Alfa Romeo Spider Mazda MX-5 Spy Photos (1)

Για πρώτη φορά ο φωτογραφικός φακός πιάνει ένα μουλάρι των νέων Alfa Romeo Spider (Duetto ή 2C πιθανές ονομασίες) και Mazda MX-5. Οι δοκιμές ξεκίνησαν από την Αμερική και συγκεκριμένα από το τεχνολογικό κέντρο της Chrysler στο Auburn Hills, με το μουλάρι να φορά το σώμα της τωρινής γενιάς του MX-5.


Από αυτές τις φωτογραφίες δεν μπορεί κανείς να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με τις διαστάσεις των νέων μοντέλων, παρότι οι φήμες τα θέλουν να έχουν την ίδιες διαστάσεις με αυτές της τωρινής γενιάς του MX-5. Ξεχωρίζει το μακρύ καπό, οι μεγαλύτερες πόρτες, η κοντή καμπίνα, το μεγαλύτερο μεταξόνιο καθώς και το μεγαλύτερο μετατρόχιο.

Τα δύο αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν πάνω στην ίδια πισωκίνητη πλατφόρμα της Mazda, αλλά θα έχουν μεγάλες διαφορές, αφού τα δύο μοντέλα δεν θα έχουν τον ίδιο σχεδιασμό ούτε θα εξοπλίζονται με τους ίδιους κινητήρες. Τα κοινά στοιχεία των δύο αυτοκινήτων, εκτός από το σασί, θα είναι οι δύο άξονες, ο χώρος του κινητήρα, το μπροστά διάφραγμα και το παρμπρίζ.

Θα έχουν μήκος κοντά στα 4 μέτρα και πλάτος κοντά στα 1,7 μέτρα, με την Alfa Romeo Spider να είναι ελαφρώς μακρύτερη από το νέο MX-5. H Spider θα ζυγίζει 1.000 με 1.100 κιλά, με το σώμα της να είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής.

Και τα δύο αυτοκίνητα θα κατασκευάσουν από κοινού στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας, με τη παραγωγή τους να ξεκινά από το 2015. Το MX-5 θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2015 με την Alfa Romeo Spider να παρουσιάζεται τον Νοέμβριο του ίδιου έτους.

Alfa Romeo Spider Mazda MX-5 Spy Photos (7)

Ο σχεδιασμός της Spider έχει σχεδόν ολοκληρωθεί από την ομάδα του Marco Tencone στο σχεδιαστικό κέντρο της Fiat, Centro Stile, καθώς και από από το στούντιο της Alfa Romeo στην Ιαπωνία. Δεν θα διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά όπως είχε το Pininfarina Alfa Romeo 2uettottanta που είχαμε δει το 2010, στην έκθεση της Γενεύης. Ο Tencone θέλησε να δώσει μια σύγχρονη μορφή στη Spider, όπως συνέβη και στη 4C. Η Spider θα διαθέτει συμβατικής σχεδίασης φωτιστικά σώματα, σε αντίθεση με αυτά της 4C, τα οποία έχουν διχάσει το κοινό. Η γρίλια θα διαθέτει τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό των Alfa Romeo με τον μπροστά προφυλακτήρα να έχει λεπτές εισαγωγές αέρα, πιο λεπτές από αυτές του προφυλακτήρα της 4C.

Κάτω από το καπό τους, τα δύο αυτοκίνητα θα εξοπλίζονται με διαφορετικούς κινητήρες. To MX-5 είναι αρκετά πιθανό να εξοπλίζεται και με έναν πετρελαιοκινητήρα, παρότι η Mazda πιστεύει ότι ένας τέτοιος κινητήρας θα προσθέτει βάρος στο αυτοκίνητο, ενώ στο μυαλό της βρίσκεται και η σκέψη πως ίσως δεν θα κάνει τις πωλήσεις που επιθυμεί, αφού ένα πετρελαιοκίνητο roadster δεν είναι κάτι το σύνηθες στην αγορά. Ωστόσο είναι δεδομένο ότι το MX-5 θα φορέσει έναν ατμοσφαιρικό 1.300αρη και ένα 1.600αρη SkyActiv κινητήρα απόδοσης έως 130 ίππων.

Σε ότι αφορά το μοντέλο της Alfa Romeo, το οποίο πιθανώς θα ονομάζεται Duetto ή 2C, θα εξοπλίζεται με τον 1.400αρη TB και τον 1.400αρη TB MultiAir της εταιρίας οι οποίοι στη Giulietta αποδίδουν 120 και 170 άλογα. Ωστόσο στην Spider θα αποδίδουν περισσότερα άλογα.

Και στα δύο αυτοκίνητα, οι κινητήρες θα μπορούν να τοποθετηθούν και σε διαμήκη διάταξη και θα συνδυάζονται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι, με τη κίνηση να στέλνεται φυσικά στους πίσω τροχούς.