, κάτι που δε θα είχε συμβεί αν δεν είχε το πρόβλημα με το DRS. Έτσι, θα μπορούσε ακόμα και ν’ απειλήσει τον Vettel, αν και ο Christian Horner μάς είπε ότι ο Γερμανός είχε κι άλλο ρυθμό που δεν έδειξε.

Παρ’ όλα αυτά, ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, λέει ότι η Lotus είναι πιο δύσκολος αντίπαλος απ’ ό,τι η Ferrari, τουλάχιστον προς το παρόν.

Έχουμε πει εδώ και καιρό ότι η Lotus θα είναι ίσως ο δυσκολότερες αντίπαλος. Αυτή τη στιγμή, τη φοβόμαστε περισσότερο από τη Ferrari. Όμως, έχουν γίνει μόνο 4 αγώνες, και ξέρουμε ότι τα πράγματα μπορούν ν’ αλλάξουν. Στην πραγματικότητα, αυτό που κάνει τη Lotus τόσο γρήγορη είναι ένα μυστήριο για ‘μάς.

Ο Αυστριακός είπε ξανά πως το θέμα το τι θα γίνει με τον δεύτερο οδηγό της ομάδας θα το ξέρουμε το καλοκαίρι, διότι η ομάδα παίρνει κάθε χρόνο τις αποφάσεις της για το συγκεκριμένο θέμα πριν από το Αύγουστο, κάτι που θα κάνει και φέτος.

[Πηγή: Kleine Zeitung | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]