pininfarina-alfa-romeo-2uettottanta-8

H Alfa Romeo συνεργάζεται στενά με την Mazda έτσι ώστε να κατασκευάσουν από κοινού την επόμενη γενιά του MX-5, αλλά και την νέα SpiderDuetto). Τα δύο αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν πάνω στην ίδια πισωκίνητη πλατφόρμα της Mazda, αλλά θα έχουν μεγάλες διαφορές, αφού τα δύο μοντέλα δεν θα έχουν τον ίδιο σχεδιασμό ούτε θα εξοπλίζονται με τους ίδιους κινητήρες. Τα κοινά στοιχεία των δύο αυτοκινήτων, εκτός από το σασί, θα είναι οι δύο άξονες, ο χώρος του κινητήρα, το μπροστά διάφραγμα και το παρμπρίζ.

Θα έχουν μήκος κοντά στα 4 μέτρα και πλάτος κοντά στα 1,7 μέτρα, με την Alfa Romeo Spider να είναι ελαφρώς μακρύτερη από το νέο MX-5. H Spider θα ζυγίζει 1.000 με 1.100 κιλά, με το σώμα της να είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής.

Και τα δύο θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας, με τη παραγωγή τους να ξεκινά από το 2015. Το MX-5 θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2015 με την Alfa Romeo Spider να παρουσιάζεται τον Νοέμβριο του ίδιου έτους.

Ο σχεδιασμός της Spider έχει σχεδόν ολοκληρωθεί από την ομάδα του Marco Tencone στο σχεδιαστικό κέντρο της Fiat, Centro Stile, καθώς και από από το στούντιο της Alfa Romeo στην Ιαπωνία. Δεν θα διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά όπως είχε το Pininfarina Alfa Romeo 2uettottanta που είχαμε δει το 2010, στην έκθεση της Γενεύης. Ο Tencone θέλησε να δώσει μια σύγχρονη μορφή στη Spider, όπως συνέβη και στη 4C. Η Spider θα διαθέτει συμβατικής σχεδίασης φωτιστικά σώματα, σε αντίθεση με αυτά της 4C, τα οποία έχουν διχάσει το κοινό. Η γρίλια θα διαθέτει τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό των Alfa Romeo με τον μπροστά προφυλακτήρα να έχει λεπτές εισαγωγές αέρα, πιο λεπτές από αυτές του προφυλακτήρα της 4C.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες. H Spider θα εξοπλίζεται με τον 1.400αρη TB και τον 1.400αρη TB MultiAir της εταιρίας οι οποίοι στη Giulietta αποδίδουν 120 και 170 άλογα. Ωστόσο στην Spider θα αποδίδουν περισσότερα άλογα. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό είτε με το 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT, ενώ αν χρειαστεί, θα μπορούν να τοποθετηθούν και σε διαμήκη διάταξη.

[Πηγή: AutoCar]