F1 Grand Prix of Belgium - Race

Όπως κάθε νέα σεζόν, έτσι και το 2014, ενδέχεται να αλλάξει τις ισορροπίες μεταξύ των ομάδων, και αυτό είναι ακόμα πιο πιθανό να συμβεί το 2014, όταν στην θα έχουμε από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην ιστορία τού αθλήματος, με τους turbo V6 κινητήρες, 1.6 λίτρων, να βρίσκονται στην πλάτη των μονοθεσίων, μαζί με νέες αεροδυναμικές αλλαγές που θα μειώσουν τα ποσοστά κάθετης δύναμης κατά 10-15%.

Αν και κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει τη σειρά ανταγωνιστικότητα για τη νέα σεζόν, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι οι κορυφαίες ομάδες θα είναι κορυφαίες και το 2014, κι ένας απ’ αυτούς και είναι ο Sebastian Vettel.

Είναι πολύ δύσκολο να εκφράσουμε τις προσδοκίες μας, ιδιαίτερα με τον νέο κινητήρα. Κανένας δεν ξέρει τι πραγματικά θα συμβεί, αλλά νομίζω ότι αυτό θα βοηθήσει τις μεγάλες ομάδες να είναι και πάλι μπροστά.

Δεν ξέρουμε με ποια σειρά θα είναι και οι διαφορές μπορεί να είναι μεγαλύτερες απ’ ό,τι είναι τώρα. Είναι δύσκολο, γιατί δεν ξέρουμε πώς θα εξελιχθούν οι αγώνες με τη διαχείριση 100 κιλών καυσίμου την Κυριακή, και μπορεί να είναι δύσκολο.

Οι δοκιμές θα παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο για τις ομάδες, οι οποίες θα προσπαθήσουν να κατανοήσουν και να βελτιώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τα νέα τους μονοθέσια τους για τους πρώτους αγώνες, και ο Daniel Ricciardo τονίζει πως οι τεχνικοί τής Red Bull θα μπορέσουν να βελτιωθούν γρήγορα σε περίπτωση που η RB10 είναι λιγότερο ανταγωνιστική από τους αντιπάλους της.

Αν η Red Bull δεν έχει τον ρυθμό στις δοκιμές ή και στους πρώτους αγώνες, έχω εμπιστοσύνη στα παιδιά, τα οποία θα βρούν γρήγορα λύση στο πρόβλημα. Περιμένω, τουλάχιστον για τους πρώτους 4 ή 5 αγώνες, οι κορυφαίες ομάδες να είναι πάλι μπροστά.

Οι μεσαίες ομάδες θα είναι πιο μακριά ή θα μειώσουν τη διαφορά, δεν ξέρω. Θα ήθελα πολύ να μειωθεί. Σίγουρα, δε θέλουμε 5 δευτερόλεπτα διαφορά μεταξύ του πρώτου και το τελευταίου μονοθεσίου.

[Πηγή: AutoSport | Photo Copyrights: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]