Red Bull Racing

Τα ελαστικά τής Pirelli για το 2013 ήταν πιο μαλακά απ’ ό,τι το 2012, με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη φθορά στους πρώτους ειδικά αγώνες, όπου οι ομάδες δεν τα είχαν κατανοήσει πολύ καλά. Κάποιες ομάδες άσκησαν έντονη κρητική στους Ιταλούς για το γεγονός αυτό, με τις Red Bull, Mercedes και Force India να ζητούν αλλαγές στα ελαστικά, κάτι που τελικά έκανε η Pirelli μετά από τα 4 κλαταρίσματα στο Silverstone, αν και προηγουμένως είχε κάνει μια μικρή αλλαγή μονάχα στη σκληρή γόμα.

Ο Paul Hembery, Αγωνιστικός Διευθυντής τής ιταλικής εταιρείας, λέει πως πληγώθηκε από την έντονη κρητική που άσκησαν οι Πρωταθλητές, καθώς δε θέλει να βρίσκεται σε διαμάχη με τις ομάδες για τα ελαστικά.

Σαφώς και είναι απογοητευτικό, επειδή όλοι έχουν την ίδια πρόκληση. Μετά υπήρχε μάχη μεταξύ των ομάδων για το τι μπορούμε να κάνουμε και τι όχι, κι εμείς ήμασταν μεταξύ αυτής τής μάχης. Αυτό ήταν πολύ απογοητευτικό, καθώς είχαν ξεκάθαρη κυριαρχία και κέρδισαν το πρωτάθλημα τόσο πειστικά, ενώ υπήρξαν πολλές συζητήσεις και σχόλια που δε θα έπρεπε να είχαν γίνει.

Είμαστε συνεργάτης και πάντα λέγαμε ότι, αν μας έλεγαν όλες οι ομάδες ν’ αλλάξουμε κάτι, θα το κάναμε, αλλά είναι απογοητευτικό να δέχεσαι πίεση από τα ΜΜΕ.

Αν και κάποιοι κατηγορούν την Pirelli για τα ελαστικά που δίνει στις ομάδες, αυτό δε θα πρέπει να γίνεται, γιατί οι Ιταλοί κατασκευάζουν ελαστικά σύμφωνα με τις επιθυμίες των ομάδων και της FIA, όπως λέει και ο Hembery.

Μερικές φορές, σκεφτόμαστε ότι ο κόσμος έχει χάσει τους λόγους για τους οποίους κάνει κάποια πράγματα. Αυτό είναι λίγο απογοητευτικό. Αν το άθλημα δε σε προστατεύει απ’ αυτό, όταν σου έχουν ζητήσει να κάνεις κάτι, τότε πρέπει να το κάνεις μόνος σου.

[Πηγή: AutoSport]